abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † vrijdag 5 oktober 2001 @ 00:00:33 #1
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1818968
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen!

Vragen, opmerkingen en commentaar graag in het commentaar-topic: Commentaren op de streamverslagen, deel 3
Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar.

Vervolg op: Streamverslagen 4 oktober 2001 *dierendag*

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  vrijdag 5 oktober 2001 @ 00:01:42 #2
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1818976
Kelly is haar scheermes kwijt en flipt een beetje. Dan vindt ze de mesjes wel, maar is de houder nog steeds zoek. Coos wil de zijne geven, maar Kelly blijft erbij dat ze alleen genoegen neemt met haar eigen. Coos geeft toch de zijne aan Kelly. Ze noemt hem een schat. Coos zegt: "En nou snel douchen want je meurt"....
Gert Jan spreekt Frank erop aan dat hij niet snapt dat hij weg wil. Hij legt uit dat hij Frank net begon te waarderen en dat hij zoiets totaal niet verwacht had. Frank zegt dat hij wel doorgaat. Dat zijn zoontje binnenkort jarig is blijkt ook mee te spelen in het gevoel van Frank. Gert Jan gaat naar het hek en geeft hem een vriendschappelijke hand.

Sandy is in de BB tijd al 4 kilo afgevallen. Gert Jan denkt dat hij al wel 7 kilo kwijt is.
(Gert Jan en Frank worden met de week geschikter trouwens)
Sandy staat wat te luisteren in haar legeroutfit. Ze heeft ook een wat zware stem, dus past wat dat betreft wel goed bij Kelly

My soul is painted like the wings of butterflies
pi_1818984
Diane zegt dat ze moet denken aan haar 'aapje' Aldrico. Frank vraagt zich ook af hoe het met hem gaat.
blabla
  vrijdag 5 oktober 2001 @ 00:19:50 #4
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1819068
Danielle zegt nog eens dat ze eigenlijk wilde juichen toen duidelijk werd dat Richard weg moest. Omdat Richard naast haar stond vond ze dat ze dat niet kon maken. In een onderonsje zegt ze tegen Coos dat ze ook blij is dat hij er nog is.... (klein minpuntje Daan!)

Pascal vertelt dat hij ook erg bang was eruit te moeten. Sandy zegt dat ze zich vast wel snel op haar gemak zal voelen in dit nieuwe huis.

Coos vraagt aan Audrey hoe het in Spanje is afgelopen... (er schijnt daar iets te zijn gebeurd de laatste week dat hij er was). Audrey zegt dat alles met een sisser is afgelopen.

Diane gaat naar Andries toe en vraagt hem toch waarom hij Audrey heeft gekozen. Andries legt uit dat dat was omdat ze veel zekerder overkwam. Dat was de enige reden.

Het arme deel gaat aan de afwas en beginnen de puinhoop wat op te ruimen. Diane zegt dat ze Audrey wel een goede keuze vindt. Daarmee lijkt de zaak afgedaan!

Sandy zit intussen relaxed op de bank met Coos te praten over het weer in Spanje en andere interessante zaken!

pi_1819071
Sandy verteld dat precilla ging hardlopen in spanje...
Coos reageert heel verbaasd..."ging precilla hardlopen???????"

Sandy had niet verwacht dat ze naar Almere zou gaan deze week. Ze had net allemaal spulletjes gekregen, een bal en tape voor haar laarzen.. Van Audry had ze wel het iidee.

Kel zegt iets op de achtergrond. Coos zegt tegen S. dat je ontzettend met Kel kunt lachen, dat het zo'n leuke meid is.

Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
pi_1819079
0.01 Pascal mist een tasje. Pascal : Ik heb ze geteld en naar de dagboekkamer gebracht. Pascal in de butlertelefoon : Met Pascal, kunnen jullie aangeven of we nog op tijd waren met de saté en kunnen jullie aangeven of we die nog krijgen, dank je wel. Pascal bij het hek : Ik verwachtte Richard. Ons treintje is gaan rollen en het is gewoon heel moeilijk aanhaken nu. Andries : Dat zei je vanmiddag al ja. Diane : Wij krijgen nog twee tasjes. Ik heb geen zin om nog langer ongesteld te blijven, verder boeit het me niet. Pascal : Wat een pech hebben jullie, zitten jullie weer daar. Maar misschien krijgen we morgen weer een battle, of vannacht. Pascal knuffelt met Danielle door het hek. Diane zegt tegen Pascal dat eikels ook leuk zijn om naar te kijken. Diane : In een soap stoppen ze toch ook een loeder. Waarom denk je dat ik er nog in zit ? Danielle : Ik ben heel benieuwd wat de battle is. Kelly blijkt gezegd te hebben dat ze alles eet. Pascal : Ik ga het niet eten, dan ga ik wel daar zitten.

0.10 Het gesprek gaat nu over de vertrekprocedure. Diane wordt naar de dagboekkamer geroepen.
Diane : We moeten heel goed kijken of de alarmtasjes er niet nog zijn. Audrey en Coos bij het hek. Audrey : Ik ben zo moe. Ik slaap wel. Coos : Hoe is het verleden week afgelopen ? Audrey : Er is niks aan de hand.

0.16 Coos : Je gaat je hier vervelen. We hebben het daar (arm) leuker als hier. Sandy vertelt Coos dat Leo, Priscella en Tania hebben gelopen. Coos : Priscella gelopen ? Sandy : Ik dacht dat Tania zou gaan, Audrey voelde ik al een beetje. Coos over Kelly : Kan je mee lachen. Een onwijs leuk mens. Coos vertelt dat zij twee keer per dag eten in het arme deel, het andere team drie keer. Coos : Je valt onwijs af. Voor Ries vind ik het een beetje sneu. Pascal in de keuken : Ik had totaal niet het gevoel dat ik zou gaan, maar dat had Richard ook niet.

pi_1819101
Coos zegt dat hij in het begin niet kin slapen omdat hij ieder moment dacht dat er weer een battle kwam.

In Spanje hadden we een beetje meer actie, een beetje jenne enzo..dat kan hier echt niet...

Sandy is op zoek naar het bestelboek. Ze krijgt koffie van Coos.

S:Hebben jullie al veel rare dingen besteld??
P: Nee..geen rare dingen! (twee dildo's)

Pascal roept opeens: Het zijn die beesten joh die die herrie maken!! We moeten zometeen wel ff kijken wat voor beesten het zijn.
Het koffieapparaat doet het weer bijna niet!
Van Frenk krijgt hij door het hek heen de tip om de koffie wat minder aan te drukken. Gedoe volgt...Pascal doet het niet goed..hij doet het niet hoor. Frenk wordt een beetje ongeduldig...
Hij doet het!!! Frank blijft aanwijzingen geven: blablabla...

vrijdag 5 oktober 2001 @ 00:30:21 #8
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1819118
Audrey vertelt aan Andries dat ze een schrijfster is. Ze is bijna klaar met een roman. Tegen Coos zegt ze dat het om fictie gaat, geen autobiografie. Audrey wil van iedereen weten wat voor werk ze doen.

Audrey zegt dat ze soms wel kan kankeren .... waarna ze meteen naar Danielle kijkt. "Sorry Daantje", zegt ze meteen... "Ik bedoel dat ik soms wel kan zeuren"... Audrey zegt ook dat de mensen in Spanje niet echt een groep is en dat ze nu al het idee heeft dat dat in het huis in Almere wel het geval is. Daan zegt dat het team van Gert Jan niet echt een team is, maar dat dat waarschijnlijk nog wel komt.

Het valt wel weer op dat er in het arme deel nu wel weer veel gesproken wordt... In het rijke deel is het nu vrij rustig en wordt er niet veel gesproken.

pi_1819122
Coos vraagt aan Frenkie of er nog koffiemelk is.
Nee dus.
F: Je kan toch melk koken??
Coos: Ik weet niet hoe dat moet ( )
Pascal: Moet dat gewoon op het fornuis? ( )
F: Ja lekker een beetje opschuimen

Pskwal heeft honger, vraagt zich af of ze de sateh nog krijgen. Ziet zaziki in de ijskast staan.

Coos schuimt nu toch de melk op in het apparaat.

OOOOOOOOOOOOwwwww YES klinkt door het huis...
Sandy: Wat is dat???
Pascal: Dat doet ze altijd, dat is haar yel! ( KEL! )

pi_1819144
Pas: jij ztonk ook naar zweet Coos. Oh wat ben ikblij...
Coos: We hebben helemaal geensetjes gehad
Pas: je valt met je neus id boter tegen sandy
Pas: De battles zijn niet alleen sportief hoor
Coos is druk met de koffie (nog steeds)
Pas: Morgen gaan we koken als we er nog zijn, koken met de mardona..
Coos: moet je slagroom op je koffie?
sandy: ja lekker
Iemand zingt set me free
Pas: wekkertje om 9 uur? tegen coos
Pas: Maar neem het er wel van tegen Sandy
Ze inventariseren de keuken
Ze vinden ijs
Coos: Rijk gaat met 2 dagen wel vervelen hoor
Ze hebben het weer over Priscella dat ze de hele dag heeft hardgelopen.
Pas: Vraagt aan Sandy of ze kan knippen
Ze heeft haar vriendin wel eens geknipt :-)
Priscella kwam helemaal los in Spanje verteld Sandy
Ze ging met Tanja hardlopen en met Ed gewichtheffen
May the force be with u!
  vrijdag 5 oktober 2001 @ 00:40:12 #11
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1819158
Audrey vraagt of het douchen inderdaad in bikini gaat.
Danielle vertelt dat ze dat met de mannen erbij wel doet...maar als ze met Diane in de badkamer is gewoon naakt gaat. Frank zegt dat het hem niet uitmaakt. Andries zegt dat Frank iedere kans aangrijpt om zijn pik te laten zien. Audrey merkt op dat Frank dan waarschijnlijk wat exhibitionistisch is... Frank lijkt daar wel mee in te stemmen. Audrey geeft niet echt haar mening, maar sluit zich waarschijnlijk aan bij Danielle.

Gert Jan zit aan de andere kant van het hek mee te luisteren met het gesprek in het arme deel. Hij lijkt zo langzamerhand de mensen van team Andries leuker te vinden dan zijn eigen teamgenoten (geef hem eens ongelijk).
Audrey, die inderdaad enigszins een 'Mona' uitstraling heeft (van BB1), zit aandachtig naar iedereen te luisteren.

Sandy zit duidelijk te genieten van een drankje of koffie. Wat het precies is is niet duidelijk. Af en toe maakt ze met haar lage, zwoele stem een opmerking.
Opnieuw heeft Danielle haar batterij niet in de zender zitten.
Audrey zegt dat Andries wel een leuke captain lijkt en Danielle geeft haar meteen gelijk.

pi_1819169
Pascal pest Coos omdat hij zo zenuwachtig was vanavond:OOOw wat poepte jij!! Je zat maar aan je jas te frunniken!! Hahahaha.

Sandy drinkt lekker een bakkie koffie en paskwal zegt dat ze met haat neus in de boter is gevallen in RIJK (daar heeft ze zelf voor gezorgd;RED)

P:Wij hebben er vier gewonnen en twee verloren....
C: Morgen kan het over zijn.
C: Hier ligt de hele la vol met snoep Sandy!! Neem het er wel van want aan de andere kant heb je nix!
Sandy: Jullie zien er wel dun uit...een beetje ingevallen.

Coos: Ging Precilla écht hardlopen joh??? Heeft ze het een beetje naar d'r zin daar??
San: één dag heeft ze gelopen...en ja ze kwam helemaal los!!
Coos: Echt??
San: Ja helemaal!! Hartstikke leuk! Ze ging lopen met Tanja...helemaal leuk, echt waar!!!

Pascal vraagt tussenddor of Sandy zijn haar wil knippen. Ze is niet echt enthuosiast maar stemt toch toe.Morgen een kappersschaar bestellen.

Kel roept uit de badkamer...ze wil chips of wat te drinken... :)Ze zit in het bubbelbad.

Sandy: Ik ga me omkleden ik wil ook in het bad!
Pascal zegt dat het helemaal niet gek is als ze in bikini in het bad wil...da's heel normaal!

Coos wordt verbonden door Pascal...er is iets met zijn voet.. ieuw...closeup van een bebloede teen!!!!

Coos: Daan!! Luister es!! Ik had toch een blauwe teen??? Nou spuit er bloed uit en nou is ie opeens niet blauw meer!!!!!!!!!
Daan: Nou..dan was het een bloed blaar!
Coos: Najaaaaaaaaaaa wat raar!!

pi_1819174
0.21 Coos zegt dat ze in Spanje een beetje konden rennen maar hier niet. Sandy : Hoe rennen jullie dan ? Coos : Gewoon rondjes, vierhonderd keer. Pascal heeft nog geen antwoord op de vraag of de saté nog komt. Coos : Moet je een bakkie koffie ? Sandy : Ja lekker. Pascal : Het zijn die beesten die die herie maken. Sandy is aan het lezen, ik denk in de reglementen. Frank vertelt Coos hoe hij koffie moeten zetten. Het lukt Coos niet direct.

0.28 Frank is klaar met uitleggen. Pascal in de keuken : Coos ik heb honger, jij niet ? Kelly roept op de achtergrond : O yes. Sandy lacht : Wat doet ze ? Pascal : Dat doet ze altijd. Speaker : Wil Diane naar de dagboekkamer komen ? Sandy : Ik doe dit morgen wel allemaal (lezen). Pascal : O wat ben ik blij. Morgen drie kwartier op de loopband. Coos : Ik denk dat we morgen weer terug zijn daar. Pascal tegen Sandy : We hebben vier battles gewonnen en twee verloren. Pascal : Morgen gaan we koken als we hier nog zijn. Coos : Moet je een beetje slagroom op je koffie ? Sandy : Ja lekker. Coos laat de snoepvoorraad en de inhoud van de koelkast zien aan Sandy. Hij zegt dat ze moet genieten omdat het zo afgelopen kan zijn. Pascal : Zie je niet dat Coos is afgevallen ? Sandy : Ja, een beetje ingevallen. Coos : Ging Priscella ook lopen ? Sandy : Ja, één dag. Coos : Was ze een beetje in haar sas ? Sandy : Ja, ze kwam helemaal los. Echt, leuk. Hardlopen, gewichtheffen met die balk. Ed stond er om heen. Gert Jan komt er bij. Hij zegt dat Kelly soms misbruik maakt van haar enkel en dat ze nu als een koningin in het bubbelbad zit. Coos : Daan, ik had een blauwe teen, dan spuit er bloed uit en nou is ie niet blauw meer. Coos vertelt Gert Jan dat hij blaren heeft omdat hij nieuwe schoenen had.

pi_1819175
Sandy: Je voelt e al lekker op je gemak Daan. Allemaal vrouwen daar (arm)
GJ: Kelly maakt af en toe misbruik van haar enkel.
Sandy: zit ze nu ih bbelbad? Ik wil er ook in!
Pas: als je liever in je bikini gaat kan dat hoor (?)
Coos heeft een zwelling Pascal heeft pleisters gpakt
Sandy bemoeit zich er ook mee.
Het pus spuit er uit (gatver)
GJ: Op de atlantische oceaan zo gaaf met een board ofzo, je wordt gewoon geschuurd zo cool!!
Coos: Ik had een blauwe teen nu spuit er bloed uit en is ie weer normaal, wat gek! Tegen Daan
Coos: Ik ga niet aftrekken, de teennagel
Coos: ik heb leleijke tene van het sporten
Hij had nieuwe schoenen in spanje en slechte ondergrond
GJ: Morgen tussen 10 en 12 kun je ....
GJ: Je hebt hier meer ruimte om te lopen
Pas: Wat gaan we morgen doen Coos?
GJ hangt weer in zijn favo positie id bank met een glas wijn (?)
May the force be with u!
  vrijdag 5 oktober 2001 @ 00:47:28 #15
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1819200
Sandy zit intussen naakt met Kelly in bad en zegt dat ze echt niet met bikini aan in bad gaat zitten... Dat ze dat thuis niet doet, dus hier ook niet (klassemeid!!! )
pi_1819210
00:45 Sandy zit nu bij Kel in het bbelbad
veel gebubbel er wordt geklopt Coos komt binnen met zijn teen. Oh, het is met voetballen gebeurd (die teen).
Kelly: Als ik met een vrouw alleen ben ga ik gewoon bloot
Zo te zien zijn ook bloot nu (hoe later op de avond..)
Veel gekir tussen de dames, onverstaanbaar. Het gaat over spanje geloof ik...
Kel heeft een wijntje bij de hand
Kel: ga je veel uit
San: nee (?) in amsterdam
Kel: nee dat meen je niet, daar komt altijd een vriendin van mij, kort haar (heb ff gemist over welke tent ze het hebben)
Kel zit nu op de rand van het bad en er weer in...
Ze kennen de wc-juffrouw (dat donkere meisje)
May the force be with u!
pi_1819215
DE Badkamer!!!!!!

Er staat een halve meter schuim op het bad..
Sandy springt er naakt bij nadat Kelly verteld dat het haar nix uitmaakt wat ze uitzenden: NOOOOOO Schijt!!!!!!!

Iemand klopt(!) op de deur....Binnen!!! tis Coos! komt zijn teen laten zien. Gaat weer weg.

Sandy eet in het bad...Kelly gaat ff op de rand zitten...warrm!

(kan het niet zo goed verstaan)
Maar ze hebben het over Spanje gloof ik. En over de reis. Onweer hadden ze in Spanje.

K:Dus Audry en jij sliepen samen in 1 bed??
S: Ja
K: Gewoon lekker gezellig.... wat gemeen dat jullie nou uit elkaar zijn..
Ze hebben een gemeenschappelijke uitgaansgelegenheid ofzo (k+ S)
K: Zooooo gezellig daar!! Alleemaal leuke vrouwen!!
Ze kennen ene corrine die daar altijd achter de bar staat.
(bubbeldebubbel)

vrijdag 5 oktober 2001 @ 00:52:21 #18
16687 pipvis
Wie anders?
pi_1819223
Kelly en Sandy in bad met loempia's en champagne, K: Ik ben echt als een toeter, zo snel dronken... WELKOM! K: Ik ga gewoon lekker bloot. S: Je staat juist voor lul in je badpak.
Lekker babbelen over de reis, spanje, uitgaan en veel gebubbel. Ze kennen dezelfde mensen, gezellig... K: Je bent mooi opgemaakt.

[He, wat fijn voor Kel...]

pi_1819226
Pascal komt iets te eten brengen voor de dames.
(ik kan niet genoeg verstaan...ik stop)
pi_1819236
00:51 Kel is nu full frontal
Pascal komt even koekeloeren
San: en waar ga jij altijd heen?
San gaat altijd alleen naar A'dam uit. De rest wil nooit mee.
Kel: we lopen leeg! (het bad)
Kel: oh oh warm he? OOOOHHH
San zit nu alleen in het bad
Kel: oooohhh
Kel: je kunt zo lekker glijen hier op de rand van het bad
San informeert naar de enkel het hoe en waarom
Kel: het was cht een drama. Gaat nu douchen onverstaanbaar
San vraagt hoe het bubbelen werkt
Kel legt uit leuk shot met beide dames nu naakt uit het bad
Ze gaan douchen
Kelly hinkt weer als vanouds
Kel: oh ik ben duizelig
Kel Ooowww!!
Je bent wel lekker bruin geworden daar tegen San
Kel: je kan hier niet strijken (LB)
Kel: Nu eerste ff lekker bijkomen van alles, Ooh
May the force be with u!
  vrijdag 5 oktober 2001 @ 01:03:35 #21
16687 pipvis
Wie anders?
pi_1819258
De huiskamer, Coos: doet me goed dit, GJ: ik had liever de zalm gehad. C: Het is ook nooit goed met jou! P: Lekker hier he..

Kelly komt uit de badkamer, GJ: dat zag er leuk uit, marsmellows enzo.. P: In bad? Moet ze zo wel opruimen.. P: Coos, kijk nou uit.. Coos zit te knoeien met koffie op de witte bank, Pascal maakt zich druk over sancties en drijvende marsmellows in bad.

pi_1819261
Paskwal: Ben je dronken tegen Kelly
Kel: Ja, ik heb die hele fles ...
Pas: Was het lekker San? Warm zeker?
Pas: Pas nou op Coos, straks mors je op de bank?
GJ Vraagt of ie Coos nu op de vingers tikt
Coos reageert als door een bij gestoken, hoezo??
Hij let echt alleen maar op GJ
GJ lijjkt veel relaxter nu ie captain af is
Pas: BB is echt heel streng tegen San. Wil je nog een bbal.
Pas: Coos je hebt een ingevallen bekkie, niet normaal meer. Met die bril zie je het echt heel erg. Kuiltjes in zijn wangen.
GJ: ik zie het niet echt
Pas: Morgen weer trainen he, vroeg op!
GJ: Je bent nooit vroeg wakker!
GJ: ik heb nog nooit wat gemist door laat op te staan
San zit te luisteren naar de heren en mooi te zijn
Pas: we gingen half 2 slapen. Coos wil volgende week captain worden
San: wat is er gebeurd met die appel
GJ: Legt uit over het appel issue
blablabla
May the force be with u!
pi_1819267
0.44 In de badkamer. Sandy gaat bij Kelly in het bubbelbad. Kelly : Als ik met een vrouw alleen ben ga ik gewoon bloot. Er staat een laag schuim op het water. Kelly vraagt Sandy naar haar reis. Sandy : In het begin was ik heel stil, later kwam ik los. 's Nachts kom ik los. Sandy komt wel eens in een tent waar een vriendin van Kelly ook komt, Barbara. Ze kletsen verder over uitgaansgelegenheden.

0.51 Sandy : Ik vind het jammer dat Richard weg is. Pascal komt de dames eten brengen. Kelly : Is het warm ? Pascal : Nee. Kelly vindt het wel warm. Kelly : Sorry, ik heb je uitgenodigd maar ik ga er uit. Ze stapt uit het bad. Sandy vraagt Kelly naar haar enkel. Kelly gaat onder de douche.

0.56 Ik heb een paar minuten gemist. Sandy staat zich af te drogen. Dan gaat de stream naar de woonkamer. Gert Jan : Heerlijk, maar ik had liever die zalm gehad. Pascal : Het is ook nooit goed bij jou. Iedereen krijgt nieuwe kleding aan de overkant behalve wij. Daan ook. Gert Jan : Omdat ze small had. Staat in het boek dat iedereen eigen kleding krijgt ? Pascal : Iedereen krijgt drie stuks eigen kleding. Pascal tegen Kelly : Ben je dronken ? Kelly : Ja. Het bad was warm en ik heb een hele fles op. Coos : Jongens, ik maak het niet te laat. Gert Jan zegt dat hij nog in bad gaat. Kelly : Ik heb een hele bus Angel erin gespoten. Gert Jan : Lekker. Coos : Morgen eerst een eitje eten en dan lekker sporten. Gert Jan : Ik heb iedere dag gesport, ook toen mijn kies raar deed. Pascal : Toen was je na twee tellen weg. Coos citeert Patty : Coos wil volgende week captain worden. En ze begon over die appel. Gert Jan vertelt het appelverhaal aan Sandy. Pascal : Ik denk dat ze er hele leuke tv van hebben gemaakt. Gert Jan is nieuwsgierig naar de voetbalwedstrijd op tv.

vrijdag 5 oktober 2001 @ 01:11:28 #24
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1819286
Sandy en Kelly hebben lekker zitten badderen en kletsen in hun blootje. Kelly houdt wel steeds een hand voor haar schaamhaar als ze uit bad stapt. Na een minuut of tien houden de meiden het voor gezien en gaan terug naar de woonkamer.

In arm zitten ze nog te kletsen. Het gesprek gaat over nare gewoontes van medebewoners. Danielle houdt er niet van als mensen het woord "kanker" gebruiken (haar moeder is aan kanker overleden) ... en Audrey merkt op dat er iemand was in Spanje die regelmatig van die rochels uitspuugt.

Sandy is aan de klets met Gert Jan in het rijke deel. Er is dit keer geen spoor geweest van leedvermaak over de wissel van rijk naar arm!

pi_1819304
1:05
Ze hebben het over de voetbalwedstrijd, het was een toppot.
Andries ging over zijn nek na het voetballen
Ze hebben het over Nynke
Kel: Gert ga in bad!
GJ kent Nynke (dochter van Mireille Bekooij) uit de tv wereld...
GJ: ik kom zoveel toevalligheden tegen hier.
Paskwal: Werd er nog wat gezegd over Ellen?
GJ Nee Kel is niet dronken
Paskwal: Zullen we het badje in gaan
tegen Coos: Je moet je bende opruimen! (Wat een Captain!)
San: Nee ik hoef geen bbal
GJ: trut! tegen Kel
Kel ligt te kirren op de bank. Hoe vind je mijn onderbroek? tegen Sandy. Ga maar lekker naar de wc, schat
Kel: zullen we een cd tje opzetten. Gert kun je mijn benen insmeren met bodylotion? Ohh
GJ: Nee
Kel lacht
GJ: oreert tegen San
Coos: heb iemand nog vuile was
GJ: wij kregen hier eten ook, je hebt het zelf besteld. Je weet niet wat je rantsoen is. In het begin ging het heel hard (afvallen). Het eten was er gewoon niet.
San: je hebt het daar knusser
GJ: hier kun je gewoon je ding doen
San: Ik ruik al helemaal lekker
Het gaat nu over de bestellingen die niet goed doorkomen
GJ praat met San over verosrgingsproducten
Kel: ruik je mijn geur? Hahahaha
Pas: Kel kom es
Kel: wat is er moppie
Pas: we hebben een klacht dat onze kamers een bende waren
Kel: dat doe ik morgen
Pas: en als we een battle krijgen
Kel: Ik wil geen 2e diana worden hoor gatver. Ik heb haar bende ok opgeruimd in arm van haar
Kel: soory hoor maar pfrr ze zijn gewoon sjago omdat ze verloren hebben (team andries)
Kel: we gaan ff roken in de tuin we gaan ff vertellen over de troep.
Pas: kom we gaan mee dat wil ik ff horen (tegen coos) slijmabl!
May the force be with u!
  vrijdag 5 oktober 2001 @ 01:21:04 #26
16687 pipvis
Wie anders?
pi_1819326
In de badkamer..

Pascal: Kel, kom eens.. We hebben een klacht gehad van de buren over de rotzooi, ruim je even je spullen op. Ja morgen! P: Ja maar als we weer een battle krijgen. K: Ja, rot op!
Ik heb ook die teringzooi van Daniëlle opgeruimd, ik wil geen tweede Diane worden. LUISTER! Overdrijven kan ook.

K: Ik ga naar buiten. Coos: Kom, we gaan mee naar buiten.

S: Waarom wil jij zo graag naar buiten, Coos? Heb je weer een plan? P: Oh, begin je nu al? Zeg eens eerlijk, in welk team wilde jij terechtkomen? S: Bij de andere kant, bij Daniëlle.

K: Kom we gaan lekker buiten zitten, we gaan niet bij die Freggels zitten, hoor. Ze doen altijd gemeen, joh!

pi_1819327
1.07 Coos : Werd er nog wat gezegd over Ellen ? Blijkbaar schudt Sandy haar hoofd. Pascal : Nee. Gert Jan : Hee Kel, heb je het naar je zin ? Kelly : Ik heb mijn eigen feestje. Kelly gaat op de bank liggen. Kelly : Gert, wil je mijn tenen er afhalen en mijn benen doen met bodylotion ? Gert Jan : Nee. Kelly : Please. Gert Jan tegen Sandy : Ik denk dat Frank tien kilo kwijt is geraakt in een week tijd. Volgens mij is dat niet goed. Hier kun je met zijn tienen zitten en een hekel aan elkaar hebben, gewoon je eigen ding doen, daar kun je met zijn tienen zitten maar moet je geen hekel aan elkaar hebben. Het is daar wel leuker. Sandy heeft een luchtje in haar beauty case waar ze niet om gevraagd heeft. Sandy : Maar het is wel lekker.

1.14 Pascal zegt dat Kelly dingen op moet ruimen. Kelly : Ik doe het morgen wel. Pascal : Echt ? En als we een battle krijgen ? Kelly : Dan hebben ze pech gehad. Ik wil geen tweede Diane worden hier, bah. Ik snap best dat het schoon moet zijn maar overdrijf niet.

1.16 Kelly : Ik heb een hele bak sushi gegeten. Pascal : San, waar was jouw eerste keus naar uitgegaan ? De andere kant zeker ? Sandy : Ja, bij Daantje. Kelly in de tuin tegen Frank : Ruik ik lekker ? Frank : Ja, je zit weer strak in het pak. Kelly over het andere team : Ze doen gemeen als ze hebben gewonnen.

pi_1819347
1:17
Coos: kom we gaan naar buiten
Kel: lekker in mijn water, Gert?
Kel: Oh
Kel in de koelkast, ijsblokjes, I'm coming! Oh, YES
iedreeen ligt dubbel
Die rotzooi ....
Frank: i love you, geeft niets! Ze zoenen!
Kel: hoe ruik ik, hooowwww
Frank: je ziet er strak uit!
Kel: ohhh Je wilt toch niet bij die freggles zitten, hihi

Paskwal krijgt kusjes van Kelly
paskwal zit eitjes van de beestjes te tellen
Frank: vindt het tof dat het met de tasjes goed is gekomen
Kel: we moeten zoete wijn bestellen
Frank: Passie is aan het denken, hoor!
Kel: blij dat ik hier zit ik gedraag me ff als een beest
Kel: oh ik moet echt ff buiten zitten afkoelen
Pas: neenee er wordt niet meer gezoend
tegen coos: wat zijn dat voor beesten
Koos: Ik denk mestkevers

And Bukowski gaat zijn mandje in...

May the force be with u!
  vrijdag 5 oktober 2001 @ 01:31:44 #29
16687 pipvis
Wie anders?
pi_1819368
K: Zit je lekker Gert? [in bad] K: Ah, Gert je bent echt een kanjer, ik hou echt van je! [Ja... aan de rijke kant]

P+C: 1,2,3,4,5,6,7,8.... ze zitten de beestjes te tellen. Coos heeft er genoeg van, P: Nee, we moeten eerst het verband zien. C: Nee, dat komt morgen wel. Ze gaan naar bed.

Nu zit Kelly bij de beestjes te roken... "Oh oooh..". tik tik tik op het doosje... "wakker worden!"

[Dit bericht is gewijzigd door pipvis op 05-10-2001 01:34]

pi_1819374
1.21 Kelly : Er is geen zoete wijn meer, we moeten zoete wijn bestellen. Ik ben zo blij dat ik hier zit. Ik gedraag me echt als een beest. Sandy : Doe maar een wijntje alsjeblieft. Kelly : Waar heb je de wijn Gert ? Kelly : O ik moet echt even buiten zitten, afkoelen. Pascal en Coos tellen hoeveel beesten er in het glazen geval zitten. Pascal leest twee keer : Met kennis van zaken kan een team het helemaal maken. Pascal : Ze gaan vragen wat voor dieren, het is dierendag.

1.26 Coos : Kom we gaan slapen. Pascal : We moeten eerst het verband zien Coos. Coos : Dat komt morgen wel, of vannacht. Nu kijkt Kelly naar de beesten. Ook zij leest de instructies. Ze tikt tegen het glas. Kelly : Wakker worden. Sandy, kom eens. Kun je een asbakje meenemen ? Stream naar Pascal die inmiddels in bed ligt. Coos : Ik denk wel dat ze de tering in hebben hiernaast. Echt de tering. Pascal begint over de wegzendprocedure. Pascal : Hij en Nancy. Toch weer nieuwelingen. Raar hè ? Ik had wel het gevoel dat jij van Richard zou winnen. De stream gaat naar de tuin.

pi_1819423
Rijk: Coos en Pascal liggen op bed en zijn weer eens vreselijk irritant bezig.
Ze lachen om de meest stomme dingen en laten af en toe weer scheten (what's new...)
  vrijdag 5 oktober 2001 @ 02:00:17 #32
16687 pipvis
Wie anders?
pi_1819454
Kelly: Geeheeeeeert... Geeeeeert Gert! Oh je hebt wel erg veel bubbels, hoe vindt je me? Ze heeft het pakpapiertje van de beestjes aan. Zit je lekker? Net Cleopatra. Is er nog wijn?

GJ: Nee, die is op. K: Wil je meer? GJ: Ja, haal maar. K: Zuipert! GJ: Ja, lekker.

Dan een discussie dat Gert-Jan vindt dat ze er gewoon uitziet, terwijl Kelly vindt dat ze er sjiek uit ziet. K: Wil je nog wijn? Zuipen, kreng!
Pascal maakt zich druk, ze moeten gaan slapen, morgen misschien weer een battle. K: Ik heb net Andries gekust.

pi_1819465
De stream gaat snel heen en weer tussen de slaapkamer en de tuin. Ik neem niet de moeite iets te verslaan.

1.54 Stream naar de badkamer. Gert Jan zit in het bad. Kelly laat Gert Jan een korte jurk zien. Ze wast haar voeten in het bad en droogt ze vervolgens af. Kelly : Dit ziet er toch niet goedkoop uit ? Gert Jan : Jawel. Ik ga niet tegen je zeggen, je ziet er geweldig uit. Kelly loopt de badkamer uit : Gert wil een wijntje. Goedkoop, bah. Kelly in de slaapkamer : Ik heb wel met Andries gekust net.

2.10 Inmiddels staat breedbandstream 1 al geruime tijd op de tuin. Het geluid van de fontein is te horen.

pi_1819486
check ff breedband 1, GJ erg raar bezig
T®®
pi_1819489
2.00 u. Owwie, kweenie hoor maar ik heb topstreams.

Kelly heeft Sandy verteld dat ze zo blij met een vrouw is (onder een luide O Yessss en met een omhelzing). Ze ging daarna Sandy's foto's bekijken. Ze bespreken nu de beestjes uit de battle-bak. Kelly wil sprinkhanen evt. nog wel eten, met een chocoladesausje. Ze vraagt Sandy of ze blij is dat ze erin zit, die bevestigt dit. Nu vertelt ze dat ze zo zenuwachtig was vandaag en zo blij was dat ze mocht blijven. Dat ze helemaal los gaat als ze gedronken heeft. Opnieuw: "O, Sandy, welkom...., o, die Audrey zit gelijk aan de arme kant" Kelly wordt door iemand gecorrigeerd omdat ze de naam op z'n Engels uitspreekt, wat blijkbaar niet mag. Om 2.25 flits de stream naar GJ die in bad zit te genieten, alhoewel, ik hoor hem nu GVD vloeken (?).

Ondertussen bewonderde Frank in Arm eerst de foto van Audrey en Sandy, Audrey zelf is er niet zo enthousiast over. Frank gaat de foto's boven het bed hangen. Vervolgens gaan de Armen eerst de bedden klaarmaken en dan allemaal om de tafel zitten om de beestjes battle op proberen te lossen.

vrijdag 5 oktober 2001 @ 02:24:11 #36
16911 TeJo
Doet ook maar wat
pi_1819491
2:23
GJ Heeft erg veel lol met zichzelf in het bubbelbad.
Hij gooit de marshmallows (of hoe je dat ook schrijft) die in het bad liggen/lagen, vanuit het bad in de rechter wasbak. Vervolgens haalt hij ze weer op. Dit herhaald zich een paar keer (met tussendoor een enorme dunk van een marshmallow die naast de wasbak kwam).

2:24
GJ probeert het vanuit de hoek bij de sauna (ook met zijn rug naar de wasbak gericht).

2:25 weer vanuit het bad.

Grappige situatie. Volgens mij issie lam (naar het beeld te zien, ik heb nl. geen geluid). Hij drinkt nu ook gewoon uit de fles wijn (alsof het een biertje is ) :0 ik ga maar slapen denk ik.

seek and distroy
pi_1819509
Rond 2.30 u. gaat Arm aanstalten maken om naar bed te gaan. Audrey wordt geïnstrueerd over de zender.

In Rijk ligt GJ in zijn eentje in z'n nakie in bad met een flinke fles in z'n hand (het zal weer eens niet, we zijn weer terug bij af). Stream op tuin.

In de slaapkamer van Rijk bespreken Kelly en Sandy het hete bad. Pascal komt naar de badkamer naar GJ. Hij vraagt wat hij gedaan heeft, blijkbaar iets raars (flink met water geknoeid of zo). Hij vraagt of hij niet zat is.
Kelly maakt Sandy lekker met een ontbijtje voor morgen: lekker café-au-laitje, lekker eitje, lekker schoonmaken, lekker sporten. Dan beschrijft ze hoe verschrikkelijk ze het vond, de 5 dagen in arm. Dat ze haar haar met afwasmiddel heeft gewassen en over het koude water. Coos wil graag van Kelly horen dat hij het lekkerste brood kan maken.

In Arm bespreken ze op fluisterende toon GJ en zijn afzetting als captain. Opeens komt Kelly bloot de kamer binnenlopen. Ze gilt, Frank stelt haar gerust: Nee, we zaten alleen maar op de eerste rij, kijk dat is nou helemaal Kel. Audrey vraagt of Kel haar tieten wil laten zien. Nee, zegt Kel. Eentje dan vraagt Andries. Nee, zegt Kel, dat mag alleen jij, dat weet je toch. Andries: O ja, dat klopt.
Kel schreeuwt iets van "Ik werk bij de NCRV".
K: Ik voel me net Frank maar dan net in de vrouwelijke vorm.
Audrey wil samen met Frank buiten een sjekkie roken. Ze zoeken een aansteker.
K: Ik ben zo blij met een vrouw, en zo'n lieve vrouw hebben jullie gegeven.
GJ vertelt dat hij van alles in de wasbak heeft proberen te gooien (marsmellows en een kurk). Alles is nat geworden daardoor, ook buiten de badkamer.
K: Ik mis gewoon een man, ik mis gewoon een piemel.
Kel op irritante toon: morgen gaan we schoonmaken, de buren hebben alles schoongemaakt en wij maken er in 1 dag een puinzooi van, ik heb gewoon een hele fles Angel in de badkuip gegooid.
K: Wil je nog wat drinken schat (tegen Sandy). Waar is m'n borrel? Op zegt Sandy.

pi_1819528
K: Ik lijk net Rien Hoogendoorn uit GTST, met die manke poot. Ik ben zo blij dat ik hier zit. Ik heb zo gejankt vandaag bij de stoofkachel. Het is zo'n ramp daar, moet je kijken hoe ze daar zitten.
GJ heeft vraagt hoeveel eieren en hoeveel krekels er in de bak zitten aan Kelly. Die zegt dat ze die beestjes best wil opeten als ze dan in Rijk mag zitten.
K: Gatver, die zit gewoon zichzelf te pompen.
GJ: Maar hoeveel gram is het en waar zit overal een ei in.
Ik ga dit echt niet opeten, soory hoor jongens.
Kelly wijst aan welke ze wel zou eten.
Sandy zit er ook bij, met z'n drieën voor de beestjes-battle-bak.
Met chocoladedip zou Kelly het wel eten (maaien, krekels) behalve die slakken. GJ eet alleen de eieren, maar daar win je de oorlog niet mee, zegt hij.
Kelly vindt het eigenlijk maar zielig voor die krekels.

Ondertussen bespreken Frank en Audrey zichzelf en Big Brother in de tuin. Audrey vertelt over de voorrondes, dat ze steeds verder kwam, ze vond het best wel eng, vandaag ook. Het was een grote uitdaging voor haar om te weten of anderen ook zo over haar denken zoals ze over zichzelf denkt. Frank en Audrey zijn het erover eens dat ze het wel zien als ze er uit komen, ze hoeven niet naar call-tv of in de privé, daar doen ze het niet voor.
GJ vertelt hoe het met zijn werk verlopen is. Audrey ziet wel waar het schip strandt en wil vooral lol maken.
Frank zegt dat het best wel gemoedelijk is in zijn groep, hij vindt zowel Diane als Daan vrij lichamelijk. Hij moest daar aan wennen. Hij zegt dat hij daar in het begin dingen achter ging zoeken.
Wow, ik moet zeggen dat die Audrey wel goede respons geeft op Franks pleidooi. Nu is het tenminste niet zo'n eenmansgesprek. Ze heeft op alles wat Frank brabbelt wel een gepaste zin.
Frank vertelt over zijn relatie, dat je rekening met elkaar moet houden, over computeren en zo.

In Rijk peinst GJ nog steeds hardop over de bbb. Hij stelt wat vragen aan Kelly. Waar is het meest van, waar is het minst van? Kelly doet enkele pogingen en zegt dan dat ze ze gewoon moeten opvreten.
GJ: Er vliegen zoveel dingen door mijn kop heen, echt, poten.
Kelly lacht voortdurend om hem.
K: Die slakken die worden slakken, escargots, maden worden vliegen
GJ: Wat eten die gasten (K: ze eten mensen), kippen eten zaad, waar eten ze?
K: We moeten ze eten, ik weet het zeker Gert.
GJ ontkent dit stellig.
GJ vraagt waarom Kelly op de bank gaat liggen terwijl ze zegt dat ze moet plassen.
K: Ik wil gewoon naar Andries kijken.
Kelly vraagt aan Diaan of zij het allemaal zou eten, Diaan zegt van wel, o, wat een beest ben je.
Dan vraagt Kelly aan Andries of hij het zou opeten. Hij zegt ook van ja en hangt een smakelijk verhaal op.
Andries en Diaan doen net of ze het lekker vinden.
K: Wat een walgelijke mensen zijn jullie, wat een Freggles, o Gert, ik ga die beesten echt niet meer opeten.
Nu is Frank aan de beurt. Ook die zegt dat hij alles op zal eten.

Als het nog niet duidelijk is, Kelly is ladderzat en loopt om alles te lachen, ik moet zeggen, best lachwekkend.

vrijdag 5 oktober 2001 @ 03:20:43 #39
16737 NashNL
Sponge worthy
pi_1819530
ARM:

Frenk is helemaal in de wolken over Audrey. Fluisterend tegen Andries en Diane: ,,Ze spreekt 5 talen vloeiend, ze is heel intelligent en ze heeft een eigen zaak. Ik herken heel veel van haar in mijzelf. (?????, volgens mij spreekt Frenk niet 1 taal vloeiend, inclusief Nederlands.)

vrijdag 5 oktober 2001 @ 03:36:13 #40
16737 NashNL
Sponge worthy
pi_1819533
RIJK:

Kelly komt enthousiast de slaapkamer in met een verhaal over het feit dat zij AA dronk en dat zij toen aan het lachen gemaakt werd. Hierdoor spuugde ze een beetje AA over de grond. Directe reactie van Paskwal: ,,Je hebt het toch wel opgeruimd, he? Ik wil er morgen niet instappen.'' (Wat een oud wijf is die Paskwal, brrrr.)

Gelukkig liet Kelly zich niet zomaar overbluffen door deze aanval.

pi_1819539
Kelly bespreekt iets wat hij met Audrey net heeft besproken met Diaan op samenzweerderige fluisterende toon. Frank wil iets niet hebben wat ze aan de Rijke kant gedaan hebben (een foto van z'n zoon, blijkt later). Kelly zegt dat zij het heeft gedaan, maar niet expres.
F: O, van jou kan ik het hebben.
K: I love you baby.
F: Zijn jullie met z'n tweeën nog wakker? De ouwe garde, hè.
K: Welke ouwe garde?
K: Die salade die in de koelkast staat, mag ik die opeten, ja?, ik hou van je poppetje (tegen Diaan).
K: Mag ik een keer bij je slapen, Andries als we uit BB zijn?
A: Zullen we het daar later over hebben, Kel.
Iets over de salade van Diaan.
F: Hé valt het je niet op GJ, dat we met de ouwe garde nog op zijn.
K: O jaaaaaaaaa.
GJ: Dat ligt aan de hoeveelheden, er zijn 4 eieren, daarna komen de sprinkhanen, krekelsd, slakken, meelwormen.
F: Waar halen ze die shit vandaan joh, kan dat boekie er niet overheen?
K: Ja inderdaad we zitten met de oude garde, die nieuwtjes liggen allemaal op hun nest.
GJ: Ja, je zegt het en er komt toch een raar gevoel over me heen.
K: Het is toch ons huis.
Kelly krijgt een hoestbui. Flink gelach en gekuch.
K: Hò, die camera blijft je ook altijd maar achtervolgen hier. Wat is er mop?
Diaan: liet je nou een scheet Kel?
K: Nee, dat was GJ. Godsamme ik ben kotsmisselijk van dat spul. Ik ga naar m'n bed.
Kelly gaat naar de slaapkamer.
Pascal vraagt of ze de deur dicht wil doen en wat GJ aan het doen is.
K: Maaien aan het tellen. Mag ik bij jou in bed.
Coos: Nee.
K: Dat weet ik, maar ik vraag het toch.
Kelly vertelt hoe het kwam dat ze half stikte.
Pascal vraagt of ze de rommel op heeft geruimd
K: Nee, en zeur niet zo.
C: Kelly hou ook je mond, anders krijg je op je blote billen.
K: O, lekker.
Kelly vraagt aan iedereen of ze lekker liggen. Ze voelt de beesten kriebelen. Naakslakken vindt ze maar niets. Ze vertelt dat ze in de tuin ooit een heel vieze dikke naaktslak helemaal plat heeft getrapt.
Kelly vertelt aan Sandy over de avond dat ze met Diane zoende. Ze zegt dat iedereen haar morgen wel verder bij zal praten. Kelly lalt wat over wie wanneer in bb kwam, dat ze blij was vandaag te mogen blijven, dat ze er al bijna 5 weken inzitten, over Richard die aardig maar nieuw was.

Arm gaat ondertussen ook naar bed (3.40u.). Ze hebben het over Pippi Langkous en natuurlijk de beestjes uit de bak die ze op moeten eten.

Om 3.45 lijkt Kelly haar mond te houden.
In Arm bespreken ze het wel of niet stel Richard en Nancy.
Audrey moet toch even zeggen dat ze Patty een topwijf vindt.
Frank wil haar ook wel inruilen.

Shit, nou komt GJ de slaapkamer binnen, nou begint Kelly weer te lallen. Ze praten over de beesies.

Ik hou het voor gezien.

vrijdag 5 oktober 2001 @ 11:20:05 #42
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1820668
Tussen half 11 en 11 uur komen de bewoners een voor een uit bed druppelen. Frank wordt meteen wat pissig op Big Brother als blijkt dat zijn kleren verdwenen zijn. Hij zegt: "Ze kunnen verdomme wel een programma maken van miljoenen, maar niet even zorgen dat mijn kleren hier liggen".

Sandy krijgt een lesje koffiezetten van haar "favoriete" medebewoner Coos. Pascal heeft de cd van Mariah Carey besteld (waarom verbaast me dat niet?)
Audrey zit er een beetje nutteloos bij. Ofwel ze heeft geen zin om wat te doen of ze heeft geen idee wat ze zou kunnen doen. Feit is dat ze niets doet terwijl de anderen wel bezig zijn.
Sandy loopt in haar ochtendjas wat door de rijke woonkamer, zegt tegen Kelly dat ze ook graag wat wil doen. Kelly zou niet echt wat weten, dus gaat Sandy maar met een kopje koffie op de bank hangen.
Intussen is iedereen in "arm" druk in de weer en zit Audrey op haar gemak ergens in te lezen.

Het wachten is op de komende battle, die dus al is begonnen met de twee bakken ongedierte gisteravond, maar niemand weet nog wat ze er mee moeten!

vrijdag 5 oktober 2001 @ 11:52:52 #43
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1821033
Diane vraagt aan Pascal of hij het wel eens gedaan heeft met een oudere vrouw. Pascal antwoord dat hij wel sex heeft gehad met vrouwen van in de 30 (????). Hij zegt dat die hem nog wat konden leren, waardoor het leuk was. Diane geeft toe wel eens een jongen van Pascal zijn leeftijd te hebben gehad. Ze vond het leuk omdat het lekker vrolijk was.
Diane vertelt dat ze al drie jaar geeb relatie meer heeft gehad aan Coos. Coos merkt op dat ook Frank geen relatie heeft.
Diane: "Ja, je kan suggereren wat je wilt maar ik moet hem niet". Ze zegt dat ze Frank soms een enorme klootzak vindt, maar dat hij soms ook wel lief is. Tegen Coos zegt ze ook dat het haar al is opgevallen dat hij zijn kans waagt bij iedere nieuwe bewoner.
(Hij zit nu ook al een uur te kletsen met nieuwkomer Audrey gezellig in de tuin).
Diane zegt dat je Frank eerst goed moet leren kennen om hem te waarderen, waarop Pascal opmerkt dat hij dus niet iemand is om een one-night-stand mee te hebben. Diane moet hem gelijk geven. Ze vertelt dat ze zich ergert aan het feit dat Frank steeds zegt dat hij dacht naar huis te worden gestuurd. Ze schijnt tegen Frank te hebben gezegd dat hij dan op dat moment in de camera moet zeggen tegen de mensen thuis dat hij naar huis wil. Volgens Pascal had hij een heel foutief beel dvan Frank gekregen in Spanje. Ze dachten daar dat Frank alleen maar zat te brommen en te zeuren. Diane zegt dat dat ook wel vaak het geval is....in ieder geval als hij in arm zit.

[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 05-10-2001 12:25]

vrijdag 5 oktober 2001 @ 12:36:03 #44
5793 dot
Uit het stof getrokken user!
pi_1821480
Ik kan niet erg snel typen, maar ze hebben het momenteel over het eten van dieren.
GJ vertelt over een programma in America, waarin kandidaten schapenogen moesten eten. De mensen werden omringt door schapen met oogdoekjes om, alsof ze de ogen van die beesten eten... Sandy vindt dat wel heel erg zielig....
Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.
  vrijdag 5 oktober 2001 @ 12:38:20 #45
5793 dot
pi_1821506
GJ en Snady hebben beide hoogtevrees... toch zouden ze dat eerder doen dan het opeten van beesten.
Sandy heeft ooit eens gebungy-jumpt en wilde toen foto's maken tijdens de sprong.... Ondertussen had ze er geen 1 gemaakt, omdat ze handen niet los durfde te maken van het elastiek.
Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.
  vrijdag 5 oktober 2001 @ 12:42:16 #46
5793 dot
pi_1821540
GJ vraagt aan A. of Richard of medicatie tegen diaree heeft gehad...

Dan gaat het Battle-signaal "willen alle bewoners....." en vervolgens gaat het geluid eraf....

vrijdag 5 oktober 2001 @ 12:49:03 #47
5793 dot
pi_1821603
Er komt geen Battle, want ze doen allen nog erg relaxt...

Discussie tussen arm en rijk over hygiene...
Diaan - Coos over het eten van ijs uit de verpakking, dat vindt ze niet prettig en lekker. "HEt maakt niet uit, ik eet het gewoon niet meer"
Coos: Ja je hebt helemaal gelijk, ik zal er voortaan rekening mee houden.
Ook praten ze over het dragen van schoenen in de badkamer, Diaan vertelt dat je daar schimmelvoeten van kunt krijgen.

vrijdag 5 oktober 2001 @ 12:49:48 #48
5793 dot
pi_1821612
Diana: In het begin werd ik hier helemaal gek, maar nu niet meer!
  vrijdag 5 oktober 2001 @ 12:54:16 #49
5793 dot
pi_1821646
Kelly in dillema: Zal ik me opmaken of mijn tenen lakken?
Volgens mij komt de BAttle zo...
Pascal: Ik zal beide doen!

geluid weer weg....

vrijdag 5 oktober 2001 @ 12:57:49 #50
5793 dot
pi_1821668
Pascal moet naar de dagboekkamer komen.

Vraagje: hebben jullie de koffer van Richard al gepakt...
P: Ja, die ligt .... Ik ga even kijken of ie er ligt....
Samen met Coos zorgen ze er voor dat de koffer in de verwenkamer komt.

P: Jullie hebben niets meer he, van Ries?

vrijdag 5 oktober 2001 @ 12:59:18 #51
5793 dot
pi_1821680
3 koffers, foto's en zijn grijze jas worden in het kamertje gezet...
  vrijdag 5 oktober 2001 @ 13:03:01 #52
5793 dot
pi_1821707
Kelly en Sandy zitten buiten te kletsen...
Sandy heeft 2 maanden in Spanje gezeten met een vriendin.
Vorig jaar hebben we een einde gemaakt aan de relatie, het is een mooie meid.
K: heb je het er moeilijk mee?
S: Nee niet meer...

S: waar woon jij?
K: In hilversum...
S: in een flat?
K: nee in een appartement
K: ik heb ook 3 jaar een relatie gehad....

Komt iemand tussen....

vrijdag 5 oktober 2001 @ 13:04:48 #53
5793 dot
pi_1821721
Coos loopt rond met appelgebak...
Pacal hoeft niet, heeft net gegeten...
Kelly wil een klein puntje....
P: ijdeltuit

S: het is wel even inkomen...

vrijdag 5 oktober 2001 @ 13:06:57 #54
5793 dot
pi_1821742
Sandy is 'precies' een jaar ouder dan Kelly...

De dames hebben het over relaties, samenwonen...

Sandy gaat morgen het haar van Coos even doen...

vrijdag 5 oktober 2001 @ 13:11:03 #55
5793 dot
pi_1821769
De dames babbelen over exen, mooie ervaringen en gevoelens bij het herzien van exen.

S: ze zel altijd in mijn hart blijven, als ik haar weer zou zien zou ik wel even schrikken denk ik, maar ik ben niet meer verliefd.

K: mijn ex is terug naar America naar zijn familie, hij vond dat ik te veel was veranderd in die afgelopen weken.

vrijdag 5 oktober 2001 @ 13:12:44 #56
5793 dot
pi_1821782
Kelly: alle spullen waren van hem, dus toen hij weg was zat ik in een leeg appartement. Dankzij mijn ouders heb ik het nog wel kunnen inrichten, low budget.
Sandy: wat voor stijl heb je dan?
K: het is geen stijl...

Ze hebben het over wat voor stijlen ze mooi vinden...

vrijdag 5 oktober 2001 @ 13:17:04 #57
5793 dot
pi_1821825
Pascal: ik hou de keueken bij. Maar iedereen zet zijn eigen bord in de vaatwasser. Glazen zet je maar op het aanrecht.

Pascal: Coos is de man van koffie. Coos: oke!

Pascal: Kelly jij mag de badkamer doen, daar ben jij vaak te vinden...

Kelly: ikke? Ik wil de slaapkamer doen, ik vind het fijn om te vegen. Ik wil de slaapkamer onderhouden.

Sandy: Kel, wij doen de badkamer wel... Kelly: oke schat.

Ze maken nog wat afspraken door eens goed door elkaar te schreeuwen.

GJ: ik doe de toiletten, doe ik 1x in de 2 dagen...

Kelly: ik zit hier niet om te leren hoe ik moet schoonmaken, dat weet ik wel...

C: in de snoeplade zit oploscappuchino...

vrijdag 5 oktober 2001 @ 13:22:02 #58
5793 dot
pi_1821873
AU3 Ik had me erop ingesteld dat ik hier zou beginnen...

S: voor de derde keer: ik ga douchen

Kelly: coos!
Pascal: ja...

geluid weer eens weg

vrijdag 5 oktober 2001 @ 13:24:35 #59
5793 dot
pi_1821902
Dot zet er een dot achter...
  vrijdag 5 oktober 2001 @ 14:01:42 #60
5793 dot
pi_1822297
Coos, Pascal en AU3 hebben vertellen over Prescila.

Ze ging even niet zo lekker in Spanje, ze is ingestort, ze was bang, ze heeft in een dip gezeten... (ik geloof dat ik iets opving over spoken in het huis)
Ze heeft vaak bij BB zitten janken om te vragen of iemand een exit kon krijgen...
Andere lui in Spanje vonden Pr. niet geschikt voor BB.

Coos: Ik vind dat van PR. wel heel zielig... ik merkte echt dat ze bang was...

au3: BB heeft uitgezocht of er iets gebeurt is in het huis in Spanje... Ze hebben individuele gesprekken gehad met Pr. daar heeft ze verder niets over verteld.

Coos: Ik was wel blij dat ik er weg kon, ik kon het niet een week langer uithouden daar!

vrijdag 5 oktober 2001 @ 15:47:18 #61
16288 Myr
Française
pi_1823155
Pascal heeft net de biographie boek van Dennis Rodman besteelt.Ze hebben echt niks te doen...
Kelly heeft over caviar.Zij zegt tegen iemand:"neem de duurste,die ene die per kilo gaat!Maar je moet wel met maten eten!"
Nu heeft zij over strawberry pâté!!!
Audrey zegt dat zij zich thuis voelt in de arme kant,zij had het toch net over hoe luxueus haar villa was op Ibiza en hoe leuk het was.Nou nog een oppervlakkig mens die alleen maar de nieuwe trends volgt...
Geloven verschilt niet veel van hopen.
pi_1823225
Kelly en Sandy saampie in de tuin in bikini, praten over de verschillen tussen arm en rijk [standaard verhaal]

Sandy vertelt dat het in spanje ook allemaal niet zo lux is.

De dames teuten lekker door!

pi_1823273
GJ zit erbij in de tuin en vertelt dat als hij stil is en erbij zit, niet perse mee wil praten, hij wil dan observeren. GJ vertelt dat hij zowel van opiniebladen houdt als van de glossy-bladen van zijn vriendin.

Kelly is iets aan het pakken in de keuken en Sandy en GJ praten verder. GJ vertelt over het weer van de afgelopen week en dat hij het niet leuk vind dat Richard eruit was gestemd, hij kon het wel goed met hem vinden. Hij geeft ook aan dat hij het niet erg had gevonden als anderen eruit gingen, maar ja.

Kelly begint al weer over de volgende exit. Ze vind dat het BB huis gewoon haar huis is geworden.

pi_1823402
GJ vertelt dat hij amsterdam zoooo coool vind!! Sandy springt hierop in dat zij in een dorp woont en dat ze ook naar de grote stad toe wil verhuizen.

GJ vertelt over waar zijn secretaresse woont, en dat een maat van hem een heel mooi groot huis heeft [beetje jammer dat hij weer in zijn oppervlakkige rol vervalt]

Sandy vertelt dat ze ook in Amsterdam werkt en met het ov daarnaartoe gaat. Met uitgaan vind ze het vervelend want dan kan je niet drinken als je met de auto gaat want ze moet altijd weer terug naar Hoorn.

momenteel stilte in gesprek tussen Sandy en GJ.

Kelly praat nu met Au3 over het hek. Au3 hecht niet aan foto's maar aan haar kleren. Ze baalt van de vodden die ze aan moet aan de arme kant.

De vader van Au3 vind het wel leuk dat ze in het huis zit, der moeder had zo iets van: moet dan?? maar uiteindelijk stond ze er wel achter.

Au3 vertelt dat ze van te voren het contract en het regelboek opgestuurd krijgen. Au3 was op vakantie toen dat was opgestuurd, der moeder had het gelezen en die dacht: ohhh neee he...

Au3 heeft een broertje die woont in Londen, die vond het heel stoer van der. Haar broertje is volgens haar heel leuk en knap en wil een fanclub op internet voor haar oprichten. Hij is heel stoer en knap en lijkt op haar, volgens haar eigen zeggen. Hij is een "vette designer". Mooie auto's, mooie kleren. Hij is heel slim, hij is gewoon een leuk joch, hij is 22. Hij heeft een vriendinnejte in londen, daar woont ie mee samen [jammer...].

Audrie heeft zelf ook in het buitenland gewoond, in Israel en in Spanje. Dat was te gek, zooo gaaf, zegt ze.
Ze heeft daar 2 jaar gewoond, vriendjes gehad.

Au3 rookt ook, verder is iemand aan het zagen [irritant geluid].

Kelly praat voornamelijk met Au3, zij vertelt veel, en Sandy ... zij zit erbij en kijkt ernaar.

De israelische taal lijkt volgens haar heel veel op het nederlands. Au3 zegt dat het een heel leuk en bruisend land is. En toen ze er woonden is Rabin gewoond, en bomaanslagen waren daar ook. Hierop zegt kelly: wel spannend...

Mense letten heel erg op elkaar in Israel vertelt Au3, dat vond ze heel fijn.

pi_1823469
Au3 is achtergronddanseres geweest bij het koortje van het songvestival. Kelly vertelt dat zij die mensen ook allemaal wel kent.

Gesprek tussen Kelly en Au3 gaat maar door en door. Kelly eet ondertussen ijs (ben & jerry's). Kelly vraagt veel dingen aan Au3, ze is erg geinteresseerd in haar leven en antwoord steeds bewonderend op alles wat Au3 vertelt.

Sandy en GJ zitten erbij en kijken ernaar.

Kelly geeft nog aan dat er in Tel Aviv een hele leuke Gay Scene is.

Au3 zegt dat ze toch 6 jaar ouder is dan Kelly. Kelly vind dat dit nix zegt. Het gaat nu weer over Ibiza.

GJ denkt dat het nu volgend jaar druk gaat worden op Ibiza.
Au3 kent een vriend van GJ, die heeft ook vakantie gehouden op Ibiza in dezelfde week. Die leerde ze kennen in een auto op Ibiza en vertelde tegen die gozer dat ze in BB ging, en toen zei die jonge: wat toevallig, een maat van mij ook (GJ)

GJ vertelt aan Au3 over hoe stoer en belangrijk zijn baan is, dit doet hij met een lichte nonchalante bescheiden ondertoon. (moest door voor een belangrijke zaak, en toen wou hij een binnenlandse vlucht nemen vanaf een vakantiebestemming en dan zou hij wel meteen doorgaan en op de airport een pak en das kopen etc).

pi_1823589
GJ heeft een cd, pincet, 2 flessen witte wijn en een nagelschaartje voor zichzelf besteld!

GJ vertelt dat hij een tijdje een russiche vriendin heeft gehad, en dat zij hele decadente feestjes gaf.

GJ vertelt dat hij snel de neiging heeft om de controle te verliezen als hij alleen is, is bang dat hij zich nog eens verdrinkt. Hij heeft hele aparte feestjes meegemaakt, ging ver, realiteit verliest hij uit het oog.

Dit alles vertelt hij aan Au3, ze praat leuk mee.

GJ vertelt dat hij DJ in spanje is geweest. Hij dronk dan ook. Het clubserqui was toen anders dan nu. Zijn lichaam kon steeds moeilijker herstellen door dat verkeerde ritme van de hele nacht draaien en maar weinig slapen. Hij werd daar helemaal gek van. Op een gegeven moment had hij die drank niet meer nodig tegen de zenuwen. Hij was ook populair en op het strand herkende iedereen hem volgens zijn eigen woorden. In 88 was hij daar ook.
Nu heeft hij zonder alcohol wel moeite om los te gaan op muziek, vroeger kon hij dat wel.

Au3 herkent veel in het verhaal van GJ zegt ze (ze doelt op haar periode in de dansscene). Er is magie in het nachtleven volgens hun beiden.

GJ vertelt dat hij in 1 weekend 2000 gld uit heeft gegeven (weekendje naar Ibiza e.d.). GJ vertelt dat hij het nu nog steeds lekker vind om die XTC-party's af te struinen. Au3 zal ook altijd in het nachtleven willen blijven leven, maar heeft ook diepgang nodig.

Au3 en GJ hebben ook veel mensen naar de klote zien gaan.
Mensen kwamen volgens GJ aan op een party en gingen weer naar huis als Junkie. [de verhalen worden steeds sterker]

Als GJ terugkwam van een party was hij altijd depressief. Au3 is in Israel ook depressief geweest. Volgens haar eigen zeggen was ze daar heeeeeeeel erg populair.

pi_1823665
GJ zegt dat hij in rijk echt LUI wordt. Ze kunnen zich beide goed voorstellen dat supersterren op een gegeven moment aan de drugs en drank raken.

Au3 ging op Ibiza met een multimiljardair om en ze had medelijden met hem. Hij had 30 emmers met wodka en 20 emmers met champagne, een tafel van 30000 gld, en nam vreemde mensen mee naar huis. Als zulke mannen gecharmeerd zijn van Au3 en haar vriendinnen, dan gaan ze altijd mee, want ze vonden dat interessant maar ook sneu. Ze denkt dat die rijke mannen niet zo'n leuk leven hebben en ze zegt dat ze er niet van onder de indruk is.

GJ denkt dat het heel erg oppervlakkig is en dat je er nix mee kan, en dat het moeiiljk is om een relatie in stand te houden. Het ligt ook aan de instelling van dat soort mannen.

GJ zegt dat hij een relatieman is, maar als het uit is, dan doet hij zijn cape om en dan wordt ie gek en gaat ie los.
Zijn vriendin bleek ook in dezelfde scene te zitten, maar ze waren op die feesten op verschillende tijden.
Vrijdags gaat ie altijd stappen omdat ie zich wil afreageren op de week. Au3 gaat meestal op zondag uit.
Marcanti vinden ze beide niet meer zo leuk, maar ze gaan nog steeds wel (aud3 sowieso elke zondag). Audrie houdt ook niet van bloemendaal, GJ wel.

GJ wil op zijn werk altijd "beuken". Binnen het bedrijf hebben meer mensen de mentaliteit.

Van stappen gaat het onderwerp nu over op werk...
Het klikt wel tussen die 2, ze voeren een gesprek op gelijk nivo, ze zijn gelijkwaardige gesprekspartners.

pi_1823849
opdrachtgevers van Au3 zijn reclamebureaus e.d. GJ zijn broer is ook copywriter, Au3 kent hem waarschijnlijk wel. Verder ging het inhoudelijk nog wat verder.

Rijk gaat nu eten. Paskwal loopt in ochtendjas, Coos en GJ in korte broek, Sandy heeft wel gewone kleren aan, en Kelly zit zich uiteraard weer op te maken en haar nieuwe opkomende pukkels te bestuderen.

Pascal is de bestellingen aan het doorgeven. Hij noemt wel merknamen (ben & jerry's), [mag dat?]

10 minuten later..: kelly is zich nog steeds aan het opmaken. Nog eens 5 minuten later: en ze is klaar.
Kelly praat nu met Au3 en Frank. Ze hebben het over het eten van de enge beestjes.
Au3 brengt het gesprek met Kelly op...Make-up, Kel is dus weer helemaal in der nopjes.

En jawel, kel kruipt weer achter de make-up doosje en gaat leuk verder.

Het beeld staat nu op kelly der make-up doos, en thats it..
ahh, ze kruipt er weer achter en gaat WEER verder.

vrijdag 5 oktober 2001 @ 17:11:30 #69
16697 femalehunter
Serve Chilled!
pi_1823924
Coos en Pascal komen net uit de sauna, en zijn nu aan het douchen, Kelly is zich nog steeds aan het opmaken (zucht), Even O.T.: ik herrinner me ineens dat Kel met GJ een gesprek had over Leco en dat zij zijn (make-up-)boek heeft. Kan me niet voorstellen dat daarin staat dat je eerst je pukkels gaat camoufleren en poederen, om ze vervolgens uit te knijpen, gatver! Verder gebeurt er zeer weinig momenteel, ik zou er even geen 2,50 voor over hebben, but then again, wanneer wel...
pi_1823934
Paskwal en Coos zitten saampies in de sauna en geven Sandy de opdracht om een nagelschaartje te pakken.

Paskwal en Coos zijn aan het douchen.

Jek... getver... paskwal doucht naakt, wast zijn piemel en tussen zijn billen en loopt gewoon naakt rond.

[Oefff, wat ben ik blij dat het beeld niet zo duidelijk is...]

Kan niet goed verstaan wat ze zeggen door het geluid van het water.

Coos is zijn BOVENARMEN aan het scheren!!

Paskwal kijkt af en toe stiekem naar Coos!! En P kijkt ook vaak naar beneden en bestudeerd zijn eigen lichaam.

Klaar met douchen en Coos is de vloer aan het dweilen. Coos praat verder niet echt met Pascal, geeft af en toe antwoord op zijn vragen maar daar houd het ook mee op.

pi_1823992
Paskwal vertelt dat hij hiervoor samen met zijn vriendin 15 dagen op vakantie is geweest en dat hij dat ook helemaal voor haar betaald heeft. Zelfs Coos is hier verbaasd over, althans hij vind het maar raar.

Paskwal heeft zich geschoren en vraagt aan zijn Leider Coos of hij het goed heeft gedaan.

Pascal wordt een beetje exhibitionistisch want ook nu staat hij nog steeds naakt, in de slaapkamer.

P en C zijn de zenders vergeten in de douche en halen ze snel op (het was Coos die dit opmerkte en niet de captain).

Ze zijn zich beide stil aan het aankleden in de slaapkamer, duurt errug lang en is saai. Af en toe wordt er wat gezegt.

Coos is nu zijn armen aan het insmeren met bodylotion!!!

Coos weigert om in zijn blote kont te gaan staan en loopt daarom te kloten met een handdoek. Exhibitionist paskwal vind dat dat onzin is en dat Coos gewoon in zijn blote fluit moet gaan staan. Coos wordt er zenuwachtig van zegt ie.

Kelly zit nu der haar te doen in de slaapkamer. Ze hebben een slak gevonden in de slaapkamer van rijk.

Kelly vertelt aan P over de zus: ze is aardig maar ze zijn geen vriendinnen.

Volgens mij zit GJ gezellig met arm te keuvelen.

P vraagt iets aan Coos over een foto (waar de genomen is). Ook vraagt P aan Coos of hij last heeft van zijn lies (ja).
Coos heeft het een beetje warm en wordt gek van de camera.

pi_1824085
(sorry, er mist een stukkje, want ik was ff een kopske koffie voor mezelf aan het maken, maar er zal vast wel niet veel bijzonders zijn gebeurd, tja een streamverslaggever moet dit toch doen onder goede omstandigheden)

Pascal en Coos nemen de bestellijst door en vinden dat er voor teveel geld drank is besteld (volgens mij 400 gld), Coos zegt dat ze het voor deze keer maar zo moeten laten, uiteraard stemt pascal hier stilzwijgend mee in.

Pascal baalt er een beetje van dat ie weer moet koken, Coos geeft aan dat hij wel wil helpen, maar loopt vervolgens weg.

pi_1824138
Coos ziet dat het ijs in de koelkast staat en vraagt geirriteerd wie dit gedaan heeft. Kelly roept meteen: Gert.
Coos is boos.

Pascal houdt niet van Sushi en niet van vis in het algemeen. Kelly vraagt hier belangstellend naar en P geeft korte antwoorden (nee).

Hee, sandy is in beeld. Ze pakt de borden om de tafel te dekken, maar verder komt er weer weinig uit haar strot.

Ondanks dat P niet van Sushi houdt, is hij het wel aan het snijden voor de anderen. Hij is de enige die aan het koken is. Coos had aangeboden om te helpen, maar die is uiteraard niet in de buurt van de keuken te bekennen.

Pascal is niet erg vrolijk nu. (coos al de hele dag niet)
Kelly en Sandy dekken stilzwijgend de tafel.

vrijdag 5 oktober 2001 @ 18:00:39 #74
16797 BIGMAMA
Wanneer begint BigDiet weer?
pi_1824151
Kelly gaat lekker sushi eten , ze eet het bijna de hele dag door. Vraag me af of ze het lekker vind , of dat ze het eet omdat het hip en sjiek is. Ze doet net of ze er verstand van heeft , maar dat heeft ze duidelijk niet, want iemand die van sushi houdt weet dat je maar een heel klein beetje wasabipasta hoeft te gebruiken , dus maar een klein beetje uit de tube, nee Kelly spuit het hele tubbetje in een keer leeg.... Ach , lekker sjiek , wel een gek wijfie die Kelly
"Strijdlustig" Andre's nieuwe CD, inclusief de single "Bloed, Zweet en Tranen" Prachtig
pi_1824169
Achh jeetje, ze hebben Sandy de verkeerde kleur make-up geleverd. Kelly wil wel nieuwe voor Sandy bestellen, maar het budget is op, dus dat wordt morgen.

Ze gaan zo eten in Rijk, sushi en varkenshaas. Ze hebben de beestjes maar ff van de tafel afgehaald.

GJ is ook lekker gedoucht en vind sushi het ultieme voedsel.

Beetje raar, Coos en P zitten nog niet aan tafel, Sandy is zich nog aan het opmaken en Kelly en GJ zitten ondertussen al te eten.

pi_1824208
Ze zitten nu met zijn allen aan tafel.

Coos, P en Sandy eten varkenshaasje. Diane vraagt nog ff wat ze eten.

Sandy zegt nog steeds helemaal nix [suffe hut]. Ze schept wel onwijs veel saus op. Dat kind heeft ook geen manieren, want ze gebruikt alleen haar vork en schuift het naar binnen.

Halverwege de maatijd zegt kelly: eetsmakelijk.

pi_1824234
Coos zegt nu dat we voortaan ff moeten oppassen met de bestellingen omdat er voor 400 gld drank is besteld. [moet een captain zoiets niet aanhalen...deze is verdacht stil]

Coos geeft ook aan dat hij het ook een beetje asociaal over vind komen. Kelly pakt de bestellijsten erbij.

Coos geeft nogmaals aan dat ze volgende keer beter moeten opletten.

GJ geeft aan dat hij dacht dat P gisteravond al eten had besteld!! [heel mooi weer deze onder water steek richting captain]

pi_1824329
ze drinken cola bij het eten.

GJ geeft aan dat Au3 van de 22 vragen er 20 goed had, meteen. Pascal zegt: ja, maar ze is ook ouder.

En toen...toen was het weer stil [het is niet echt gezellig aan de rijke kant met dit team]

Heel sporadisch zegt die Sandy wat, maar het heeft totaal geen inhoud en niemand reageert er echt op.

Coos is heel erg moe. P vraagt aan hem of hij strakkies ff gaat slapen, maar dat ie dan vannacht niet kan slapen.

Sandy vraagt naar het bed in arm en het lijkt haar gezellig en kus. Oook geeft ze aan dat ze kamperen leuk vind.

Coos heeft zijn oogjes dicht.

GJ geeft aan dat hij is afgevallen.

Sandy vraagt aan Kelly of ze ff mee wil roken, want dat wil ze na het eten. De rest zit nog aan tafel. Ah, ze gaan aan tafel roken. Sandy heeft haar bord maar half opgegeten.

Je hoort de geluiden van arm op de achtergrond, en dat klinkt veel gezelliger!

Ze hebben het nu over de prijs van de cosmetica (oogschaduw van fl. 40).

Ze hebben het nu over het opruimen. Ook hebben ze het er vaak over, over als ze weer in arm zitten...

pi_1824352
[kan iemand het ff overnemen, want ik moet zo echt ff stoppen]

Kelly zegt dat als ze die dingen moet opvreten dat ze hiero de hele boel onder zal kotsen.

pi_1824395
Rijk is aan het afruimen. Sandy kickt op haar eigen foto en wil die graag meenemen.

Kelly is aan het integreren met arm en coos is in de tuin.

pi_1824488
18.47. Willen alle bewoners hun batterijen wisselen.

Ik hoor een vreselijk gebrom (Het zal wel de bonenmaler voor de koffie zijn). GJ vraagt of Kelly en Sandy melk en suiker willen. Kelly zingt.
Coos wil weten hoe je de temperatuur van de koelkast verstelt. Kelly heeft het over de make-up van Sandy.
Kelly doet rouge van Chanel op bij Sandy.

pi_1824617
Pascal dacht van Coos (bij de screaning) of dat wordt aardsvijand nr 1 of m'n grootste vriend.

Coos heeft het over zijn zoontje.
Kelly denkt dat ze later eindigt als Marlene Dietrich vloekend en tierend op haar bed. Ze proberen nu te gokken hou oud Marlene was toen ze stierf.

Ze hebben het over een cd van Madonna welke nrs ze wel en niet kennen. Coos vindt hoe ze nu is wel goed maar vroeger.

Kelly vindt haar helemaal geweldig. Ze heeft het vooral over haar uiterlijk. Coos denkt dat als je iedere keer zo bent (bekend) dat je dan wel moe moet worden van jezelf.

GJ ziet het als een succesformule. Hij vindt het gevaarlijk dat ze daar aan wijzigt als je als bedrijf een goed concept hebt dan wijzig je daar ook niet aan. Maar ja de succesformule van Madonna is juist om iedere keer te wijzigen. (ze praten nu teveel door elkaar heen)
Kelly ze heeft in ieder geval twee hele mooie kinderen dat is meer als goud waard.

GJ aan Pascal zat er in die doos toiletpapier bij. Coos dat hoort volgens mij bij de standaard voorraad. Pascal: Arm heeft het gisteren ook gevraagd. En wij hebben het om vier uur gevraagd dus te laat. dus krijgen we het morgen pas. En ook als hoort het bij de standaard voorraad je moet het wel bestellen.

Sandy is niet op vakantie geweest. Ze vindt dat het nu pas begint. Ze moest in het busje steeds heel erg hoesten. GJ we konden het busje gisteren zien in de schijnwerpers. Pascal we zagen jullie lopen.

Kelly o ik wordt gek hier in het huis.
GJ de keuze van Andries verbaast me ik dacht dat ze Sandy zouden kiezen ik dacht dat ik ook een paar keer had opgevangen. Pascal we verliezen nu geen fysieke battle's meer. Ja zegt GJ maar we verliezen nu ook geen voetbalwedstrijdjes meer of volleybal. Sandy maar Audrey is slim hoor en ze kan ook volleyballen. GJ als ze danseres is geweest moet ze ook wel een conditie hebben.
Coos met Ed was het ook leuk. We moesten een heuvel op van ongeveer 1km ging die bovenaan overgeven.

pi_1824633
GJ vond dat Richard mooie kleren bij zich had. GJ ik heb twee onderbroeken hier. GJ dacht dat hij ondergoed gewoon kon bestellen. Maar het ondergoed wat hij kan bestellen hebben een mooie slurf. Kelly gaat iets weggooien omdat er een gele vlek opzit. Lijkt net een piesvlek. Pascal vindt het raar dat ze het (kledingstuk) gaat weggooien.
GJ en Diana vinden dat ze het moet bewaren en als ze er uit het huis komen dan kan ze het verkopen.
Diana zegt dat de vlek komt omdat kelly het kledingstuk op het kacheltje heeft gelegd. Daarom gooit kelly het nu niet weg.
Ze vragen zich nu af wie wie heeft gezien bij de psychologische test.
  vrijdag 5 oktober 2001 @ 19:36:48 #84
2961 Capaja
Cappie voor intimie
pi_1824824
PIEP PIEP
willen alle bewoners zich verzamelen voor DEBETTEL
HeddeGijDaGezeetGehadJaMinDeDaWerklijkWaarHoeDoeDeGijDaHoeDoeDeGijDaHoeHeddeGijDaGedaan?
  vrijdag 5 oktober 2001 @ 19:43:44 #85
2961 Capaja
Cappie voor intimie
pi_1824873
er wordt door iedereen druk heen en weer gelopen
een luchtje op gedaan
alarmtasjes gecheckt en klaargelegd
HeddeGijDaGezeetGehadJaMinDeDaWerklijkWaarHoeDoeDeGijDaHoeDoeDeGijDaHoeHeddeGijDaGedaan?
  vrijdag 5 oktober 2001 @ 19:47:34 #86
2961 Capaja
Cappie voor intimie
pi_1824902
sandy is bij de bak "beestjes"gaan zitten
de rest loopt nog steeds wat heen en weer
K: borstelt dr haar
G-J sluit zich aan bij het staren naar de beestjes
K knuffelt sandy
Paskwal leest de riedel nog een keer hardop : met kennis van zaken
ze nemen de beestjes nog eens door met PAskwal als leraar : "wat is dat ?"
  vrijdag 5 oktober 2001 @ 19:52:31 #87
2961 Capaja
Cappie voor intimie
pi_1824951
wil de captain van het arme gedeelte naar de dagboekkamer komen

wil de captain van het rijke gedeelte naar de dagboekkamer komen

vrijdag 5 oktober 2001 @ 19:59:14 #88
2961 Capaja
Cappie voor intimie
pi_1825017
een hoop gegil en gebah uit arm
WALGELIJK
NEE
NEE

Pascal komt de kamer in
hij heeft 2 bladen bij met klaargemaakte hapjes.............

Weet wat je eet
proef de 15 hapjes en vertel van welk ingredient ze zijn gemaakt

het zijn de ingredienten die in de "beestjesbak" zitten
alle hapjes moeten geheel worden opgegeten !!!
NIET PROEVEN EN UITSPUGEN

voor ieder teamlid dat weigert iets te proeven krijgen ze 1 minpunt
als ieder lid een hap heeft doorgeslikt krijgen ze 5 punten
een juist benoemd ingredient levert 1 punt op

team met de meeste punten heeft gewonnen
de bettel duurt 15 minuten

Pascal ziet schijnbaar al wat hij te eten krijgt en beloofd zn team dat HIJ wel alles benoemd

vrijdag 5 oktober 2001 @ 20:03:57 #89
2961 Capaja
Cappie voor intimie
pi_1825068
gj en p bespreken een taktiek
als iemand het niet weet bijt het dan in iedergeval in 2en en laat het aan P zien dan kan hij wel vertellen wat het is
zwezerik heb ik al horen vallen

er worden glaasjes water bij gehaald
voor de smaak

vrijdag 5 oktober 2001 @ 20:07:12 #90
2961 Capaja
Cappie voor intimie
pi_1825099
willen beide captains naar de dagboekkamer komen

(beeld valt weg dus ik moet verder op het gehoor :-)

pi_1825267
20:24
Gj maakt zich zorgen om de tijd
Kelly: gert is een bikkel
Pas: Kel hou nou je mond dicht
Kelly proeft
Pas: i love you Kelly!
Pascal proeft nu: Dit is zo vies
Hij eet en schrijft op
Sandy: ik vreet dit wel op
Coos is nu aan de beurt
Pas: Jij bent gek op kikkerbillen he, Kel
Kel: doe ff rustig aggressief type (tegen Paskwal)
Coos doet de administratie
May the force be with u!
pi_1825322
20:27
Kel: ik hoef de botjes toch niet op te eten
Kelly eet en schrijft
Gejuich bij arm
Kelly proeft nog steeds, ze moet nog slikken
GJ: goed gedaan Kel, klasse
Sandy is up nog 5 minuten
Ze schrijft met haar neus dicht
Pas: Slikken San
Pas: Coos pak jij die
GJ proeft en schrijft
Coos ramt GJ op zijn rug
volgende
Pas slikt en schrijft het gaat rap nu
GJ: Dit gaat heel goed
Ze vragen zich af of arm al klaar is
Pas: coos, slikken
Coos: ik krijg het niet weg
GJ: Goed Coos, heel goed
Kelly moet weer, slikt en schrijft ze vindt het niet vies
volgende
Sandy weer met haar neus dicht
ze proeft en moet nog slikken
Pascal heeft moeite met de administratie
San: gvd ik heb het niet voor niks lopen eten he?
Gj is weer aan de beurt
Hilaiteit over san die de krekels heeft gegeten
Pas: we hebben ze allemaal!
Arm: wij ook!
Ze zijn nu klaar en hebben alles op
May the force be with u!
  vrijdag 5 oktober 2001 @ 20:33:40 #93
2961 Capaja
Cappie voor intimie
pi_1825323
P komt terug en heeft nog meer bij
"nu al 13"
"ik weet er al 13"
kaarsjes van tafel, brood eraf water eraf
nee luister we gaan eerst de tafel goed zetten

water mogen we niet gebruiken
alles moet van tafel
ik mag alles voorzeggen
de hele lepel moet op (alles moet eraf)
GJ slikt het eerst op en pas daarna mag P zeggen wat het is :-)

wat er gaat gebueren
P ik begin
neem de lepel eraf, mag een hap proeven
wat je pakt
je schrijft je naam erop en schrijft op wat het is
K: zal ik als eerste gaan ?
NEE dat doe ik (P)
alles moet op (jaja dat weten we nu wel)
ik weet wat het is

P: zal ik het ergste pakken ?
P: dan pak ik die meelworm en die teelbal
Sandy wil de zwezerik
er wordt verder wat heen en weer gefluisterd

de tijd gaat NU in
P komop komop
P pakt de 1e lepel "ik weet hem al"
schrijft eerst
K zegt komop P we hebben 1 minuut per hapje
P RUSTIG KEL
P shit dis de sprinkhaan
(BEELD !!!!!!)
K : p ik heb zo lekker voor je gekookt
C: ik wil deze
P: NEE COOS BLIJF ERAF IK MOET ER EERST DRIE
C neemt een hap
p gaat kijken wat het is
P ik heb nu de meelworm
k wil nu graag
kel neemt een hap, meteen de lepel leeg
best lekker, o dit is echt lekker, das krokodil
Kel je moet gaan staan
o nee shit
ZITTEN
S in aan de beurt
eet ook meteen de hele lepel
S; dit is net kip
K: sandy kom op dat is hartstikke lekker
GJ is bang voor de tijd
S: schrijft het nu op
GJ gaat staan (das de regel)
GJ heeft er moeite mee en heeft braakneigingen

P is weer aan de beurt
P: dit is vies, dit is ZO vies OKE o dit is vies
C: kom op P lekker doorslikken
P: Ik kan niet doorslikken man (het klinkt als een geiriteerde Paskwal)
Coos is weer aan de beurt
C; lijkt op pate (is er ook zo mee weg)
Kel is weer
neemt de hele hap in 1 keer
K:moet ik de botjes ook opeten ?
P:nee dat zou gek zijn haal de botjes er maar uit Kel
Sandy mag weer
het zitten en plaats veranderen gaat biet zo best :-)

PIEP PIEP nog 5 minuten
S heeft rundertong
GJ weer
varkenskop ?
P voor zijn laatste
P kan om de een of andere reden weer niet zo best slikken
Coos weer (die is niet moelijk die slokt alles zo weg)
Kel heeft escargot
Sandy nu (tijd begint denk ik te dringen)
Sandy knijpt dr neus dicht en staat als een bezetene te knauwen
ze kokhalst enigzins
(uit arm komen allerlei geluiden maar ik heb nog steeds alleen HI1)
GJ de laatste .............
een hoop gegil en geroep
iets over een krekel
maar wie die nu had

vrijdag 5 oktober 2001 @ 20:34:37 #94
2961 Capaja
Cappie voor intimie
pi_1825334
OT || senks butowski voor de hulp:) ||
pi_1825343
20:34
De bettel is voorbij. De bettel is voorbij
Stream nog steeds op rijk
Pascal als waardig captain ruimt de boel op
GJ wil wat drinken maar dat mag niet van Kelly ze moeten zitten blijven (Kelly for Captain)
May the force be with u!
pi_1825387
Kelly is zooooo , ze zou zo de botjes nog opeten...
ex-Graz stalker
pi_1825392
20:36
Ze inventariseren wat ze eigenlijk gegeten hebben.
Zitten nog steeds om de tafel Paskwal is wat gaan halen in de DB kamer en zit nu ook weer aan tafel
Er is nog uitslag
Coos: ik heb zon vies gevoel nou
GJ: het deed me nix
veel gerochel aan tafel
Kel: die krokodil was lekker
Coos fluit een deuntje
GJ: Nog een kwartier dan zit aan het water of aan de champagne
Kel: je ziet bleek Gert
GJ hoopt dat ze winnen dan gaat ie uit zijn dak
May the force be with u!
pi_1825441
20:45 uur

Bewoners wachten nog steeds op de uitslag. Stream op rijk. De captain heeft een geel BB shirt aan.

[ben erg benieuwd hoe het afloopt, in spanning wachten wij nu af...]

pi_1825451
20:41
Kel: Gert ziet zo wit als zijn shirt
GJ: ik ben blij dat deze bettel weg is
Coos maant tot rust
San: heb ik uiteindelijk toch nog getongd
Pas schept op waar ie mee gwerkt heeft als kok: kikkerbilletjes en kippelevertjes
veel geklets door elkaar het gaat over eten
GJ: er zit nog 80% in mijn mondholte
Pas: communiceert met arm (veel geschreeuw)
Audrey: sommigen hebben hier in arm wat minder gegeten
Kel: oneerlijk wij hebben er allemaal drie gegeten
Kel: we hebben voor ons gevoel toch wel gewonnen
Pascal is zenuwachtig en stil
Coos: ik denk dat hun winnen nu
GJ: als de stand gelijk is blijven we zitten in rijk
Pas: nee nee de rantsoenen blijven dan gelijk aan arm en ogen we niet aan de champagne
May the force be with u!
pi_1825470
Andries spoelde zijn hapje weg met water en moest erg kokhalzen gelijk daarna ging hij zijn tanden poetsen
Try anything once, twice to be sure
pi_1825480
Kelly kan zich alleen nog maar zorgen maken over de nadelen van de overkant...
ex-Graz stalker
  vrijdag 5 oktober 2001 @ 20:54:03 #102
16697 femalehunter
Serve Chilled!
pi_1825489
Pascal zei duidelijk dat het water van tafel moest, dat ze dus geen water mochten drinken. In Arm hebben Daan, Frank en Andries de hapjes met water weggespoeld... Is niet eerlijk..
pi_1825490
Rijk denkt dat ze winnen, dat ze 18 punten hebben, ze hebben er 1 omgewisseld.

Zenuwachtig gefluit en trekkende lichaamsdelen van iedereen [zou pascal ze besmet hebben??]

Rijk begint nu te twijfelen of ze wel winnen.
Kelly geeft aan dat ze heel zenuwachtig is.

Ze hebben nu in rijk de grootste lol, gaat volgens mij nog over het eten tijdens de battle.

pi_1825509
20:50
Pas: ik denk dat het gelijk is
GJ: wij waren eerder klaar maar het ging niet om de tijd
Coos is niet zenuwachtig en zegt dat hij in arm beter slaapt
K: strax zitten we daar weer de hele week
G: ik ben er klaar voorik heb me geschoren
P: Die sprinkhaan was zooo vies
GJ: nu weet ik weer waarom ik gewoon een stuk vlees lekker vind
San roert zich nu ook, zij is slecht te verstaan met haar zware whiskey stem
S: ik kon gewoon niet slikken
K: hun hebben zelfs een film kunnen kijken
S: als ik een scheet laat is het priet priet (doet een krekel na)
Iedereen ligt dubbel vooral K
Het gaat weer over wat ze allemaal gegeten hebben
K; Oh mijn buik doet heel raar nu
G: ik ben blij dat ik niet de enige ben
C: ik moet schijten
C: de vorige heeft me toch een spoor achter gelaten
S: Ik heb hier nog niet gepoept
K: ff achter je kijken als je bent geweest
Au3 doet stoer aan het hek en probeert rijk te intimideren
K: niks zeggen niks zeggen
Au3 af
May the force be with u!
pi_1825571
20:59
Kel is aan het zingen en zenuwachtig aan het lachen
De uitslag wordt gemededeeld door een vrouwenstem
Alle lepels worden genoemd en wat er opzat en wie het gegeten hebben
SPANNEND!
May the force be with u!
pi_1825586
21:02
Schaapsteelbal door GJ gegeten
5 bonus punten omdat alles gegeten is
Paskal: 13 punten
Andries: 16 punten
Gejuich in ARM
May the force be with u!
  vrijdag 5 oktober 2001 @ 21:03:53 #107
11801 HenriPaul
 Drivin'away
pi_1825587
Verhuizen!
  vrijdag 5 oktober 2001 @ 21:07:11 #108
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1825611
OH YESSSSSS!!!! Team Andries heeft weer gewonnen!! Wel sneu voor Gert Jan, maar goed....
Gert Jan kijkt ook heel sip, maar dat is meer omdat hij met grote tegenzin iets heeft moeten eten denk ik....

Opnieuw was Team Pascal bijna zeker van de overwinning.. Ze dachten dat ze maar 1 hapje gewisseld hadden.. maar ze bleken achteraf 7 fouten te hebben!

pi_1825629
Diaan met vreselijke schelle stem: borrelen!
Diaan: oh men ik heb ze ieg niet voor nix gegeten
San: he he eindelijk hier (arm)
Kel kust Andries
Daan zit nog in arm
Er is een grote verkleed partij aan de gang
(Sponsor Nomad wil natuurlijk waar voor zij geld)
Pas: we gaan zo meteen hard lopen
Frank: humor of niet
Kel bloot ? vage beelden de streams zwenken van hot naar her
Au3 tegen Kel: niet te veel stinken hoor (wat een kapsoneswijf zeg):r
Algehele consternatie over kleidngstukken die her en der zijn blijven liggen
May the force be with u!
pi_1825896
Gj Kel en S buiten hebben best wel plezier
Gj Wat is dat nou Kell we kunnen toch zeker wel een krekel van een sprinkhaan onderscheiden
Gj staat te zagen
  vrijdag 5 oktober 2001 @ 22:04:00 #111
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1826184
Audrey: "Ik heb allemaal verkeerdu merrukku (merken) gekregen.
Team arm is bezig met een grote schoonmaak zo lijkt het.
Sinds de battle is afgelopen gebeurt er niet al te veel meer in het BB huis. Misschien is het een stilte voor de storm, want Frank beloofde zijn medebewoners een party vanavond.... Laten we het hopen!!

Coos bepaald intussen dat team arm zometeen gaat hardlopen en daarna meteen naar bed.

pi_1826289
Discussie tussen Diane en Coos/Pascal over de enorme troep die het team van Pascal hebben gemaakt en achtergelaten.
pi_1826456
22:34
Diane: Mijn oma is getrouwd geweest... (wat een licht)
Diane zegt dat ze allemaal zo in bad gaan
Pas: ik ben met Coos in bad geweest
Diaan lacht weer vreselijk
Het gaat over Kel die gisteren dronken was en Coos en Pas het leven zuur maakte
Verder weinig nieuws ah front behalve die vreselijke stem van Diaan
May the force be with u!
pi_1826469
Diane en Au3 zitten bij het hek in hun ochtendjas te praten met arm. Ondertussen drinken ze heerlijk champagne en de kaarsjes staan gezellig aan. Coos en Pascal zijn aan het spelen, beetje vechten en etteren ensow.

Diaan zegt net dat als P weer een beetje de ouwe is, dat ze hem dan een kus gaat vragen.

Ze hebben het over de nare moeilijk karaktereigenschappen van diaan in relaties. Coos maakt nog een minne opmerking dat als ze zo blijft dat ze nooit een relatie krijgt. Vervolgens vraagt ie of ze kinderen wil en zegt dat ze ook niet meer de jongste is.

Diane zegt dat ze niet wil trouwen en dat ze ook niet meer haar verjaardag viert. P zegt dat hij ook nooit wil trouwen.

Diane geeft aan dat ze zich niet wil haasten, ze is dan wel 30 maar ze wil wel dat het echt is.
Diane zegt dat het zeker 4 jaar duurt eer dat een man aan haar gewend is.

Het gesprek gaat voornamelijk tussen Coos/Pascal versus Diane. Kelly zegt af en toe nog wat. En voor de verandering zit Sandy er weer bij en kijkt ernaar, maar zegt verder helemaal nix.

Diane zegt dat ze misschien wel een aanbieding krijgt als schoonmaakster na BB. Ze moet lache en zegt dat ze dus altijd wel weer een baan krijgt.

Ze zijn het er allemaal over eens dat ze geen rust hebben gehad sinds gisteravond omdat ze die beestjes hebben gekregen en wachtten op een battle.

Coos vraagt aan Kelly of hij haar morgenochtend wakker moet maken. Kel zegt: ja. Coos: hoe dan??
Kelly: op zijn hondjes...
..de rest lacht..

P vond iets schandalig wat kelly heeft gedaan/gezegd [sorry, weet niet wat]

Coos zegt dat Diane een dikke kont heeft. Hier moet ze om lachen.

Visie: Coos en P zitten Diane op diverse fronten uit de tent te lokken en belachelijk te maken. Dit heeft ze uiteraard niet door, en lacht leuk mee.

Diaan: ik heb een lekker kontje
Coos: laat eens kijken dan
Diaan: nee, dat doen we niet. Je mag na afloop van dit programma een keer speciaal naar mijn billen kijken Pascal
Pascal: dat is goed

pi_1826511
22:40 Diaan vindt dat ze zelf een lekker kontje heeft
Pas wil haar kontje wel wil zien
Ze heeft een string aan maar wil haar kontje niet laten zien misschien na BB...
Het gaat nu over de tenen van Diaan die Kel in haar mond heeft gehad
Pas wil alles vd badscene weten
Kel is het zat daar steeds weer over te hebben
Coos wil niet in bad met Kel omdat ie bang is dat de tenen van Kel dan ergens komen waar hij het niet wil
Diaan: maar ik heb geen lange tenen
Spraakverwarring alom
Pascal blijft maar doorzeueren over de tenen van Diaan
Kel: jij *diaan* hebt ook mijn tenen in jouw mond gehad
Diaan: nee nietwaar ik kan me alles van die avond herinneren (behalve dat frank zijn kaboutertje bij haar binnen is geweest)
May the force be with u!
pi_1826512
Het gaat er nu over dat Kelly Diana's tenen in haar mond heeft gehad toen in het bubbelbad.

Kelly zegt dat ze het niet tof vind dat er iedere keer weer over gepraat wordt. Ze zegt ook dat Coos niet bij haar in bad wil omdat hij bang is dat zij met haar tenen komt op plekken waar hij ze niet wil hebben.

P weet zeker dat ze deze scenes wel uit gezonden hebben.

Diane vind dat ze geen lange tenen heeft, dit naar aanleiding van dit gesprek en de opmerking hierover van Pascal.

Kelly zegt dat Diane haar tenen ook in haar mond heeft gehad. Diane ontkent dit, omdat ze zegt dat ze precies weet wat er toen gebeurd is.
Kelly: laat maar. Wat een avond he?!

pi_1826539
[ik zie dat jij ook bezig bent, ik stop wel want anders hebben we dubbele verslagen]

Succes.

En diane vertelt dat ze vroeger heel erg gepest is op school, onder andere omdat haar broer homo was.

[de wonderen zijn de wereld nog niet uit, want...] > Sandy praat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Zij is ook gepest.

P vertelt dat hij vroeger een pestkop was. Diaan zegt dat hij dat nog steeds is!

vrijdag 5 oktober 2001 @ 22:51:25 #118
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1826562
Gert Jan is helemaal alleen aan het hardlopen in de tuin van de armen. Het lijkt erop alsof hij zich steeds meer terugtrekt van de anderen. De rest van de bewoners zit naast het hek te praten met zowel de armen als de rijken. Ik zie Audrey niet, dus misschien is zij wel aan het douchen...

Diane vertelt weer dat ze vroeger veel gepest werd, onder andere omdat haar broer homosexueel was (ze bedoelt waarschijnlijk "is"). Pascal vertelt dat hij altijd de pestkop was (wat een verrassing). Diane zegt dat ze van haar 6e tot haar 11e gepest is... elke dag. Ze kwam elke dag huilend thuis. Vanaf de middelbare school ging het beter met haar!

Sandy zegt dat ze ook een muur om zich heen had tijdens de schooljaren. Ook zij ging met enorme tegenzin naar school.
Diane zegt dat Pascal haar pest door geil naar haar te kijken terwijl ze er niets mee kan.

Ook Danielle is gepest op school. Op een gegeven moment heeft ze een van de pestkoppen te pakken genomen door hem van zijn fiets te trekken waardoor hij met zijn ballen op de stang kwam.

(Ik heb altijd al een negatief beeld van school gehad, wat door deze gesprekken opnieuw wordt bevestigd)

pi_1826572
Bukowski has left the building ....
May the force be with u!
pi_1826707
[nou, dan ga ik maar weer verder]

Kelly zit met Frank bij het hek te praten. En Sandy zit er weer bij en kijkt ernaar.
Ze zijn aan het roddelen, gaat over de plotselinge keuze van Andries voor Au3.

pi_1826777
Er gebeurd niet zo veel. Kelly en Frank babbelen lekker verder, slijmen wat door beide te zeggen dat de ander ook zo'n leuk team heeft. Kel zegt dat als ze eruit zijn dat ze allemaal wel contact moeten houden etc. Frank stemt hier mee in.

In Rijk gaat de rest in bad en uiteraard zingen ze weer diverse liederen.

Kelly geeft nog aan dat ze het beroemde lied "het is stillllllll aan de overkant..." nog niet gehoord hebben. [en dat is maar goed ook, want dat lied zit ook steeds vaker in mijn hoofd...grrr]

Ze hebben geen toiletpapier aan de rijke kant want dat heeft het team van P natuurlijk opgemaakt.
P; omdat het toiletpapier op was hebben we de battle maar verloren, haha.
Frank: het is nou eenmaal zo, het is niet anders, klaar.

Ze komen weer terug op de afgelopen battle, over hoe vies het wel niet was.

P en Coos zeggen tegen GJ dat hij er echt slecht uit ziet, veel slechter dan in het begin.
GJ: bedankt

De drie dames en Andries in Rijk gaan dus in bad. En Au3 heeft geen gene en loopt lekker poedeltje naakt rond.

pi_1826808
Ook Frank komt er nu aan en komt in bad. Ook hij loopt in zijn blote kont.

Diane loopt weer te schreeuwen en te zingen.

Frank geeft Au3 een sigaretje aan. Ze zitten dus in bad te roken en te drinken. Frank gedraagt zich als een echte ober, want hij haalt ook nog wat drinken voor zijn captain.

vrijdag 5 oktober 2001 @ 23:22:11 #123
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1826817
Saai Saai Saai Saai .... in de woonkamer...

Beeld gaat naar de badkamer. Mannen zitten in bad. Danielle heeft nu een bikini aan. De "verse" Audrey laat zien dat ze geen preutse meid is en staat gewoon naakt te douchen. Als Audrey slipje en BH heeft aangetrokken gaat Danielle gekleed in bad zitten en loopt Frank naakt onder de douche.

In het bad begint de hele groep 'Don't cry for me Argentina' te zingen. Volgens mij ligt er heel wat wijn in het water (of er is iemand ongesteld... getver)... het is helemaal rood....
Dan volgt 'Memories'.... Frank zit intussen ook op de rand van het bad en heeft voor de gelegenheid zijn broekje weer aangetrokken. Als iedereen nu een lekker aan het drinken slaat kunnen we misschien taferelen a la Belgie verwachten vanavond!!

pi_1826923
[sorry ik ga stoppen, gelieve verder te gaan]

Er gebeurd niet veel. Heel rijk zit in het bubbelbad, en ze zingen voornamelijk. Ze zijn volgens mij wel lekker dronken aan het worden. Zingen en schreeuwen steeds harder (met diane uiteraard on top)

pi_1826967
Jeetje mina, Diaan heeft het weer naar haar zin hoor. Mensen kinderen, m'n oren tuiten ervan. Ze zingt (lees: krijst) er weer lustig op los. Daan en Audrey doen ook al aardig mee. Iedereen van Rijk zit in bad te bubbelen. Er wordt geen zinnig woord gesproken, alleen gezongen (material girl momenteel).
pi_1827045
Kel Coos Pas en san ztten al een poosje bij de kachel buiten Gj zie of hoor ik niet K is al een hele tijd aan het praten over Aldrico klinkt wel grappig
K roept heel hard Gj en gaat nu kijken ze wil iets weten over een liedje wat ze toen zongen
Ze moet nu wat dingen in de db kamer leggen Coos roept iets over de alarm tasjes van de rijke kant. Volgens mij is Gj al aan het pitten
S en Coos praten over Kelly Dat ze geen baarmoeder heeft bla bla bla Piep piep wil Coos na de db kamer komen
pi_1827073
2.50 u. In Arm spreekt Kelly haar lof uit over Aldrico. "Ah en die grote ogen, zijn mutsje en zijn zonnebril, Coos dat had echt een goede vriend van jou kunnen worden". Vervolgens geeft Kelly een perfecte Aldrico-imitatie, werkelijk subliem. Pascal en Coos zijn oprecht geïnteresseerd in Kelly's boeiende verhalen over de bewoner die als eerste het BB-huis heeft verlaten.
K: En de eerste dag hebben we staan zingen joh, hoe heet dat liedje ook al weer, Geeeeeeeeeert.
Vervolgens gaat Kelly Gert wakker roepen.
In Rijk wordt er nog steeds alleen maar gezongen in bad.
Pascal, Sandy en Coos bespreken de opmerking van Kelly dat ze ongesteld moest worden. (op deze vraag wil ik ook graag antwoord).
"Heeft ze dan ook een baarmoedertransplantatie gehad? ... hormonen."
Coos moet naar de DBK komen.
In Rijk wordt wat gepraat wow, helaas slecht te verstaan door de bubbels. Weer gezang.
Gert-Jan schijnt al te slapen.
  † In Memoriam † zaterdag 6 oktober 2001 @ 00:02:40 #128
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1827123
En hier weer verder:
Streamverslagen 6 oktober 2001

(Ik ga strax alles ff rusitg nalezen)

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')