Mygod, je begint al net zo'n truth neuroot te worden als yvonne en iteejer.quote:Op vrijdag 1 april 2005 14:05 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Geprikkeld? Dude, op het moment dat jij me prikkelt, dan wil ik er ook wat van voelen.
En ja, kliekje. Je weet wel, altijd dezelfde personen die in dezelfde topics achter elkaar hobbelen.
Daggla, Dago, NiNi, Inso en ShaoliN. Toeval?
Zitten die ook op Fok?quote:Op vrijdag 1 april 2005 14:12 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Jij hoort bij het kliekje van foute Italiaanse mannen met flappen over z'n colbert.
[afbeelding]
En jij nog niet met ademen?quote:Op vrijdag 1 april 2005 06:48 schreef Dagonet het volgende:
Waarom ben je eigenlijk gestopt met posten?
En daarom is het ook zo wazig dat iedereen van dat groepje zich al heeft gemeld in dit topic.quote:Op vrijdag 1 april 2005 14:12 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Mygod, je begint al net zo'n truth neuroot te worden als yvonne en iteejer.
Ik ookquote:Op vrijdag 1 april 2005 14:20 schreef ShaoliN het volgende:
Tessje in de titel, en het topic zit vol met blauw. Dan moet ik er natuurlijk even bijzijn met mijn onnozele gelul.
Toen jij postte, was alleen Dirkh in het topicquote:Op vrijdag 1 april 2005 14:20 schreef ShaoliN het volgende:
Tessje in de titel, en het topic zit vol met blauw. Dan moet ik er natuurlijk even bijzijn met mijn onnozele gelul.
Nee, het kneuzenkermis topic. Geopend door de opperkneus, met zijn gevolg.quote:Op vrijdag 1 april 2005 14:18 schreef Bupatih het volgende:
Is dit het Dirkh-fantopic?
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Die is toch blauw .quote:Op vrijdag 1 april 2005 14:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Toen jij postte, was alleen Dirkh in het topic
Zeg!quote:Op vrijdag 1 april 2005 14:21 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee, het kneuzenkermis topic. Geopend door de opperkneus, met zijn gevolg.
Oh, dan ruim ik de slingers en vlaggetjes maar weer op.quote:Op vrijdag 1 april 2005 14:21 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee, het kneuzenkermis topic. Geopend door de opperkneus, met zijn gevolg.
Yep, het eerste klopt niet, het tweede hadden we zelf al opgemerkt.quote:Op vrijdag 1 april 2005 14:20 schreef ShaoliN het volgende:
Hij heeft mzzl dat ik niet blauw benquote:Op vrijdag 1 april 2005 14:24 schreef Havoc het volgende:
Nou ik ga weer even weg dan hoor, als Shaolin zich nu al bedreigd voelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |