Ja, dat kan ik me voorstellen. Ik bedoel, je wilt niet met jou geassocieerd worden he?quote:Op donderdag 31 maart 2005 18:45 schreef Bupatih het volgende:
Dat ben ik niet.
Iemand hier had die gast al eens opgemerkt.
En hijzelf, die bupatH dus, schrok er zelf ook van toen hij mijn username zag.
Oh oké, want bij mij is het zo dat ik om de 2/3 uur naar de wc moetquote:Op donderdag 31 maart 2005 18:42 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Heel vaak, je gaat naar de wc, daar zit je een paar minuten, dan komen er 3 druppels uit (dit gaat samen met PIJN) en zodra je opstaat van de wc moet je eigenlijk weer. Je gaat echt wel minstens elke 10 minuten.
Halfquote:Op donderdag 31 maart 2005 18:47 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Oh oké, want bij mij is het zo dat ik om de 2/3 uur naar de wc moet! maar dan heb ik geen pijn ofzo. Maar ik heb ook wel eens dat ik dan zenuwachtig ben/veel gedronken heb/of soms out of nowhere dat ik elke 20 minuten naar de wc moet en dat ik dan van dat doorzichtige pies piste
enzo maar dan wel meer dan een paar druppels
Ik dacht misschien heb ik ook iets![]()
![]()
HEb jij het trouwens nog?![]()
Volgens mij is het gewoon stiekem een fan van mijquote:Op donderdag 31 maart 2005 18:46 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik me voorstellen. Ik bedoel, je wilt niet met jou geassocieerd worden he?
Oh dat is toch kenmerkend voor Blaasontsteking?? Je moet veel water drinken enzo he, en anders maar eventjes naar de doktor of heb je dat al gedaan?quote:Op donderdag 31 maart 2005 18:50 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Halfgisterenavond wel, voor ik ging slapen niet, vanochtend wel en nu weer niet.
Waarom zou je water drinken ... dan krijg je toch juist last van je blaas, ofnie?quote:Op donderdag 31 maart 2005 18:51 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Oh dat is toch kenmerkend voor Blaasontsteking?? Je moet veel water drinken enzo he, en anders maar eventjes naar de doktor of heb je dat al gedaan?![]()
Nee water is zuiverend. De bactieren krijgen veel minder kans als je blaas vol blijft. ALs je dus weinig drink heb je veel meer kans op ontstekingen omdat de bacterieen zich dan beter bij je blaaswand kunnen plakkenquote:Op donderdag 31 maart 2005 18:55 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Waarom zou je water drinken ... dan krijg je toch juist last van je blaas, ofnie?
quote:Op donderdag 31 maart 2005 18:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Achter in de rij aansluiten graag.
Oké, oké!!quote:
Natuurlijk,... is ook zoquote:Op donderdag 31 maart 2005 18:58 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Nee water is zuiverend. De bactieren krijgen veel minder kans als je blaas vol blijft. ALs je dus weinig drink heb je veel meer kans op ontstekingen omdat de bacterieen zich dan beter bij je blaaswand kunnen plakken
Stiekem een kleine belediging plaatsen he, rekeltje van mequote:Op donderdag 31 maart 2005 19:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oké, oké!!
Jij mag vóór die wachtende groep oude vrouwtjes staan
Jouw icon, dat is toch Gabrielle?quote:Op donderdag 31 maart 2005 18:58 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Nee water is zuiverend. De bactieren krijgen veel minder kans als je blaas vol blijft. ALs je dus weinig drink heb je veel meer kans op ontstekingen omdat de bacterieen zich dan beter bij je blaaswand kunnen plakken
quote:Op donderdag 31 maart 2005 19:03 schreef Skaai het volgende:
[..]
Stiekem een kleine belediging plaatsen he, rekeltje van me
Ohja, van Desperate Housewives... in de serie heet ze Gabrielle en ze wordt gespeeld door een Evaquote:Op donderdag 31 maart 2005 19:23 schreef Bupatih het volgende:
http://img203.exs.cx/img203/4444/evaa6oq.jpg
Ene Eva dus.
Eva Longoriaquote:Op donderdag 31 maart 2005 19:23 schreef Bupatih het volgende:
http://img203.exs.cx/img203/4444/evaa6oq.jpg
Ene Eva dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |