Ik bemoei me net zoveel met jou als jij met mij. Wederom die huichelachtige slachtofferrol van je.quote:Op donderdag 7 april 2005 09:45 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik snap niet waar je je mee bemoeit Aaah. Ik heb een vraag gesteld in dit FB topic, Verbal heeft keurig geantwoord maar de beloofde opvolging blijft uit. Mag ik vragen waar die blijft zonder jou meteen in mijn nek te hebben hijgen?
quote:Op donderdag 7 april 2005 09:16 schreef Aaahikwordgek het volgende:
huillie
Kan dat ophouden?quote:
Nieuwsdump.quote:Op donderdag 7 april 2005 20:51 schreef knowall het volgende:
Mijn topic is alleen dicht omdat het een Marokkaan was he?!
Ik weet het niet. Ineens heette ik r!cks%.quote:Op donderdag 7 april 2005 22:17 schreef Dagonet het volgende:
Wat was er net met je nick aan de hand NS? En waar zijn je hoofdletters gebleven?
Je bent gewoon heimelijk een BrEEzAh-wannabequote:Op donderdag 7 april 2005 22:19 schreef northernstar het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ineens heette ik r!cks%.
Dat was mijn h3x0r naam.quote:Op donderdag 7 april 2005 22:21 schreef Verbal het volgende:
[..]
Je bent gewoon heimelijk een BrEEzAh-wannabe
V.
Ah, er loopt weer iemand in de database te rommelenquote:Op donderdag 7 april 2005 22:19 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ineens heette ik r!cks%.![]()
![]()
Prutsers.quote:Op donderdag 7 april 2005 22:32 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ah, er loopt weer iemand in de database te rommelen
Dabedoelik... godzijdank heb ik geen idee wat je hier brabbeltquote:Op donderdag 7 april 2005 22:26 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Dat was mijn h3x0r naam.
Fear my sk!lzz![]()
Ach, daar hebben ze klonen voor uitgevonden.quote:Op donderdag 7 april 2005 22:45 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Prutsers.
Als je niet oppast ben je gewoon zo ge-erased hier.
Ga even lekker ergens anders spelen met je aannames.quote:Op vrijdag 8 april 2005 10:41 schreef TheMassive het volgende:
Baby dood in wasmachine
Waarom neemt robh niet gewoon de artikel van het artikel over? NWS lijkt mij een serieus forum, maar op deze manier ondermijnt robh in mijn ogen die status van die forum; hij lijkt constant (ook eerdere topics hadden een dubieuze titel wat iets anders dan de inhoud van het topic/artikel impliceerde) te willen provoceren. Wat is zijn doel vraag ik me dan af, het posten van nieuws, of het geven van een dubbelzinnige boodschap?
Wellicht is het forum ONZ een betere plek voor robh?
Of ga jij effe ergens anders spelen met je melige gedoequote:Op vrijdag 8 april 2005 10:43 schreef robh het volgende:
[..]
Ga even lekker ergens anders spelen met je aannames.
Ik zie dat je het topic inmiddels gesloten hebt. Naja, met de titel was niets mis iig. Kwestie van intepretatie.quote:Op vrijdag 8 april 2005 10:44 schreef Verbal het volgende:
Of ga jij effe ergens anders spelen met je melige gedoe
Sorry Calvobbes.quote:Op vrijdag 8 april 2005 10:44 schreef TheMassive het volgende:
Tsja, sta je dan, robh. Misschien moet je eens gewoon normaal doen ipv als een clown rond te lopen in NWS.
Als ik vragen mag, waarom plaats je niet gewoon de titel van het artikel in de titel van de topic? Wat is je doel met een andere (suggestieve) titel?quote:Op vrijdag 8 april 2005 11:54 schreef robh het volgende:
Ik zie dat je het topic inmiddels gesloten hebt. Naja, met de titel was niets mis iig. Kwestie van intepretatie.
Een goeie Telegraaftitel trekt meer mensen, lijkt me duidelijik. Dat iemands intepretatie van de titel niet overeenstemt met het bericht kan ik niets aan doen. Vergelijkbare titels (baby dood in woning, baby dood in kelder, baby dood in vuilniszak etc) hoor je niemand over.quote:Op vrijdag 8 april 2005 11:55 schreef TheMassive het volgende:
Als ik vragen mag, waarom plaats je niet gewoon de titel van het artikel in de titel van de topic? Wat is je doel met een andere (suggestieve) titel?
quote:Op vrijdag 8 april 2005 11:59 schreef robh het volgende:
[..]
Een goeie Telegraaftitel trekt meer mensen, lijkt me duidelijik. Dat iemands intepretatie van de titel niet overeenstemt met het bericht kan ik niets aan doen. Vergelijkbare titels (baby dood in woning, baby dood in kelder, baby dood in vuilniszak etc) hoor je niemand over.
suggereert dat de baby is omgekomen DOORDAT de baby in de wasmachine is omgekomen, terwijl de werkelijke titelquote:Baby dood in wasmachine
precies verteld waar het artikel over gaat.quote:Doodgeboren baby belandt in wasserette
Titels die met opzet zijn gemaakt om mensen op het verkeerde been te zetten bedoel je.quote:Op vrijdag 8 april 2005 11:54 schreef robh het volgende:
[..]
Ik zie dat je het topic inmiddels gesloten hebt. Naja, met de titel was niets mis iig. Kwestie van intepretatie.
Het is toch juist te prijzen dat mensen *creatief met topictitels* zijn en niet alles klakkeloos overnemen uit het artikel wat zij copy/pasten?quote:Op vrijdag 8 april 2005 11:55 schreef TheMassive het volgende:
Als ik vragen mag, waarom plaats je niet gewoon de titel van het artikel in de titel van de topic? Wat is je doel met een andere (suggestieve) titel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |