Met wat rondsurfen op het inmens grootte internet kwam ik
DEZE link toevallig tegen......
je moet wát doen, in het holst van de nacht...Nou leek het mij een leuk idee om ook op !fok de gebruikers eens te verzoeken om te proberen zoiets in elkaar te "klussen"......
Niet als presentatie uiteraard, maar gewoon als "statische" foto, en wie zouden dit beter kunnen dan de !FOT gebruikers.......... (waarvan er een aantal óók regelmatig in !DIG te vinden zijn, BTW
![]()
)
betreffende link heb ik een paar uur geleden ook al in !DIG gepost, omdat daar al een topic loopt, met als titel
Het grote enige echte 'post je desktop' topic! dl. 6 ... zuiver omdat dat over het posten van een desktop (screenie) gaat.
Echter gaat dit een "klein" stapje verder omdat er, zeker met betrekking tot belichting een aantal extra hindernissen te overwinnen zijn.
Vlak ook de "tweak's" niet uit, zoals die mooi te zien zijn op de pic's waar een I-Pod gebruikt wordtVoor de Mod's alhier.... Ik hoop dat dit topic hier bestaansrecht heeft en dat er door de actieve posters een leuke vorm van sport door ontstaat.
Én voor degene die een mooie pic willen posten aangaande deze post, post 'm AUB in
Het grote enige echte 'post je desktop' topic! dl. 6 of een opvolgend deeltje, zodat alles een beetje centraal blijft staan aangaande "desktop" pic's (uiteraard nádat je pic geresized is zodat ook de minder snelle internetters onder ons op !fok er plezier aan kunnen beleven).