Wat naarquote:Op zondag 17 april 2005 11:43 schreef Smirre het volgende:
Ik heb een postnatale bekkeninstabiliteit..

For what it's worth: ik vind dat je écht een prachtige buik hebt.quote:Op zondag 17 april 2005 23:03 schreef melonovy het volgende:
En nu, wel trots op de zwangerschap, maar ik kan niet zeggen dat ik mijn buik nou zo mooi vind.

nu maak je me wel heel erg nieuwsgierigquote:Op maandag 18 april 2005 13:40 schreef Githa het volgende:
Ik heb er wel weer zin in hoor, er ligt een hele grote uitdaging te wachten op mijn werk.......

En dan nu de grote vraag: heeft u alles emotioneel ook weer onder controle?quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:42 schreef dutchie het volgende:
En voor alle 'ontzwangerende' moeders, ik kan nu met een gerust hart jullie zeggen dat het idd 9 maanden duurt voordat je weer de oude bent.

kijk, door zulke verhalen raak ik weer gemotiveerd om volgende keer weer te gaan.quote:Op maandag 18 april 2005 23:28 schreef Smirre het volgende:
Dat oprakelen is niet erg, hoor. Het spookt toch nog regelmatig door mijn hoofd. (Kan geen spookachtige smiley vinden.) Mijn bloedverlies is direct aardig bijgevuld, dmv 16 zakjes bloed en liters vocht. Mijn Hb was, werkelijk waar, beter dan ooit tevoren. Met dank aan de bloeddonoren. Maar recent heb ik geen bloed laten prikken.
I

Oef, ik doelde natuurlijk op alle gewichtsperikelen die eerder boven besproken werden.quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:50 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
En dan nu de grote vraag: heeft u alles emotioneel ook weer onder controle?![]()
![]()

Ik kreeg net hoop dat ik niet meer als zwabberende zakdoek door het leven zou gaan vanaf volgende week. Je wordt weer bedanktquote:Op dinsdag 19 april 2005 10:53 schreef dutchie het volgende:
[..]
Oef, ik doelde natuurlijk op alle gewichtsperikelen die eerder boven besproken werden.
![]()

Euh.. ja nou...quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:56 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Ik kreeg net hoop dat ik niet meer als zwabberende zakdoek door het leven zou gaan vanaf volgende week. Je wordt weer bedankt![]()

Maar ook dan klinkt het nog niet gek hoor. Want juist tijdens zo'n bevalling is je bekken week en dan kan er snel een blessure optreden. Ik hoop voor jou dat het snel beter gaat en dat je snel meer beweging/controle heb in je bekken!quote:Op maandag 18 april 2005 17:33 schreef Smirre het volgende:
Wishfull thinking: Dan fiets ik mijn kilo's er zo weer van af!!
(Hahaha, dream on, Smirre.)
En eh, Anitra: Ik had een droombevalling (die overigens wel verrekt veel zeer deed) van 6 uurtjes en daar waren mijn droomkinders. Het is meer wat er daarna gebeurd is. Dat was niet natuurlijk, al die kunstgrepen. Mijn bekken is behoorlijk vernaggeld door dat gedoe.

Watjequote:Op dinsdag 19 april 2005 11:00 schreef dutchie het volgende:
[..]
Euh.. ja nou...dusseuh...
![]()
*topic stiekumpjes weer uit sneakt en deur zachtjes achter zich dichttrekt*

Ik heb inmiddels wel volgens mij al alle griepjes, buikgriepjes en verkoudheidjes die Kai heeft gehad (quote:Op dinsdag 19 april 2005 11:09 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Hebben jullie ook dat als je kind koorts heeft dat je dat gelijk overneemt? Niet dat ik er koorts van krijg maar dat warme, duizelige griepgevoel heb ik meteen als ik d'r oppak of in m'n buurt heb met koorts.

Ik herken het, MAAR ik houd mezelf heel dapper voor dat, net als bij een bevalling waarvan ik op dat moment ook dacht het niet te kunnen, als enige op de wereld , vele vrouwen mij voorgegaan zijn. En die liggen ook niet als een dweil op de grond op hun werk. zul je zien dat ik de eerste ben die dat wel doetquote:Op dinsdag 19 april 2005 12:49 schreef Githa het volgende:
Anders ik wel.
Ik had nooit verwacht dat ik moeite zou gaan krijgen om straks weer te gaan werken en Jordy weg te brengen, maar ik krijg toch steeds meer kriebels bij het idee dat ik straks een nachtje zonder hem moet, of dat ik hem een heel dagje weg moet brengen en ik niet even naar hem kan kijken wanneer ik dat wil...en en en![]()
Maaaaaaaaaaar ik hou mezelf voor dat het allemaal wel mee gaat vallen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |