abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 21 september 2005 @ 17:27:05 #181
73107 Sjabba
Cinderella man
pi_30796395
offtopic

[ Bericht 95% gewijzigd door Tjabbo op 21-09-2005 23:24:16 ]
Fuck catching lightning, he struck it
screamed shut up at thunder, then flipped the world upside down
and made it rain upward
pi_30803089
offt.

[ Bericht 96% gewijzigd door Tjabbo op 21-09-2005 23:24:26 ]
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
pi_33687429
Engine Mods:
- Engine #4 D15b2
- CoolChamber / K&N Filter
- VTi midsection exhaust pipe
- Kat vervanger (test pipe)
- Tenzo-r Muffler

Transmission / Suspension Adjustments:
- Omnipower Street Set -12 cm
- Voor boven/onder strutbars
- Achter onder strutbars
- Clutchspecialities 6puck sprung clutch
- Clutchspecialities Pressureplate Rated for 285 ft-lbs tq

Brake Adjustments:
- 5dot1 brake fluid
- Race Concepts cross drilled and slotted brake discs

Exteriour Mods:
- Shaved black hood
- 14" Steelies
- 3e remlicht
- VTi front lip
- Amber sidemarkers (met running lights)
- Blackhousing headlights

In Car Entertainment / Gauges:
- SLM Stealth Oil Pressure Gauge
- SLM Stealth Oil Temp Gauge
- SLM Stealth Oil Boost/Vacuum Gauge (voor toen ik nog turbo reed... )
- JVC Chameleon KDLX30-r headunit
- Kenwood Compo-set 13"
- Magnat Stratos 693 6x9"
- JL Audio w0 bass-speaker 12"
- Sony Xplod 350 amp
- 5.nogwat" DVD
- OEM VTi voorstoelen



ff update... zegmaar...
  woensdag 4 januari 2006 @ 12:12:27 #184
56074 Kolkie
in a state of trance
pi_33689447
Zo dan wat een mooie tafelberg van 'n koppelverloop . En is het vermogen echt zo lineair als het daar staat !? Netjes, netjes..
Life is too short don't stress every day
pi_34000435
Ziet er netjes uit Ton!

Voor wanneer staat de turbo inbouw gepland?
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 22:34 schreef Tjabbo het volgende:

Door de gaten krijg je wel een betere koeling. En gekoelde remmen zijn remmen die het niet opgeven na 2 keer door fading. Dus misschien levert het niet méér remkracht, maar zorgt het wel voor langdurige betrouwbaarheid van de remmen.
Het levert niet alleen betere koeling maar het voert de remstof ook af zodat je blokken een betere grip op de schijven hebben.

[ Bericht 46% gewijzigd door bietelboer op 13-01-2006 02:12:01 ]
pi_34005765
zie ik nou dat ie ongeveer op 110pk draait?
pi_34008369
106.3 idd
pi_34008794
Dat is dan best weinig, als ik zie wat je er allemaal aan gedaan hebt?
Komt ie wel snel van zn plek af, of moet dat allemaal nog komen?
pi_34011816
16.3 pk is aardig wat voor alleen een coolchamber en een katvv(of mis ik wat?)
  vrijdag 13 januari 2006 @ 13:44:28 #190
133629 Mauro
Powered by Apple ©
pi_34011997
Staat ie niet wat te arm in het hoge toerenbereik?
Ik kan me van mijn motor nog herinneren dat ie juist wat rijker moest staan, hoog in de toeren ivm koeling.
pi_34118353
@Muse, voor 'n 1.5 issie snel.
@bietelboer, hij heeft andere koppeling en andere eind demper en wat jij zei, meer niet
@Mauro, staat idd beetje raar maar dat komt omdat er niets aan het management is aangepast.

Maar dit blok gaat er uit, heb 'n VTi motor gekocht, moet hem alleen nog ophalen (zaterdag).
pi_34118434
quote:
Op maandag 16 januari 2006 13:08 schreef t0n het volgende:

Maar dit blok gaat er uit, heb 'n VTi motor gekocht, moet hem alleen nog ophalen (zaterdag).


B16A1 of A2 ?
Calm down, please!
pi_34119041
VTi = B16A2
VT = B16A1

Dussssssssssssch... 160pk schoon aan de haak.

moet uiteraard meer worden...
pi_34119188
quote:
Op maandag 16 januari 2006 13:29 schreef t0n het volgende:
VTi = B16A2
VT = B16A1

Dussssssssssssch... 160pk schoon aan de haak.

moet uiteraard meer worden...
Voordat je aan SuperChargers ed gaat denken:

1.6 > 1.8 conversie by TODA racing

kan d'r later altijd nog een turbo of SC op
Calm down, please!
pi_34119250
Mwah, stroker kitje maakt niet zo veel uit hoor.

B16 met goede tune op 10PSI = 300whp.

Is wel genoeg.

Maar goed, eerst maar eens er in hangen, moet nog veel kopen voor dat blok, voordat hij naar me zin is.

't weekend in 'n VTI-turbo gereden, is beetje erg snel... dat hou je niet voormogelijk.
pi_34119403
quote:
Op maandag 16 januari 2006 13:35 schreef t0n het volgende:
Mwah, stroker kitje maakt niet zo veel uit hoor.

B16 met goede tune op 10PSI = 300whp.

Is wel genoeg.

Maar goed, eerst maar eens er in hangen, moet nog veel kopen voor dat blok, voordat hij naar me zin is.

't weekend in 'n VTI-turbo gereden, is beetje erg snel... dat hou je niet voormogelijk.
tsja ... ik ken de ritjes van Robert Jan nog wel B16A2 (200 pk) in een 82 Civic en B18 (geblazen, 350 - 400 pk) 95 Civic Coupé

SCARY SHIT!



Calm down, please!
pi_34119779
goed toch.

Dit is die van me maat:


pi_34119949
quote:
Op maandag 16 januari 2006 13:49 schreef t0n het volgende:
goed toch.

Dit is die van me maat:

[afbeelding]
[afbeelding]
netjes!


Dit is die van m'n maat:







(kweet niet of de foto's ut doen)
en er zit een B20 in vergeet ik elke keer
Calm down, please!
pi_34120297
pimpen met auto's van onze maten
pi_34311765






Blok ziet er netjes uit... Nu opzoek naar wat onderdelen... dan leuke spullen kopen... dan swappen...
pi_34313210
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 15:34 schreef t0n het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Blok ziet er netjes uit... Nu opzoek naar wat onderdelen... dan leuke spullen kopen... dan swappen...
ja lekker dannnn B16 VTEC
*pure jaloezie hier...pure jaloezie*
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
pi_34313951
mooi blokje!

"Hoeveel pk doet dat dan?"
pi_34315085
160pk @ 7600rpm
150nm @ 7000rpm

en schakelen bij zo'n 8250...
pi_34315138
kabelboom en cpu ook aanwezig?

en de bak?
Calm down, please!
  zaterdag 21 januari 2006 @ 18:17:13 #205
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_34316925
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 17:21 schreef t0n het volgende:
160pk @ 7600rpm
150nm @ 7000rpm

en schakelen bij zo'n 8250...
Waarom zou je later schakelen als hij bij 7600rpm zijn max bereikt?
pi_34317750
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 18:17 schreef Tjabbo het volgende:

[..]

Waarom zou je later schakelen als hij bij 7600rpm zijn max bereikt?
maybe verliest die weinig vermogen maar valt die daardoor met doorschakelen precies weer in vtec zone, en tis gewoon geil om te zeggen
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
pi_34318565
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 18:42 schreef ThaFreak het volgende:

[..]

maybe verliest die weinig vermogen maar valt die daardoor met doorschakelen precies weer in vtec zone, en tis gewoon geil om te zeggen
Precies

Bak / ecu etc komt zsm... kon dit blok los kopen... andere parts, die nu missen... zitten aan 'n b18c4..
  zaterdag 21 januari 2006 @ 22:57:24 #208
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_34327873
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 18:42 schreef ThaFreak het volgende:

[..]

maybe verliest die weinig vermogen maar valt die daardoor met doorschakelen precies weer in vtec zone, en tis gewoon geil om te zeggen
vooral toch dat laatste dan denk ik
pi_34333493
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 22:57 schreef Tjabbo het volgende:

[..]

vooral toch dat laatste dan denk ik
nou nee hoor

eerder schakelen als je snel wilt zijn is gewoon niet slim. Op max RPM schakelen = terugvallen binnen het vtec-gebied = doorblazen
Calm down, please!
  zondag 22 januari 2006 @ 11:10:28 #210
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_34337231
quote:
Op zondag 22 januari 2006 01:43 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

nou nee hoor

eerder schakelen als je snel wilt zijn is gewoon niet slim. Op max RPM schakelen = terugvallen binnen het vtec-gebied = doorblazen
Ik vraag het me af.
Want wat levert meer verlies op
1) Later schakelen (je auto wint echt geen snelheid meer)
of
2) eerder schakelen en een paar honderd rpm te laag uitkomen (je auto accelereert wel, maar minder hard)

Lijkt me wel interessant.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')