Greetz
Dus ja ik ben ook bi
Maar niemand die daar ooit wat van heeft gezegd ofzo...
Sex met een jongen lijkt me persoonlijk geen feest, maar met betrekking tot zoenen... een bek is een bek denk ik zo. Vraag me af of ik verschil zou merken
quote:Als je je niet scheert scheelt het (bij de meeste vrouwen
Op donderdag 04 oktober 2001 21:03 schreef CraZaay het volgende:
Vraag me af of ik verschil zou merken
quote:Proberen Myster_E
Op donderdag 04 oktober 2001 21:09 schreef Myster_E het volgende:[..]
Als je je niet scheert scheelt het (bij de meeste vrouwen
) wel wat dacht ik
quote:Ehhh, ik kijk / denk er niet anders naar / over dan vrouwen en mannen die heterosexueel of homosexueel zijn....gewoon doen waar je zelf zin in hebt toch?
Op donderdag 04 oktober 2001 20:32 schreef Riann het volgende:
Nou ik weet niet of ik het hier goed geplaatst heb. Maar zoals vele misschien hier weten ben ik bi . En nu ben ik wel benieuwd hoe jullie er tegenaan kijken.Greetz
Zie het zo....jij hebt meer "keus uit" dan menig ander...
quote:oh... als ze niet lekker zijn, kijk jij dan niet "hoe tegen ze aan"?
Op vrijdag 05 oktober 2001 00:06 schreef jerney het volgende:
ligt eraan of ze lekker zijn of niet...
quote:JA!
Op donderdag 04 oktober 2001 21:03 schreef CraZaay het volgende:
Vraag me af of ik verschil zou merken
Mij maakte het niets uit, je houd van een persoon om wie ze is. Het belangrijkste voor mij is het gevoel dat je bij iemand hebt. Ik zou alleen niet willen dat ze binnen onze relatie iets met een ander meisje had, net zoals ik het niet zou nemen als ze iets met een jongen zou hebben.
en * deGVR zelf misschien ook wel een beetje...
ik zie er helemaal geen probleem in... zolang je elkaar volledig kan vertrouwen, betekent het alleen maar wat meer lol in je leven toch?
Schitterend om samen met m'n hannaatje als we uit zijn mooie vrouwen/kerels te bekijken...
Ik zelf vind dat iedereen moet kunnen doen en laten wat hij of zij wil (op sexueel gebied dan), vooral in Nederland want we gaan hier wel erg prat op onze vrijheid en laten we die dan ook waar maken!!!
(daar wordt de wereld echt veel mooier van)
quote:even een toevoeging, ik bekijk mannen zowel als vrouwen. Sommige mannen vind ik mooi, maar dit hoeft me geen bi te maken, ik heb immers geen sexuele neiging naar deze mannen toe (gewoon uiterlijk)
Op vrijdag 05 oktober 2001 08:56 schreef deGVR het volgende:
* deGVR 's schatje is bi...en * deGVR zelf misschien ook wel een beetje...
ik zie er helemaal geen probleem in... zolang je elkaar volledig kan vertrouwen, betekent het alleen maar wat meer lol in je leven toch?
Schitterend om samen met m'n hannaatje als we uit zijn mooie vrouwen/kerels te bekijken...
quote:Als je nou eens een ervaring met ons deelt
Nou ik weet niet of ik het hier goed geplaatst heb. Maar zoals vele misschien hier weten ben ik bi . En nu ben ik wel benieuwd hoe jullie er tegenaan kijken.Greetz
quote:totaal mee eens. pfunkt
Op vrijdag 05 oktober 2001 08:52 schreef Aneurism het volgende:
Als het mijn vriendin is, dan is het best zolang ze maar monogaam is. En hoef dan ook geen voorstellen van een triotje, not my style
Voor mij trouwens wel toevallig dat er nu zo'n topic voorbij komt. Een goeie vriendin van mij heeft mij van de week op gebiecht dat ze bi is. En ik moet zeggen, heeft voor meer mensen een voor deel.
Zij heeft nu natuurlijk dubbele keus, zoals Doix dat al wist melden.
En stel dat mijn vriendin bi zou zijn, dan was de kans op een vrouwtje extra in bed natuurlijk een stuk groter ![]()
Weet je wat, ik stel voor dat alle vrouwen maar bi moeten worden
Hoe kijk je tegen bi-vrouwen aan?
liefst van opzij...dat zijn mooie poses
quote:Ik weet niet zeker of je het tegen mij had.............
Op vrijdag 05 oktober 2001 09:45 schreef deGVR het volgende:
Oww en als antwoord op je vraag...Hoe kijk je tegen bi-vrouwen aan?
liefst van opzij...dat zijn mooie poses
Ik laat ieder in zijn of haar waarde. Immers, sexuele geaardheid en beleving met wie en wat voor een manier dan ook is een privézaak en gaat een ander niets aan.
quote:I second that motion!
Op vrijdag 05 oktober 2001 09:19 schreef Orthello het volgende:
Weet je wat, ik stel voor dat alle vrouwen maar bi moeten worden
Bi meisjes zijn sexy...
quote:* Smots heeft twee jaar een relatie gehad met een bi-meisje.
moest er naderhand best wel om lachu
quote:Waar was je precies? Dit verhaal komt mij vrij bekend voor...
Op maandag 08 oktober 2001 17:20 schreef Jimbaka het volgende:
'k zag laatst op vakantie 2 meisjes zoenen in een discotheek. Ik kon het echt niet laten om er op af te stappen en het mannelijk ras te vertregenwoordigen. Zij beweerden dat vrouwen beter konden zoenen dan mannen, dus ik wou wel ff aantonen dat mannen het dus ook prima kunnen.
Het resultaat was dat ik o.a. twee zuigzoenen in me nek had staan en dat we alledrie vonden dat vrouwen het beter kunnen![]()
moest er naderhand best wel om lachu
quote:Het liefst van onderaf
Een keer een trio lijkt ons ook wel lekker maar mijn vriendin zit idd met het probleem van jaloezie.. heb ik zelf niet zo'n last van. Lijkt me juist wel spannend, mijn vriendin met een ander meisje ![]()
ps: Wel grappig - we hadden het erover met haar beste vriendin (nee niet voor het meedoen gewoon algemeen) en die vroeg iets in de geest van: "jaja, lekker twee meisjes. viezerd! en als ze nu een jongen erbij wil?"
Ikke heel droog: "ook goed zou niet de eerste keer zijn"
Vriendin: "*SHOCK*"
LOL
quote:Hoe zouden mensen daar dan tegenaan moeten kijken dan
Nou ik weet niet of ik het hier goed geplaatst heb. Maar zoals vele misschien hier weten ben ik bi . En nu ben ik wel benieuwd hoe jullie er tegenaan kijken.
quote:Waarom denk je dat ik het vraag duhhhhhhhhhhhhhh
Op maandag 15 oktober 2001 16:26 schreef Jezebel het volgende:[..]
Hoe zouden mensen daar dan tegenaan moeten kijken dan
quote:Wat is dit voor onzin? Het is toch geen prestatie om BI te zijn?
Op vrijdag 05 oktober 2001 00:04 schreef Svart Rose het volgende:
Als mijn vriendin bi zou zijn, dan zou ik daar trots op zijn!
quote:Dat vraag ik mij dus af, DUH.
Op maandag 15 oktober 2001 21:50 schreef Riann het volgende:[..]
Waarom denk je dat ik het vraag duhhhhhhhhhhhhhh
Waarom vraag je dat? Waarom zou men anders tegen bi-meiden aankijken? Is er iets mis met ons dan?
Ik kijk toch ook niet raar tegen heterovrouwen aan?
'Brrrrrr, een hetero!!!'
quote:Dat zie je dan verkeerd
Op dinsdag 16 oktober 2001 17:00 schreef Aernout het volgende:
Vrouwen zijn volgens mij altijd bi
Vrouwen zijn er wat moeilijker mee.. meeste meisjes willen niet dat hun vriend ook naar mannen kijkt.
(Lijkt mij eigenlijk wel spannend..
)
Aangezien de meeste mannen wel 2 dames in bed willen vinden was het ook niet echt een verrassende conclusie.
quote:was dat maar waar....
Op dinsdag 16 oktober 2001 17:00 schreef Aernout het volgende:
Vrouwen zijn volgens mij altijd bi
quote:Oh?
Op woensdag 17 oktober 2001 00:53 schreef supergirl het volgende:[..]
was dat maar waar....
quote:Nou euh, net als tegen andere vrouwen? Tenminste, ik neem niet aan dat het op je voorhoofd staat...
Hoe ik zelf tegen bi-meisjes aankijk?? Meestal recht, in de spiegel
Ik zelf ben er op vroege leeftijd (14-15) achtergekomen dat ik bi was. Maar heb dat nooit durven toegeven (schaamte). Ik bedoel maar je schrikt je kapot als je opeens verliefd wordt op een meisje en vooral op die leeftijd.
Toen in een jaar of 20 was ben ik er eindelijk echt voor uit gekomen en moet zeggen dat ik me erg goed begrepen voelde enzo...
Mijn vriend heeft er geen probleem mee. Hij weet dat ik hem trouw blijf. Wel krijg je af en toe van die opmerkingen:"kijk je ook nog eens naar wat jongens ? Ben anders bang dat je lesbisch wordt"
de schat.
feitje: met vrouwen zoenen kan net zo fijn zijn als met een man. Ik vind gewoon zodra je op die persoon verliefd bent is het nog fijner !
quote:nou dan was i.i.g. niet elke vrouw die ik leuk vind hetero
Op woensdag 17 oktober 2001 09:27 schreef ODOL het volgende:[..]
Oh?
Vertel?
quote:Met 2 ogen.
nu ben ik wel benieuwd hoe jullie er tegenaan kijken.
quote:haha
Op woensdag 17 oktober 2001 00:53 schreef supergirl het volgende:[..]
was dat maar waar....
Positief dus
Het is toch ook mogenlijk dat je jezelf aangetrokken voelt tot een persoon ongeacht dat het belangrijk is welk geslacht die ander heeft. Of gaat het hier puur om de fysieke aantrekkingskracht die iemand van dezelfde sexe op je uitoefent???
Eingelijk zouden alle vrouwen bi moeten zijn
ik val op vrouwen:-)
Maar mun tante is ook lesbische en ik heb er totaal geen probleem mee dat moeten die mensen helemaal zelf weten.
--------------------------------------
Beter als jhe een lesbische meisje met vriendin treft in de dissco, ga je met haar naar uis heb je ineens 2 vrouwen in je bed:-)
ghehe:-)
quote:Niks mis mee, je kan vallen op mannen en vrouwen. Hoeft geen probleem op te leveren ook, tenzij je soms tegelijk met een man en een vrouw wil zijn, zij het voor liefde of voor sex. Dan moet je gewoon goede afspraken maken, simpel!
Nou ik weet niet of ik het hier goed geplaatst heb. Maar zoals vele misschien hier weten ben ik bi . En nu ben ik wel benieuwd hoe jullie er tegenaan kijken.
Kortom, bi vrouwen zijn eigenlijk alleen maar interessanter
quote:
Op vrijdag 05 oktober 2001 00:06 schreef jerney het volgende:
ligt eraan of ze lekker zijn of niet...
Ik kan ze ook zeer zeker waarderen ja ![]()
(ben er sinds kort een..)
quote:Ook hetero vrouwen kunnen je met z'n tweeen verwennen en bi vrouwen willen niet altijd perse een man en vrouw tegelijk..
Op maandag 29 oktober 2001 03:33 schreef Giorgio het volgende:
Bi-vrouwen? lekker geil, twee dames die me verwennen! echt wel!
Dat neemt niet weg dat het best interessant kan zijn om met twee dames creatief te doen.. Alleen voor leerdoeleinden uiteraard..
quote:Goh Semtex (Evil Grin)
Op maandag 29 oktober 2001 01:05 schreef SEMTEX het volgende:[..]
![]()
Ik kan ze ook zeer zeker waarderen ja
(ben er sinds kort een..)
quote:nope ben morgen vrij
Op woensdag 24 oktober 2001 21:06 schreef flowerpinky het volgende:
Mijn beste vriendin is dus ook bi:) En daar heb ik totaal niks optegen!! Ik vind het leuk, dat als ze in de stad tegen me zegt van kijk ils. Das nou een mooi meidje...Ik hoop dat ze gelukkig word, en dat maakt niet uit of je hetro-homo-of bi bent...Dus RIANN wees lekker jezelf. Mensen acsepteren je toch wel!!
Zit je morgen trouwens in de bus van half 8?? Sorry kmoest het ff vragen:) doeii
quote:zijn mijn natste droom , niet letterlijk, maar mannen kijk nu ff goed er is toch niets geiler dan twee (wel mooie) meisjes die elkaar verwennen ,waar je dan lekker tussen mag. Argggggggggggggggggh maak me GEKKKKKKKKKKKKKKKKKK :p
quote:Nou zeg je haalt weer een oud topic van me naar boven
Op zaterdag 02 maart 2002 10:44 schreef flaslipper het volgende:[..]
zijn mijn natste droom , niet letterlijk, maar mannen kijk nu ff goed er is toch niets geiler dan twee (wel mooie) meisjes die elkaar verwennen ,waar je dan lekker tussen mag. Argggggggggggggggggh maak me GEKKKKKKKKKKKKKKKKKK :p
quote:Ja zo is het bij mij ook ik ben ook nog nooit ECHT verliefd geweest op een meisje maar kijk dan ben ik ook niet op veel jongens ik ben denk ik 60% hetero en 40% lesbisch of zo
Op zaterdag 02 maart 2002 11:29 schreef Vortexx het volgende:
Ben zelf ook een beetje bi denk ik... ben nog nooit verliefd geweest op een meisje, maar wel es met een meisje gezoend en zou op zich wel meer willen... Het is overigens wel es voorgekomen dat ik een meisje erg leuk vond maar ja...enne... denk dat dat meer binnenkort nog wel komt... ik hou jullie op de hoogte
Tis vrij simpel: ik knap verschrikkelijk af op bi-meisjes.
De ellende is alleen dat ik heel vaak juist op bi of lesbie meisjes val (kom ik dus later pas achter)..
Is me vaker overkomen dan me lief is... ![]()
Als ik ga vergelijken heb ik veruit de beste relaties met echte hetero meisjes gehad, zowel buiten als in bed.
Voor een avontuurtje is het wel aardig om een bi-vriendin te hebben, maar als ik weer voor een vaste relatie kies wil ik een absoluut hetero meisje.
quote:Ohhh gezelli' zeg...
Op zondag 03 maart 2002 11:18 schreef Tia_Tijger het volgende:
Mijn vriendin is bi en ik heb er geen problemen mee, is af en toe best wel grappig als we uitgaan want dan kijken we allebei naar leuke meiden.
Als we elkaar betrappen naar hetzelfde meisje/vrouw te kijken schieten we allebei in de lach
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |