Mja, geen idee. Gisteren om een uur of 6 's avonds begon het en na een uurtje of 2 was het weer vrijwel weg, maar vanochtend was het weer in alle hevigheid terug en nu dus weer wegquote:Op donderdag 31 maart 2005 14:59 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Hey ZOWIEE
Hoest nou met je blaasontsteking?
yeahquote:Op donderdag 31 maart 2005 15:01 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Probeer het es zou ik zeggen
report dan ff terug
Wat proberen?quote:Op donderdag 31 maart 2005 15:01 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Probeer het es zou ik zeggen
report dan ff terug
Ik wil meequote:Op donderdag 31 maart 2005 15:05 schreef Christine het volgende:
Gaan er mensen mee naar Amsterdam vanavond?
Morgen weer.quote:Op donderdag 31 maart 2005 15:05 schreef Christine het volgende:
Ik ben dan in Utregquote:Op donderdag 31 maart 2005 15:05 schreef Christine het volgende:
Wat gaan we doen dan ?quote:Op donderdag 31 maart 2005 15:05 schreef Christine het volgende:
Doeiquote:Op donderdag 31 maart 2005 15:10 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik kom af en toe nog wel wat posten in GTST enzo hoor.![]()
Is het helemaal goedgekomen met IRC dan?quote:
Tis dat 't te ver voor me is ... anders ging ik meequote:Op donderdag 31 maart 2005 15:10 schreef Christine het volgende:
[..]
We gaan samen!
@Bupa: de meet gaat door
@Mark: stappen
Op irc waren er idd weinig, maar we waren er in het topic ook al een beetje uit.quote:Op donderdag 31 maart 2005 15:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Is het helemaal goedgekomen met IRC dan?
Ik dacht dat er weinig op kwamen dagen
Aha. Okéquote:Op donderdag 31 maart 2005 15:13 schreef Christine het volgende:
[..]
Op irc waren er idd weinig, maar we waren er in het topic ook al een beetje uit.
Je hoort het vanavond wel. Het zou me wel goeddoen iig. Denk ik.quote:Op donderdag 31 maart 2005 15:10 schreef Christine het volgende:
[..]
We gaan samen!
@Bupa: de meet gaat door
@Mark: stappen
Denk ik ookquote:Op donderdag 31 maart 2005 15:18 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Je hoort het vanavond wel. Het zou me wel goeddoen iig. Denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |