Wraak komt in een later stadium. Eerst dat geld terugquote:Op woensdag 30 maart 2005 23:14 schreef Rev- het volgende:
ik zou dat wijf echt helemaal vrot trappen![]()
Dat heb ik nu met haar gameboy advance... Die krijgt ze voorlopig niet terugquote:Op woensdag 30 maart 2005 23:10 schreef arjanus het volgende:
Doe eerst aardig even aardig tegen haar, zeg dat dat geld later wel een keer komt en pak op een onoplettend moment haar telefoon af (als niemand anders het ziet) en geef die pas terug als je geld krijgt. Verder niet te veel over praten en als ze er over begint als er anderen bij zijn gewoon ontkennen.
Of je het geld nu terug krijgt of niet, je hebt tenminste niet over je heen laten lopen...
quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:21 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Dat heb ik nu met haar gameboy advance... Die krijgt ze voorlopig niet terug![]()
Ik heb inderdaad nog niet met de moeder gepraat, een van de redenen is dat haar moeder niet me me wilt praten.quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:16 schreef babsjuh het volgende:
Misschien heb ik er overheen gelezen, maar heb je al met de moeder gesproken? Zo niet, dan zou ik dat eerst eens gaan doen.
Bellen, afspraak plannen en langsgaan. Misschien zelfs wel als de dochter in kwestie er niet is. En niet meteen in de aanval, maar kalm en rustig alles uitleggen hoe het is gelopen en aangeven dat je in gesprek bent gegaan om een oplossing te zoeken. Je vangt meer vliegen met stroop dan met azijn!
Werkt dat niet, of heeft dat niet gewerkt als je het al gedaan hebt, dan idd rechtswinkel oid. Succes!
Ik heb de gameboy advance 'officieel' van haar geleend, ze weet dat ik hem hebquote:Op woensdag 30 maart 2005 23:23 schreef radiating het volgende:
[..]
![]()
hier bereik je echt helemaal niks mee.
je staat in je recht, pak het nu netjes en officieel aan, praat er eerst met de moeder/dochter over.
Ga anders naar het rechtbureau, maar doe niks als " stiekem meenemen" want dan ben jij straks degene die iets fout doet!
Dat is wel erg raar, ik vraag me af wat dat voor soort mensen zijn?quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:26 schreef fraubitch het volgende:
Ik heb inderdaad nog niet met de moeder gepraat, een van de redenen is dat haar moeder niet me me wilt praten.
Ja hoe leg je dat uit, de soort dat alleen aan zichzelf denkt. Moeilijk uit te leggen.quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:33 schreef Scandum het volgende:
[..]
Dat is wel erg raar, ik vraag me af wat dat voor soort mensen zijn?
1: brief sturenquote:Op woensdag 30 maart 2005 23:38 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Ja hoe leg je dat uit, de soort dat alleen aan zichzelf denkt. Moeilijk uit te leggen.
Moeder is de baas zelfs haar vader durft niks te zeggen. Niemand is goed genoeg om met haar gezin om te gaan, en alles wat zij doen is goed en wat de rest doet is niet goed. Je word daar letterlijk het huis uit gekeken.
Zwaar aso. Telefoon oid gijzelen is idd geen slecht plan in dat geval.quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:40 schreef fraubitch het volgende:
Ik heb dus meerdere malen naar haar moeder gebeld, wat ik te horen krijg is dat zij er geen behoefte aan heeft om erover te praten en dat ik het maat via I. moet regelen.
nooit doen!quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:43 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Zwaar aso. Telefoon oid gijzelen is idd geen slecht plan in dat geval.
Maar het voelt wel goed 8)quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:16 schreef CoolyBoy het volgende:
Dan heb je je geld nog niet...
Bereik je dus NIETS mee.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |