abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 31 maart 2005 @ 04:12:01 #1
67194 wimmel_1
Intentionally Left Blank
pi_25873243
Met wat rondsurfen op het inmens grootte internet kwam ik DEZE link toevallig tegen...... je moet wát doen, in het holst van de nacht...

Nou leek het mij een leuk idee om ook op !fok de gebruikers eens te verzoeken om te proberen zoiets in elkaar te "klussen"......
Niet als presentatie uiteraard, maar gewoon als "statische" foto, en wie zouden dit beter kunnen dan de !FOT gebruikers.......... (waarvan er een aantal óók regelmatig in !DIG te vinden zijn, BTW )

betreffende link heb ik een paar uur geleden ook al in !DIG gepost, omdat daar al een topic loopt, met als titel Het grote enige echte 'post je desktop' topic! dl. 6 ... zuiver omdat dat over het posten van een desktop (screenie) gaat.
Echter gaat dit een "klein" stapje verder omdat er, zeker met betrekking tot belichting een aantal extra hindernissen te overwinnen zijn.
Vlak ook de "tweak's" niet uit, zoals die mooi te zien zijn op de pic's waar een I-Pod gebruikt wordt

Voor de Mod's alhier.... Ik hoop dat dit topic hier bestaansrecht heeft en dat er door de actieve posters een leuke vorm van sport door ontstaat.

Én voor degene die een mooie pic willen posten aangaande deze post, post 'm AUB in Het grote enige echte 'post je desktop' topic! dl. 6 of een opvolgend deeltje, zodat alles een beetje centraal blijft staan aangaande "desktop" pic's (uiteraard nádat je pic geresized is zodat ook de minder snelle internetters onder ons op !fok er plezier aan kunnen beleven).
Waarom staat er in ondertitels nooit dat wat er gezegd word?
  donderdag 31 maart 2005 @ 08:33:29 #2
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_25873781
ik vind het een leuk idee! Ik ga wat tijd vrijmaken om mee te doen
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
pi_25873797
Vanmiddag maak ik wel wat.
We'll keep on whispering our mantras.
pi_25877713
Leuk topic dit
Mijn eerste poging.

niet helemaal geslaag, volgende keer niet voor een raam doen dus
Het antwoord m'n vriend, is blowen in de wind.
  donderdag 31 maart 2005 @ 12:15:26 #5
13260 Draaitafeltje
Whoopy fuckin' doo!
pi_25877792
Gaaf!! Ga ik thuis ook proberen
We're on an express elevator to hell, going down!
pi_25877901
Er zitten echt een paar hele gave tussen.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_25883503
Ja, je kan het ook met je telefoon doen

Jammer dat mn digicam het niet meer doet
pi_25898095
tof idee. Ik zal binnenkort ook eens een poging wagen. (uitgebreide Tvp)
pi_25902126
Echt geniaal zo'n wallpaper.
Ik ga zelf ook is proberen.
Alleen heb ik CRT monitor, geen TFT/laptop wat misschien het effect verminderd...
pi_25903361
Een extra uitdaging zou kunnen zijn om er een soort smirnof effect doorheen te jagen. En dan denk ik met name aan je vriendin die gekleed op bed ligt maar op de monitor gewoon lekker nakend

(tevens tvp)
  FOK!fotograaf vrijdag 1 april 2005 @ 18:55:51 #11
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_25912656
Wow, erg toffe foto's zitten er bij joh!
erg gaaf

weet alleen niet of ik zoiets voor elkaar krijg...
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_25913299
quote:
Op vrijdag 1 april 2005 18:55 schreef Xilantof het volgende:
Wow, erg toffe foto's zitten er bij joh!
erg gaaf

weet alleen niet of ik zoiets voor elkaar krijg...
Valt wel mee om te doen. Zet je camera zo dat je allen nog je beeldscherm in beeld hebt. Haal je monitor weg (klap je laptop dicht) en maak een foto. Resizen naar de gewenste resolutie en als achtergrond zetten. Dan neem je een breedhoek (iig een mens met een bredere hoek dan je eerste) en stel je toestel iets bij tot de achtergrond overloopt in je foto op't beeldscherm.
Neem nog en foto en post'm
  FOK!fotograaf vrijdag 1 april 2005 @ 19:24:54 #13
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_25913390
dat had ik wel door
maar ik moet alleen ff mij monitor verhuizen
de laptop is er nu niet, en de monitor staat voor een blinde muur
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  woensdag 6 april 2005 @ 15:15:48 #14
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_26024712
Ik heb iets geprobeerd.. ik heb alleen een saaie achtergrond, en moet veel verhuizen om het een en ander enigzins mooi te maken...maar ik ben erg lui...

Nou ja, die rechtse is het best gelukt van alle drie de monitoren...

grote versie
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
  FOK!fotograaf woensdag 6 april 2005 @ 17:09:40 #15
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_26027761
whahahah
erg cool
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_26073699

take 2:

Dit is de mijne heb 2 foto's gemaakt, 1 zonder scherm en 1 met, die heb ik als layers over elkaar gezet in PS, beetje transform etc

[ Bericht 22% gewijzigd door idiotforaliving op 08-04-2005 15:31:04 ]
  zaterdag 9 april 2005 @ 12:31:01 #17
54144 Boschjesman
Fade to Black.
pi_26093922
Echt mooi gemaakt.

Ik wil dit ook eens proberen.
Als het gelukt is, komt het resutaat ook hier.

TVP
  zaterdag 9 april 2005 @ 16:52:13 #18
52657 pea4fun
valt geen soep van te maken
pi_26100591

http://www.peaspictorial.com/ Foto's onthouden wat mensen vergeten.
pi_26101062

wat een rotzooi.
-->
ik word er vrolijk van.
-->
http://www.surfrace.nl/index.php?r=50877
  zaterdag 9 april 2005 @ 22:02:42 #20
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_26109203
Pea en stil je moet eigenlijk het stuk dat over je scherm zit uitknippen, vierkant maken en vergroten naar je scherm resolutie, dan als wallpaper op je desktop zetten, dan nog een foto maken. Dan zie je ook meteen je windows icoontjes, wat eigenlijk de bedoeling is. Afgezien daarvan ziet het er leuk uit, daar niet van

Hoe je het doet
pi_26110069
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 22:02 schreef Shark.Bait het volgende:
Pea en stil je moet eigenlijk het stuk dat over je scherm zit uitknippen, vierkant maken en vergroten naar je scherm resolutie, dan als wallpaper op je desktop zetten, dan nog een foto maken. Dan zie je ook meteen je windows icoontjes, wat eigenlijk de bedoeling is. Afgezien daarvan ziet het er leuk uit, daar niet van

Hoe je het doet
dacht het al, maar dat was me teveel werk.
Zal het later nog eens overdoen.
-->
ik word er vrolijk van.
-->
http://www.surfrace.nl/index.php?r=50877
pi_26110151
Ik vond het lastig om het scherm even licht dan de achtergrond te krijgen. Maar zoals ik al zei, volgende keer niet meer voor het raam
pi_26119873
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 17:10 schreef stil het volgende:

[afbeelding]
wat een rotzooi.
aansluiting met de bovenrand is iets minder. Maar de snoeren alsof je daadwerkelijk er een gat in hebt gezaagd. Ik doe het je niet na iig.
  zondag 10 april 2005 @ 13:29:23 #24
52657 pea4fun
valt geen soep van te maken
pi_26120677
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 22:02 schreef Shark.Bait het volgende:

Hoe je het doet
Whehehe, dacht jij dat ze dat op die site allemaal zo hadden gedaan? laat je niks wijsmaken Dat ik die icoontjes er niet op heb was een foutje omdat ik eigenlijk een verkeerde foto heb gemaakt. Ik had niet mijn bureaublad op het scherm staan en was te lui om het over te doen
http://www.peaspictorial.com/ Foto's onthouden wat mensen vergeten.
  zondag 10 april 2005 @ 17:21:16 #25
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_26126044
quote:
Op zondag 10 april 2005 13:29 schreef pea4fun het volgende:
Whehehe, dacht jij dat ze dat op die site allemaal zo hadden gedaan? laat je niks wijsmaken Dat ik die icoontjes er niet op heb was een foutje omdat ik eigenlijk een verkeerde foto heb gemaakt. Ik had niet mijn bureaublad op het scherm staan en was te lui om het over te doen
Van de 32 is er maar 1 die het niet gedaan heeft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')