Ik woon nog steeds in Grun'n... Maja in het weekend gewoon met de fiets naar huis..quote:Op maandag 4 april 2005 15:37 schreef Cynic het volgende:
Eh Weber, even voor de duidelijkheid: je woont toch nog wel steeds in Groningen, of fiets je van Erica heen en weer? Maakt nogal uit voor de waardering die ik voor je dagelijkse fietstochten heb namelijk
Nieuw wat??quote:Op maandag 4 april 2005 17:55 schreef Cynic het volgende:
Nog geen nieuwe...
School??quote:Op maandag 4 april 2005 17:59 schreef Nouk het volgende:
Ha. Eindelijk even internetten.
een verademingquote:Op maandag 4 april 2005 17:59 schreef Nouk het volgende:
Ha. Eindelijk even internetten.
LapZwans!!quote:Op maandag 4 april 2005 18:00 schreef Zwansen het volgende:
Ik ben lui...
quote:Op maandag 4 april 2005 18:03 schreef Zwansen het volgende:
Jij helpt je zusje wel vaker met bio, wat moet ik me daarbij voorstellen?
Nou het schoolvak, biologie, met transport, gaswisseling, DNA e.d. snapt ze niet zo goed. Ze leest het wel maar dan kan ze zich er niks bij voorstellen. Ook kan ze de hoofd en bijzaken niet zo goed van elkaar scheiden, dus ik lees de hoofdstukken, maak een samenvatting, neem die helemaal met d'r door zodat ze wel alles snapt.quote:Op maandag 4 april 2005 18:03 schreef Zwansen het volgende:
Jij helpt je zusje wel vaker met bio, wat moet ik me daarbij voorstellen?
Ik ben trots op je!quote:Op maandag 4 april 2005 18:06 schreef Nouk het volgende:
[..]
Nou het schoolvak, biologie, met transport, gaswisseling, DNA e.d. snapt ze niet zo goed. Ze leest het wel maar dan kan ze zich er niks bij voorstellen. Ook kan ze de hoofd en bijzaken niet zo goed van elkaar scheiden, dus ik lees de hoofdstukken, maak een samenvatting, neem die helemaal met d'r door zodat ze wel alles snapt.
Hoezo verwijderen? Is best een handige site...quote:Op maandag 4 april 2005 18:09 schreef Cynic het volgende:
Coolwebsearch proberen te verwijderen is een leuke hobby trouwens
hihi ik heb nog nooit van mijn leven een samenvatting voor iets gemaakt .. vond ik altijd zo het overschrijven van wat toch al in het boek stond... oh nee ik heb natuurlijk wel samenvattingen gemaakt van boeken voor nederlandsquote:Op maandag 4 april 2005 18:06 schreef Nouk het volgende:
[..]
Nou het schoolvak, biologie, met transport, gaswisseling, DNA e.d. snapt ze niet zo goed. Ze leest het wel maar dan kan ze zich er niks bij voorstellen. Ook kan ze de hoofd en bijzaken niet zo goed van elkaar scheiden, dus ik lees de hoofdstukken, maak een samenvatting, neem die helemaal met d'r door zodat ze wel alles snapt.
Maar als ik het opschrijf weet ik het gelijk. Dan hoef je die samenvatting nog maar 1 keer door te lezen. Als ik het lees kost het veel meer moeite het weer op te graven.quote:Op maandag 4 april 2005 18:12 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
hihi ik heb nog nooit van mijn leven een samenvatting voor iets gemaakt .. vond ik altijd zo het overschrijven van wat toch al in het boek stond... oh nee ik heb natuurlijk wel samenvattingen gemaakt van boeken voor nederlandsomdat dat moest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |