ligt hij op zijn buikquote:Op vrijdag 1 april 2005 09:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Volgens nu.nl ligt hij nu kritiek..
Ik denk wederom iemand die de komende 25 a 30 jaar meekan. En dat ze zich dan maar meteen gaan bedenken onder welke omstandigheden zo'n man eerder kan stoppen.quote:Op vrijdag 1 april 2005 09:23 schreef _The_General_ het volgende:
Een van de meest machtige mannen ter wereld gaat heen, wie zal he opvolgen ?
quote:Gepubliceerd | vrijdag 1 april 2005. Gewijzigd | vrijdag 1 april 09:42 uur.
Toestand paus kritiek na hartstilstand
ANP
VATICAANSTAD - De gezondheidstoestand van paus Johannes Paulus II is kritiek. De rooms-katholieke kerkvorst heeft donderdagavond een hartstilstand gehad, een bloedvergiftiging gekregen en een infectie opgelopen. De 84-jarige paus is desondanks ‘bij bewustzijn, helder en rustig’, aldus een woordvoerder van het Vaticaan. Vrijdagochtend om 06.00 uur vierde hij op zijn kamer nog de mis.
Idd. Hij laat zich ook niet meer opnemen e.d.quote:Op vrijdag 1 april 2005 09:46 schreef Bensel het volgende:
Ach, alsik dit zo lees (hij zit er rustig bij) dan denk ik dat hij zo overlijd.. waarschijnlijk vecht hij er niet eens meer tegen..
Dat kan 'ie niet eens meer denk ik.quote:Op vrijdag 1 april 2005 09:46 schreef Bensel het volgende:
Ach, alsik dit zo lees (hij zit er rustig bij) dan denk ik dat hij zo overlijd.. waarschijnlijk vecht hij er niet eens meer tegen..
Dat is toch euthanasie!? Dat mag toch niet van God!quote:Op vrijdag 1 april 2005 09:47 schreef frankium het volgende:
[..]
Idd. Hij laat zich ook niet meer opnemen e.d.
meteen naar de hel sturen met al zijn aanbidders er achter aanquote:Op vrijdag 1 april 2005 09:54 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Dat is toch euthanasie!? Dat mag toch niet van God!
quote:Op vrijdag 1 april 2005 09:22 schreef TeazNutz het volgende:
Vind het niet erg als ie doodgaat.
Die beste man is allang al op! Triest hoe hij maar iedere keer opgewarmd word en dan al kwijlend en slissend tegen een microfoon hangt wat te brabbelen!
Zi schokkend is dat niet. Die man kon op eerste paasdag geen woord uitspreken, leek wel of het pijn deed als hij ging praten. Tja, wat is dan beter?quote:
quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:11 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ben eens benieuwd of ie een nieuwe morgen haalt. Misschien een poll maken?
Ik weet wel dat er een sterke stroming binnen de kerk is die vindt dat het nu wel een uh... iets jonger iemand mag worden. In onze kerk hadden ze het daar vroeger in elk geval vaak over. Het zal wel weer een 'oudje' worden.quote:Op vrijdag 1 april 2005 09:23 schreef _The_General_ het volgende:
Een van de meest machtige mannen ter wereld gaat heen, wie zal he opvolgen ?
Van nu.nlquote:VATICAANSTAD - De gezondheidstoestand van paus Johannes Paulus II is kritiek. De rooms-katholieke kerkvorst heeft donderdagavond een hartstilstand gehad, een bloedvergiftiging gekregen en een infectie opgelopen. De Italiaanse media melden dat de paus inmiddels in coma ligt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |