Pierre en Andrea gaan idd op elkaar lijken. Maar kan het verschil nog wel zien. Andrea liep in het midden en Piere uiterst rechts.quote:Op vrijdag 15 april 2005 12:04 schreef TARAraboemdijee het volgende:
En Charlotte lijkt ook steeds meer op haar moeder.
Wie lopen er trouwens in de 3e rij? De De Massy's?
Als je de verhoudingen bekijkt....quote:Op vrijdag 15 april 2005 13:13 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Het is inderdaad meer een grote kerk dan een kathedraal. Maarja, Monaco he, klein landje
Oh, ga je naar Monaco? Oeh!!!!quote:Op vrijdag 15 april 2005 14:14 schreef Tallz het volgende:
Leuk om zo eens helemaal te volgen, Monaco komt eigenlijk nooit zo in de picture. , En ja Charlotte is een bloed mooie meid en die Pierre herkende ik er ook niet meer uit. Iedereen was trouwens niet echt geëmotioneerd,... alleen op het einde de kinderen.
In de zomer ga ik weer naar Monaco, ben nu al benieuwd naar de kerk!
Mijn moeder heeft zo'n beetje alle foto's die gemaakt zijn in Monaco, ik heb zelf alleen een foto van het graf van Grace. Maar waar heb ik die, dat is de grote vraag. Ik zal eens kijken of ik hem op kan sporenquote:Op zondag 17 april 2005 11:35 schreef Natalie het volgende:
Heb je daar ook foto's van, Tara? Of was het niet toegestaan om foto's te maken in de kathedraal?
Ik heb em hier ook wel, maar kan ff nergens uploaden. Het is toegestaan om foto's te maken in de kathedraal.quote:Op zondag 17 april 2005 11:35 schreef Natalie het volgende:
Heb je daar ook foto's van, Tara? Of was het niet toegestaan om foto's te maken in de kathedraal?
http://picserver.student.utwente.nl/quote:Op zondag 17 april 2005 16:14 schreef Tallz het volgende:
[..]
Ik heb em hier ook wel, maar kan ff nergens uploaden. Het is toegestaan om foto's te maken in de kathedraal.
Na 13 minuten...quote:Op zondag 17 april 2005 12:49 schreef HarigeKerel het volgende:
Enigzins offtopic, hier kun je in een kleine Belgische reportage zien hoe het is om in Monaco te wonen
http://www.vtm.be/asx/telefacts/telefacts_deel1_2.asx
Dankje, ik zal de foto meteen even opzoeken.quote:Op zondag 17 april 2005 17:29 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
http://picserver.student.utwente.nl/
Zover ik weet nog niet.quote:Op zaterdag 23 april 2005 02:43 schreef TARAraboemdijee het volgende:
ff een schopje
heeft iemand enig idee of de inauguratie van Albert II al heeft plaatsgevonden?
Overigens is dit de officiele site van het paleis:quote:Message of H.S.H. Prince Albert II
Monegasques,
Residents of Monaco,
My Dear Friends,
The sad time that we never thought would come, is alas upon us.
The Principality has lost its Sovereign Prince, My father, who oversaw its destiny for fifty-six years.
Today, we are all orphans of this great man, and the profound sadness and mourning we feel bring our hearts closer together and binds our community like never before.
Up to his last days, where his illness overcame him, Prince Rainier III carried out His State functions to their full extent.
To my sisters and I, He will always remain in our hearts as a benevolent father, totally committed to His Family.
He leaves all of us with the example of a Prince totally engaged in his Royal Duties, who devoted his entire life to His Mission.
Everyone knows the achievements of His extraordinary reign, which saw the growth and exceptional development of our country.
Today is the time for prayer and of reflection for the memory of His Great Prince, who passionately loved his country and its people.
Bronquote:'Albert van Monaco heeft buitenechtelijk kind'
Prins Albert II, de vorst van Monaco, heeft een buitenechtelijk kind bij een stewardess uit Togo. Dat claimt althans de vrouw in kwestie in verschillende Europese bladen. De ongetrouwde prins (47) zou de vader zijn van Alexandre, een jongetje van twintig maanden oud.
De nu 33-jarige Nicole Coste ontmoette Albert op een vlucht van Parijs naar Nice in juli 1997. Na de geboorte van het kind zou Albert zelfs het geboortecertificaat hebben getekend. De prins eiste echter dat het bestaan van het jongetje tot de dood van zijn vader prins Rainier III, inmiddels een maand geleden, stil zou worden gehouden.
Het paleis in het ministaatje weigert op de aantijgingen te reageren. De advocaat van de familie beraadt zich op juridische stappen.
Ik heb het niet over de FP...quote:Op woensdag 4 mei 2005 21:57 schreef Natalie het volgende:
Dat dacht ik ook al bij het zien van die foto's op FP.
Ik dacht: ik quote 'm maar neit mee. hahaha!
Mja ik ben altijd huiverig bij dit soort nieuws. Iedereen kan dat bewerenquote:Op donderdag 5 mei 2005 09:34 schreef Natalie het volgende:
Trouwens, wat zo dat betekenen voor de Monegaskische monarchie, en dan vooral voor de erfopvolging? Als Prins Albert II echt een zoon heeft en hij heeft deze erkent, is het dan officieel geen 'Prins van Monaco' en daarbij tweede in de lijn eerste in lijn tot de troon na zijn vader?
Als ik me niet vergis verschuif Prinses Caroline dan naar plaats drie en Andrea naar vier.
En waarom zou dit pas na het overlijden van Prins Rainier openbaar gemaakt mogen worden? Wist de overleden vorst niet van het bestaan van zijn buitenechtelijke kleinzoon?
[afbeelding]
Wijlen Prins Rainier III van Monaco en de huidige vorst Prins Albert II van Monaco
Alsof er alleen maar in Monaco buitenechtelijke kinderen van Adelijke/prinselijke of koninklijke families rondlopenquote:Op donderdag 5 mei 2005 11:20 schreef Tallz het volgende:
'T kan ook niet missen trouwens, kan alleen maar in Monaco gebeuren
Nee, maar een gelukkig huwelijk komt er maar zelden voor!!quote:Op donderdag 5 mei 2005 11:32 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Alsof er alleen maar in Monaco buitenechtelijke kinderen van Adelijke/prinselijke of koninklijke families rondlopen
Daar ging het niet om, het ging over buitenechtelijke kinderenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:36 schreef Tallz het volgende:
[..]
Nee, maar een gelukkig huwelijk komt er maar zelden voor!!
Er gaan over Rainier ook een hoop verhalen de ronde. Dat hij een bekende filmster wou trouwen om Monaco in the picture te zetten, Stefano is overleden en er gaan verhalen dat hij banden met de maffia zou hebben. Er gaan iig een hoop dingen mis en dat schildert Monaco wel een beetje.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:42 schreef Natalie het volgende:
Mwa, Rainier III van Monaco had een gelukkig huwelijk met zijn Gracia.
Zover ik weet was Caroline ook erg gelukkig met Stefano en nu is ze gelukkig getrouwd (naar wat ik hoop) met Ernst-August van Hannover.
Stéphanie lijkt het iets minder te doen, dat wel.
Overigens gaan huwelijken buiten de prinselijke/koninklijke families vaak op zo'n zelfde soort manier. Dus 't is niet iets wat specifiek daartoe behoort.
Wellicht, maar of dat nu waar is of niet: hij heeft een gelukkig huwelijk gehad met Gracia. Tenminste, zover ik zag hielden die twee ontzettend veel van elkaar. Hij was kapot van verdriet toen Gracia stierf... kan dat beeld maar niet uit mijn hoofd krijgen zo verslagen als die man er toen uitzag.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:43 schreef Tallz het volgende:
Er gaan over Rainier ook een hoop verhalen de ronde. Dat hij een bekende filmster wou trouwen om Monaco in the picture te zetten
Verhalen idd. Maar normaals: of 't nu waar was of niet: Caroline was gelukkig met Stefano.quote:Stefano is overleden en er gaan verhalen dat hij banden met de maffia zou hebben. Er gaan iig een hoop dingen mis en dat schildert Monaco wel een beetje.
Ja dat is het kind dat van de week in het nieuws kwam, maar daarnaast zou er nog een ander kind zijn..? Ik weet niet of het klopt hoor, maar over die 2e had ik nooit gehoord.quote:Op zondag 8 mei 2005 13:41 schreef Natalie het volgende:
Ja
Nuon en ik lazen het ook al: Monegaskische Monarchie (directe link naar 't nieuwsberichtje wat we erover hadden gepost)
Dat hij ook bijdraagt aan de opvoeding in de zin van het materiele werk, dat wist ik overigens niet.
Bronquote:It is not the first time that Prince Albert has been subjected to paternity claims. A former California waitress says that her 13-year daughter, Jazmin Grace Grimaldi, was the result of a two-week affair with Albert in Monte Carlo in 1991. Tamara Rotolo filed a paternity suit in Los Angeles Superior Court in 1992 in which she asked a judge to order the prince to provide a blood sample. Albert's lawyers argued that the case did not belong in the court and it was eventually dismissed. American newspaper reports suggest that Albert has never denied his possible paternity of the child but was not willing to undergo a test while his father was still alive.
Bron Sp!tsquote:Prins Albert erkent buitenechtelijk kind
PARIJS - Vijf dagen voor zijn troonsbestijging op 12 juli erkent de Monegaskische prins Albert II publiekelijk dat hij een zoon heeft. Het Franse weekblad L'Express meldde gisteren dat het prinsdom een verklaring klaar heeft liggen waarin Albert erkent de vader te zijn van het in 2003 in Parijs geboren jongetje, Alexandre Eric Stéphane.
Het is het kind van hem en een Française van Togolese afkomst, Nicole Tossoukpe. De ouders hebben een lange relatie achter de rug.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |