abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 31 maart 2005 @ 13:19:40 #26
68957 ZX9R
EX - Koos Werkeloos
pi_25879185
* Oosterparker meldt *

Ik heb nog nooit rotzooi meegemaakt in het deel van de Oosterparkwijk waar ik woon.

Ja, met voetbal, als het afgelopen is, zie je iedereen door de wijk rennen achter de suportersbussen van de tegenpartij aan.

Verder is het alleen maar een fijne wijk met veel groen erin!
ik :r op de partijdigheid van de PTA modjes
  donderdag 31 maart 2005 @ 13:27:36 #27
59251 Zwartkijken
helemaal niet zwartgallig
pi_25879365
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 13:19 schreef ZX9R het volgende:
Verder is het alleen maar een fijne wijk met veel groen erin!
Inderdaad, veel groen. Ik kom er graag voor m'n blaadjes en zaadjes.
CYNIC: A blackguard whose faulty vision sees things as they are, not as they ought to be. Hence the custom among the Scythians of plucking out a cynic's eyes to improve his vision.
--Ambrose Bierce, The devil's dictionary.
  donderdag 31 maart 2005 @ 13:30:29 #28
68957 ZX9R
EX - Koos Werkeloos
pi_25879421
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 13:27 schreef Zwartkijken het volgende:

[..]

Inderdaad, veel groen. Ik kom er graag voor m'n blaadjes en zaadjes.
Er zit zelfs een groothandel in weetplantagebenodigdheden
ik :r op de partijdigheid van de PTA modjes
  donderdag 31 maart 2005 @ 13:46:20 #29
102466 cappp
Ondertitel
pi_25879803
joh, what's new! SBS6 heeft gewoon een niveau van een drol op een stoep.
Er zit een knop op je TV
Die helpt je zo uit de puree
Druk 'em in en ga maar mee, de bloemen buiten zetten.
Jailbait Gallery
pi_25882781
SBS gaat filmen, dat zegt toch al genoeg

Veel zuipen, niet werken, snuiven....jahoor heel gezellig
  donderdag 31 maart 2005 @ 15:52:08 #31
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_25882957
ja..de oosterpark is een erg nette buurt
pi_25895965
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 13:15 schreef Loedertje het volgende:
Het probleem is dat SBS geld heeft gegeven aan de mensen die WEL wilden meewerken. Ik heb de uitzendingen niet gezien maar weet dat er zelfs vanuit de weedpolle Wielepolle in Leeuwarden een politieke ( ) partij is ontstaan n.a.v. dit programma.
Ze willen laten zien dat ze wel wat in hun mars hebben o.i.d.

Overigens is de TVploeg daar ter plaatste zelfs meegegaan tijdens de nachtelijke activiteiten van een inbreker en vraag ik mij af of de buurt SBS niet kan aanklagen vanwege het feit dat ze *meeweten* van een inbraak.

Het blijft onwijs lullig voor de mensen die juist proberen op te krabbelen uit zo'n achterstandwijk OF die zich eigenlijk best staande houden in het leven zonder allerlei nevenactiviteiten die niet door de beugel konden.
Belachelijk suggestieve post. Een journalistiek instituut als SBS6 zou nooit op deze manier haar integriteit te grabbel gooien. Daarmee zouden ze toch in één keer hun jarenlang zorgvuldig opgebouwde reputatie van integere en genuanceerde journalistiek om zeep helpen?

Nee, die mensen verzinnen maar wat. Net als die mensen in Assen. En die in Einddhoven. En al die anderen die door SBS6 genaaid geportretteerd zijn.

pi_25914678
Hallo iedereen.

ik woon zelf in de oosterpark en er zijn inderdaad straten waar het er zo aan toe gaat. Niet elke dag maar zeker een paar keer per week.

Gelukkig zijn ook ook een heleboel straten in de oosterpark waar het er niet zo aan toe gaat. (het over grote deel van de straten gelukkig.)
En ik woon in 1 van die straten.
pi_25914752
Het beeld dat op sbs is geschetst klopt helaas wel! Tenminste in een aantal straten van de oosterpark.
Ik woon er zelf ook en gelukkig heeft de oosterpark ook nog straten waar niet of nauwelijks tokkie's wonen.

wel leuk om te zien hoe er nu over het oosterpark word gedacht terwijl er maar 1 of 2 straten in te zien was!
pi_25915250
djeez .. net bumfights op z'n nederlsnds
pleased to meet you
pi_25917101
Tja, dit is de manier waarop SBS6 nieuws maakt. Speth, ben je er nog? ...
  vrijdag 1 april 2005 @ 21:40:29 #37
67174 Dos37
Come on Twente
pi_25917297
Agh ja dat was dus wel te verwachten he
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_25918085
" Haar vriend Jan, vanavond prominent in beeld, ontbreekt. Hij zit even vast, 'vanwege wat oude boetes. "

" Ook het gemeentebestuur en de politie zijn niet blij met de uitzending van vanavond. Ze zijn bang dat jonge Oosterparkers zo kwaad worden dat hun wijk weer door het slijk wordt gehaald, dat ze hun woede gaan koelen op de geportretteerde families. "

" We kunnen alleen benadrukken dat dit beeld niets heeft te maken met de werkelijkheid. "

vrijdag 1 april 2005 @ 22:14:30 #39
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_25918410
quote:
Op vrijdag 1 april 2005 00:25 schreef k_man het volgende:

Nee, die mensen verzinnen maar wat. Net als die mensen in Assen. En die in Einddhoven. En al die anderen die door SBS6 genaaid geportretteerd zijn.

Vergeet Leeuwarden niet, waar er zelfs een rechtszaak is geweest m de uitzending op voorhand te verbieden. Dat mislukte, maar je leest precies dezelfde klachten en al die kritiek kan maar op 1 manier worden uitgelegd: SBS bedrijft continue riooljournalistiek met dit programma. Schandalig.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_25918718
quote:
Op vrijdag 1 april 2005 22:14 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Vergeet Leeuwarden niet, waar er zelfs een rechtszaak is geweest m de uitzending op voorhand te verbieden. Dat mislukte, maar je leest precies dezelfde klachten en al die kritiek kan maar op 1 manier worden uitgelegd: SBS bedrijft continue riooljournalistiek met dit programma. Schandalig.
Ze filmen de werkelijkheid mi. Of geloof je werkelijk dat wanneer de camera's weg zijn het allemaal modelburgers zijn?
pi_25919043
quote:
Op vrijdag 1 april 2005 22:23 schreef nikk het volgende:

[..]

Ze filmen de werkelijkheid mi. Of geloof je werkelijk dat wanneer de camera's weg zijn het allemaal modelburgers zijn?
Ze filmen een 'werkelijkheid' die ze zelf kennelijk nadrukkelijk hebben gestimuleerd en presenteren dat dan als 'documentaire' van een probleemwijk. Journalistiek natuurlijk totaal not done.
  vrijdag 1 april 2005 @ 22:36:15 #42
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_25919145
quote:
Op vrijdag 1 april 2005 22:23 schreef nikk het volgende:

[..]

Ze vertellen voorafgaand aan het filmen niet hun ware bedoelingen, en er zijn al diverse voorbeelden langsgekomen waar SBS meer deed dan alleen filmen.

Natuurlijk zijn het niet de normale modale mensen, maar dat maakt het handelen van SBS nog niet goed.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_25919420
quote:
Op vrijdag 1 april 2005 22:33 schreef k_man het volgende:

[..]

Ze filmen een 'werkelijkheid' die ze zelf kennelijk nadrukkelijk hebben gestimuleerd en presenteren dat dan als 'documentaire' van een probleemwijk. Journalistiek natuurlijk totaal not done.
Ach, de Discovery channel legt ook wel eens wat prooi klaar als ze de leeuwen filmen. Het gedrag van SBS is vanzelfsprekend niet goed te praten, mensen aanzetten tot misdadig gedrag mag simpelweg niet getolereerd worden. Maar goed, bij even wat drank en wat te snuiven regelen is daar geen sprake van wat mij betreft. En laten we nou niet doen alsof het alleen SBS is die even wat te drinken/snuiven regelt voor mensen die gefilmd/geinterviewed moeten worden.
pi_25919498
quote:
Op vrijdag 1 april 2005 22:36 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Ze vertellen voorafgaand aan het filmen niet hun ware bedoelingen, en er zijn al diverse voorbeelden langsgekomen waar SBS meer deed dan alleen filmen.
Zoals? Het enige dat ik kan vinden is dat er wat te drinken is geregeld.
quote:
Natuurlijk zijn het niet de normale modale mensen, maar dat maakt het handelen van SBS nog niet goed.
Uiteraard.
  vrijdag 1 april 2005 @ 23:10:35 #45
16715 Mylene
*schatje*
pi_25920132
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 13:19 schreef ZX9R het volgende:
* Oosterparker meldt *

Ik heb nog nooit rotzooi meegemaakt in het deel van de Oosterparkwijk waar ik woon.
quote:
Al ver voor oud en nieuw was de Oosterpark regelmatig het toneel van verstoringen van de openbare orde, vernieling, brandstichting, et cetera en dat bleef ook na de jaarwisseling zo. Alles wijst erop dat de gebeurtenissen samenhangen met problemen in de Oosterparkwijk. Na een lange voorgeschiedenis was onder jongeren in de buurt een sfeer ontstaan waarin alleen nog een aanleiding ontbrak die als lont in het kruitvat kon fungeren.
bron

Nee, helemaal geen probleemwijk.

.

Ik vind het maar gejank van de bewoners. Ik bedoel, je weet toch wel van tevoren wat voor vlees je in de kuip hebt met een omroep als SBS. Het kenmerkt ook wel de instelling van die mensen. Het ligt niet aan hen, maar aan de rest. De uitkeringsinstantie, het OM en de reclassering.

"Hoe durven ze ons zo op de hielen te zitten"
"Wij hebben helemaal niets fout gedaan"
"Geef ons meer geld, dan hoeven we ook niet het foute pad op te gaan"

.

pi_25922889
Het zijn altijd mensen buiten een wijk die het zo goed weten over wat er allemaal binnen een wijk gebeurd.
pi_25926399
Kan wel zo zijn, maar het is en blijft zeer vermakelijke televisie
  zaterdag 2 april 2005 @ 13:26:38 #48
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_25929205
Die mensen moeten niet zo janken... Ze maken mij niet wijs dat die families op andere dagen nooit zulke dingen doen hoor.

Ze balen er gewoon van dat ze voor heel Nederland voor lul hebben gestaan, maar dat gezeik over opjutten door SBS6 e.d. is gewoon pure onzin.
pi_25934226
Het is stom dat die bewoners erin getuind zijn, maar dat SBS zich beroept op 'vrije nieuwsgaring' om die nepperij uit te zenden als nieuws, is helmaal belachelijk.
(En dat de bewoners misschien geen modelburgers zijn, doet er niet toe. Dit is gewoon geen nieuwsgaring.)
pi_25934819
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 12:59 schreef Cassius het volgende:

* gaat zeker kijken
Kijken? Mij niet gezien. Het lijkt me ontzettend deprimerend. Sowieso erg jammer dat er zo'n serie is en in het algemeen een tendens om aso's zoveel aandacht te geven op tv. SBS6 gaat daarin steeds lager.

Peter R. de Vries staat echt op eenzame hoogte bij die zender, tussen de trash programma's.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')