Ga niet als een gek remmen en crossen, dan zeggen die schijven op een keer 'knak'. Tenzij ze niet later geboord zijn maar echt zo gegoten of hoe je het ook noemt. Verreweg de meeste cross drilled rotors zijn later geboord en dat komt de integriteit niet ten goede. Voor normaal gebruik zou het wel ok moeten zijn en het oog wil ook watquote:Op woensdag 3 augustus 2005 09:54 schreef t0n het volgende:
Besteld:
Cross Drilled and Slotted Rotors
[afbeelding]
Door de gaten krijg je wel een betere koeling. En gekoelde remmen zijn remmen die het niet opgeven na 2 keer door fading. Dus misschien levert het niet méér remkracht, maar zorgt het wel voor langdurige betrouwbaarheid van de remmen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:22 schreef Five_Aces het volgende:
Crosdrilled spul heeft sowieso geen zin qua remkracht. Alleen maak je de schijf iets lichter waardoor je dus iets minder aandrijfvermogen verliest. Is bij een klein schijfje niet zo belangrijk, maar als je een 385x35 schijf of wat gaat gebruiken kan het pittig schelen. Maar het staat wel stoer![]()
Sleeved geeft in die zin een betere remkracht doordat er steeds een heel dun laagje van je pad afgeschraapt word waardoor ze beter aangrijpen. Nadeel is dat je pads ook wat harder slijten.
Je bedoeld vliegwiel?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:51 schreef Tjabbo het volgende:
laat je het hele koppeling spulletje nog afdraaien? of is dat al gedaan?
sorry. ja vliegwiel ja.quote:
best vetquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:52 schreef pwnd het volgende:
woody alert*
Skyline R33 style front bumper 199USD
[afbeelding]
Met een mini-me voer je toch de compressie op en dat kan je toch juist niet hebben met een turbo of ben ik mis?quote:Op zondag 4 september 2005 01:42 schreef pwnd het volgende:
http://crx.honda-perf.org/articles/moreminime/moreminime.html
hoe gaat een mini me blok af met een turbo erop als hij al zoveel koppel produceert bij maar 2200toeren![]()
Deal als ik je 10k geef fix jij het danquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 10:33 schreef t0n het volgende:
_GdR_
Turbo, op lage druk (5psi bijvoorbeeld) en goede motorische afstelling, is je blok nog steeds netzo betrouwbaar.
Die Project EK4 uit me signature, krijgt ook 'n turbo.
Type-r blok van Integra past bijna gemakkelijk.
Je moet wél de goede kabelboom hebben.
Type-r blok van Civic past erg moeilijk. Je moet nieuwe motorsteunen... en alles moet anders, prepare for some 10.000euro bitchslappin'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |