Verander de topictitel maar want die klopt nietquote:Op donderdag 31 maart 2005 20:26 schreef golfer het volgende:
Grrr.... was ik te laat om er eentje te openen voor de nieuwe mascotte.
U got the power....quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:26 schreef golfer het volgende:
Doe niet zo naar.quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Verander de topictitel maar want die klopt niet
Ik ookquote:Op donderdag 31 maart 2005 20:26 schreef golfer het volgende:
quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:26 schreef golfer het volgende:
Ken ik u?quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:28 schreef FrankyMcG het volgende:
Brrrrr, die keuze tussen de twee banners is hetzelfde als kiezen tussen Bush of Kerry!
Mooi hequote:Op donderdag 31 maart 2005 20:28 schreef FrankyMcG het volgende:
Brrrrr, die keuze tussen de twee banners is hetzelfde als kiezen tussen Bush of Kerry!
Ik ben er niet morgen heb een verjaardag, sollicitatiegesprek, moet afrijden en naar Hilversum om handtekeningen uit te delen na Pop quiz à Go Go.quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Doe niet zo naar.
Hoezo klopt die niet?
Ik ben een homofiele Marokkaan in een Lonsdale trui die op LPF stemt!quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:28 schreef SCH het volgende:
Ken ik u?
quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben er niet morgen heb een verjaardag, sollicitatiegesprek, moet afrijden en naar Hilversum om handtekeningen uit te delen na Pop quiz à Go Go.
Ik dacht al dat jij het was.quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:30 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ik ben een homofiele Marokkaan in een Lonsdale trui die op LPF stemt!
Hmmz ik zou je eerder schizofreen noemen eigenlijk...quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:30 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ik ben een homofiele Marokkaan in een Lonsdale trui die op LPF stemt!
Scherper kan geregeld worden dus daar niet naar kijken, maar mooier kan ik em niet makenquote:Op donderdag 31 maart 2005 20:29 schreef JaWi het volgende:
Ik ga voor de 2e. Iets scherper, iets mooier.
Kut dat MSN het niet doetquote:Op donderdag 31 maart 2005 20:31 schreef SCH het volgende:
[..]Ik bijt je niet hoor, nou ja heel zachtjes dan.
Je ontkomt er niet aan ventje, ik ben nu zo dichtbij, het moet zo zijn.![]()
Ik moet kiezen tussen 2 banners. De keuze is gemaakt, die kan ik niet achteraf veranderen. Het spijt mequote:Op donderdag 31 maart 2005 20:32 schreef Noca het volgende:
[..]
Scherper kan geregeld worden dus daar niet naar kijken, maar mooier kan ik em niet maken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |