heb ik ook last van.............. ik ga ook na de zomer mn evenwicht herstellenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:55 schreef Mukie het volgende:
Na de zomer maar eens naar mn tattoo-artist gaat om me minder scheef te voelen
Mijn andere arm gaat er dus ook aan
schattig!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:14 schreef ivetje het volgende:
[..]
Dat vraag ik me dus ook af. Ik ben helemaal gek van eeyore en zou daar best een tattoo van willen. Maar ben zo bang dat ik het over een aantal jaren niet meer zo leuk vind ofzo, of dat het kinderachtig wordt. Ok, ik ben nu al 21 en vind het nog steeds een te gek poppetje en spaar echt alles wat met eeyore te maken heeft, maar toch
Het zou dan zoiets moeten worden
[afbeelding]
Een tattoo heeft toch niks met populairiteit te maken!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 08:47 schreef BettyB het volgende:
[..]
In de tattooscene zijn katjes zoals Hello Kitty, Bad Kitty & French Kitty anders zeer populair.
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:59 schreef Nuek het volgende:
[..]
Een tattoo heeft toch niks met populairiteit te maken!![]()
Maar die is dat al jaren, bijna een klassieker...quote:
Tuulk niet. Dat zijn die vele tribals die je op de onderrug ziet bij vrouwen ook niet. Dat doen ze allemaal omdat ze het zelf mooi vinden. Betty Boop is trouwens ook erg populair.
Je kunt je tattoo toch bedekkenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:39 schreef furanku het volgende:
Ik vind het logo van Mortal Kombat wel leuk om op de borst te laten zetten eigenlijk![]()
[afbeelding]
Ben maar afgehaakt van mijn japanse tekens op de arm, misschien later ooit wanneer ik weet dat het kan wanneer ik een goede baan heb en waar het toegestaan is.![]()
Juh.. maar ach.. eerst even onderzoeken of ik wel een tattoo kan laten zetten met mijn IgA deficiente. (die afweerstof heb ik niet in het bloed). Ben ook mijn foto kwijt waarop mijn japanse tekens stonden (gemaakt met photoshop). Die vond ik persoonlijk wel erg coolquote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:56 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Je kunt je tattoo toch bedekken
mooi dan heb iig al 40% minder kansquote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:21 schreef BettyB het volgende:
"Tatoeage als middel tegen kanker" (frontpage)
Kijk, zo gek zijn wij nog niet....![]()
Gadverdamme wat een verminking.quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:53 schreef Dennisskyscrapers het volgende:
Het is zover, vandaag ben ik ontmaagd.
Mijn eerste Tattoo:
[afbeelding]
*edit*
kut imageshacks
Klik hierrrr
http://img98.echo.cx/img98/1310/bongra1lc.jpg
Is dat aan jou om te bepalen?quote:Op maandag 4 juli 2005 19:06 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Gadverdamme wat een verminking.
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:39 schreef ma_jojo het volgende:
Hmm.. die mogelijkheid is er.. Maar ik ga er vanuit dat het liefde betekent.. Het staat in ieder geval op héél véél sites.. Heb eerst even goed research gedaan
En heb tot nu toe nog geen chinezen achter me aangehad, duser zal geen "volg me" staan..
Ik weet het 99,9% zeker.. Da's toch wel genoeg?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:44 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]ok. Je mag ook best goed van vertrouwen zijn alleen in dit geval zou ik het wel echt zeker willen weten.
Vraag het eens als je de volgende keer Chinees gaat halen.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:47 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Ik weet het 99,9% zeker.. Da's toch wel genoeg?![]()
En als er iets anders staat, niemand die erachter komt waarschijnlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |