M'neer is dan ook een bekend man.quote:Op donderdag 31 maart 2005 16:05 schreef Z het volgende:
Meneer heeft een bekende kop.
Dat laatste is te hopen, want dat eerste valt tot nu toe nog bitter tegenquote:Ik laat eerst mister White wat zeggen over de kruizen, dan denk ik ondertussen na over een (briljante) vraag.
M'neer is evident pre-KNIL, en was krijgshaftig noch gewelddadig. Desondanks heeft u kennelijk toch het grootkruis in de orde van de ridder van Oranje Nassi weten te herkennen, begrijp ik.quote:Op donderdag 31 maart 2005 16:08 schreef Johan_de_With het volgende:
Tja, ik ben niet zo thuis in de KNIL-distinctieven, dus het zou een Ollander kunnen zijn. Maar was het een Pruis?
Heeft een stel Intifada-spelende infame Brabanders mijnheers ruiten met projectielen doen barsten?quote:Op donderdag 31 maart 2005 16:13 schreef Parabola het volgende:
[..]
M'neer is evident pre-KNIL, en was krijgshaftig noch gewelddadig. Desondanks heeft u kennelijk toch het grootkruis in de orde van de ridder van Oranje Nassi weten te herkennen, begrijp ik.
Dat zou mij zeer verbazen, daar m'neer in het beschaafde deel van ons geliefde vaderland leefde.quote:Op donderdag 31 maart 2005 16:16 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Heeft een stel Intifada-spelende infame Brabanders mijnheers ruiten met projectielen doen barsten?
Dat is volledig correct.quote:Op vrijdag 1 april 2005 10:17 schreef Z het volgende:
Ik weet het weer! Het is meneer Buys Ballot!
Tja, kwestie van definiëring dus. Waar begint Zuid-Europa? Sommigen zoeken de grens bij de Moerdijk, anderen bij Roosendaal, weer anderen bij Brussel en nog weer anderen bij Parijs. Velen gaan uit van de Pyreneeën en de Alpen als grens. Tot welke groep behoort Z? En wat is vervolgens 'niet heel erg'?quote:Op vrijdag 1 april 2005 13:50 schreef Z het volgende:
En het is inderdaad een Zuideuropeaan, maar niet heel erg zuidelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |