Inderdaad... een duur hotel pakken als je nog niet vaak in NYC bent geweest is niet zo verstandig... laatste keer dat ik er was, heb ik zo'n 8 uur per nacht in het hotel doorgebracht om te pitten en de rest was ik in de stad. 240 pop voor een week is trouwens voor niets!!!quote:Op zaterdag 2 april 2005 20:05 schreef kepler het volgende:
[..]
ik ben 2 jaar geleden ook in zo'n goedkoop hetel geweest. Het is geen topkwaliteit inderdaad, maar je slaapt er toch alleen maar. Maar daarom ben ik benieuwd naar die reviews, vooral waarom het zo slecht is. Ik heb namelijk hele lage eisen voor een hotel dat 150 mtr van Times Square ligt (en wat maar 240 euro kost voor 7 nachten)![]()
ben er al 2 keer geweest, en ik vermaak me prima in die stad. Het hotel is idd alleen om te slapenquote:Op maandag 4 april 2005 17:14 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Inderdaad... een duur hotel pakken als je nog niet vaak in NYC bent geweest is niet zo verstandig... laatste keer dat ik er was, heb ik zo'n 8 uur per nacht in het hotel doorgebracht om te pitten en de rest was ik in de stad. 240 pop voor een week is trouwens voor niets!!!
hey das nog eens cool wat je hebt gedaan! Was net weer me foto's van NYC aan het bekijken, en kwam toen ook nog een foto tegen van die tramway naar roosevelt island:quote:Op maandag 4 april 2005 16:46 schreef Gurb het volgende:
ik ben sinds afgelopen vrijdag terug van een weekje NY,was zeer de moeite waard, vijf dagen bewolkt, één dag zon en één dag regen
heb alle standaard dingen bezocht, en heb verder de gondel/airtram naar Roosevelt Island een keer genomen. Ben wezen kijken bij de NY autoshow en heb fietsen gehuurd en ben door het verkeer heen gefietst, dat is echt supergaaf, dan maak je de drukte pas echt mee.
foto's en mini-dagboek komen van de week online.
zat trouwens in Hotel Pensyllvania, tegenover madison square, was een grote kamer, maar niet echt luxe.
Tramway is wel aardig, je bent met een minuutje of drie aan de overkant, maar als je een gewone metrokaart hebt, kan je gratis mee, dus dan is het wel leuk.quote:Op maandag 4 april 2005 18:15 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
hey das nog eens cool wat je hebt gedaan! Was net weer me foto's van NYC aan het bekijken, en kwam toen ook nog een foto tegen van die tramway naar roosevelt island: [afbeelding] Ben zelf niet in de tram/gondel geweest, maar ik mss volgende keer. Hoe was het uitzicht, kan je mooie plaatjes schieten vanuit de tram? Was het de moeite waard? En dat fietsen lijkt me dus ook super gaaf, zou je daar wat meer over kunnen vertellen. Waar heb je gefietst, was het niet erg gevaarlijk tussen al die auto's? Doet me denken aan die clip van Thicke, "when i get you alone" ofzo... Zie je ook zo'n gast die post moet rond brengen in NYC op zijn fiets, en dan door het verkeer fietst. Toen ik dat zag d8 ik: dat ljkt me wel leuk om te doen in NYC. Lekker over de bk bridge crossen en door het verkeer razen...Ook wel leuk baantje lijkt me trouwens als je in NYC woont...
quote:The Five Boro Bike Tour returns to the city streets for the 28th annual event – the largest recreational cycling event in the U.S.
Tens of thousands of recreational cyclists, fitness enthusiasts, families and friends from around the globe will join together in lower Manhattan to kick off the 42-mile Tour through New York’s five boroughs.
The Tour starts in the canyons of Manhattan and travels over streets and roads, highways and bridges to a fun-filled Festival at Fort Wadsworth on Staten Island. Five Rest Areas along the way have snacks and water, bathrooms and first aid, bike repair and places to reunite with friends.
Twelve hundred volunteers serving as Marshals and Tour Corps help you enjoy the day.
There’s no better way to see New York City than cycling through it!
Ik ben vorig jaar onder andere in San Fransisco geweestquote:Op donderdag 7 april 2005 10:39 schreef Razer het volgende:
Zucht na het horen van die geluiden en het zien van die foto's wil ik zo graag terug, maar jah eerst dit jaar San Francisco en volgend jaar zien we wel weer verder
Geen foto's gemaakt?quote:Op donderdag 7 april 2005 10:58 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik ben vorig jaar onder andere in San Fransisco geweestZo'n mooie stad, niet normaal. Dat nr "I Left My Heart In San Fransisco" gaat wel op voor mij. The City by the Bay rocks !! Alleen wel jammer dat het daar niet altijd zonnig is. Toen ik daar vorig jaar 3 dagen was was het nogal grijs. Maar ik zal het uitzicht over de vallei (want SF ligt een beetje in een vallei) en de baai toen we aan kwamen rijden over de snelweg nooit meer vergeten.
Ik zal ook zeker nog (meerdere) keren terug gaan naar de westkust van de USA.
370 om precies te zijn (maar niet alleen van SF uiteraard) Ben momenteel echter @ work dus kan ze nu niet postenquote:
Zou je misschien binnekort als je tijd hebt een paar mooie van SFS willen posten?quote:Op donderdag 7 april 2005 16:17 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
370 om precies te zijn (maar niet alleen van SF uiteraard) Ben momenteel echter @ work dus kan ze nu niet posten
Dat zal ik dit weekend doen want dan heb ik daar tijd voor.quote:Op donderdag 7 april 2005 17:54 schreef Razer het volgende:
[..]
Zou je misschien binnekort als je tijd hebt een paar mooie van SFS willen posten?
waar naar toe in de states?quote:Op zaterdag 9 april 2005 19:13 schreef Dizzee het volgende:
* Dizzee gaat alweer voor de 2e keer in 1 jaar tijd naar de States.![]()
Ik zou ze ff bellen, of een mailtje sturen... ze zijn niet echt bijster slim daar... maar ja redelijk goedkoopquote:Op zondag 10 april 2005 16:37 schreef Dizzee het volgende:
BrauN, jij hebt je tickets ook besteld bij vliegwinkel.nl ? Hoelang duurde dat? Ik heb namelijk nog niets van hen ontvangen terwijl ik vorige week besteld heb.![]()
Sorry, mijn pa heeft die tickets geregeld, maar ik geloof dat het vrij snel ging. Ik zou dus maar effe bellen of mailen.quote:Op zondag 10 april 2005 16:37 schreef Dizzee het volgende:
BrauN, jij hebt je tickets ook besteld bij vliegwinkel.nl ? Hoelang duurde dat? Ik heb namelijk nog niets van hen ontvangen terwijl ik vorige week besteld heb.![]()
ben je maandag 06-06 nog op Columbia BrauN ? of kan je toch meeten voor Macy's ?quote:Op zondag 10 april 2005 18:58 schreef BrauN het volgende:
[..]
Sorry, mijn pa heeft die tickets geregeld, maar ik geloof dat het vrij snel ging. Ik zou dus maar effe bellen of mailen.
Ik heb het officiële programma voor die dag nog niet ontvangen, ik laat het je nog weten.quote:Op zondag 10 april 2005 19:01 schreef Xlarge het volgende:
[..]
ben je maandag 06-06 nog op Columbia BrauN ? of kan je toch meeten voor Macy's ?
Idd.quote:Op zondag 10 april 2005 18:36 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Ik zou ze ff bellen, of een mailtje sturen... ze zijn niet echt bijster slim daar... maar ja redelijk goedkoopmij waren ze de vorige 2 keer vergeten
misschien kan je helemaal nog niet inchecken? Meestal kan dat pas een dag van te voren ofzoquote:Op dinsdag 12 april 2005 19:17 schreef Dizzee het volgende:
[..]
Idd.
Ook bij mij waren ze 'vergeten' het eTicket te sturen. Factuur was wel binnen 2 minuten na boeking binnen.![]()
Ik heb gelezen dat ik nu ook online kan inchecken, maar delta herkent mn nummer niet. Iemand enig idee?
I know, maar hij herkent het ticket helemaal niet?quote:Op dinsdag 12 april 2005 20:11 schreef kepler het volgende:
[..]
misschien kan je helemaal nog niet inchecken? Meestal kan dat pas een dag van te voren ofzo
dan weet ik het niet...quote:Op dinsdag 12 april 2005 20:24 schreef Dizzee het volgende:
[..]
I know, maar hij herkent het ticket helemaal niet?
game party @ keplerquote:Op dinsdag 12 april 2005 20:32 schreef kepler het volgende:
ik heb GT4 voor op de playstation, en daar zit ook een circuit in NY bij. Ik ging gewoon langzamer rijden om ff te kijken op Times Square![]()
Het is dus precies nagemaakt, met Toy's r Us, en dat gebouwtje in het midden. Echt cool
Nee, dat is het niet.quote:Op donderdag 14 april 2005 20:09 schreef matthijst het volgende:
Dope foto's CoolGuy. Is het daar iedere dag zo bewolkt? Da's wel minder
Ja sorry hoorquote:Op vrijdag 15 april 2005 00:13 schreef CalifornianNewYorker het volgende:
Coolguy, die zig zag straat heet Lombard Street en open een San Francisco topic!!! SF is cool, heb daar ook gewoond.
ik denk dat je de verkeerde heb gequoted Coolguyquote:Op vrijdag 15 april 2005 08:50 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja sorry hoorwas iemand in dit topic die wat fotootjes vroeg van SF omdat ie er deze zomer heen gaat....don't shoot me
![]()
ik denk dat ie zich een beetje aangevallen voelt door de uitroeptekens van californiannewyorker, maar volgus mij is het alleen maar positief bedoeldquote:Op vrijdag 15 april 2005 09:27 schreef Xlarge het volgende:
[..]
ik denk dat je de verkeerde heb gequoted Coolguy
nu zie ik het ja ...quote:Op vrijdag 15 april 2005 12:32 schreef berc het volgende:
[..]
ik denk dat ie zich een beetje aangevallen voelt door de uitroeptekens van californiannewyorker, maar volgus mij is het alleen maar positief bedoeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |