Valt wel mee om te doen. Zet je camera zo dat je allen nog je beeldscherm in beeld hebt. Haal je monitor weg (klap je laptop dicht) en maak een foto. Resizen naar de gewenste resolutie en als achtergrond zetten. Dan neem je een breedhoek (iig een mens met een bredere hoek dan je eerste) en stel je toestel iets bij tot de achtergrond overloopt in je foto op't beeldscherm.quote:Op vrijdag 1 april 2005 18:55 schreef Xilantof het volgende:
Wow, erg toffe foto's zitten er bij joh!
erg gaaf
weet alleen niet of ik zoiets voor elkaar krijg...
dacht het al, maar dat was me teveel werk.quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:02 schreef Shark.Bait het volgende:
Pea en stil je moet eigenlijk het stuk dat over je scherm zit uitknippen, vierkant maken en vergroten naar je scherm resolutie, dan als wallpaper op je desktop zetten, dan nog een foto maken. Dan zie je ook meteen je windows icoontjes, wat eigenlijk de bedoeling is. Afgezien daarvan ziet het er leuk uit, daar niet van
Hoe je het doet
aansluiting met de bovenrand is iets minder. Maar de snoeren alsof je daadwerkelijk er een gat in hebt gezaagd. Ik doe het je niet na iig.quote:
Whehehe, dacht jij dat ze dat op die site allemaal zo hadden gedaan? laat je niks wijsmakenquote:Op zaterdag 9 april 2005 22:02 schreef Shark.Bait het volgende:
Pea en stil je moet eigenlijk het stuk dat over je scherm zit uitknippen, vierkant maken en vergroten naar je scherm resolutie, dan als wallpaper op je desktop zetten, dan nog een foto maken. Dan zie je ook meteen je windows icoontjes, wat eigenlijk de bedoeling is. Afgezien daarvan ziet het er leuk uit, daar niet van
Hoe je het doet
Van de 32 is er maar 1 die het niet gedaan heeft.quote:Op zondag 10 april 2005 13:29 schreef pea4fun het volgende:
Whehehe, dacht jij dat ze dat op die site allemaal zo hadden gedaan? laat je niks wijsmakenDat ik die icoontjes er niet op heb was een foutje omdat ik eigenlijk een verkeerde foto heb gemaakt. Ik had niet mijn bureaublad op het scherm staan en was te lui om het over te doen
![]()
Je laat je door de gek houden door die icoontjes? tssss...er zijn er veel meer die het niet gedaan hebben hoor....quote:Op zondag 10 april 2005 17:21 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Van de 32 is er maar 1 die het niet gedaan heeft.
Nee, ik zie ze in 31 van de 32 staan.quote:Op zondag 10 april 2005 19:04 schreef pea4fun het volgende:
Je laat je door de gek houden door die icoontjes?
ja, ik zie het. 1 van de 32 hebben het gedaanquote:tssss...er zijn er veel meer die het niet gedaan hebben hoor....
Ik bedoel het niet denigrerend. Maar waar de icoontjes staan dat wil niet zeggen dat ze die achtergrond werkelijk op de pc hebben staan. Die hebben met photoshop gewoon de icoontjes laten staan, net als ik de taakbalk wel heb laten staan.quote:Op zondag 10 april 2005 23:45 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Nee, ik zie ze in 31 van de 32 staan.
[..]
ja, ik zie het. 1 van de 32 hebben het gedaan
Niet zo denigrerend a.u.b., ik maakte maar een opmerking.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |