abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25894181
Misschien kunnen we hem ruilen voor Sonck .
slettebak [@] gmail.com
pi_25894190
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 23:21 schreef JeroenV het volgende:
Maar wat is je bron dan dat ze met Huntelaar bezig zijn? Ik juich het wel toe, zeker een goede speler die ook nog eens in het systeem past volgens mij.
Iemand op PSV netwerk (een journalist, die al eerder transfers aankondigde die allemaal uit kwamen)
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_25894232
Voorlopig neem ik het nog met een grote korrel zout. Ik vertrouw nu even niks met 1 april morgen
pi_25894843
Het zou in ieder geval fantastisch zijn! Hadden ze al eerder moeten doen.
That's all folks!
  donderdag 31 maart 2005 @ 23:47:52 #105
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_25894857
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 23:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Het zou in ieder geval fantastisch zijn! Hadden ze al eerder moeten doen.
fantastisch is wellicht wat te overdreven, maar welkom is hij zeker
pi_25894864
Ik ga morgenavond waarschijnlijk weer op kroegentocht in Doetinchem; Dikke kans dat Jelle er ook is, dus dan zal ik ff vragen hoe dit zit
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  donderdag 31 maart 2005 @ 23:49:39 #107
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_25894907
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 23:48 schreef cultheld het volgende:
Ik ga morgenavond waarschijnlijk weer op kroegentocht in Doetinchem; Dikke kans dat Jelle er ook is, dus dan zal ik ff vragen hoe dit zit
Jelle, zijn broer, is zijn zaakwaarnemer waar ie alles aan verteld?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 31 maart 2005 @ 23:49:47 #108
45511 TimmyAsd
pi_25894912
Maar ik zou persoonlijk mijn geld in andere spelers op andere posities zetten
pi_25894977
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 23:49 schreef golfer het volgende:

[..]

Jelle, zijn broer, is zijn zaakwaarnemer waar ie alles aan verteld?
Hij vertelt wel alles aan z'n broertje ja. Net als begin van het jaar, zegt ie zo van: Ja Klaas-Jan gaat waarschijnlijk naar Roda JC, hij is al bijna rond, want hij belde gisteravond. Weekje later zag ik 'm weer, zegt ie van: Het wordt toch geen Roda, want Heerenveen meldde zich en zo geschiedde
pi_25895269
Ik denk dat we volgend jaar een aardig vernieuwd Ajax zien.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  vrijdag 1 april 2005 @ 00:04:16 #111
55651 JaWi
Shalom.
pi_25895315
quote:
Op vrijdag 1 april 2005 00:02 schreef F1Bas het volgende:
1 April !:!:!:d !111
slettebak [@] gmail.com
  vrijdag 1 april 2005 @ 00:04:16 #112
45511 TimmyAsd
pi_25895316
quote:
Op vrijdag 1 april 2005 00:02 schreef F1Bas het volgende:
Dat is wel te hopen ja
  vrijdag 1 april 2005 @ 08:27:37 #113
55651 JaWi
Shalom.
pi_25898757
Crosspostje :
quote:
Beenhakker bondscoach Trinidad & Tobago
Leo Beenhakker, door velen gewenst als nieuwe technisch directeur, zal dat zeker niet worden. Hij werd gisteren aangesteld als bondscoach van Trinidad and Tobago. Vooralsnog zal hij geen assistenten meenemen zo lijkt het, David Nakhid and Russell Latapy zijn voor die functie aangesteld.
slettebak [@] gmail.com
  vrijdag 1 april 2005 @ 08:29:27 #114
55651 JaWi
Shalom.
pi_25898775
quote:
1/4/2005 - Jaakke nuanceert stijging salaris Van Eijden
(Gepost door RvN)

De melding op bestuursvoorzitter.nl over de stijging van het salaris van Van Eijden met ruim 60% waar we gisteren naar linkten, zorgde voor enige opschuding. Voorzitter Jaakke liet in het Algemeen Dagblad weten dat het grote deel van de stijging dat zoals ook op bestuursvoorzitter.nl staat voor eenmalige pensioenlasten is als gevolg van inkomensstijging en niet structureel is. Tegelijkertijd drukt hij geruchten de kop in dat Van Eijden beloont zou worden op basis van financiele resultaten. "Maar de huidige bonusregeling van Arie is volledig gebaseerd op sportief resultaat, zeker niet op financieel resultaat" aldus Jaakke in het AD. Gezien de sportieve resultaten van Ajax ook een niet al te handige opmerking overigens.
Schijnheilig .
slettebak [@] gmail.com
pi_25899234
quote:
Op vrijdag 1 april 2005 08:29 schreef JaWi het volgende:

Schijnheilig .
Het is ook dat die laatste zin er staat, hij was te makkelijk om in te koppen.
pi_25900845
quote:
1/4/2005 - Jaakke nuanceert stijging salaris Van Eijden
(Gepost door RvN)

De melding op bestuursvoorzitter.nl over de stijging van het salaris van Van Eijden met ruim 60% waar we gisteren naar linkten, zorgde voor enige opschuding. Voorzitter Jaakke liet in het Algemeen Dagblad weten dat het grote deel van de stijging dat zoals ook op bestuursvoorzitter.nl staat voor eenmalige pensioenlasten is als gevolg van inkomensstijging en niet structureel is. Tegelijkertijd drukt hij geruchten de kop in dat Van Eijden beloont zou worden op basis van financiele resultaten. "Maar de huidige bonusregeling van Arie is volledig gebaseerd op sportief resultaat, zeker niet op financieel resultaat" aldus Jaakke in het AD. Gezien de sportieve resultaten van Ajax ook een niet al te handige opmerking overigens.
Daarom is hij ook niet solidair met Koeman . Vind het vreemd dat alle spelers die van Gaal heeft binnengehaald wegmoeten, zou dat weer iets van Cruijjff zijn ?
pi_25900976
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 23:21 schreef JeroenV het volgende:
Maar wat is je bron dan dat ze met Huntelaar bezig zijn?
Zijn glazen bol.............
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_25901330
quote:
Op vrijdag 1 april 2005 10:35 schreef DaYwALKuR het volgende:

[..]

Daarom is hij ook niet solidair met Koeman . Vind het vreemd dat alle spelers die van Gaal heeft binnengehaald wegmoeten, zou dat weer iets van Cruijjff zijn ?
Dat had hij dan toch allang kunnen doen?
pi_25901384
quote:
Op vrijdag 1 april 2005 10:57 schreef Chadi het volgende:

[..]

Dat had hij dan toch allang kunnen doen?
Nu is Blind er en die durft volgens mij zijn bek niet open te trekken tegenover een Cruijjff van der Eijden (heb ik zo'n idee)
  vrijdag 1 april 2005 @ 11:01:59 #120
55651 JaWi
Shalom.
pi_25901436
Blind kan prima opschieten met Cruijff hoor.
slettebak [@] gmail.com
pi_25901449
quote:
Op vrijdag 1 april 2005 11:01 schreef JaWi het volgende:
Blind kan prima opschieten met Cruijff hoor.
Daarom zijn die spelers ook weg he
pi_25901677
Maakt niet uit Weg of niet weg wij zijn ajax en binnen de kortste keren staan we weer met een eigen opgeleide dream team op de velden .. wake up
pi_25901752
quote:
Op vrijdag 1 april 2005 11:11 schreef Chadi het volgende:
Maakt niet uit Weg of niet weg wij zijn ajax en binnen de kortste keren staan we weer met een eigen opgeleide dream team op de velden .. wake up
Waarschijnlijk zonder Nigel
  vrijdag 1 april 2005 @ 11:41:19 #124
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_25902352
AJAAAAAAAAAAAX!!

tvp
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_25902889
» Actueel › Nieuws
Spreekkoren tegen Ajax in het Fries
vrijdag 1 april 2005 11:03

Heerenveen-supporters scanderen morgen tijdens het duel met Ajax de leuzen en spreekkoren in het Fries om zo op een ludieke manier actie te voeren tegen het beleid van de KNVB.

Scheidsrechters moeten volgens de nieuwe richtlijnen van de KNVB de wedstrijd stilleggen bij kwetsende spreekkoren. Er is zelfs een lijst waarin de verboden woorden staan opgesomd. De lijst voorziet echter niet in een Friese vertaling van die woorden en dat bracht Heerenveen-supporters op het idee om enkele leuzen en liederen in het Fries te vertalen. Op die manier willen ze zich onderscheiden van de supporters van sommige andere clubs die het voetbalpubliek in diskrediet brengen. Tegelijkertijd is het een actie tegen het KNVB-beleid. De supporters willen aantonen dat het voor de scheidsrechters onmogelijk is om de spreekkoren te beoordelen, bijvoorbeeld omdat ze ze in dit geval niet verstaan.

De initiatiefnemers willen niet prijsgeven om welke leuzen en liederen het gaat en in hoeverre ze kwetsend of ludiek zijn. Dan kan scheidsrechter Dick Jol zich er al op voorbereiden, stellen ze, en dat is niet de bedoeling. Het zal in ieder geval niet gaan om een voorspelbare leuze als "Jol, dy wit de útslach al" of liederen over Sylvie. Het woord 'hoer' wordt in het Fries trouwens op dezelfde manier uitgesproken als in het Nederlands. Het woord 'jood' klinkt in het fries wel heel anders maar de supporters laten pas morgen het achterste van hun tong zien.

De enige scheidsrechter die de Friese taal machtig is, is Herman van Dijk maar die mag van de KNVB geen wedstrijden van Heerenveen fluiten omdat hij in het Friese Haagje is geboren. Bij Ajax spelen momenteel geen Friezen, dus wellicht gaat het langs de spelers heen en is Hans Vonk de enige die voor een vertaling kan zorgen.

http://sc.heerenveen.org
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')