Zijn laatste album heet 'A New Day At Midnight', plannen voor een tour zijn er op dit moment niet. Dit topic is bedoeld om onbekende juweeltjes van de man aan te prijzen, elkaar op de hoogte te houden van nieuwe ontwikkelingen rond David Gray en om je mening te spuien over deze bijzondere artiest. Succes!quote:You could be forgiven for thinking that this was the difficult second album but in truth it is the (comparatively) painless sixth. Just to throw some context on the impact and scale of its predecessor, White Ladder is certified seven times platinum in the UK with sales of over 2.2 million accrued over more than 100 weeks in the Top 40. In Ireland, at the time of writing, the album has spent 175 weeks on the chart and is the biggest selling, non-compilation album of all time. Beyond statistics, the essence of White Ladder's creation contributed to its unique status. Here was a record made at home after a series of thwarted excursions into the mainstream and certainly not one fashioned with a view to reaping success on such a scale; an album of unlikely and homespun origins whose instinctive honesty and simplicity found favour around the world. In America to date, two million copies have been sold and David received a Grammy nomination for 'Best New Artist' to compliment Ivor Novello and Q awards for the single 'Babylon' back home. Clearly its successor would never have the luxury of consensus, building on such dramatic terms.
quote:When most people think of English music, the Beatles obviously come to mind, along with the punk of the Sex Pistols, the glam rock of David Bowie, and maybe the soft pop of Elton John. Few would immediately think of David Gray and his acoustic guitar, but he's on a mission to change all that. Born in Manchester in 1970, Gray grew up in Wales before attending the University of Liverpool. While in school, he dabbled in a few punk bands, and then began exploring new styles of writing, eventually uncovering his own poetic penmanship. Following a move to London, Gray signed to Hut Records in the United Kingdom and Caroline Records in the United States, releasing the single Birds Without Wings in 1992. The next year saw his debut album, A Century Ends. Through his emotional tales of anger and passion, love, and solitude, Gray's trademark style of fiery intensity countered with tender poignancy started to find an audience. However, despite solo touring and an opening slot for Shawn Colvin, the wonderfully raw and powerful Flesh was released in 1994 to an underwhelming response. Although he was dropped from his label, EMI Records saw his potential and talent and quickly signed him to a new deal. Meanwhile, a quiet buzz was building in Ireland thanks to support from No Disco, an alternative music video program that showcased Gray every chance it got. Hanging on to that thread, Sell, Sell, Sell came out in 1996 in limited release. Gray hitched up his touring boots and hit the road again, this time opening for such heavy hitters as Radiohead and Dave Matthews Band. That still didn't do the trick, and he again parted ways with his major label. Recapturing and embracing his independence, Gray self-financed his fourth album, White Ladder, and released it on his own IHT Records in 1998. Recorded in a London apartment with an easy blend of samplers and acoustic guitar, White Ladder is a sublime leap forward for the artist. Ireland certainly recognized its brilliance, as the record immediately went into the Irish Top 30. Gray found other outlets, as well, offering five tunes to the soundtrack of This Year's Love. To further move things along, former road pal Dave Matthews, who had taken a liking to Gray, made White Ladder the debut release on his own ATO Records imprint in 2000. Celebrating his mounting success with his fourth multi-platinum album, The EPs 92-94 album followed in July 2001 and coincided the reissues of A Century Ends and Flesh. Gray became a moderate success in the States due to Matthews' promotional attempts, and A New Day at Midnight followed up his successful international breakthoughs in the fall of 2002.
Dank je!quote:Op woensdag 30 maart 2005 15:51 schreef bigshadow het volgende:
Goede artiest maar heeft hij niet al een eigen topic?? Ik heb white ladder en New day at midnight van hem, vooral white ladder is een zalig album. Ben benieuwd wat zijn nieuwe album ons gaat opleveren. Mooie OP btw
Ja, ik kan wel begrijpen dat je dat vind. Het is wel altijd netjes binnen de lijntjesquote:Op woensdag 30 maart 2005 16:17 schreef methodmich het volgende:
Ja, net wat te saai eigenlijk, vind ik altijd.
Ja! This Years love is erg mooiquote:
White Ladder bedoel je.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:13 schreef WaSTeiL het volgende:
Whitle Lines is echt schitterend.. Ik vind A New Day at Midnight eigenlijk daarbij ook een beetje tegenvallen. pas geleden ook nog de DVD gekocht en die is echt briljant. Die band van hem bestaat echt uit een paar wacko's..
Haalde ff Blue Lines van Massive Attack door elkaar met White Ladder van onze grote vriend Gray..quote:
nee man, das gewoon een bootleg mix man.. david gray vs massive attackquote:Op woensdag 11 mei 2005 14:08 schreef WaSTeiL het volgende:
[..]
Haalde ff Blue Lines van Massive Attack door elkaar met White Ladder van onze grote vriend Gray..![]()
Hij is al wel eens geweest, maar daar was ik niet bij. De informatie op de site is minder dan karig te noemen. We blijven het in de gaten houden en ik zal het zeker hier melden als er wat bekend is.quote:Op woensdag 11 mei 2005 22:58 schreef Dandilion het volgende:
Wanneer komt David Gray eens naar nederland????
Of is hij al eens geweest? Hoe is hij live dan?
Tour zullen niet veel mensen mee kunnen maken, maar.. een nieuw album!quote:We wanted to be the first to let you know that David Gray has announced he will be touring the USA and Canada in August prior to the release of his new album in September and we're offering you the chance to purchase tickets through davidgray.com before they go on general sale
quote:This was on Hot Press
With a new single set for release in August, David Gray makes his return to the live circuit
Hot Press has learned that that favourite guest of the nation, David Gray, will be gigging again in Dublin in either late September or early October.
Gray has already announced details of a 10-date US tour starting on August 1 in Toronto and finishing seventeen days later in Los Angeles. Along the way he’ll be stopping off in New York, Philadelphia, Boston, Washington DC, Chicago, Minneapolis, Seattle and San Francisco.
Tickets can be purchased online at www.davidgray.com.
Along with his arsenal of hits, Gray will be plugging his new single, ‘The One I Love’, which is out on August and precedes the as-yet-untitled follow-up to A New Day At Midnight.
Weet iemand op welk album dit nummer staat?quote:Op maandag 4 juli 2005 00:48 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Late Night Radio! Wat een lekker nummer zeg..
Late Night Radio staat op Sell, Sell, Sell uit 1996.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:00 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Weet iemand op welk album dit nummer staat?
Album aangeschaft. Valt niet mee moet ik zeggen, maar als je de laatste twee albums gewend bent, is dat misschien wel logisch ergens.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 13:37 schreef koenimex het volgende:
[..]
Late Night Radio staat op Sell, Sell, Sell uit 1996.
Mooi.quote:Op zondag 24 juli 2005 11:54 schreef peaceman het volgende:
Ik heb White Ladder en A new day at midnight. Mooie albums!
ebayquote:Op zondag 24 juli 2005 15:06 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Dat is niet normaal zo cool!
Mag ik vragen hoe je er aan komt?
Dit soort dingen kun je op eBay krijgenquote:Op zondag 24 juli 2005 15:06 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Dat is niet normaal zo cool!
Mag ik vragen hoe je er aan komt?
ebay is geil.quote:Op zondag 24 juli 2005 15:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dit soort dingen kun je op eBay krijgen.
Ik heb ook een hele rij promo's van ... Jewel.
Ik heb in '99 veel dingen gekocht en verkocht. Daarna niets meer. tot een paar maanden geleden weer eens een digicamquote:Op zondag 24 juli 2005 15:11 schreef timbob het volgende:
[..]
ebay is geil.
en is verslavend en kost daarom veel geld.
ik heb zo'n beetje m'n hele orbital collectie daar vandaanquote:Op zondag 24 juli 2005 15:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik heb in '99 veel dingen gekocht. Daarna niets meer. tot een paar maanden geleden weer eens een digicam.
als je krap in kas zit is dat erg gevaarlijk jaquote:Op zondag 24 juli 2005 15:15 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Jeetje, laat ik me daar maar niet aanmelden. Dat gaat niet goed komen.
Als je niet krap bij kas zit, komt dit vanzelf weet ik uit ervaringquote:Op zondag 24 juli 2005 15:19 schreef timbob het volgende:
[..]
als je krap in kas zit is dat erg gevaarlijk ja
Ik van Radiohead... van die plaatjes die nu meer dan het driedubbele waard blijken te zijnquote:Op zondag 24 juli 2005 15:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik heb ook een hele rij promo's van ... Jewel.
ha!quote:Op zondag 24 juli 2005 17:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik van Radiohead... van die plaatjes die nu meer dan het driedubbele waard blijken te zijn![]()
Ach soms een beetje offtopic is volgens mij niet verboden, maar goed.quote:Op zondag 24 juli 2005 17:33 schreef timbob het volgende:
[..]
ha!
ik had een cd van 2.99 pond gekocht en die staat er nu op voor 88 pond
ohja, dit was een david gray topic, geen ebay topic
schoonbroer / zwagerquote:Op zondag 24 juli 2005 17:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ach soms een beetje offtopic is volgens mij niet verboden, maar goed.
David Gray is wel ok! Wist trouwens niet dat zijn broer bij Orbital zat...
Welk nummer heeft David meegedaan bij Orbital?
Daar ga ik me eens in verdiepen dan. Thanx for the infoquote:Op zondag 24 juli 2005 17:44 schreef timbob het volgende:
[..]
schoonbroer / zwager
david gray is de broer van de vrouw van phil hartnoll als ik het goed heb.
en david zingt mee op het nummer "illuminate"
erg mooi nummer, vind ik zelf, met mooie remixen ook
staat op het altogether album van orbital.
quote:Op zondag 24 juli 2005 17:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
Daar ga ik me eens in verdiepen dan. Thanx for the info![]()
Als het een David Gray nummer was zou het top zijn, maar voor Orbital is het een matige track. De remixen op de 12" zijn allemaal beter dan het origineel.quote:Op zondag 24 juli 2005 17:44 schreef timbob het volgende:
[..]
schoonbroer / zwager
david gray is de broer van de vrouw van phil hartnoll als ik het goed heb.
en david zingt mee op het nummer "illuminate"
erg mooi nummer, vind ik zelf, met mooie remixen ook
staat op het altogether album van orbital.
ik vind 'm wel leukquote:Op zondag 24 juli 2005 23:37 schreef Forumschorem het volgende:
[..]
Als het een David Gray nummer was zou het top zijn, maar voor Orbital is het een matige track. De remixen op de 12" zijn allemaal beter dan het origineel.
hoop het wel ja...David Gray staat best hoog op mijn lijstje van mensen die ik nog eens live wil zienquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:49 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Misschien een beetje naief, maar waarom wordt er zoveel aandacht geschonken aan de VS en Canada? Daar is de 'preview tour', daar komt het album het eerste uit.
We mogen er toch wel voorzichtig vanuit gaan dat er ook een tour in Europa volgt, volgend jaar of zo?
We houden het in de gaten!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:00 schreef Abbadon het volgende:
[..]
hoop het wel ja...David Gray staat best hoog op mijn lijstje van mensen die ik nog eens live wil zien
Klinkt primaquote:Op zondag 7 augustus 2005 10:39 schreef beautiful_world het volgende:
je kan het nu nog steeds bekijken![]()
David Gray heeft een keer in 013 (Tilburg) opgetreden, 3 jaar geleden ofzo. Daar was ik ook bij! Lijkt me beter als je dat soort concertgebouwen in de gaten houdt, want Paradiso lijkt me wat klein voor meneer Gray.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:06 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ja, ooit een keer ja. Als je daar bij bent geweest, heb je mijn grootste respect verdiend.
Ik ga het programma van Paradiso wat beter in de gaten houden gewoon. Ik heb altijd een maand te laat door als iemand daar geweest is.
Wat mooi om te horen!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 10:06 schreef Beem het volgende:
27 maart 2003 stond David in 013 Tilburg. Yours truly was erbij en ik moet zeggen: beste live optreden dat ik ooit heb gezien.
De muziek?quote:Op zondag 14 augustus 2005 13:09 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Wat mooi om te horen!
Wat vond je er zo goed aan?
Zie je in mijn post 'nieuwe album' staan?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:38 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Hm.. nieuwe album is even heel wat anders? We moeten het maar accepteren.
Haal je muis er nu eens overheen of klik er op ofzo...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:47 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Um.. dus bedoel je dat het nieuwe album anders is 'ontstaan' dan New Day en Witte Ladder.?
Het is inderdaad weer een mooie plaat, maar het klinkt allemaal wat gewoner door het gemis van elektronisch gepriechel. Het klinkt nu meer als een gewone band, zoals er al zovelen zijn.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:31 schreef Rubenz het volgende:
Wow, heb net via de illegale weg een kopietje van de cd ennuh, PDOA ik zou er toch echt nog een nieuwe luisterbeurt aan wagen! 't is een SUPERPLAAT! Luister maar eens goed naar Ain't no love, kippenvel! Ik hoop net als jullie dat ie snel naar Nederland komt!
gaat zeker een beetje dezelfde kant op als ozark henry en emiliana torrini...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:00 schreef PDOA het volgende:
[..]
Het is inderdaad weer een mooie plaat, maar het klinkt allemaal wat gewoner door het gemis van elektronisch gepriechel. Het klinkt nu meer als een gewone band, zoals er al zovelen zijn.
Staat dat artikel miss ergens online? Heb interesse in deze review. Het IS ook een goeie cd!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 07:23 schreef Hapertje het volgende:
Q Magazine geeft het album 4 sterren en noemt 8 van de 10 tracks NOT TO BE MISSED. Ik word nu toch wel nieuwsgierig!
quote:David Gray announces details of 'Life in Slow Motion' UK and Irish dates
in November/ December
All dates go onsale September 2nd with unique online presale 31st
August.
Ireland dates
http://www.ticketmaster.ie/promo/500
Presale Password - FLESH
Nov 29th Belfast - Waterfront Hall
Dec 1st Dublin - Point Depot
UK dates
http://www.gigsandtours.com/?link=david+gray&site=davidgray
Dec 4th Manchester - Evening News Arena
Dec 6th Wolverhampton - Civic
Dec 8th Bournemouth - IC
Dec 9th Cardiff - Arena
Dec 10th Nottingham - Arena
Dec 12th London - Hammersmith Apollo
Dec 14th London - Brixton Academy
Scotland date
http://onsale.ticketmaster.co.uk/offer/facelift/?title=David_Gray&type=presale
Dec 5th Glasgow – SECC
Helemaal mee eens! Voor mij is dit denk ik het mooiste nummer van White Ladder. Echt, zo ongelovelijk prachtig mooi!quote:Op zondag 15 mei 2005 22:39 schreef Mithgoril het volgende:
Sail Away is mooiii, verbaast me dat niemand die nog genoemd heeft als mooiste nummer van White Ladder.
Bron: http://www.talpa.tv/web/s(...)d=9/typeofpage=47019quote:David Gray
Met het nummer Babylon (van het album A New Day At Midnight) brak David Gray explosief door in Nederland. De zanger is terug met zijn nieuwe werk Life In Slow Motion, waarvan hij in Barend en Van Dorp een song ten gehore zal brengen.
Uhm, ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt, maar David gaat dus vanavond optreden bij BvDquote:Op woensdag 7 september 2005 15:53 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik bedoelde.. geen optreden gisteren of morgen?
Ik vind dit ook al erg leuk.. net iedereen even ingelicht via de mail..Jammer van die fout, reken er ook op dat Barend de naam niet goed uitspreekt. Maakt allemaal niets uit.
Zelfs beter dan White Ladder?quote:Op donderdag 8 september 2005 10:43 schreef PDOA het volgende:
Zijn nieuwe cd is beter dan de vorige, iig.
Eh, nee, dat niet. Maar het is wel een mooie plaat. Minder electronisch gebrom (bijna alle drums van Clune zijn bv op WL door de sampler gehaald), meer live elementen.quote:
Ik zag 'm vandaag staan toen ik de nieuwe Dandy Warhols ging halen, dus JA.quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:31 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ligt hij nu al in de winkels eigenlijk (in Nederland)??
Ja. Vind vooral de remix ervan een enorm lekker nummer, alhoewel daar het laatste couplet vanaf is gesneden en dat is dan weer zonde..quote:Op woensdag 30 maart 2005 19:23 schreef timbob het volgende:
puike vent
vooral babylon is een geweldig nummer
Welke remixquote:Op zondag 25 september 2005 15:02 schreef Lkw het volgende:
[..]
Ja. Vind vooral de remix ervan een enorm lekker nummer, alhoewel daar het laatste couplet vanaf is gesneden en dat is dan weer zonde..
Het staat óók nog niet op zn site... straks is het niet waarquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 17:30 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
013 gebeld. Vrouwtje kende 'de band' niet. Maar wel beste nieuws deze week dit zeg..
Kan volgens mij alleen met credit card.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 08:29 schreef koenimex het volgende:
Maar ff vraagje: De tickets die ik via de site van Ticketservice bestel, moet ik die betalen met een creditcard of kan het ook via een machtiging/overschrijving? Ik kan dat namelijk niet vinden op hun site.
Ik heb ze al bij het GWK op Nijmegen CS gekochtquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:05 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Kan volgens mij alleen met credit card.
Ik keek over je tweede post heen. Veel plezier.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:06 schreef koenimex het volgende:
[..]
Ik heb ze al bij het GWK op Nijmegen CS gekocht. Stond om 10u voor de deur daar. Maar toch bedankt voor de info
.
Idd geweldig! Ben een grote Orbital fan en was aangenaam verrast met het resultaat van Illuminate i.s.m. David Gray.quote:Op woensdag 30 maart 2005 19:23 schreef timbob het volgende:
puike vent
vooral babylon is een geweldig nummer
en natuurlijk Illuminate samen met Orbital
Zo, erg late reactie, maar tochquote:Op donderdag 29 september 2005 15:53 schreef koenimex het volgende:
[..]
Welke remix? Die ken ik helemaal niet!
Hmm, ben op zich wel geinteresseerd.quote:Op woensdag 9 november 2005 19:44 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Gaaf!! Dat verdient hij ook..
Ik heb dus nog wel twee kaarten te veel.. als er liefhebbers zijn, laat het weten. Anders komt het ook goed, maar je hebt wel eens van die mensen die er nu pas achter komen...
Gewoon kostprijs hoor, ik hoef er niet aan te verdienen. Stuur me even een mailtje, dan regelen we wat.quote:Op zaterdag 12 november 2005 20:21 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Hmm, ben op zich wel geinteresseerd.
Voor hoeveel doe je ze weg?(Of moet dit van FOK! even per msn oid?)
Wow, nogal late reactie van mijn kant, sorryquote:Op zondag 13 november 2005 05:43 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Gewoon kostprijs hoor, ik hoef er niet aan te verdienen. Stuur me even een mailtje op morgen, dan regelen we wat.
Check de edit in mn vorige post.quote:Op zondag 13 november 2005 23:05 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Joah.. het maakt mij niet uit, komt wel goed. Veel plezier op je reis! (Moet wel een hele bijzondere reis zijn...)
Ik mail je. De ontwikkelingen zijn positief.quote:Op donderdag 17 november 2005 12:52 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Roeni3, wat zijn de ontwikkelingen?
quote:07.11.05
Support announced for November / December UK and Irish Tour
Rodrigo and Gabriela are announced to join David Gray as support artists for the UK and Irish dates.
Je kent Novastar toch wel?quote:Op vrijdag 18 november 2005 14:09 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Novastar, zijn dat die Belgen? Als ik de goede voor me heb, vind ik die ook wel leuk.
Wat gaaf!! Beloof je dat je verslag doet?quote:Op woensdag 23 november 2005 14:06 schreef Mynydd het volgende:
Ik zie David Gray volgende week in Dublin. Ben benieuwd. Ben niet helemaal fan van het nieuwe album.
Mijn favoriete nummer van het album! Wanneer zou de single in Nederland uitkomen?quote:David Gray's new single Hospital Food is out now in the UK and Ireland.
The single is available on CD & 7" which includes David's cover of the
Killers track Smile Like You Mean It recorded for Jo Whiley's Live
Lounge on BBC Radio 1. It is also available on Enhanced CD which
includes the b-sides Baltimore (Live at V Festival 2003), new track
Crimson Lightning and Hospital Food Live from The Church Studios video.
There are also 2 exclusive versions of Hospital Food available to
download at http://www.7digital.com/stores/default.aspx?shop=158
These versions are Hospital Food (Acoustic) and Hospital Food (Live at
The Church Studios) and are only available on the web site above. The
downloads costs £1.50 via SMS and 99p on credit cards.
Heb je nog de 2 kaartjes voor verkoop? U would make me really happy...quote:Op zondag 13 november 2005 23:07 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ok, laat maar weten hier of mail me. Haast is mij vreemd.
Ik heb ze uiteindelijk toch niet gekocht, dus wellicht is er nog hoop voor je.quote:Op maandag 5 december 2005 17:26 schreef Rahja het volgende:
[..]
Heb je nog de 2 kaartjes voor verkoop? U would make me really happy...![]()
Ik heb er nog wel twee...quote:Op maandag 5 december 2005 17:26 schreef Rahja het volgende:
[..]
Heb je nog de 2 kaartjes voor verkoop? U would make me really happy...![]()
Zou je die aan mij willen verkopen..quote:Op dinsdag 6 december 2005 04:05 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ik heb er nog wel twee...
Ik ook!quote:Op zondag 18 december 2005 17:06 schreef koenimex het volgende:
Is het al bekend wie de support-act wordt? Ben ik wel benieuwd naar eigenlijk!
Wacht jij nu op mij en ik op jou of begrijp ik iets niet helemaal goed?quote:Op dinsdag 6 december 2005 12:48 schreef Rahja het volgende:
[..]
Zou je die aan mij willen verkopen..?
inderdaad!quote:Op maandag 19 december 2005 22:36 schreef MuseMuse het volgende:
heb net crazy/beautiful gekeken..
en daar komt "this years love" in voor van david gray
mooi nummer !![]()
'Rahja'.. what's up with you!?quote:Op maandag 19 december 2005 12:06 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Wacht jij nu op mij en ik op jou of begrijp ik iets niet helemaal goed?
Jaquote:Op woensdag 21 december 2005 02:22 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Crazy/Beautiful is een film, begrijp ik dat goed?
Je moet ook niet naar de Free Record Shop gaan.quote:Op donderdag 15 december 2005 21:13 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Vanmiddag in de platenzaak gevraagd naar 'Hospital Food'. Mensen wisten van niets. Ik begrijp dat niet.
Daar was ik niet. Waar heeben ze 'm wel dan?quote:Op woensdag 21 december 2005 16:19 schreef Forumschorem het volgende:
[..]
Je moet ook niet naar de Free Record Shop gaan.
Get, Concerto, Famequote:Op woensdag 21 december 2005 16:27 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Daar was ik niet. Waar heeben ze 'm wel dan?
Mocht die verkoop niet doorgaan, mail mij dan evenquote:Op woensdag 21 december 2005 02:25 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Als je niet meer wilt is het geen probleem, maar nu maak ik me zorgen..
Ja.. ik maak me serieus zorgen. Ik had haar telefoonnummer, maar dat heb ik niet meer. Email is me ook ontschoten... gaat niet goed zo.quote:Op woensdag 21 december 2005 20:07 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mocht die verkoop niet doorgaan, mail mij dan even.
Op de site van Mojo staat nu dat Rodrigo y Gabriela (ooit iemand van gehoord?) als support-act optreedt.quote:Op zondag 18 december 2005 17:06 schreef koenimex het volgende:
Is het al bekend wie de support-act wordt? Ben ik wel benieuwd naar eigenlijk!
quote:Op woensdag 21 december 2005 20:38 schreef marky_mark het volgende:
[..]
Op de site van Mojo staat nu dat Rodrigo y Gabriela (ooit iemand van gehoord?) als support-act optreedt.
Ze staan dus al langer als support act bij David Gray, maar volgens mij op het message board op de site van David Gray wel goeie reacties op gelezen..quote:07.11.05
Support announced for November / December UK and Irish Tour
Rodrigo and Gabriela are announced to join David Gray as support artists for the UK and Irish dates.
http://www.rodgab.com/quote:The support act is a duo from mexico called rodrigo and gabriella, they dont sing, just play the guitar, but are very good.
I was happy to be in cardiff early to see them play, its not a disapointment, its a bit different, but a nice change.
De situatie is trouwens als volgt: ik verkoop 1 kaart aan Rahja, of ik verkoop helemaal niets. Even voor de duidelijkheid.quote:Op woensdag 21 december 2005 20:07 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mocht die verkoop niet doorgaan, mail mij dan even.
Er is ook wat in mijn plannen veranderd. Door wat onverwachte uitgaven kan ik áls ik al kaartjes koop pas in januari betalen...Denk niet dat je daarmee akkoord zal gaan.quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:01 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
De situatie is trouwens als volgt: ik verkoop 1 kaart aan Rahja, of ik verkoop helemaal niets. Even voor de duidelijkheid.
Het is toch al bijna januari?quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:58 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Er is ook wat in mijn plannen veranderd. Door wat onverwachte uitgaven kan ik áls ik al kaartjes koop pas in januari betalen...Denk niet dat je daarmee akkoord zal gaan.
Overigens ga ik alleen maar als ik 2 kaartjes kan krijgen.
Ja nou ja, eind januari dus, als stufi er isquote:Op zaterdag 24 december 2005 10:53 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Het is toch al bijna januari?Veel succes in ieder geval!
Op de 24e wordt gestortquote:Op zaterdag 24 december 2005 15:57 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Oh zo.. het concert is op de 24e.. zijn de uitbetaaldagen van 2006 al bekend?
Het kan maar zo weer 5 jaar duren.. heb je de concerten in Duitsland (ik meen Keulen en Hamburg) al geprobeerd??quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:45 schreef Jojogirl het volgende:Zeg ik al ruim een jaar dat ik naar David Gray wil, vergeet ik met mijn domme zwangere hoofd het in de gaten te houden en nu is het uitverkocht.
![]()
Echt balen.
Hmm, wat is er zo spannend aan een single dan...?quote:Op maandag 26 december 2005 14:38 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Als het goed is haalt een vriend van me de maxi van 'Hospital Food' voor me op en die zou ik dan de eerste week van januari moeten krijgen als ik 'm weer zie.. spannend!!
Gewoon man.. als ik het uit moet leggen, kan ik het dus niet uitleggen.quote:Op maandag 26 december 2005 14:50 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Hmm, wat is er zo spannend aan een single dan...?
Je mag zeker huilen, maar hopelijk niet omdat niet alles in het leven logisch is.quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:05 schreef _Floddertje_ het volgende:
David Gray, James Blunt en Damien Rice vind ik geen logisch trio. De eerste en de laatste, oké, maar James Blunt?!
My life is brilliant.
My love is pure.
I saw an angel.
Of that I'm sure.
Ik bedoel, mag ik even huilen?
quote:21.12.05
support announced for European Tour
Rodrigo and Gabriella have been announced as the support on all the forthcoming European dates in Jan and February
Neem je gevoelens ergens anders heen.. James Bluntquote:Op woensdag 28 december 2005 00:06 schreef _Floddertje_ het volgende:
Niet logisch is, waar heb je het over? Joh, schei toch uit, dat liedje is toch om te huilen? Mijn neefje van negen schreef een sinterklaasgedicht van hogere kwaliteit dan deze tekst, hoor. En als je dat liedje de eerste keer hoort denk je, nou daar zal me een mooi liefdesverhaal achter zitten. Ga je die tekst eens goed beluisteren, blijkt-ie die griet één keer in de metro te hebben gezien! En wat is dat plan dan van hem? Hij heeft toch een plan, zingt-ie? Maar daar komt-ie verder ook niet meer op terug.
Bedankt!quote:Op woensdag 28 december 2005 11:10 schreef _Floddertje_ het volgende:
Je vroeg er zelf om, hoor.
Er staan trouwens verschillende, hele mooie akoestische opnames van David Gray op de website van het Amerikaanse radiostation KCRW.
Toch wel... Singer/songwriters met radiovriendelijke liedjes, die voor een groot publiek te behappen zijn.quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:05 schreef _Floddertje_ het volgende:
David Gray, James Blunt en Damien Rice vind ik geen logisch trio. De eerste en de laatste, oké, maar James Blunt?!
My life is brilliant.
My love is pure.
I saw an angel.
Of that I'm sure.
Ik bedoel, mag ik even huilen?
Dat zou wel typisch Nederlands zijn. Moet iedereen lekker zelf weten.quote:Hierin wordt ook aangehaald dat DG zich niet meer tot de underdog kan rekenen en dat sommigen hem daarom nu als niet langer interessant zouden kunnen gaan bestempelen. Ik denk dat daar weinig reden toe is
De zaal is redelijk, maar je moet wel zorgen dat je er op tijd binnen bent, zodat je vooraan op de grote vloer kan staan. Anders moet je op de trappen staan (soort van hele grote en lange treden) en das niet tof.quote:Op woensdag 28 december 2005 22:14 schreef Monkey68 het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd hoe de zaal is, 013 ben ik nog nooit geweest. Hoor er wel goeie dingen over.
quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:15 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Volgens mij kwam die pas na White Ladder uit; meeliftende op het succes van dat album.
Woops, ik had het ook over dat album (95-98)quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:17 schreef Monkey68 het volgende:
Klopt, evenals Lost Songs 95-98.
[..]
Engelen bestaan nog..quote:Op maandag 16 januari 2006 20:12 schreef Jojogirl het volgende:
Ja, het schiet al op. Ik ben erg blij dat ik toch nog kaartjes heb gevonden. Dankzij iemand die mijn post hier zag en me mailde dat hij nog 2 kaartjes over had.
en... date geregeld..quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:08 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Slaapplaats geregeld!
Je lijkt de enige die dit topic nog levend houdt.quote:Op zondag 22 januari 2006 18:30 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Wie gaan dinsdag? Ik ben van de partij! Ik zal zeker verslag doen in dit topic of in deel 2..
Moet schijn zijn, want eerder leefde het wel. Maar ik snap dat je die indruk krijgt.quote:Op zondag 22 januari 2006 18:32 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Je lijkt de enige die dit topic nog levend houdt.
Poe.. vooraan zou ik niet doen hoor.quote:Op zondag 22 januari 2006 23:43 schreef Jojogirl het volgende:
Ik ga ook.En zal na afloop ook zeker hier even reageren. Ben ook erg benieuwd of ik het een beetje volhoud. Ik ken 013 nl. niet en weet niet of het ook een beetje geschikt is als je niet vooraan in gedrang wil staan (tja ben 5 mnd zwanger).
Niet vooraan gaan staan. Gewoon ergens op de trappen gaan staan, zie je het ook nog best goed. Vooraan is het echt te druk denk ik.quote:Op zondag 22 januari 2006 23:43 schreef Jojogirl het volgende:
Ik ga ook.En zal na afloop ook zeker hier even reageren. Ben ook erg benieuwd of ik het een beetje volhoud. Ik ken 013 nl. niet en weet niet of het ook een beetje geschikt is als je niet vooraan in gedrang wil staan (tja ben 5 mnd zwanger).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |