[IMG]adres van je plaatje[/IMG]quote:Op woensdag 20 april 2005 22:11 schreef rudedeltadude het volgende:
Kan iemand me ff uitleggen hoe ik hier een foto kan posten?
Dan ga ik ff pimpen met mijn foto met Max Westerman in NYC...
Dus dan moet ik eerst een webspace hebben??quote:
jaquote:Op woensdag 20 april 2005 22:15 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
Dus dan moet ik eerst een webspace hebben??![]()
Dan ga ik dat eens ff regelen....quote:
coolquote:Op woensdag 20 april 2005 22:11 schreef rudedeltadude het volgende:
Kan iemand me ff uitleggen hoe ik hier een foto kan posten?
Dan ga ik ff pimpen met mijn foto met Max Westerman in NYC...
Gaat zo'n reis standaard naar NY voor alle journalistiek studenten of mag je zelf kiezen?quote:Op donderdag 21 april 2005 12:25 schreef rudedeltadude het volgende:
Via studie (ik studeer journalistiek) op een studiereis naar New York.
Hij is trouwens heel sympathiek hoor. Ik ken hem natuurlijk niet van de werkvloer, maar voor ons maakte hij echt veel tijd vrij.
Zelf kiezen (en zelf betalen). Absoluut de moeite waard.quote:Op donderdag 21 april 2005 12:26 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
Gaat zo'n reis standaard naar NY voor alle journalistiek studenten of mag je zelf kiezen?
Wordt er zo makkelijk contact gelegd met bijv. RTL4 in NY als een paar mensen daar heen willen? Je hogeschool/universiteit heeft zeker goede contacten?quote:Op donderdag 21 april 2005 12:28 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
Zelf kiezen (en zelf betalen). Absoluut de moeite waard.
Deze reis gaat jaarlijks naar New York met 3e jaars studenten. Meestal een groepje van 20. School heeft een aantal contacten in NY inderdaad, maar Max Westerman wil over het algemeen geen tijd vrijmaken ivm zijn drukke rooster. Hij krijgt iedere week zulke verzoekjes, maar op aandringen van docente wilde hij het toch doen. Na de eerste ontmoeting bood hij zelf de tweede ontmoeting aan. Dat was echt cool!quote:Op donderdag 21 april 2005 12:33 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
Wordt er zo makkelijk contact gelegd met bijv. RTL4 in NY als een paar mensen daar heen willen? Je hogeschool/universiteit heeft zeker goede contacten?
Dat mooie schoolreisje van acht dagen kostte me 830, dat is alleen hotel en vlucht. Eten etc kwam er nog bij... Maar het was de doekoe absoluut waard!quote:Op donderdag 21 april 2005 19:21 schreef Dizzee het volgende:vette foto hoor!
dus je hebt 2keer een ontmoeting met hem gehad.
wat was je ongeveer kwijt voor zo'n mooi 'school'-reisje?
nee, aanradertje ofzo?quote:Op zaterdag 23 april 2005 13:33 schreef Dievenbachia het volgende:
Max Westerman....
Iemand "Miss America" al gelezen van Nathalie Huigsloot??
Als je niet echt fan bent van Max wel ja... Ze trapt 'm nogal de grond in , maar t'is vermakelijk om te lezen...quote:
Hier ook welkomquote:Op zaterdag 23 april 2005 17:31 schreef Razer het volgende:
Heeft iemand hier misschien een leuke New York desktop wallpaper voor 1280x1024?
Wat zei je: "Hoi, ik ben Doug Savant en ik heb in Melrose Place gespeeld"?quote:Op donderdag 21 april 2005 12:21 schreef rudedeltadude het volgende:
Na veel grootspraak is ie hier dan eindelijk!
Een foto van mijn reisgenoten en ik samen met Max Westerman, die ons net een rondleiding op de RTL4-redactie in NYC en in het gebouw van CBS had gegeven.
[afbeelding]
Ik ben the one links van hem...
nee dat heeft in deze situatie ook geen enkele zin om een flits te gebruiken. Een flits is alleen voor dingen die dichtbij zijn en die je wilt belichten wat hier dus niet het geval is. Het best kan je je camera op een tripod zetten en een lange sluitertijd kiezen en/of je ISO hoog zetten en je kan ook je diafragma openiing vergroten (= meer licht, maar kleinere scherpte diepte, of noem je dat niet zo?)quote:Op dinsdag 26 april 2005 17:11 schreef Dizzee het volgende:
dacht ook ergens gelezen te hebben om GEEN flits te gebruiken.
quote:Op dinsdag 26 april 2005 18:10 schreef miss_sly het volgende:
* miss_sly gaat weer naar New York als het goed is
Reis gewonnen bij Yorin
SMS-je naar YorinFM ivm de CSI-crimeweek.quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2005 17:16 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
nee dat heeft in deze situatie ook geen enkele zin om een flits te gebruiken. Een flits is alleen voor dingen die dichtbij zijn en die je wilt belichten wat hier dus niet het geval is. Het best kan je je camera op een tripod zetten en een lange sluitertijd kiezen en/of je ISO hoog zetten en je kan ook je diafragma openiing vergroten (= meer licht, maar kleinere scherpte diepte, of noem je dat niet zo?)
Ik zal me er eens in verdiepen. want zulke foto's zijn echt machtigquote:Sowieso nooit flits gebruiken voor nachtfoto's, tenzij je het onderwerp op de voorgrond ook duidelijk verlicht wilt hebben....
Mooi, toeristen die vanaf het Empire SB gaan lopen flitsen, alsof ze die heel new York kunnen verlichten met hun cameraatje
quote:Op dinsdag 26 april 2005 18:10 schreef miss_sly het volgende:
Reis gewonnen bij Yorin
haha dat is wel heel relax, ik dacht dat er nooit wat van klopte> Hej maar ben jij pasgeleden niet nog in de VS geweest?...quote:Op dinsdag 26 april 2005 18:18 schreef miss_sly het volgende:
[..]
SMS-je naar YorinFM ivm de CSI-crimeweek.
Ik dacht: ach, ik kan het altijd proberen, het zal wel niet....dus wel
Ik moet de bevestiging ook nog krijgen enzo. Ben er zelf ook nog niet helemaal uit of het werkelijk zo is, want ik kan het maar niet geloven.quote:Op dinsdag 26 april 2005 18:54 schreef Tallz het volgende:
[..]
haha dat is wel heel relax, ik dacht dat er nooit wat van klopte> Hej maar ben jij pasgeleden niet nog in de VS geweest?...
Hey leuk, die site had ik nog niet gezien, vanaf LA hebben we ongeveer hetzelfde gezien zie ik, NYC was een paar jaartjes eerder. Ik ga de foto's ff bekijkenquote:Op dinsdag 26 april 2005 18:58 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik moet de bevestiging ook nog krijgen enzo. Ben er zelf ook nog niet helemaal uit of het werkelijk zo is, want ik kan het maar niet geloven.
* Beetje beduusd is
Mijn vriend had me echter gehoord op de radio, dus dan moet het wel echt zijn, toch?
En ja, wij zijn in oktober vorig jaar nog 3 weken geweest :
http://home.planet.nl/~hend3036/USA2004/
ah nee, dat meen je niet!! I Fuckin' envy youquote:Op dinsdag 26 april 2005 18:10 schreef miss_sly het volgende:
Reis gewonnen bij Yorin
Ik meen het welquote:Op dinsdag 26 april 2005 21:16 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
ah nee, dat meen je niet!! I Fuckin' envy you
Jazekers. Geen ervaring mee in NY, maar in Florida scheelde het aanzienlijk.quote:Op donderdag 28 april 2005 23:16 schreef Umm-Qasr het volgende:
Ik weet dat ik eerst de topics moet doornemen. maar kan er iemand mij ff vertellen waar ik 'goedkoper' kan winkelen? Ik doel met de name op de zogenaamde out-let stores; verkopen die nou daadwerkelijk goedkopere kleding vd bekendere merken?!
daar liep ik ingisteren nog langs..quote:Je hebt ook Century 21 bij Ground Zero
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |