quote:Op zondag 10 juli 2005 16:26 schreef RichardQuest het volgende:
LOL, gisteren met Legowelt gesproken...
Post-rock is meer Sigur Ros en Mogwai en zo....quote:Op maandag 11 juli 2005 17:01 schreef ijsklont het volgende:
Wordt geloof ik ook wel eens post-rock ofzo genoemd, en nog meer van die loze kreten.
Ok, die termen zeggen me allemala niet zo veel. Zag het laatst ergens op een flyer staan voor Rauw! geloof ik.quote:Op maandag 11 juli 2005 17:18 schreef RichardQuest het volgende:
Post-rock is meer Sigur Ros en Mogwai en zo....
vrijdag alle 2 @ de melkwegquote:Op maandag 11 juli 2005 17:21 schreef RichardQuest het volgende:
Post-punk wordt overigens wel 's geassocieerd met electroclash
Ik denk niet dat de artiesten die daar gepromoot worden er ooit bezwaar tegen hebben.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:53 schreef LostFormat het volgende:
Die hub he, vinden jullie het niet riskant om dat zo hier maar lopen te promoten? Vrienden van me zijn actief in de release scene en die zijn echt ontzettend voorzichtig. En jullie strooien de linkjes en de invites hier zomaar in de rondte...
Clash zoog altijd al hardquote:Op maandag 11 juli 2005 17:03 schreef teknomist het volgende:
Ik ben tegenwoordig echt helemaal uitgekeken op electroclash.
Alleen Adult en de wat meer electropop-achtige dingen zoals Japanese Telecom of Little Computer People vind ik nog goed te behapstukken. Maar goed, check sowieso alles van het label International Deejay Gigolos en werk van Ascii Disko.
Zie ook dit artikel op 3voor12, en luister natuurlijk de track 'Electroclash' van Raheem Hershel.quote:Op donderdag 14 juli 2005 16:25 schreef HAL9000S het volgende:
Clash zoog altijd al hardHippe gayelectro
quote:Electro. Mediocrity has become the norm, the passion has been killed.
Pretentious wannabe rockstars with inflated egos rule the mediawaves, cheap
imitation clones with clown make-up on their faces rape the style, hyped up
labels capitalize on it through slique A&R fistpuppets and mainstream
culture - that two faced hydra - tries to assimilate it. Meanwhile white
middle class consumerist kids with mohawks run around like lost chicken,
eagerly lapping up the stale cum the corporate moloch spurts onto their
spotty faces as their role models down another valium with a dirty brown
sherry and drag themselves through the twilight of their miserable lives in
front of a tv set where a video of Liquid Sky runs on repeat.
NO MORE.
We dont need the hollow catchphrases, the carefully created eighties retro
fad, the empty music, the jaded cynicism or the poser attitude of the fake
Gigolos who only sell their asses to the masses. You can all follow your
leader into the electroclash HELL!
nope..quote:Op woensdag 20 juli 2005 17:03 schreef RichardQuest het volgende:
Is dat niet gewoon van de laatste remix-dubbelaar van DM?
Die vind ik dus echt niks aan, net zoals Ellen aan de draaitafels. Maar ik geef haar op Lowlands een tweede kans.quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:44 schreef IrfieJ het volgende:
cd is al een tijd uit maar is echt 1 van mijn favo's van dit jaarwat een heerlijke cd
![]()
je moet hem een paar keer luisteren.. de eerste keer vond iker ook niets aan maar hij is gaan groeien zeg maar voor mijn gevoel ik vind het nu een van de heerlijkste albums van dit jaar..quote:Op donderdag 28 juli 2005 17:32 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Die vind ik dus echt niks aan, net zoals Ellen aan de draaitafels. Maar ik geef haar op Lowlands een tweede kans.
die heb ik al een paar weken en vind er niet zo veel byzonder aanquote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:33 schreef teknomist het volgende:
Op de luisterpaal staat het langverwachte debuutalbum van Tiefschwarz!
www.3voor12.nl
bijzonder is-ie niet nee, maar bereslecht ook niet.quote:
Issst vind ik echt een bout track. Behalve de remixes van Nathan Fake en Dominik Eulberg danquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:51 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
bijzonder is-ie niet nee, maar bereslecht ook niet.![]()
Ik vind de eerste tracks er ook niet echt inknallen, het klinkt best gematigd enzo. Het lijkt wel alsof ze als remixers veel meer vrijheid nemen dan bij hun eigen tracks. 'Wait & See', 'Fly', 'Issst' en vooral 'Original' vind ik overigens toch zeer goede tracksalleen de rest kabbelt maar wat...
![]()
Die titel alleen alquote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:20 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Alles is iig beter dan dat mix-album 'A Little Help For Your Friends' naar mijn mening
Wat een opnieuw opgewarmde meuk was dat zeg...
maar is ook al een oud album, toen was het redelijk hip maar niet zo een super album iddquote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:20 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Alles is iig beter dan dat mix-album 'A Little Help For Your Friends' naar mijn mening
Wat een opnieuw opgewarmde meuk was dat zeg...
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | LINE-UP Nukubus & Raoul (Syncom Data / Kaalslag) Pametex & Bas roR (Clone) Tako & Loud-E (C-B-S) Hosts: Mark Boon & Jelle van der Heiden DATE: Saturday 13th of August LOCATION: Rooftop ‘Hoge Wiek’, Oostmolenwerf Rotterdam TIME: 16:00h – 23:00h ENTRANCE: Free |
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |