Het levert niet alleen betere koeling maar het voert de remstof ook af zodat je blokken een betere grip op de schijven hebben.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:34 schreef Tjabbo het volgende:
Door de gaten krijg je wel een betere koeling. En gekoelde remmen zijn remmen die het niet opgeven na 2 keer door fading. Dus misschien levert het niet méér remkracht, maar zorgt het wel voor langdurige betrouwbaarheid van de remmen.
quote:Op maandag 16 januari 2006 13:08 schreef t0n het volgende:
Maar dit blok gaat er uit, heb 'n VTi motor gekocht, moet hem alleen nog ophalen (zaterdag).
Voordat je aan SuperChargers ed gaat denken:quote:Op maandag 16 januari 2006 13:29 schreef t0n het volgende:
VTi = B16A2
VT = B16A1
Dussssssssssssch... 160pk schoon aan de haak.
moet uiteraard meer worden...
tsja ... ik ken de ritjes van Robert Jan nog welquote:Op maandag 16 januari 2006 13:35 schreef t0n het volgende:
Mwah, stroker kitje maakt niet zo veel uit hoor.
B16 met goede tune op 10PSI = 300whp.
Is wel genoeg.
Maar goed, eerst maar eens er in hangen, moet nog veel kopen voor dat blok, voordat hij naar me zin is.
't weekend in 'n VTI-turbo gereden, is beetje erg snel... dat hou je niet voormogelijk.
netjes!quote:Op maandag 16 januari 2006 13:49 schreef t0n het volgende:
goed toch.
Dit is die van me maat:
[afbeelding]
[afbeelding]
ja lekker dannnn B16 VTECquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:34 schreef t0n het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Blok ziet er netjes uit... Nu opzoek naar wat onderdelen... dan leuke spullen kopen... dan swappen...
Waarom zou je later schakelen als hij bij 7600rpm zijn max bereikt?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:21 schreef t0n het volgende:
160pk @ 7600rpm
150nm @ 7000rpm
en schakelen bij zo'n 8250...
maybe verliest die weinig vermogen maar valt die daardoor met doorschakelen precies weer in vtec zone, en tis gewoon geil om te zeggenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:17 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Waarom zou je later schakelen als hij bij 7600rpm zijn max bereikt?
Preciesquote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:42 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
maybe verliest die weinig vermogen maar valt die daardoor met doorschakelen precies weer in vtec zone, en tis gewoon geil om te zeggen![]()
vooral toch dat laatste dan denk ikquote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:42 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
maybe verliest die weinig vermogen maar valt die daardoor met doorschakelen precies weer in vtec zone, en tis gewoon geil om te zeggen![]()
nou nee hoorquote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:57 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
vooral toch dat laatste dan denk ik
Ik vraag het me af.quote:Op zondag 22 januari 2006 01:43 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
nou nee hoor
eerder schakelen als je snel wilt zijn is gewoon niet slim. Op max RPM schakelen = terugvallen binnen het vtec-gebied = doorblazen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |