Circus Custers - Monicaquote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:23 schreef Gutnre het volgende:
Ik weet m echt niet meer!!!
volgende:
Ze is niet lang bij ons op school gebleven
Ze woont nu met haar moeder in een
Andere stad, dat heeft ze ons geschreven
Doe maar: HE HEquote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:33 schreef Fransie het volgende:
Nieuwe:
Er komt een nieuwe oorlog
Dat staat in de krant
Het zijn maar een paar worden,
Maar wat is er toch in godsnaam aan de hand
zegt me voorlopig even niets, zal zo mijn secondanten inschakelen.quote:Op zondag 19 juni 2005 00:04 schreef Gutnre het volgende:
[..]
Doe maar: HE HE
Nieuwe:
Ga naar 't postkantoor en spuug door het loket
Krijg een hartaanval of ga desnoods naar bed met de kardinaal
ken alleen die versie, sorryquote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:24 schreef Gutnre het volgende:
titel is goed maar artiest is zo beschamend dat het fout gerekend wordt
quote:Er was iets in haar haren
't Is moeilijk te verklaren
Het leek wel manenschijn
't Moet mijn verbeelding zijn
quote:En net als alles is geteld
Is er gebrek aan wisselgeld
Dus de kassiere weggesneld
En jij kunt wachten tot je smelt
wel een leuke tekst hoor......quote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:46 schreef Gutnre het volgende:
heb m gegoogled, ken m niet bjoro
quote:Stilletjes stelletjes voor de
Open haard
Dit is romantisch
Dit is goud waard
Het lijkt wel een rustkuur
Een minuut duurt een uur
Staren, starend in dat vuur
klopt !quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:34 schreef Gutnre het volgende:
Kan er even niet opkomen, tis van een man.... iets over visite ofzo... kom er nog wel op!
ik laat dit topic niet echt stormlopen geloof ik !quote:
maar doe ik echt van die moeilijke danquote:Op woensdag 29 juni 2005 11:58 schreef Gutnre het volgende:
Heb m nu wel gegoogled, kon er niet opkomen. Laat iemand anders maar een poging doen
Ik denk dat ooit met nederlandstalige meebrulmuziek bedoelt werd nummers als De vlIeger van Hazes of zo. Waar de gemiddelde nederlanders in ieder geval het refrein van kan opdreunen.quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:22 schreef Bjoro het volgende:
[..]
maar doe ik echt van die moeilijke dan
heb je eerdere posts ook gezien dan ??quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:21 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik denk dat ooit met nederlandstalige meebrulmuziek bedoelt werd nummers als De vlIeger van Hazes of zo. Waar de gemiddelde nederlanders in ieder geval het refrein van kan opdreunen.
Ik heb er eerlijk gezegd nog niet zo veel van gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |