In de vorm van?quote:Op woensdag 6 april 2005 10:53 schreef robh het volgende:
Het is al goed.
Maar houd alsjeblieft die TimmyASD in de gaten in de nabije toekomst. Die zou mogelijk nog wel eens kunnen ontsporen.
Will doquote:Op woensdag 6 april 2005 10:53 schreef robh het volgende:
Het is al goed.
Maar houd alsjeblieft die TimmyASD in de gaten in de nabije toekomst. Die zou mogelijk nog wel eens kunnen ontsporen.
quote:Op dinsdag 5 april 2005 11:23 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Misschien kan iemand even in dit topic kijken:
'Terreur hangjeugd verergert'
Ik schijn daar de boel te verzieken omdat mijn mening Lemmeb niet aanstaat. Hij kan zelf de weg naar het FB topic kennelijk niet vinden, dus dit post ik even voor hem. Geen dank Lemmeb. Graag gedaan.
Ik zou toch graag even een reactie van een mod willen. Is dat teveel gevraagd?quote:Op dinsdag 5 april 2005 11:10 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Dat je veel recht te praten hebt, dat wisten we al langer. Dus ga nu maar weg. Jouw soort moeten we hier niet.
Nee, da's niet teveel gevraagd.quote:Op woensdag 6 april 2005 11:17 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
[..]
Ik zou toch graag even een reactie van een mod willen. Is dat teveel gevraagd?
Ok dank je wel. Ik wil er nog wel even bij vermelden dat ik wellicht 'scherp' heb gediscussieerd, maar toch volledig ontopic ben gebleven totdat Lemmeb begon te roepen dat ik ongewenst was:quote:Op woensdag 6 april 2005 11:29 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nee, da's niet teveel gevraagd.
Mijn reactie is dat van beide zijden misplaatst sarcasme wordt toegepast, iig in het eerste topic dat je meldde. Zit nu op mijn werk, en kan niet uitgebreid gaan editten en deleten, mocht ik al een begin kunnen vinden. Ja, in dat soort topics worden stokpaardjes van stal gehaald, maar je snapt natuurlijk zelf ook wel dat jouw reacties ook weer reacties oproepen.
Ik laat het even open ter beoordeling van NS of Mutant01 en zal ze er nog even op wijzen. Mogen zij beslissen wat te doen.
V.
Totaal onnodig, het enige dat ik heb gedaan is een spiegel voorhouden, maar dat lijkt me gerechtvaardigd. Dat sommigen er niet tegen kunnen als hun eigen argumenten tegen ze worden gebruikt kan ik niet helpen. De opmerking dat Lemmeb in het Feedbacktopic moet zijn als hij werkelijk meent dat ik zijn topics verpest mag je wat mij betreft óók serieus nemen. Dat is namelijk de plek waar dat gesignaleerd moet worden. In het topic zelf hoort het niet thuis en daar kan ik dat soort opmerkingen dan ook alleen maar als persoonlijke aanval zien.quote:Op maandag 4 april 2005 18:48 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ga nou maar gewoon weg. Je verpest m'n topic en hebt duidelijk niks zinnigs te melden.
ex-marinierquote:Op woensdag 6 april 2005 10:39 schreef robh het volgende:
[..]
Ja stomme futtbucker, nu is het topic dicht. Allemaal dankzij jouw gezemel![]()
'Scherp gediscussieerd', laat me niet jankenquote:Op woensdag 6 april 2005 11:50 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ok dank je wel. Ik wil er nog wel even bij vermelden dat ik wellicht 'scherp' heb gediscussieerd, maar toch volledig ontopic ben gebleven totdat Lemmeb begon te roepen dat ik ongewenst was:
Ik bepaal v*rdomme zelf wel hoe ik usertjes zoals jou in mijn eigen topic de les lees. Als eerste klagen in FB-topics is iha niet mijn stijl.quote:Totaal onnodig, het enige dat ik heb gedaan is een spiegel voorhouden, maar dat lijkt me gerechtvaardigd. Dat sommigen er niet tegen kunnen als hun eigen argumenten tegen ze worden gebruikt kan ik niet helpen. De opmerking dat Lemmeb in het Feedbacktopic moet zijn als hij werkelijk meent dat ik zijn topics verpest mag je wat mij betreft óók serieus nemen. Dat is namelijk de plek waar dat gesignaleerd moet worden. In het topic zelf hoort het niet thuis en daar kan ik dat soort opmerkingen dan ook alleen maar als persoonlijke aanval zien.
Wat wil je precies LM?quote:Op woensdag 6 april 2005 14:05 schreef Landmass het volgende:
Prins Rainier van Monaco overleden
is de OP wel in overeenkomst met de policy?
Ach, hij is wel lief maar het is wel jammer dat de moderatie zo selectief is en R@b de hand boven het hoofd houdt met zijn schandelijke topic.quote:Op woensdag 6 april 2005 18:06 schreef gelly het volgende:
Zeg, kan die Lemmeb niet een tijdje van het forum oprotten ? Ik zie niks anders dan racistische uitspraken, trollen en schelden. Dank u.
Het was een regelrechte nieuwsdump, bij overlijdens en andere hot news is dat toch wel gerechtvaardigd?quote:Op woensdag 6 april 2005 14:05 schreef Landmass het volgende:
Prins Rainier van Monaco overleden
is de OP wel in overeenkomst met de policy?
Vraag maar ff aan dat mokkel van je.quote:Op woensdag 6 april 2005 18:06 schreef gelly het volgende:
Zeg, kan die Lemmeb niet een tijdje van het forum oprotten ? Ik zie niks anders dan racistische uitspraken, trollen en schelden. Dank u.
Ban-aanvraag.quote:Op woensdag 6 april 2005 18:06 schreef gelly het volgende:
Kind.quote:Op woensdag 6 april 2005 18:13 schreef Lithion het volgende:
[..]
Ban-aanvraag.
Doei gelly! Tot over 48 uur!.
Ja hoor. Bij 'Breaking News' of stukken die echt voor zichzelf spreken is het geen probleem.quote:Op woensdag 6 april 2005 18:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Het was een regelrechte nieuwsdump, bij overlijdens en andere hot news is dat toch wel gerechtvaardigd?
Loser.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |