Zo. Daar kun je behoorlijk veel couscous van kopen.quote:Op donderdag 31 maart 2005 21:14 schreef BVO het volgende:
[..]
Wat ik van d'r begreep heb ze er idd een contract voor 10 optredens, voor een eurootje of 25.000/30.000 totaal..
Nou dat moet ze dan niet te veel eten,wordt ze te dik vanquote:Op donderdag 31 maart 2005 21:20 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zo. Daar kun je behoorlijk veel couscous van kopen..
Vergelijkbaar met Tsjechie... alles was (in 2000) erg goedkoop. Weet niet hoe dat nu precies is.quote:Op donderdag 31 maart 2005 21:17 schreef Orginial het volgende:
[..]
Je hebt ook zon,zee en vrouwtjes ja.Wij hebben toen overal in Kroatie rondgetrokken. Vaak bij mensen thuis kunnen slapen enzo. Ze zijn daar wel arm hoor, en veel straatkatten en criminelen enzo.
![]()
Gaat niet allemaal naar haarzelf hoor.quote:Op donderdag 31 maart 2005 21:20 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zo. Daar kun je behoorlijk veel couscous van kopen..
Tsjechië is nog steeds heel goedkoop.Met 10 euro kan je daar nog wel leven in luxequote:Op donderdag 31 maart 2005 21:21 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Vergelijkbaar met Tsjechie... alles was (in 2000) erg goedkoop. Weet niet hoe dat nu precies is.
quote:Op donderdag 31 maart 2005 21:22 schreef BVO het volgende:
[..]
Oh, Bupaaa! Ik wil ook zo'n mooi visitekaartje/spaceding als jij..
quote:
Die MSN Space dingen bedoel je? Leg mij dat ook s uit... ik heb er wel een, maar volgens mij werkt ie nietquote:Op donderdag 31 maart 2005 21:22 schreef BVO het volgende:
[..]
Gaat niet allemaal naar haarzelf hoor.. Voor een optreden van een half uur krijgt ze 3375 euro, waarvan delen naar haar danseressen, management, boekingsbureau, technici, enz. gaan.
.
Maar goed, ze verdient een aardig zakcentje ja.
Oh, Bupaaa! Ik wil ook zo'n mooi visitekaartje/spaceding als jij..
Wat is die van jou dan?quote:Op donderdag 31 maart 2005 21:24 schreef BVO het volgende:
[..].
.
Heb nu dezelfde achtergornd als jij..
Moet je op m'n visitekaartjedingetje drukken.quote:Op donderdag 31 maart 2005 21:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat is die van jou dan?
Heb jij mijn überstoere foto's al gezien?
I know. Maar je bent offline.quote:Op donderdag 31 maart 2005 21:27 schreef BVO het volgende:
[..]
Moet je op m'n visitekaartjedingetje drukken..
http://spaces.msn.com/members/bvo
Ben er nu ff mee bezig..
ja idd, even eruit had me goed gedaan maar op dot moment gaat het gewoon niet.quote:
Hoezo niet?quote:
Toch je blaas?quote:Op donderdag 31 maart 2005 21:30 schreef MissBliss het volgende:
[..]
ja idd, even eruit had me goed gedaan maar op dot moment gaat het gewoon niet.
Nou ja, ten eerste is het al half 10, eer ik dan in Amsterdam benquote:Op donderdag 31 maart 2005 21:30 schreef BVO het volgende:
[..]
Hoezo niet?.
Nja, volgende keer beter dan..
Daar zal ik morgenochtend wel last van hebben, nu iig nietquote:
Thanksquote:Op donderdag 31 maart 2005 21:36 schreef BVO het volgende:
Mooie foto's!.
Ben paar maanden terug ook in Berlijn geweest.!
quote:Op donderdag 31 maart 2005 21:40 schreef MissBliss het volgende:
Bupa, waar kan ik jouw foto's zien dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |