Jij komt welquote:Op woensdag 4 mei 2005 10:54 schreef t0n het volgende:
Ja, die ja Shoalin.
En ijsje, weet nog niet. ff zien
Lijkt me wel lachen, alleen ff naar Cuijk, maar das net na m'n b-day dus dat komt wel goed..quote:Op woensdag 4 mei 2005 10:37 schreef ijsmeis het volgende:
Ton!
Jij gaat ook hierheen? :
http://www.fulltuningday.nl/
Full Tuning Day
5 juni 2005
09:00 - 17:00
Vrije markt Cuijk.
6 euro entree
Ja hè Ja hè Ja hè? Ik wel.
Krijgen we dadelijk nog een fok!meetquote:Op donderdag 5 mei 2005 20:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Lijkt me wel lachen, alleen ff naar Cuijk, maar das net na m'n b-day dus dat komt wel goed..
Oeh fok meeting? Waar wanneer wie ik komquote:Op donderdag 5 mei 2005 22:05 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Krijgen we dadelijk nog een fok!meet!
moet je lezen blinde want hij zit er al op. Alleen hier en daar nog effe pijpje vast makenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:02 schreef Tjabbo het volgende:
Houden we dit projecttopic verschoond van slowchat mensen?
En idd. Hoe zit dat met die turbo? Die zou er deze week opkomen toch?
Ik bedoelde dat hij hem af zou bouwen zodat hij ermee rond kan raggen. zo duudlijk?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
moet je lezen blinde want hij zit er al op. Alleen hier en daar nog effe pijpje vast maken![]()
ik nie snapquote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:07 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat hij hem af zou bouwen zodat hij ermee rond kan raggen. zo duudlijk?![]()
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:09 schreef t0n het volgende:
Tja goed, turbo zit er op, downpipe en manifold, etc etc al dat laswerk is helemaal fucking great gedaan door Sandman!!
Voor de rest zit alles er tussen... BOV doet pfhfhthchchccc erg... geil
Ik merk een groot verschil in koppel, maar ook zeker wel in vermogen, ik denk dattie zeker wel 'n aantal pk'tjes winst heeft. Maar daar voor zal ik een keer moeten rollen.
Ik draai max, 0.3bar, da's 4.5 PSI, niet veel, maar dat hoeft ook nog ff niet.
Tja, filmpjes volgen enzo, heb de rest van dit weekend geen tijd meer, maar ben erg blij![]()
good job!quote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:09 schreef t0n het volgende:
Tja goed, turbo zit er op, downpipe en manifold, etc etc al dat laswerk is helemaal fucking great gedaan door Sandman!!
Voor de rest zit alles er tussen... BOV doet pfhfhthchchccc erg... geil
Ik merk een groot verschil in koppel, maar ook zeker wel in vermogen, ik denk dattie zeker wel 'n aantal pk'tjes winst heeft. Maar daar voor zal ik een keer moeten rollen.
Ik draai max, 0.3bar, da's 4.5 PSI, niet veel, maar dat hoeft ook nog ff niet.
Tja, filmpjes volgen enzo, heb de rest van dit weekend geen tijd meer, maar ben erg blij![]()
Nee hoorquote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
T0n, hoe loopt het met de boost? Al weer een paar dagen geleden..
IJsje: Zou dat erg zijn dan?
bij de 3000rpm komtie er lekker goed in, fluitje er bij.quote:Op zondag 8 mei 2005 08:55 schreef Tjabbo het volgende:
Hoe snel begint je turbo te spoolen?
Omdat je zo'n kleintje hebt zou je haast geen lag moeten hebben klopt dat?
Geen last van boost/fuel cuts e.d. ?
Bij honda moet je zoiezo veel toeren maken voordat de motor lekker begint te trekkenquote:Op zondag 8 mei 2005 23:32 schreef Tjabbo het volgende:
3000 rpm?
Dan moet je nog flink wat toeren maken.
Word wel minder als je een boostcontroller installeert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |