Definitief NY duurt nog een paar jaartjesquote:Op vrijdag 15 april 2005 23:07 schreef komrad het volgende:
nog mensen die definitief richting the city that never sleeps gaan binnenkort
Nee, geen idee.quote:Op zondag 17 april 2005 21:25 schreef komrad het volgende:
weet je iets wat in de buurt ligt toevallig, anders moet ik mijn city map gaan zoeken
ik ga vanavond niet meer zoeken omdat ik zo naar bed moet, morgen om 5 uur opstaanquote:
Geweest, wel een aardig grote winkel inderdaad, 2 verdiepingen en boven waren ze een presentatie aan het geven.quote:Op zondag 17 april 2005 21:13 schreef BrauN het volgende:
Is iemand van jullie trouwens wel eens bij de Apple Store SoHo geweest?
qua prijzen maakt het niet zoveel uit of je naar een winkel gaat of naar een apple store. Powerbooks kosten evenveel bij J&R als bij de apple store. En ook wel grappig om een kijkje te nemen bij J&R; J&R beslaat de gehele lengte van het straten block bij parkrow en heeft tevens goeie prijzen.quote:Op zondag 17 april 2005 21:13 schreef BrauN het volgende:
Is iemand van jullie trouwens wel eens bij de Apple Store SoHo geweest?
In de zaterdageditie van het AD stond een mooi stuk van Max Westerman over NYC en die had het o.a. over die 'gigantische' Apple Store, waar je zeker een kijkje moet nemen. Klinkt mij wel goed in de oren, ik overweeg de aanschaf van een iBook, dus lijkt het me zeker zo leuk om daar eens binnen te stiefelen.
jaquote:Op vrijdag 15 april 2005 23:07 schreef komrad het volgende:
nog mensen die definitief richting the city that never sleeps gaan binnenkort
Wat zijn nou eigenlijk jouw definitieve plannen geworden? Wederom weekje NYC?quote:Op maandag 18 april 2005 11:29 schreef Jeroenus het volgende:
Wel gvd, het wordt woensdag al 29 graden in NY, vandaag 23 en morgen 26. Dat is het betere weer.![]()
Alleen zit ik nu (nog) in dit gare land.
Tjah, nog steeds geen duidelijkheid, misschien stap ik over twee weken alsnog op het vliegtuig. Ik boek deze keer zelf niet, ik ga met een goede vriend en zijn vader. Maar de zomervakantie ergens is waarschijnlijker.quote:Op maandag 18 april 2005 13:07 schreef BrauN het volgende:
[..]
Wat zijn nou eigenlijk jouw definitieve plannen geworden? Wederom weekje NYC?
dude, ze zijn maar 5 dollarquote:Op maandag 18 april 2005 22:42 schreef berc het volgende:
is het normaal als ik ga afdingen in china town voor een paar leuke iloveny tshirts
bij die gekke chineze kan je dat vast wel doen. Maar vaak hebben ze volgens mij ook wel vaste prijzen. Maar mss dat je gewoon kan afdingen, gewoon proberen. Ik zou je trouwens niet aanraden om daar DVD's te kopen. Ik had een film gekocht, maar de film was gewoon opgenomen met een camcorder in de bioscoop. Je zag dus allemaal mensen langs lopen om popcorn te halen enzo. Hij was trouwens ook nog eens de verkeerde filmquote:Op maandag 18 april 2005 22:42 schreef berc het volgende:
is het normaal als ik ga afdingen in china town voor een paar leuke iloveny tshirts
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |