abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26285041
Oh en Smirre, jouw buik is dubbel uitgerekt maar die gaat er wel vanaf als je kleintjes gaan kruipen en lopen, dan krijg je vast voldoende lichaamsbeweging Het lijkt me heel erg zwaar, twee van die ukkies, maar ook wel heeeeeel erg mooi hoor ! Dubbele rijkdom !
pi_26285397
LadyBos & Smirre, toen Myrthe 3 maanden was paste ik m'n wijdste eigen broeken weer. Nu kan ik al een tijdje de smalste ook aan. Komt vanzelf weer. Je hebt 9 maanden om te ontzwangeren, dus alle tijd.

Fijn dat het beter lijkt te gaan Ladybos!
  † In Memoriam † zondag 17 april 2005 @ 08:47:47 #253
81992 Githa
pi_26289841
Ladybos, ik heb precies hetzelfde, het bovenste deel van mijn buik staat ook "bol" en ik maar sit-ups doen elke dag maar goed we houden de hoop dat het een keer gaat werken en heel langzaam ...heeeeeeeeeeeeeeel langzaam hoor.... trekt het weer een beetje bij.

Ik denk dat het gewoon net zo is als anders.... sommige mensen worden nog niet dik al eten ze elke een pot chocopasta leeg en sommige die hoeven alleen maar te kijken hoe die andere hem leeg eet om 3 kilo aan te komen .... de natuur is hard!
Ik ben al 8 weken aan het lijnen en heb nog niet 1 x gezondigd, zelfs niet eens een boterham met kaas ofzo omdat daar ook vet in zit en de kilo's zijn er nog niet allemaal af maaruh de teller is nog aan het terug tellen dus we houden nog even vol. Ik denk dat ik na de beroemde 9 maanden wel weer op mijn oude gewicht zit Maar ach ik heb altijd moeite moeten doen om op gewicht te blijven en heb mijn maat 38 altijd met moeite kunnen houden wat dus nu een 44 is Het leven bestaat uit meer als alleen een broekmaat toch
  zondag 17 april 2005 @ 11:43:52 #254
106819 Smirre
Geselli Gemelli
pi_26291855
Tja, laat ik mij toch verleiden om erop in te gaan:
Ik wàs een stuk slanker net na de bevalling, dan dat ik nu ben. En hoewel ik veel trappen loop om kindjes uit/naar bed te brengen, ben ik verder nog niet zo mobiel. Ik heb een postnatale bekkeninstabiliteit..en dan is trappenlopen altijd een aanrader (NOT), maar je moet wat als je wilt dat je kinderen in hun bed slapen. Daarbuiten ben ik een stuk minder beweeglijk. Het feit dat ik binnen zit te pratten, balend dat ik niet als een hinde achter de kinderwagen loop, compenseer ik weer met lekkere dingen. Vandaar. Ontzwangeren of niet, maar mijn groei heb ik nu enkel aan mijzelf te danken
Maar eh.... Smirreman moet het niet in zijn hoofd halen hier iets over te zeggen, want de hormonaal bepaalde irritatiegrens is nog zéér laag. Uit lijfsbehoud zou ik hem dat dan ook niet aanraden.
  zondag 17 april 2005 @ 12:14:05 #255
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_26292512
och jee het figuur, hier nog 1 met een soort van "hangkwab" die bolling valt bij mij wel mee, maar het hangt nog zoveel. misschien is dat bij mij wel iets erger dan bij iemand die normaal is bevallen, dat weet ik dus niet. maar ik ben benieuwd of dat nog minder word een keer.
  † In Memoriam † zondag 17 april 2005 @ 17:24:05 #256
43556 miss_dynastie
pi_26300643
quote:
Op zondag 17 april 2005 11:43 schreef Smirre het volgende:
Ik heb een postnatale bekkeninstabiliteit..
Wat naar
Komt dat door je bevalling?
pi_26302939
Dat afvallen en alles weer strak kirjgen is hier ook een groot probleem.. wat ook voor een groot deel bij mezelf ligt..

M'n buik hangt nog een beetje als een hangbuikzwijntje.. Maar als we terug komen uit New York ga ik meer sporten en ook echt naar de sportschool en flink aan de lijn..

maar waarom is al dat eten zo lekker? Is niet leuk En veel te moeilijk om te laten staan..

Ik heb nu een soort schema gemaakt in mn agenda en zo aan het einde van iedere week opgeschreven hoeveel ik wil wegen. Hoop dat dat helpt. En heb met vriendlief afgesproken dat wanneer ik "zondig" ik een euro in een pot moet doen. word de spaarpot van Dylan maar denk ik Als ik me dus aan dat schema hou ben ik over 5 maandjes op mn streefgewicht.. Wil toch nog wel 20 kilo kwijt *zucht*
Praten zonder iets te zeggen, maar me toch vertellen
dat wat wij hebben, onbreekbaar is...
je avatar vroeg om een wachtwoord en is daarom verwijderd
  † In Memoriam † zondag 17 april 2005 @ 21:02:58 #258
81992 Githa
pi_26306564
we kunnen een nieuw topic openen ...

het grote buiken topic NA de zwangerschap Foei Githa! is niet leuk
pi_26307549
hahahaha nee.. eigenlijk mag je daar niet om lachen.. maar vind m wel heel goed!
Praten zonder iets te zeggen, maar me toch vertellen
dat wat wij hebben, onbreekbaar is...
je avatar vroeg om een wachtwoord en is daarom verwijderd
pi_26307865
*sneakt topic uit*
Kijk ook eens op de vernieuwde site van Susanne
  zondag 17 april 2005 @ 23:03:31 #261
34891 melonovy
La Kutschie
pi_26310227
Githa
OMG vreselijk, wat eerst mijn grote trots was, werd op een gegeven moment mijn .... Ik kan gewoon niet op een woord komen die beschrijft hoe ik de balen had van mijn slappe flubberbuik En nu, wel trots op de zwangerschap, maar ik kan niet zeggen dat ik mijn buik nou zo mooi vind. En straks... pffff... de grote uitdaging maar weer aan om er weer eens iets knaps van te maken...
Het voelt goed hè?
A je to!
  maandag 18 april 2005 @ 05:50:54 #262
24188 Belana
kloon van belana
pi_26314805
Tja mensen, frustrerend he? Ik ben nu, 15 maanden na de bevalling, wel weer redelijk tevreden. Iig zijn de zwangerschapskilo's er weer af, dat duurt gewoon lang. Maar ik zou ook best bang zijn om weer zoveel aan te komen... Kan me herinneren dat ik in mijn zwangerschap op een gegeven moment iedere dag een zak pepermunt leeg at, en dat nog normaal vond ook
stormy waters...
sailin'
  † In Memoriam † maandag 18 april 2005 @ 08:35:40 #263
81992 Githa
pi_26315345
Belana ...

Melonovy, mooi omschreven hoor mijn grote trots is ook tijdelijk, misschien wel heel erg lang tijdelijk, mijn grote schaamte maar ach we hebben kleine wondertjes
wat kun je makkelijk positief zijn als je typt
  † In Memoriam † maandag 18 april 2005 @ 08:39:09 #264
43556 miss_dynastie
pi_26315375
quote:
Op zondag 17 april 2005 23:03 schreef melonovy het volgende:
En nu, wel trots op de zwangerschap, maar ik kan niet zeggen dat ik mijn buik nou zo mooi vind.
For what it's worth: ik vind dat je écht een prachtige buik hebt.
En dat je ontzettend straalt.
  maandag 18 april 2005 @ 11:20:39 #265
34891 melonovy
La Kutschie
pi_26318020
Ja lief van je Miss D, maar de PUPPP tijdens de zwangerschap van Chiara heeft mijn buik getekend en dat is wat ik zie.
Oke, lelijk zwanger ben ik nu niet, zo had ik het niet bedoelt... Ik draag 'm mooi naar voren en ben er ook echt wel weer trots op!!!
Het voelt goed hè?
A je to!
  † In Memoriam † maandag 18 april 2005 @ 11:22:02 #266
81992 Githa
pi_26318060
Maar zwangere buiken zijn ook echt prachtig ook die van jou melonovy ...

Ik bedoelde meer de buik na de zwangerschap
  maandag 18 april 2005 @ 11:24:28 #267
34891 melonovy
La Kutschie
pi_26318140
Ja, ik heb wel een beetje inschattingsvermogen over hoe het er straks uit gaat zien ...
Het voelt goed hè?
A je to!
  maandag 18 april 2005 @ 13:16:03 #268
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_26320825
over het algemeen vind ik het niet erg dat ik marked ben for life, ik heb het er zeker voor over gehad als dat hangen straks een beetje minder is/word ben ik al wel blij, t ziet er nu niet uit als ik een string aan heb, onder die stukjes die over je taille/heupen heen lopen hangen nu van die fantastische vellen onder
maar voorlopig doe ik er nog niks aan, straks als maxim van de bv af is begin ik pas.
  † In Memoriam † maandag 18 april 2005 @ 13:24:51 #269
81992 Githa
pi_26321074
Net op mijn werk geweest om mijn rooster op te halen
Ik heb er stiekem weer erg veel zin in maar spannend is het zeker wel. Er is zoveel veranderd op mijn werk , nu gaat dat ook ontzettend hard daar maar toch .... ik moet helemaal opnieuw ingewerkt worden Het rooster ziet er iig redelijk uit dus dat gaat goedkomen.

ben benieuwd hoor, hoe ik dat straks ga ervaren.
  maandag 18 april 2005 @ 13:37:43 #270
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_26321413
begin je volgende week met werken Githa? wel spannend hoor, hoe ga je het doen met Jordy?
pi_26321422
Ik ben zo'n gelukkige die na haar eerste zwangerschap zo'n 6.5 kilo kwijt was en geen vetrolletje meer had. Maar dat moeten we nu nog maar afwachten natuurlijk na de tweede zwangerschap. Je hoort vaak dat het dan niet meer zo makkelijk terugplooit. Ach en als ik straks 2 prachtige kinderen heb rondlopen wat maakt die buik dan nog uit. Mooi shirtje eroverheen en weg istie Korte topjes droeg ik toch al niet meer, omdat ik nogal wat strepen heb gekregen bij de eerste zwangerschap.

Fijn Ladybos dat het wat beter gaat
  † In Memoriam † maandag 18 april 2005 @ 13:40:54 #272
81992 Githa
pi_26321491
Ik begin 2 mei weer. Dus ik heb nog 2 weken vrij.
Ik werk grotendeels van 15.00 tot 23.00 of slaapdiensten. Mijn vriend is om 15.30 klaar en om 16.00 thuis... die 1,5 uur gaat hij naar zijn tante Reni. Heel soms heb ik eens een dagdienst of een vergadering van 9.00 tot 12.00 dus zoveel hoeft hij niet naar de oppas
Ik heb er wel weer zin in hoor, er ligt een hele grote uitdaging te wachten op mijn werk.......
  maandag 18 april 2005 @ 15:12:13 #273
106819 Smirre
Geselli Gemelli
pi_26323761
Ja, een postnatale bekkeninstabiliteit, Miss D. Wat klinkt dat idioot, heh? Ik had er zelf ook nog nooit van gehoord. Maar ik kreeg na de bevalling een forse (!! wat heet; ben 4 liter verloren) bloeding die niet te stoppen was. De boel was op dat moment flinkt week van alles perikelen en hormonen en is toen behoorlijk gemolesteerd. Dit weet ik gelukkig niet allemaal meer (was op de IC onder zeil , maar dan zonder lach op mijn smoel). Resultaat is dat ik behoorlijkwat klachten heb gekregen, na mijn bevalling, zodat ik er bij iedere stap fijntjes aan herinnerd wordt. MAAR, hoe dubbel ook; gelukkiger kon/kan ik niet zijn dat ik levend en wel 2 gezonde kindjes in mijn armen kon houden. Dan maar niet huppelend als een jonge godin achter de kinderwagen. Wacht maar tot ik met een fietskarretje de openbare weg onveilig kom maken.YIEHAAAA.
pi_26324784
Het klinkt helemaal niet gek hoor Smirre. Het gebeurt vaker na een heftige bevalling dat de heupen een klap gekregen hebben. En dat je dus erna erg veel last hebt.
pi_26325206
Jeetje Smirre das niet mis
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  maandag 18 april 2005 @ 17:33:32 #276
106819 Smirre
Geselli Gemelli
pi_26327102
Wishfull thinking: Dan fiets ik mijn kilo's er zo weer van af!!
(Hahaha, dream on, Smirre.)

En eh, Anitra: Ik had een droombevalling (die overigens wel verrekt veel zeer deed) van 6 uurtjes en daar waren mijn droomkinders. Het is meer wat er daarna gebeurd is. Dat was niet natuurlijk, al die kunstgrepen. Mijn bekken is behoorlijk vernaggeld door dat gedoe.
pi_26327882
Heftig Smirre Heb je fysiotherapie of iets dergelijks?
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_26332526
Pff Smirre da's heftig zeg ! sorry dat ik dit allemaal opgerakeld heb 4 liter, mén ik vond 'mijn' 3 liter al zo heftig, jij moet je echt wel bijna dood hebben gevoeld. Hoe is je Hb nu ? Want rustig aandoen met twee van die ukkies zit er ook niet in natuurlijk..

Wel 'fijn' om te horen dat ik niet de enige ben die nog een fikse buik heeft, ik voelde me echt heel onzeker erover, zeker omdat ze daar zo in bikini liepen te paraderen terwijl ik me nog niet eens in badpak durfde te vertonen.. Nou ja, mijn gezondheid laat het op het moment nog ff niet toe dat ik aan het lijnen ga, eerst alles maar weer eens een beetje gezond hebben, ik eet wel zo gezond mogelijk, maar moet soms ook even wat van me af eten als ik weer een dipje heb. Ik heb me wel voorgenomen om over een tijdje ook buikspieroefeningen te gaan doen, en Guido gaat meedoen, solidair he
  maandag 18 april 2005 @ 22:47:12 #279
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_26335493
Mijn buik is ook nog lang niet wat ik hoop dat het ooit wordt Maar heb me er al bij neergelegd dat dat niet op zeer korte termijn zal gebeuren. Maar in het begin ging het zo hard, dat geeft dan weer hoop Voor nu ben al lang blijdat ik een leuk badpak heb gevonden voor deze zomer Kon eerst alleen maar "oude wijven modellen" vinden namelijk
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  maandag 18 april 2005 @ 22:51:46 #280
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_26335624
quote:
Op maandag 18 april 2005 13:40 schreef Githa het volgende:
Ik heb er wel weer zin in hoor, er ligt een hele grote uitdaging te wachten op mijn werk.......
nu maak je me wel heel erg nieuwsgierig
wel fijn dat het zo goed geregeld is, en ook allemaal fijn op elkaar aansluit met je vriends werk en jouw werk (ok 1 1/2 uur verschil dan)
  maandag 18 april 2005 @ 23:28:43 #281
106819 Smirre
Geselli Gemelli
pi_26336824
Dat oprakelen is niet erg, hoor. Het spookt toch nog regelmatig door mijn hoofd. (Kan geen spookachtige smiley vinden.) Mijn bloedverlies is direct aardig bijgevuld, dmv 16 zakjes bloed en liters vocht. Mijn Hb was, werkelijk waar, beter dan ooit tevoren. Met dank aan de bloeddonoren . Maar recent heb ik geen bloed laten prikken.
Ik heb inderdaad fysiotherapie en dat is best confronterend op meerdere manieren. Ik kan ècht weinig. Lig enorm mijn best te doen op die bank, maar uiterlijk beweegt er weinig . De andere confrontatie zit 'em erin dat ik altijd dacht dat lichaam en geest samenwerken en je geest daarin vaak een leidende rol heeft. Nu echter heb ik het idee dat ik er psychisch best uit ben, maar mijn lichaam verkrampt bij iedere aanraking. De fysiotherapeut sprak de wijze woorden: "Je lichaam liegt niet. Zij is er nog niet klaar mee." Tja... daar lig je dan met je goede gedrag.
Maar nogmaals; ik kan het "leed" goed los zien van het enorme geluk dat ons is overkomen.
  dinsdag 19 april 2005 @ 10:42:37 #282
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_26342677
Knap hoor Smirre, dat je dat kunt scheiden. Bij veel vrouwen loopt dit toch ook onbewust over in elkaar.
En ik heb er ook met verbazing naar 'liggen' kijken hoe een fysiotherapeut psychisch de vinger op de zere plek legt. Zal ook wel bij de opleiding zitten, maar ik heb ook eens een fysio getroffen die me er zowel lichamelijk als geestelijk doorheen sleepte.
Succes!

En voor alle 'ontzwangerende' moeders, ik kan nu met een gerust hart jullie zeggen dat het idd 9 maanden duurt voordat je weer de oude bent. Ik heb er wel wat voor moeten doen, maar ik ben weer zoals ik was. Bij de één gaat het nu eenmaal makkelijker als bij de ander. Heb je het lijf zoals de mijne, dan móet je het écht willen. Doe je het half half dan werkt het dus niet.
Dus er is hoop!

En heeft trouwens iemand nog iets van Piglet gehoord?

[ Bericht 4% gewijzigd door dutchie op 19-04-2005 10:51:46 ]
Als je niet lacht, ben je dood.
  † In Memoriam † dinsdag 19 april 2005 @ 10:46:18 #283
43556 miss_dynastie
pi_26342721
Jemig smirre, wat ontzettend heftig allemaal
Heb je thuishulp of iets dergelijks?
  dinsdag 19 april 2005 @ 10:50:01 #284
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_26342777
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 10:42 schreef dutchie het volgende:

En voor alle 'ontzwangerende' moeders, ik kan nu met een gerust hart jullie zeggen dat het idd 9 maanden duurt voordat je weer de oude bent.
En dan nu de grote vraag: heeft u alles emotioneel ook weer onder controle?

Heftig hoor Smirre, hoop dat er gauw ook lichamelijk enzo betere tijden aanbreken
  † In Memoriam † dinsdag 19 april 2005 @ 10:51:05 #285
37843 lady-wrb
kortaf
pi_26342798
quote:
Op maandag 18 april 2005 23:28 schreef Smirre het volgende:
Dat oprakelen is niet erg, hoor. Het spookt toch nog regelmatig door mijn hoofd. (Kan geen spookachtige smiley vinden.) Mijn bloedverlies is direct aardig bijgevuld, dmv 16 zakjes bloed en liters vocht. Mijn Hb was, werkelijk waar, beter dan ooit tevoren. Met dank aan de bloeddonoren . Maar recent heb ik geen bloed laten prikken.
I
kijk, door zulke verhalen raak ik weer gemotiveerd om volgende keer weer te gaan.
(niet door die kampbeulen die die naald in je arm rossen, inderdaad ik vind de mensen van de bloedbank hier niet aardig )
  dinsdag 19 april 2005 @ 10:53:45 #286
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_26342845
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 10:50 schreef Luchtbel het volgende:

[..]

En dan nu de grote vraag: heeft u alles emotioneel ook weer onder controle?
Oef, ik doelde natuurlijk op alle gewichtsperikelen die eerder boven besproken werden.
  dinsdag 19 april 2005 @ 10:56:45 #287
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_26342906
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 10:53 schreef dutchie het volgende:

[..]

Oef, ik doelde natuurlijk op alle gewichtsperikelen die eerder boven besproken werden.
Ik kreeg net hoop dat ik niet meer als zwabberende zakdoek door het leven zou gaan vanaf volgende week. Je wordt weer bedankt
  dinsdag 19 april 2005 @ 11:00:44 #288
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_26342970
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 10:56 schreef Luchtbel het volgende:

[..]

Ik kreeg net hoop dat ik niet meer als zwabberende zakdoek door het leven zou gaan vanaf volgende week. Je wordt weer bedankt
Euh.. ja nou... dusseuh...
*topic stiekumpjes weer uit sneakt en deur zachtjes achter zich dichttrekt*
pi_26343005
Gewicht wel, emotioneel begint t nu te schommelen.. was heel gelijkmatig de laatste maanden. Dus m'n man denkt dat de pms op gang komt.

Smirre, wat een verhaal. Sterkte!
pi_26343034
quote:
Op maandag 18 april 2005 17:33 schreef Smirre het volgende:
Wishfull thinking: Dan fiets ik mijn kilo's er zo weer van af!!
(Hahaha, dream on, Smirre.)

En eh, Anitra: Ik had een droombevalling (die overigens wel verrekt veel zeer deed) van 6 uurtjes en daar waren mijn droomkinders. Het is meer wat er daarna gebeurd is. Dat was niet natuurlijk, al die kunstgrepen. Mijn bekken is behoorlijk vernaggeld door dat gedoe.
Maar ook dan klinkt het nog niet gek hoor. Want juist tijdens zo'n bevalling is je bekken week en dan kan er snel een blessure optreden. Ik hoop voor jou dat het snel beter gaat en dat je snel meer beweging/controle heb in je bekken!
  dinsdag 19 april 2005 @ 11:09:06 #291
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_26343127
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 11:00 schreef dutchie het volgende:

[..]

Euh.. ja nou... dusseuh...
*topic stiekumpjes weer uit sneakt en deur zachtjes achter zich dichttrekt*
Watje

Hebben jullie ook dat als je kind koorts heeft dat je dat gelijk overneemt? Niet dat ik er koorts van krijg maar dat warme, duizelige griepgevoel heb ik meteen als ik d'r oppak of in m'n buurt heb met koorts.

En Poemojn, vertel jij es ff. Ik zie jou altijd als een heel nuchter iemand. Heb jij ook van die 'oh ze is zo lief dat ik er van moet janken' momenten. Enzo?
  dinsdag 19 april 2005 @ 11:12:56 #292
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_26343209
Jeetje dames, als ik jullie verhalen zo lees dan mag ik over die paar (nouja, meer ettelijke ) kilo's overgewicht, een streepjescode en wat loshangend vel niet klagen.

Ook emotioneel gezien loopt het hier, afgezien van wat verhuisingsstress, wel lekker. Aan de bevalling heb ik eigenlijk vooral goede herinneringen en het feit dat Kai een lekker makkelijk kindje is speelt ook een grote rol. Van een verse poepluier op de vroege ochtend wordt ik nog steeds niet echt vrolijk maar voor de meeste andere mama-dingen draai ik mijn hand niet meer om. Zaken die ik voor de bevalling als onoverkomelijke bergen zag (combinatie werk-baby e.d.) blijken enorm mee te vallen en ik blijk toch niet de overbeschermende stresskip te zijn die ik vooraf dacht te worden.

Dames die momenteel wat minder lekker in hun vel zitten
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_26343484
Eh nee, Luchtbel. Wel ontroerd, maar niet dat ik ga huilen. Of een luier moet wel heel erg verschrikkelijk stinken. (Bijvoeding! )
pi_26343647
Het kwam er steeds niet van vanwege allerlei smoesjes, maar sinds ik een kleine twee maanden geleden weer eens lid ben geworden van de sportschool, is opeens mijn taille terug! Die buik welft zich ook geleidelijk aan een stuk minder soepeltjes over mijn broeksrand heen, maar blijft keurig in het gareel. Nog eventjes en ik durf misschien wel weer heupbroeken en naveltruitjes te dragen. Had ik eerder moeten weten dat het eigenlijk zo makkelijk was...
mooi he, alles
  dinsdag 19 april 2005 @ 11:36:20 #295
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_26343658
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 11:09 schreef Luchtbel het volgende:

[..]
Hebben jullie ook dat als je kind koorts heeft dat je dat gelijk overneemt? Niet dat ik er koorts van krijg maar dat warme, duizelige griepgevoel heb ik meteen als ik d'r oppak of in m'n buurt heb met koorts.
Ik heb inmiddels wel volgens mij al alle griepjes, buikgriepjes en verkoudheidjes die Kai heeft gehad ( lang leve het KDV ) ook gehad, maar dat is vast niet wat jij bedoeld, maar Kai heeft ook eigenlijk nog nooit koorts gehad.

Dat janken wordt hier alleen maar meer nu Kai steeds meer zelf doet en wil doen. Ik vind het zo fantastisch om mijn kleine driftkikker te zien worstelen met zijn speelgoed wat toch eigenlijk net ergens naartoe rolt waar hij er nog niet bijkan. Ik vind het geweldig om hem ongecoordineerd een rijstwafel naar binnen te zien werken. Ik ben zo trots wanneer hij in zijn buggy zit te zingen als we boodschappen doen en zo kan ik nog wel uren doorzanikken. Ik neem terug wat ik in mijn vorige post schreef. emotioneel gaat het helemaal niet oké. Ik ben een sentimenteel wrak geworden
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  dinsdag 19 april 2005 @ 12:37:29 #296
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_26345075
M@x!
Maar deze voorheen altijd beschreven als harde recht door zee banjerende tante is ook veranderd is zo'n 'o wat heb ik toch een geweldig mooi kind en kijk nou dan wat ie doet ' sentimenteel wrak.
  † In Memoriam † dinsdag 19 april 2005 @ 12:49:38 #297
81992 Githa
pi_26345447
Anders ik wel.
Ik had nooit verwacht dat ik moeite zou gaan krijgen om straks weer te gaan werken en Jordy weg te brengen, maar ik krijg toch steeds meer kriebels bij het idee dat ik straks een nachtje zonder hem moet, of dat ik hem een heel dagje weg moet brengen en ik niet even naar hem kan kijken wanneer ik dat wil...en en en

Maaaaaaaaaaar ik hou mezelf voor dat het allemaal wel mee gaat vallen.
  dinsdag 19 april 2005 @ 16:13:44 #298
106819 Smirre
Geselli Gemelli
pi_26351038
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 12:49 schreef Githa het volgende:
Anders ik wel.
Ik had nooit verwacht dat ik moeite zou gaan krijgen om straks weer te gaan werken en Jordy weg te brengen, maar ik krijg toch steeds meer kriebels bij het idee dat ik straks een nachtje zonder hem moet, of dat ik hem een heel dagje weg moet brengen en ik niet even naar hem kan kijken wanneer ik dat wil...en en en

Maaaaaaaaaaar ik hou mezelf voor dat het allemaal wel mee gaat vallen.
Ik herken het, MAAR ik houd mezelf heel dapper voor dat, net als bij een bevalling waarvan ik op dat moment ook dacht het niet te kunnen, als enige op de wereld , vele vrouwen mij voorgegaan zijn. En die liggen ook niet als een dweil op de grond op hun werk. zul je zien dat ik de eerste ben die dat wel doet .

Miss D, Ik heb inderdaad een indicatie voor thuiszorg gekregen, maar daar moest ik zo'n idioot hoge eigen bijdrage voor betalen, dat mijn moeder ingesprongen is. Ze is veel, wat zeg ik, heel veel bij ons. En kookt ook nog steeds voor ons. Hulde aan mijn moeder!! En voor die eigen bijdrage koop ik net zo lief iedere week de bloemenzaak leeg voor haar.
  † In Memoriam † donderdag 21 april 2005 @ 11:00:12 #299
81992 Githa
pi_26398535
Mijn menstruatie is weer op gang gekomen maar nu heb ik echt vreselijke buikkrampen en steken en vloei ik ook flink.
Voor de zwangerschap had ik eigenlijk nooit last van krampen ofzo en vloeide ik weinig.
Nu is mijn vraag dus of dit normaal is voor een eerste cyclus na een zwangerschap of dat het wellicht een andere oorzaak heeft.
wel vervelend hoor.... bleeeeegh!
pi_26398712
voor Smirre's moeder

Schijnt normaal te zijn, Githa. Het kan heel onregelmatig zijn in het begin, heel veel en heel pijnlijk....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')