Nee, dit is een andere. Daarin ondergaat hij een geslachtverandering. En die wordt nogal onsmakelijk in beeld gebrachtquote:
In een paar minuten wordt de vagina gemaakt simpelweg door de lul om te draaienquote:Op woensdag 13 april 2005 19:34 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Nee, dit is een andere. Daarin ondergaat hij een geslachtverandering. En die wordt nogal onsmakelijk in beeld gebracht
Zo gaat het in het echt ongeveer ook.quote:Op woensdag 13 april 2005 20:59 schreef Kipman het volgende:
[..]
In een paar minuten wordt de vagina gemaakt simpelweg door de lul om te draaien
Hoe verzinnen ze het
Zonder narcose?quote:Op woensdag 13 april 2005 21:09 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Zo gaat het in het echt ongeveer ook.
Mja, het kwam wel erg onverwacht. Maar ja, dat is weer de typische humor van Matt Stone en Trey Parker. Ik vond het in ieder geval hilarischquote:Op woensdag 13 april 2005 21:26 schreef Tram het volgende:
kyles vader in een "dolfijn" veranderen vond ik dan wel weer wat vergezocht...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vond hem maar zozo, maar een keer echt gelachen eigenlijk...
Die waren inderdaad zeer leukquote:Op donderdag 14 april 2005 14:26 schreef Aurelium het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!!!!!!
Butters in dat apparaat en die neger die die moeder paalde
Butters is er al vanaf het begin bij, maar zijn rol werd denk ik pas actief in seizoen 3, bij de aflevering "two guys in a hot tub".quote:Op donderdag 14 april 2005 16:53 schreef Klonk het volgende:
ik vroeg me in eens af, wanneer is Butters er eigenlijk bijgekomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |