Ik zit nu bij seizoen 4 aflevering 1quote:Op woensdag 20 april 2005 14:16 schreef Dizer het volgende:
Ja dat klopt, maar dat was pas later bekend gemaakt. Waar bar_rel nu zit met kijken hebben ze het nog over dat hij dat niet mag anders..
Maar later inderdaad
Oehquote:Op woensdag 20 april 2005 17:43 schreef Dizer het volgende:
Ik heb net Seizoen 4 van Angel door mijn brievenbus gekregen
Nu alleen dat ebay lief moet gaan doen, zodat ik seizoen 5 ook voor een leuke prijs kan kopen
Jaaaaah, en dan ben ik helemaal ultimate Buffy/Angel DVD-stylequote:
Ik lees nu weer vaak dingen over Alias...misschien word dat mijn nieuwe verslaving, of Angel mhhhquote:Op woensdag 20 april 2005 21:31 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jaaaaah, en dan ben ik helemaal ultimate Buffy/Angel DVD-style [afbeelding]
Sorry hoor Meneer Fokquote:Op donderdag 21 april 2005 21:43 schreef Dizer het volgende:
Alias, Jennifer Garner is een pluspunt, maar heb het nooit volledig gevolgd. Toen in de tijd dat ik het TE veel op Nikita vond lijken.
Gewoon Angel kopen Jordy
Nee dat kun je wel zeggen, na zo veel Buffy's gekocht te hebben in 1 maand tijdquote:Op donderdag 21 april 2005 21:47 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Sorry hoor Meneer Fok![]()
Ik kijk wel, heb iig nu geen geld
Juist wel, Cordiliaquote:Op donderdag 21 april 2005 21:57 schreef QueenR het volgende:
ik heb nog wel een leuke dvd box seizoen 3 liggen, mijn trots... gesigneerd door allemaal nou bijna allemaal, helaas mis ik cordelia.
maar toch mag de pret niet drukken!!*trots is*
Ja vond haar ook een van de leukste karakters, in het begin dan iig. in seizoen 4 vond ik haar niet leuk meer (alle lekkere platte domme uitspraken waren weg) Maar helaas, zij is de enige die ik niet in het echt heb mogen bewonderen.. Wat overigens blijkbaar niet zo erg was want ik heb van diversen die haar wel hebben ontmoet gehoord dat ze het nogal hoog in de bol heeft en niet bepaald vriendelijk is.quote:
Gelukkig maken ze dat in 5 weer goed, die "ruzietjes" tussen angel en spike, Heeeeeerlijk!quote:Op donderdag 21 april 2005 22:50 schreef Dizer het volgende:
Oh, ik heb juist gehoord dat ze wel aardig is en zo.
Maar inderdaad, seizoen 4 is sowiezo het minste seizoen, omdat het niet meer komisch is. Cordilia evil is best leuk en zo, maar niet zonder humor
Trut van een mierenneukerquote:Op vrijdag 22 april 2005 01:10 schreef Zhenar het volgende:
Hey Dizer, voor een fan maak je toch wel erg vaak een cruciale fout:
Het is Cordelia!!!|
Komt door Riley he, is een bekend fenomeen. Iedereen kickt daardoor af.quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:15 schreef bar_rel het volgende:
Ik heb net aflevering 3 van seizoen 4 gezien, ik ben iets aan het afkicken![]()
Ik heb hem pas 1 x gezien en ik stoorde me niet aan hem,quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:13 schreef OnaNia het volgende:
[..]
Komt door Riley he, is een bekend fenomeen. Iedereen kickt daardoor af.
Nepfan!quote:
Ja, echt onbegrijpelijk dat ze die zo lang in de serie gehouden hebben (tot halverwege seizoen 5 ongeveer). Nog onbegrijpelijker is dat ze 'm ook nog een keertje hebben laten terugkomen.quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:13 schreef OnaNia het volgende:
[..]
Komt door Riley he, is een bekend fenomeen. Iedereen kickt daardoor af.
Ik vind hem toch redelijk meevallenquote:Op zondag 24 april 2005 07:14 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ja, echt onbegrijpelijk dat ze die zo lang in de serie gehouden hebben (tot halverwege seizoen 5 ongeveer). Nog onbegrijpelijker is dat ze 'm ook nog een keertje hebben laten terugkomen.
quote:
Wacht maar totdat je halverwege het seizoen zitquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |