Iemand op PSV netwerk (een journalist, die al eerder transfers aankondigde die allemaal uit kwamen)quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:21 schreef JeroenV het volgende:
Maar wat is je bron dan dat ze met Huntelaar bezig zijn? Ik juich het wel toe, zeker een goede speler die ook nog eens in het systeem past volgens mij.
fantastisch is wellicht wat te overdreven, maar welkom is hij zekerquote:Op donderdag 31 maart 2005 23:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Het zou in ieder geval fantastisch zijn! Hadden ze al eerder moeten doen.
Jelle, zijn broer, is zijn zaakwaarnemer waar ie alles aan verteld?quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:48 schreef cultheld het volgende:
Ik ga morgenavond waarschijnlijk weer op kroegentocht in Doetinchem; Dikke kans dat Jelle er ook is, dus dan zal ik ff vragen hoe dit zit
Hij vertelt wel alles aan z'n broertje ja. Net als begin van het jaar, zegt ie zo van: Ja Klaas-Jan gaat waarschijnlijk naar Roda JC, hij is al bijna rond, want hij belde gisteravond. Weekje later zag ik 'm weer, zegt ie van: Het wordt toch geen Roda, want Heerenveen meldde zich en zo geschieddequote:Op donderdag 31 maart 2005 23:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Jelle, zijn broer, is zijn zaakwaarnemer waar ie alles aan verteld?
1 Aprilquote:Op vrijdag 1 april 2005 00:02 schreef F1Bas het volgende:
Ik denk dat we volgend jaar een aardig vernieuwd Ajax zien.
Dat is wel te hopen jaquote:Op vrijdag 1 april 2005 00:02 schreef F1Bas het volgende:
Ik denk dat we volgend jaar een aardig vernieuwd Ajax zien.
quote:Beenhakker bondscoach Trinidad & Tobago
Leo Beenhakker, door velen gewenst als nieuwe technisch directeur, zal dat zeker niet worden. Hij werd gisteren aangesteld als bondscoach van Trinidad and Tobago. Vooralsnog zal hij geen assistenten meenemen zo lijkt het, David Nakhid and Russell Latapy zijn voor die functie aangesteld.
Schijnheiligquote:1/4/2005 - Jaakke nuanceert stijging salaris Van Eijden
(Gepost door RvN)
De melding op bestuursvoorzitter.nl over de stijging van het salaris van Van Eijden met ruim 60% waar we gisteren naar linkten, zorgde voor enige opschuding. Voorzitter Jaakke liet in het Algemeen Dagblad weten dat het grote deel van de stijging dat zoals ook op bestuursvoorzitter.nl staat voor eenmalige pensioenlasten is als gevolg van inkomensstijging en niet structureel is. Tegelijkertijd drukt hij geruchten de kop in dat Van Eijden beloont zou worden op basis van financiele resultaten. "Maar de huidige bonusregeling van Arie is volledig gebaseerd op sportief resultaat, zeker niet op financieel resultaat" aldus Jaakke in het AD. Gezien de sportieve resultaten van Ajax ook een niet al te handige opmerking overigens.
Daarom is hij ook niet solidair met Koemanquote:1/4/2005 - Jaakke nuanceert stijging salaris Van Eijden
(Gepost door RvN)
De melding op bestuursvoorzitter.nl over de stijging van het salaris van Van Eijden met ruim 60% waar we gisteren naar linkten, zorgde voor enige opschuding. Voorzitter Jaakke liet in het Algemeen Dagblad weten dat het grote deel van de stijging dat zoals ook op bestuursvoorzitter.nl staat voor eenmalige pensioenlasten is als gevolg van inkomensstijging en niet structureel is. Tegelijkertijd drukt hij geruchten de kop in dat Van Eijden beloont zou worden op basis van financiele resultaten. "Maar de huidige bonusregeling van Arie is volledig gebaseerd op sportief resultaat, zeker niet op financieel resultaat" aldus Jaakke in het AD. Gezien de sportieve resultaten van Ajax ook een niet al te handige opmerking overigens.
Zijn glazen bol.............quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:21 schreef JeroenV het volgende:
Maar wat is je bron dan dat ze met Huntelaar bezig zijn?
Dat had hij dan toch allang kunnen doen?quote:Op vrijdag 1 april 2005 10:35 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Daarom is hij ook niet solidair met Koeman. Vind het vreemd dat alle spelers die van Gaal heeft binnengehaald wegmoeten, zou dat weer iets van Cruijjff zijn ?
Nu is Blind er en die durft volgens mij zijn bek niet open te trekken tegenover een Cruijjff van der Eijdenquote:Op vrijdag 1 april 2005 10:57 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dat had hij dan toch allang kunnen doen?![]()
Daarom zijn die spelers ook weg hequote:Op vrijdag 1 april 2005 11:01 schreef JaWi het volgende:
Blind kan prima opschieten met Cruijff hoor.
Waarschijnlijk zonder Nigelquote:Op vrijdag 1 april 2005 11:11 schreef Chadi het volgende:
Maakt niet uit Weg of niet weg wij zijn ajax en binnen de kortste keren staan we weer met een eigen opgeleide dream team op de velden .. wake up
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |