Definitief NY duurt nog een paar jaartjesquote:Op vrijdag 15 april 2005 23:07 schreef komrad het volgende:
nog mensen die definitief richting the city that never sleeps gaan binnenkort
Nee, geen idee.quote:Op zondag 17 april 2005 21:25 schreef komrad het volgende:
weet je iets wat in de buurt ligt toevallig, anders moet ik mijn city map gaan zoeken
ik ga vanavond niet meer zoeken omdat ik zo naar bed moet, morgen om 5 uur opstaanquote:
Geweest, wel een aardig grote winkel inderdaad, 2 verdiepingen en boven waren ze een presentatie aan het geven.quote:Op zondag 17 april 2005 21:13 schreef BrauN het volgende:
Is iemand van jullie trouwens wel eens bij de Apple Store SoHo geweest?
qua prijzen maakt het niet zoveel uit of je naar een winkel gaat of naar een apple store. Powerbooks kosten evenveel bij J&R als bij de apple store. En ook wel grappig om een kijkje te nemen bij J&R; J&R beslaat de gehele lengte van het straten block bij parkrow en heeft tevens goeie prijzen.quote:Op zondag 17 april 2005 21:13 schreef BrauN het volgende:
Is iemand van jullie trouwens wel eens bij de Apple Store SoHo geweest?
In de zaterdageditie van het AD stond een mooi stuk van Max Westerman over NYC en die had het o.a. over die 'gigantische' Apple Store, waar je zeker een kijkje moet nemen. Klinkt mij wel goed in de oren, ik overweeg de aanschaf van een iBook, dus lijkt het me zeker zo leuk om daar eens binnen te stiefelen.
jaquote:Op vrijdag 15 april 2005 23:07 schreef komrad het volgende:
nog mensen die definitief richting the city that never sleeps gaan binnenkort
Wat zijn nou eigenlijk jouw definitieve plannen geworden? Wederom weekje NYC?quote:Op maandag 18 april 2005 11:29 schreef Jeroenus het volgende:
Wel gvd, het wordt woensdag al 29 graden in NY, vandaag 23 en morgen 26. Dat is het betere weer.![]()
Alleen zit ik nu (nog) in dit gare land.
Tjah, nog steeds geen duidelijkheid, misschien stap ik over twee weken alsnog op het vliegtuig. Ik boek deze keer zelf niet, ik ga met een goede vriend en zijn vader. Maar de zomervakantie ergens is waarschijnlijker.quote:Op maandag 18 april 2005 13:07 schreef BrauN het volgende:
[..]
Wat zijn nou eigenlijk jouw definitieve plannen geworden? Wederom weekje NYC?
dude, ze zijn maar 5 dollarquote:Op maandag 18 april 2005 22:42 schreef berc het volgende:
is het normaal als ik ga afdingen in china town voor een paar leuke iloveny tshirts
bij die gekke chineze kan je dat vast wel doen. Maar vaak hebben ze volgens mij ook wel vaste prijzen. Maar mss dat je gewoon kan afdingen, gewoon proberen. Ik zou je trouwens niet aanraden om daar DVD's te kopen. Ik had een film gekocht, maar de film was gewoon opgenomen met een camcorder in de bioscoop. Je zag dus allemaal mensen langs lopen om popcorn te halen enzo. Hij was trouwens ook nog eens de verkeerde filmquote:Op maandag 18 april 2005 22:42 schreef berc het volgende:
is het normaal als ik ga afdingen in china town voor een paar leuke iloveny tshirts
Ik had wel een koelkast. Die tyfusveel herrie maakte als er gekoelt diende te worden. En die zo goed koelde, dat je gratis ijsblokjes in je cola kreegquote:Op dinsdag 19 april 2005 11:10 schreef Gurb het volgende:
daar heb ik ook gezeten, best relaxed hotel vlakbij de metro, had een hele grote kamer, alleen geen koelkast
nou als je 5 shirts voor 7 dollar kan kopen en 1 voor 5 dollar (dat ik te duur vindquote:Op maandag 18 april 2005 22:49 schreef mechatronics het volgende:
[..]
dude, ze zijn maar 5 dollar
of zelfs een keer gezien 10 dollar voor 5 shirts
of zelfs 7 dollar voor 5 shirts
die dingen kosten nou toch echt geen drol
afdingen is dus wel n beetje raar ja![]()
zien die dvd's er zo 'officieel' uit dan? met printje op dvd enzo.. Maar wel lache om zo genaaid te worden hahaquote:Op maandag 18 april 2005 22:54 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
bij die gekke chineze kan je dat vast wel doen. Maar vaak hebben ze volgens mij ook wel vaste prijzen. Maar mss dat je gewoon kan afdingen, gewoon proberen. Ik zou je trouwens niet aanraden om daar DVD's te kopen. Ik had een film gekocht, maar de film was gewoon opgenomen met een camcorder in de bioscoop. Je zag dus allemaal mensen langs lopen om popcorn te halen enzo. Hij was trouwens ook nog eens de verkeerde film.
In chinatown zijn allemaal kraampjes waar ze illigale shit verkopen. sommige van die (dvd) kraampjes hebben ze op wielen gemaakt. Was echt lache om te zien toen de NYPD langs reed, al die chinese pakken hun mobile kraampje en plasticzakken met illigalen dvd's en beginnen te rennen over de straat. Allemaal chineze die h'm peren voor de politie. Echt prachtig om te zien.
uhuquote:Op dinsdag 19 april 2005 08:59 schreef Gurb het volgende:
en anders loop je gewoon weg, er zijn genoegstands waar ze die dingen verkopen, dus je kan het makkelijk een paar keer proberen
erin?quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:44 schreef Douwe het volgende:
[..]
Ik had wel een koelkast. Die tyfusveel herrie maakte als er gekoelt diende te worden. En die zo goed koelde, dat je gratis ijsblokjes in je cola kreeg
En dat het dichtbij de metro ligt is een understatement: er is zelfs een metro ingang ín het gebouw
zo als new yorkes zouden zeggen: "Go to Jersey"quote:Op dinsdag 19 april 2005 15:45 schreef koston het volgende:
Weet iemand of er ook I Love NJ shirts te krijgen zijn? Veel origineler dan al die I Love NY shirts
Is inderdaad ideaal. Je stapt je kamer uit, lift in, naar beneden, lift uit, hoek om, deur door, hoek om, zwerver ontwijken, trap af, nog een hoek om en je staat op het perron.... Beter kan je 't niet krijgen dacht ik zo!quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:01 schreef berc het volgende:
[..]
erin? [afbeelding]
zag wel dat er een gelijknamige metro station was
Ik ook in hotel Pennsylvania gezeten!! Moet je voor de grap eens goed rond kijken op de verdieping waar je hotelkamer zit, en dan eens naar de bovenste verdieping gaan, en daar eens rond kijkenquote:Op dinsdag 19 april 2005 10:41 schreef Johan-Derksen het volgende:
Ik kan niet wachten...
21 juli is het zover...
10 dagen NY...
Hotel Pennsylvania
Heerlijk
Nergens voor nodig, ik ga binnenkort ook.quote:
staat in het vorige topicquote:Op woensdag 20 april 2005 18:59 schreef hmmmmmmmmm het volgende:
Weet iemand zo waar je goedkoop vliegreizen kunt boeken naar NY. Zonder accomodatie. Andere dingen mogen eventueel wel, maar die zullen wel niet worden aangeboden zonder accomodatie.
Klinkt idd interessant.... Van wie krijg jij zulke aanbiedingen?quote:Op woensdag 20 april 2005 19:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik kreeg vandaag een aanbod van Sheraton voor 4 nachten inclusief breakfast, ex BTW in Augustus voor $179 dollar per kamer
Als ik een vriendin had ging ik wel een lang weekend naar NY denk ik ondanks dat ik er al ben geweest. 140 euro voor een kamer in het Sheraton is natuurlijk niet echt veel
wat is er dan met de bovenste verdiepingen? Kan je trouwens ook op het dak ofzo? Lijkt me wel leuk om 'savonds dan vanaf het dak wat mooie foto's te maken.quote:Op dinsdag 19 april 2005 18:50 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Ik ook in hotel Pennsylvania gezeten!! Moet je voor de grap eens goed rond kijken op de verdieping waar je hotelkamer zit, en dan eens naar de bovenste verdieping gaan, en daar eens rond kijken
Op korte termijn zit een trip naar NY er niet in, maar volgend jaar wel weer, dus ik heb me maar meteen aangemeld bij Starwood...quote:Op woensdag 20 april 2005 20:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Van Starwood, oftewel van Sheraton zelf.
Laat maar weten of je interesse hebt dan geef ik je hun email, misschien kun je dan zonder lid te worden of te zijn ook wel boeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |