jezus, je gaat me toch niet vergelijken met die arme jongen die populair doet op een forum, maar in het echt niks voorstelt?quote:
nee vrij ongeloofwaardig jaquote:op donderdag 31 maart 2005 15:03 schreef hansjans het volgende:
[..]
jezus, je gaat me toch niet vergelijken met die arme jongen die populair doet op een forum, maar in het echt niks voorstelt?
kenners wel ja.quote:op donderdag 31 maart 2005 14:59 schreef hansjans het volgende:
kenners kennen de krantenjongen.
wehehe neenquote:op donderdag 31 maart 2005 15:07 schreef hansjans het volgende:
[..]
ben jij die eikel die ook het wachtwoord van -marleenhoofd had?
ik ben haar bruurquote:
weet ik. daarom dacht ik ook dat jij dat was aangezien alleen marleen en ik dat wachtwoord hadden.quote:
of jij bent knowall realknuckles of braun maar die 3 hadden het wachtwoord ookquote:op donderdag 31 maart 2005 15:09 schreef hansjans het volgende:
[..]
weet ik. daarom dacht ik ook dat jij dat was aangezien alleen marleen en ik dat wachtwoord hadden.
quote:op donderdag 31 maart 2005 15:43 schreef tommy4487 het volgende:
[..]
of jij bent knowall realknuckles of braun maar die 3 hadden het wachtwoord ook
quote:op donderdag 31 maart 2005 15:47 schreef hansjans het volgende:
[..]![]()
kloontjes raden is niet jouw sterkste punt.
quote:op donderdag 31 maart 2005 15:43 schreef tommy4487 het volgende:
[..]
of jij bent knowall realknuckles of braun maar die 3 hadden het wachtwoord ook
wat een jehova postquote:op donderdag 14 april 2005 01:47 schreef hansjans het volgende:
ronde numero 2
laffer er zit een puist op je neus
leuk dat je de biografie van je vader hier post, best wel triest dat je moeder toentertijd niet is bevallen boven de vuilcontainer, dat had ons een hoop rommel bespaardquote:
bewijst maar weer dat je al 40 bent. in mijn tijd noemden ze dat gewoon "kliko's".quote:op donderdag 14 april 2005 02:39 schreef laffer het volgende:
[..]
leuk dat je de biografie van je vader hier post, best wel triest dat je moeder toentertijd niet is bevallen boven de vuilcontainer, dat had ons een hoop rommel bespaard
wat een kutkick!quote:op donderdag 16 maart 2006 16:13 schreef the_dijkstra het volgende:
*mededeling*, op dit moment arriveren de professionals in het uitwonen en uitschelden van alle aanwezige users in dit topic.
nogmaals, tyf op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |