Respectloos? Mensen zo'n 2000 jaar emotioneel, financieel & mentaal uitbuiten, vind ik anders ook niet erg respectvol. Aangezien Johannes Paulus nu de grote chef van die mafia-organisatie daar in het Vaticaan is, kan het dus ook weinig kwaad om een gokje te wagen, rondom zijn promotie naar de eeuwigheidquote:Op vrijdag 1 april 2005 09:24 schreef _The_General_ het volgende:
Vrij respectloos,
Maar ik hou wel van zwarte humor
Ben ik ff blij dat ik geen mannetje benquote:
er is volgensmij al eens een vrouwelijke paus geweest hoorquote:Op vrijdag 1 april 2005 09:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ben ik ff blij dat ik geen mannetje ben
Dan ben ik sinterklaasquote:
Ohja! Dat was die griet die condooms in de kerk uitdeelde en 3 abortussen had ondergaan! Nou weet ik het weerquote:Op vrijdag 1 april 2005 09:49 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
er is volgensmij al eens een vrouwelijke paus geweest hoor![]()
De geile slet dat het wasquote:Op vrijdag 1 april 2005 09:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ohja! Dat was die griet die condooms in de kerk uitdeelde en 3 abortussen had ondergaan! Nou weet ik het weer.
Waar is z'n mijter?quote:Op vrijdag 1 april 2005 10:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nieuw plaatje bij het item op nu.nl
[afbeelding]
Ah gosss
Afgevallen... Hij kon z'n hoofd niet meer rechtop houden waarschijnlijkquote:
Op de grond of ze moeten dat ding vastkitten op ze kopquote:
Over 15 jaar...quote:Op vrijdag 1 april 2005 11:03 schreef Doekes het volgende:
De paus ligt in coma en nu gaan ze hem doodslaan met een zilveren hamertje hoorde ik net op het nieuws...
Natuurlijk welquote:Op vrijdag 1 april 2005 10:53 schreef Doekes het volgende:
Ik denk zondag om 13:24 uur. Of mag dat niet van god, op zondag doodgaan?
Die foto: "Pffff waarom leef ik?"quote:Op vrijdag 1 april 2005 11:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
Blijkbaar vond nu.nl 'm ook wat te dramatisch, want ze hebben 'm alweer aangepast
[afbeelding]
(K) JoHn PaUl dA SeConD 4 ReAl (H) (K)quote:Op vrijdag 1 april 2005 10:21 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Khad hem al in mijn msn staan, maar hij komt niet online![]()
komt kopspijkers dan?quote:Op zaterdag 2 april 2005 13:52 schreef alsem het volgende:
ik had al 8 uur gezecht, voordat kopspijkers begint..
Nope, geen Kopspijkers vanavond...quote:Op zaterdag 2 april 2005 14:55 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
komt kopspijkers dan?
Want jack ligt in het ziekenhuis.
maakt toch niet uit,want de paus sterft en dan is er zowiezo al de hele avond alles over de paus op tv.quote:Op zaterdag 2 april 2005 15:09 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Nope, geen Kopspijkers vanavond...
Aandoenlijk.quote:
quote:Op zaterdag 2 april 2005 13:52 schreef alsem het volgende:
gezecht
lepraquote:Op zaterdag 2 april 2005 21:40 schreef Pool het volgende:
[..]
Haar hoofd zit los!![]()
En waar heeft ze haar linker arm?![]()
quote:Op zaterdag 2 april 2005 21:40 schreef Pool het volgende:
Haar hoofd zit los!![]()
En waar heeft ze haar linker arm?![]()