Erotische dromen heb ik vaak, van dromen waarvan je denkt, tjeeeeezusssssssssss wat is dit nu weer, aaaarrrrgggghhhhh, tot dromen waarvan je denkt, he dat wil ik irl ook wel
Wat een leuk is die niet irl moet gebeuren, want dan is hij echt niet leuk meer is een droom waarin ik vastgebonden op mijn buik lig en door 2 ontzettend lekkere mannen met van die hele lange bullswhips geslagen wordt, in de droom is dat supergeil, irl zou ik gillen en huilen van de pijn aangezien dat voren trekt in de huid.
Zo heb ik ook een droom dat ik op 1 of andere stoel lig die een opening heeft en dan wordt ik heerlijk gesandwiched.
Of een heel lekker iets op straat tegen komen en midden op straat genomen worden(irl zou de ondergrond niet echt om over naar huis te schrijven zijn, ook niet geschikt voor irl dus).
Totaan enorme orgie's aan toe.
Maar dit zijn leuke dromen, maar ik heb ze ook wel waar ik wakker wordt met een klaarkom gevoel, maar waarvan je denkt, dat kan niet erotisch zijn, bv met mensen die je kent en waar je gewoon echt van walgt, dan heb je zodra je wakker wordt gelijk zo'n YUGGGGG idee...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.