Motherfucker!!!!quote:Op donderdag 31 maart 2005 17:18 schreef Topmaat het volgende:
Ik heb zelfs eens gedroomd dat ik sex had met mijn moederen ik vond het in die droom nog lekker ook
Was nog niet zo lang geleden... half jaartje terug of zo.
Zoals freud zei.quote:Op donderdag 31 maart 2005 17:18 schreef Topmaat het volgende:
Ik heb zelfs eens gedroomd dat ik sex had met mijn moederen ik vond het in die droom nog lekker ook
uhuhquote:Op donderdag 31 maart 2005 17:09 schreef Bill_E het volgende:
Ik heb 1 keer erotisch gedroomt over sex met madonna ( in haar vroegere jaren) Aleen het vervelende was dat ik halverwegen de droom mijn vriendin ( die naast me lag) begon te zoennen en we begonnen te vrijen ( alleen ik droomde nog).
Ik had dus ook sex met haar en pas vlak voor heyt eind van de sex werd ik helemaal wakker.
Ze heeft gelukkig toen niets gemerkt. en heb het haar ook maar nooit verteld ( ze is inmiddels wel mijn ex) Maare kan me niet indenken hoe ik meer van die dromen kan krijgen
die komen gewoon. Maar 9 vd 10 keer herinder ik mijn droom niet meer.
Je hoeft het niet te geloven toch was het echt zo. Ik slaap heel erg zwaar en word niet snel wakker. .ook niet tijdens mijn dromen waar ik wel vaker rare dingen doe.quote:
Dude wtf!quote:Op donderdag 31 maart 2005 17:18 schreef Topmaat het volgende:
Dat klopt idd wel jaquote:Op donderdag 31 maart 2005 18:19 schreef LaTeX het volgende:
Gewoon veel aan "bepaalde dingen" denken op een dag.
Desnoods vlak voor het slapen gaan een btje met jezelf aan de slag, zonder het af te maken.
quote:Op donderdag 31 maart 2005 17:18 schreef Topmaat het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |