de a/f komt op de zelfde draad als de lambda, die gaat ook naar de meter toe.quote:Op maandag 2 mei 2005 22:34 schreef Tjabbo het volgende:
heb je een wideband sensor om je afr te meten en je egt?
of heb je een aparte sensor voor afr? ik zie egt niet staan, ook erg belangrijk!
Dat bedoel ik niet eik.. Ik bedoel dat het dan juist extra zonde is als het gebeurd.. Net al je poen erin gepompt, krijg je zoiets.. (Jacco had toch ook iemand die m op z'n achterbumper knalde?)quote:
Aan me bankbevestigins-plek, met 'n fucking bigass bout.quote:Op woensdag 4 mei 2005 05:27 schreef StefanP het volgende:Cool
Waar zit je gordel nu precies aan vast achterin?
Ja, dat is zo gek nog niet, keertje doen, maar eerst ff door met de turbo bouwen.quote:Enne je moet de achterkant vanbinnen eens in de was zetten, zal heel mooi zijn als het lekker glimt.
Ja, nou... die stoelen zijn niet veel meer, beetje erg door gezakt.quote:De stoelen vind ik mooi, heel schoon en goede zijsteun.
Vooralsnog even op stock software, ik moet wel me MAP sensor foolen, die mag geen druk zien, alleen maar vacuum, maar goed daar heb ik al iets voor.quote:Hoe ga je de turbo op de auto 'tunen'? Kan je ECU en luchtmeter er mee overweg? Ga je ook een EGT gauge er bij plaatsen?
Deze week, anders wordt ik fucking mad.quote:Hoe lang schat je nog voor het af is?
Die 17" bedoel je? Die zitten er nog niet onder, moeten eerst gericht worden bij de richtaaaah.quote:Op woensdag 4 mei 2005 09:16 schreef ShaoliN het volgende:
Mooie velgen, had nog niet gezien dat je die er onder had gezet.![]()
Deze:quote:Op woensdag 4 mei 2005 09:28 schreef t0n het volgende:
[..]
Die 17" bedoel je? Die zitten er nog niet onder, moeten eerst gericht worden bij de richtaaaah.
Jij komt welquote:Op woensdag 4 mei 2005 10:54 schreef t0n het volgende:
Ja, die ja Shoalin.
En ijsje, weet nog niet. ff zien
Lijkt me wel lachen, alleen ff naar Cuijk, maar das net na m'n b-day dus dat komt wel goed..quote:Op woensdag 4 mei 2005 10:37 schreef ijsmeis het volgende:
Ton!
Jij gaat ook hierheen? :
http://www.fulltuningday.nl/
Full Tuning Day
5 juni 2005
09:00 - 17:00
Vrije markt Cuijk.
6 euro entree
Ja hè Ja hè Ja hè? Ik wel.
Krijgen we dadelijk nog een fok!meetquote:Op donderdag 5 mei 2005 20:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Lijkt me wel lachen, alleen ff naar Cuijk, maar das net na m'n b-day dus dat komt wel goed..
Oeh fok meeting? Waar wanneer wie ik komquote:Op donderdag 5 mei 2005 22:05 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Krijgen we dadelijk nog een fok!meet!
moet je lezen blinde want hij zit er al op. Alleen hier en daar nog effe pijpje vast makenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:02 schreef Tjabbo het volgende:
Houden we dit projecttopic verschoond van slowchat mensen?
En idd. Hoe zit dat met die turbo? Die zou er deze week opkomen toch?
Ik bedoelde dat hij hem af zou bouwen zodat hij ermee rond kan raggen. zo duudlijk?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
moet je lezen blinde want hij zit er al op. Alleen hier en daar nog effe pijpje vast maken![]()
ik nie snapquote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:07 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat hij hem af zou bouwen zodat hij ermee rond kan raggen. zo duudlijk?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |