Ik ook, maar niet met koude motor. dan gaatie over de 7, en komtie terug naar 5...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:39 schreef -Muse- het volgende:
Ik zit meestal op 4,5 tot 5 bar..
Maa t0n, zitten die metertjes van oliedruk, olie temp, blok temp etc niet standaart op je console?
ps. sorry dat ik het zeg, maar die uitlaat ziet er echt niet uit zo kort :S
Nee, had ik maar 'n VTi blok er in.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:06 schreef Wiseone het volgende:
Je hebt er nu toch een VTI blok inzitten? Doe je die dan zo snel al weer weg?
Ik heb zelf een esi (net een beetje te langzaam)
Je hebt een mooie wagen ik ben alleen niet z'n fan van een zwarte motorkap.
Hmm ik heb tot nu toe alleen voor-boven een strutbar...merk je veel van strutbars onder?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:57 schreef t0n het volgende:
Updates:
Strutbars:
Voor Boven en Onder
Achter onder
En dit weekend andere intake (mpfi) en weer turbo bouwen.
I'm a drag bitch, not a track bitch.quote:Op woensdag 29 juni 2005 11:33 schreef Tjabbo het volgende:
moet je niet van die steviger bushings in je ophanging? dan heb je echt een kart.
En het Jappenfestival.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:11 schreef t0n het volgende:
Vrijdag sprinten op drachten, met turbo.
2 dagen lang ?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:19 schreef t0n het volgende:
Nee, heb iets met schoonfamilie dan.
filmpjes?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:11 schreef t0n het volgende:
Vrijdag sprinten op drachten, met turbo.
Ja, onder andere, ben ook gewoon erg druk op het moment met me werk en vriendin, vrienden etc...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
Klinkt weer lekker T0n (een van de redenen dat je zo weinig hebt laten horen?)
Wellicht, als iemand ze maakt, ik ga iig geen cam meenemen, kom daar om te draggen, niet om te filmen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |