abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 1 april 2005 @ 10:36:09 #176
55651 JaWi
Shalom.
pi_25900868
Gaat rap .
slettebak [@] gmail.com
pi_25900877
Hij ligt nu toch weer niet in coma
Ga gewoon dood, doe niet zo moeilijk

edit - Het forum is succesvol van de server verwijderd
  † In Memoriam † vrijdag 1 april 2005 @ 10:37:43 #178
43556 miss_dynastie
pi_25900908
quote:
Op vrijdag 1 april 2005 10:34 schreef Reservoirdog het volgende:
Moeten de kerkgangers dat wel accepteren of hem dwingen (zoals bij Terri) om verder te gaan met verzorging?
In principe zouden ze hem moeten dwingen; als je tenslotte een punt wil maken, dan moet je zelf ook het goede voorbeeld geven.

maar.... gelukkig hoef ik daar niet over te beslissen
  vrijdag 1 april 2005 @ 10:37:55 #179
104895 fayakill
echt werie
pi_25900912
JA HA HA 1 APRIL
Megumi, Crystal k. en Papa Bouba Diop van Fulham
--gedeelte sig verwijderd door FA, niet terugplaatsen--
  vrijdag 1 april 2005 @ 10:38:45 #180
55651 JaWi
Shalom.
pi_25900935
Ze zullen het straks wel bekend maken.
quote:
01 April 2005 10:26
Vaticaan voorbereid op dood paus
ROME De toestand van de paus is zeer zorgwekkend, meldt het Vaticaan. Gisteren kreeg hij hartproblemen en hoge koorts vanwege een infectie. Inmiddels heeft de paus de laatste sacramenten toegediend gekregen.

De kardinaal die belast is met de taak om de dood van de paus officieel mee te delen, is aangekomen in het Vaticaan. De paus heeft eerder laten weten dat hij niet naar een ziekenhuis wil.

Vorige maand werd bij hem een buisje aangebracht in de luchtpijp, zodat hij makkelijker kan ademen. Woensdag kreeg de paus een voedingssonde, omdat hij moeite had met slikken.
slettebak [@] gmail.com
pi_25901147
quote:
Toestand paus kritiek na hartstilstand (video)

Uitgegeven: 31 maart 2005 23:01
Laatst gewijzigd: 1 april 2005 10:42

VATICAANSTAD - De gezondheidstoestand van paus Johannes Paulus II is kritiek. De rooms-katholieke kerkvorst heeft donderdagavond een hartstilstand gehad, een bloedvergiftiging gekregen en een infectie opgelopen. De Italiaanse media melden dat de paus inmiddels in coma ligt.

De paus wil niet naar het ziekenhuis
Het Franse persbureau AFP meldde dat kardinaal Camillo Ruini, die namens de paus het bisdom Rome bestuurt, vrijdagmorgen om 8.30 uur in het Vaticaan is aangekomen. Ruini is per traditie belast met de taak het overlijden van een paus bekend te maken.

De verslechtering in de situatie van de 84-jarige kerkvorst begon donderdag toen hij als gevolg van een urinewegontsteking hoge koorts kreeg. Volgens Italiaanse media steeg zijn temperatuur tot 40 graden.

Antibioticumbehandeling
De 84-jarige leider van de katholieken reageerde goed op een antibioticumbehandeling, maar werd aan het begin van de avond getroffen door een hartstilstand en een bloedvergiftiging. Artsen behandelen de paus sindsdien in zijn eigen appartement op het Vaticaan. Zij respecteren daarmee de wil van de kerkvorst, die niet voor de derde maal dit voorjaar wil worden opgenomen in het Gemelli-ziekenhuis in Rome.

Oliesel
Geestelijken dienden de paus na de hartstilstand, om 19.17 uur, het laatste oliesel toe, bevestigde Vaticaan-woordvoerder Joaquin Navarro-Valls vrijdag. Dat is het katholieke sacrament voor ernstig zieken en stervenden, waarbij zij met geweide olie worden gezalfd en voor hen wordt gebeden.

Het is de tweede keer dat Johannes Paulus II het sacrament toegediend kreeg. Dat gebeurde ook al nadat de Pool bij een aanslag in 1981 was neergeschoten.

Gemelli-ziekenhuis
De paus, die de Rooms Katholieke Kerk sinds 1978 leidt, heeft de afgelopen twee maanden 28 dagen in het Gemelli-ziekenhuis doorgebracht. Johannes Paulus II was nog herstellende van een keeloperatie die hij ruim een maand geleden onderging. Toen werd een buisje in zijn keel geplaatst om het ademen te vergemakkelijken. Hij had daar moeite mee als gevolg van een griepinfectie.

Paaszegen
Tijdens de paasdagen werd al duidelijk dat het niet goed ging met de kerkvorst. Hij verscheen slechts kort voor zijn raam en was niet in staat de paaszegen (urbi et orbi) uit te spreken. Bij alle andere vieringen in de Goede Week moest de paus verstek laten gaan.

Artsen brachten woensdag een sonde aan waarmee de paus door zijn neus voeding krijgt toegediend. Zijn medewerkers lieten eerder donderdag doorschemeren niet gerust te zijn op een goede afloop. Zij zeiden teleurgesteld te zijn over het langzame herstel van de kerkleider, die bovendien al jaren lijdt aan de ziekte van Parkinson.

Gelovigen
Over de hele wereld bidden gelovigen voor de gezondheid van de paus. In Polen bleven de kerken donderdag tot in de late uren open. Op de Filipijnen worden vrijdag speciale missen gehouden. Bisschoppen in Mexico stelden in een gezamenlijke verklaring dat "de reizende paus klaar is voor de meest belangrijke tocht van zijn pontificaat, de tocht naar het huis van de Heilige Vader". De Mexicaanse senaat hield donderdagavond per ongeluk een minuut stilte, nadat het informatie had gekregen waaruit zou blijken dat de kerkvorst al was overleden.
http://www.nu.nl/news/504(...)and_%28video%29.html
  vrijdag 1 april 2005 @ 10:54:38 #182
117860 B.A.Trix
Met dank aan MaGNeT
pi_25901266
quote:
Op vrijdag 1 april 2005 10:03 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

Zi schokkend is dat niet. Die man kon op eerste paasdag geen woord uitspreken, leek wel of het pijn deed als hij ging praten. Tja, wat is dan beter?
haha nee tis ook niet schokkend maar de manier waarop t geschreven was vond ik wel lollig.. Het is voor die man ook gewoon beter....Het was/is onderhand net een pratende zombie..
Topic van het jaar!! Sara Raats' eigen huisjes-topic :P
pi_25901602
Dit gaat niet lang meer duren....
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
  vrijdag 1 april 2005 @ 11:10:18 #184
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_25901644
Van nu.nl:
quote:
Vaticaan-woordvoerder Joaquin Navarro-Valls zal omstreeks 12.30 uur de media inlichten over de gezondheidssituatie van de paus. Kort daarvoor zal hij de kerkvorst in zijn appartement bezoeken.

Het Franse persbureau AFP meldde dat kardinaal Camillo Ruini, die namens de paus het bisdom Rome bestuurt, vrijdagmorgen om 8.30 uur in het Vaticaan is aangekomen. Ruini is per traditie belast met de taak het overlijden van een paus bekend te maken.
Denk het dus ook niet vdo28...
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_25901671
De kans is groot dat hij al overleden is.
Ik zei het gisteravond al, het gehele protocol is al in beweging gekomen...
  vrijdag 1 april 2005 @ 11:13:58 #186
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_25901710
Op rtl4text:

"Paus Johannes Paulus II ligt niet in coma. Het Vaticaan ontkent berichten van Italiaanse media daarover en noemt die "absolute onzin". Om 12:30 geeft het Vaticaan een officiele verklaring."

Ja... als je dood bent, lig je niet in coma nee .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_25901714
Naar mijn mening is het beter voor de Kerk wanneer de ellendige lijdensweg van deze man eindelijk ten einde komt, daarnaast is het voor de beste man zelf natuurlijk ook waarschijnlijk het plezierigst.
pi_25901775
Nouja goed, de paus was voor "de kerk" alleen maar een propaganda middel.
"Kijk zie je wel, de paus doet ook niet aan euthanasie".
  vrijdag 1 april 2005 @ 11:18:09 #189
104660 N.E.O.R.E.J.
Audere est facere
pi_25901808
Wat zal hij zich genaait voelen als er aan het eind van de tunnel helemaal niets is. Nou ja, dan heeft hij tenminste een keer genaait.
pi_25901852
quote:
Op vrijdag 1 april 2005 11:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Op rtl4text:

"Paus Johannes Paulus II ligt niet in coma. Het Vaticaan ontkent berichten van Italiaanse media daarover en noemt die "absolute onzin". Om 12:30 geeft het Vaticaan een officiele verklaring."

Ja... als je dood bent, lig je niet in coma nee .
Het Vaticaan = Mafia

Die gasten ontkennen alles, zelfs als er priesters met hun handen aan jongetjes zitten gebeurd er niets. Komt bij dat het Vaticaan een flinke vinger in de pap heeft in heel Italie.
Die hebben miljoenen euro's "Kerkgeld".

De paus haalt middernacht niet.....
pi_25901888
In coma? Nou.. ze zullen zijn leven wel rekken, maar geef hem hooguit tot 3 april.
Delivered without an information leaflet
  vrijdag 1 april 2005 @ 11:23:46 #192
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_25901914
Volgens mij is 1 april in Italie niet op 1april, de grappendag bedoel ik.
In Spanje doen ze dat altijd op 28 december. Dat is dan de dag van de onschuld ofzoiets...dat zou ik Italie ook wel zo kunnen zijn.
Volgens mij is Nederland een van de weinige landen die op 1 april grappen maken..
  vrijdag 1 april 2005 @ 11:25:48 #193
104660 N.E.O.R.E.J.
Audere est facere
pi_25901953
quote:
Op vrijdag 1 april 2005 11:20 schreef TeazNutz het volgende:

[..]

jouw smilie zegt wel weer voldoende.

Wat als hij aan het eind van de tunnel niets anders tegenkomt dan het vagevuur!

Omdat hij het verwijt krijgt aids en honger niet te hebben bestreden. Mensen ondragelijk lijden te hebben gegeven, omdat katholieken geen euthanasie mogen plegen.
  vrijdag 1 april 2005 @ 11:26:19 #194
95998 -DailaLama-
Het is Dalai, niet Daila!
pi_25901971
Misschien weet iemand in dit topic het. Het schijnt dat aan de nieuwe paus gevoeld wordt of het een man is door aan de ballen te voelen. Dan roepen ze: "Het zijn twee en ze hangen er goed bij" in het latijn ('habet duas et bene pendentes'). Wat nu als het er maar 1 is of ze hangen er om een of andere reden niet goed bij?
pi_25902002
quote:
Op vrijdag 1 april 2005 11:26 schreef -DailaLama- het volgende:
Misschien weet iemand in dit topic het. Het schijnt dat aan de nieuwe paus gevoeld wordt of het een man is door aan de ballen te voelen. Dan roepen ze: "Het zijn twee en ze hangen er goed bij" in het latijn ('habet duas et bene pendentes'). Wat nu als het er maar 1 is of ze hangen er om een of andere reden niet goed bij?
  vrijdag 1 april 2005 @ 11:27:53 #196
104660 N.E.O.R.E.J.
Audere est facere
pi_25902007
quote:
Op vrijdag 1 april 2005 11:23 schreef amaranta het volgende:
In Spanje doen ze dat altijd op 28 december. Dat is dan de dag van de onschuld ofzoiets...dat zou ik Italie ook wel zo kunnen zijn.
Volgens mij is Nederland een van de weinige landen die op 1 april grappen maken..
Een beetje humor als dank voor al die mooie bloemetjes!
  vrijdag 1 april 2005 @ 11:28:43 #197
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_25902026
quote:
Op vrijdag 1 april 2005 11:27 schreef TeazNutz het volgende:

[..]

Wat hij zegt
pi_25902062
quote:
Op vrijdag 1 april 2005 11:25 schreef N.E.O.R.E.J. het volgende:

Wat als hij aan het eind van de tunnel niets anders tegenkomt dan het vagevuur!

Omdat hij het verwijt krijgt aids en honger niet te hebben bestreden. Mensen ondragelijk lijden te hebben gegeven, omdat katholieken geen euthanasie mogen plegen.
Yep. Kans voor God om z'n zoon nóg een keer te naaien.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  vrijdag 1 april 2005 @ 11:30:20 #199
95998 -DailaLama-
Het is Dalai, niet Daila!
pi_25902067
quote:
Op vrijdag 1 april 2005 11:23 schreef amaranta het volgende:
Hoe zit het dan met "April Fool" in Amerika?
  vrijdag 1 april 2005 @ 11:31:24 #200
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_25902098
Weet ik veel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')