Gijs neem een borrel ! Doe eens rustig man.... ik zie de ADHD in je posts !quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:54 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Eikel,
zit hier helemaal op en neer te springen van teveel energie
Wat ga je doen dan? Naakt?quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:58 schreef Ker_Plunk het volgende:
Had ik al verteld dat me eerste fotoopdracht binnen is ?
Ik hoop dat je succes ermee hebt pikquote:Op woensdag 30 maart 2005 00:58 schreef Ker_Plunk het volgende:
Had ik al verteld dat me eerste fotoopdracht binnen is ?
Dank jequote:Op woensdag 30 maart 2005 01:00 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik hoop dat je succes ermee hebt pik
Zo,..niet boeiend.quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:10 schreef Bastard het volgende:
Ik moet trouwens mn Volvo weg doen.. heb er toch nog wel mankementen aan dat ik denk "mmm, misschien wil ik straks wel een auto waarbij de kofferbak wel open kan."
Ja, open kan die wel, maar moet er dan een stok tussen zetten, om die klep open te houden. Er mist 1 zo'n armpje om het raam op te tillen zeg maar. Zwaar zon achterklep.
De achterbank.. is in delen neerklapbaar.. ook wel handig, want de bestuurdersstoel is de leuning van kapot. Hij zakt naar achteren, maar dankzij in delen neerklapbare achterbank kan hij niet meer verder.
Natuurlijk hier en daar een beetje roest, vooral rechtsachter waar het enige remedy om de gehele roest te verwijderen zou zijn een nieuwe deur te plaatsen.
En toch..... heb ik zitten kijken naar weer een andere Volvo.. die dingen rijden zo lekker relaxt, alle ruimte, degelijk motorisch enzo dan, en een veilig gevoel.. "deze jongen brengt me nog wel thuis".
Ben een Volvo man
170 uur, wat een respectquote:Op woensdag 30 maart 2005 23:44 schreef Chocobo het volgende:
Heb net mijn WoW account stop gezet. Heb is nu leuk geweest... na dik 170 uur ofzo heb ik het wel gezien. Wil nu niet meer betalen.... ben in totaal nu 45 euro game + 12 euro voor die ene maand kwijt... best netjesHoop speelplezier voor dat geld
In ieder geval krijg ik nu hetzelfde wat Strol heeft...... er gaat teveel tijd inzitten en ik mis games als MGS en Jade Empire... goede offline singleplayer games !!
Heb ook mijn XboxLive account niet verlengt....Ik koop wel weer een setje tegen de tijd dat er een cool online game is. Voorlopig niet dus voor mij..... eerst MGS3, Jade Empire, SC3 en dan nog Conker..... daarna ga ik alweer verhuizen
In ieder geval wacht ik nu met smart op MGS
Waarom ik dit allemaal post? Geen idee...... de Gijsjes is voor mij soms een persoonlijke weblog
Lieve lieve Gijsjes
Hij komt zondag ook langs.quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nu is het alleen wel klaar, tot over een maand
alleen de eerste zinquote:Op woensdag 30 maart 2005 01:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heerlijk dat je weer ff gepost hebt Ker.![]()
![]()
Nu is het alleen wel klaar, tot over een maand
Zwangerquote:Op woensdag 30 maart 2005 00:53 schreef Bastard het volgende:
Vreemde club ook die Gijsjes eigenlijk.. we zijn echt wel degelijk de theemutsen ergens in een hoekje van FOK.. nu al 3 jaar wel denk ik.
Thuis alles best, Tam is alleen moe de laatste tijd.
blablablaquote:Op woensdag 30 maart 2005 07:34 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
170 uur, wat een respectWelk level heb je bereikt Gijs?
Ik vond het inderdaad ook teveel tijd kosten.
Maar ook het ontbreken van een algeheel doel, een overkoepelend verhaal vond ik een groot gemis. Had jij dat niet? Als ze de mogelijkheden en de immense wereld van WoW nu eens hadden gecombineerd met de verhaallijn van Fable. Dat was pas een spel geweest
Mijn XBox Live account hou ik aan, al is het alleen maar voor updates en downloadable content.Het wordt tijd dat Jade Empire en Conker verschijnen, die kruisdoos staat al veels te lang uit!
Gijsjes-topics als weblog? Ik ken! Heerlijk medium om dingen van je af te schrijvenOf mensen er nu inhoudelijk op ingaan of dat struik een plaatje van een bloot mokkel als reply post boeit niet, je bent je ei in elk geval kwijt. En praten over games is natuurlijk heerlijk, dat is hier met als die 40+ op de afdeling onmogelijk zonder allerlei rare blikken te krijgen.
Gloggen...geweldige term
Volvo's heersenquote:Op woensdag 30 maart 2005 01:10 schreef Bastard het volgende:
Ik moet trouwens mn Volvo weg doen.. heb er toch nog wel mankementen aan dat ik denk "mmm, misschien wil ik straks wel een auto waarbij de kofferbak wel open kan."
Ja, open kan die wel, maar moet er dan een stok tussen zetten, om die klep open te houden. Er mist 1 zo'n armpje om het raam op te tillen zeg maar. Zwaar zon achterklep.
De achterbank.. is in delen neerklapbaar.. ook wel handig, want de bestuurdersstoel is de leuning van kapot. Hij zakt naar achteren, maar dankzij in delen neerklapbare achterbank kan hij niet meer verder.
Natuurlijk hier en daar een beetje roest, vooral rechtsachter waar het enige remedy om de gehele roest te verwijderen zou zijn een nieuwe deur te plaatsen.
En toch..... heb ik zitten kijken naar weer een andere Volvo.. die dingen rijden zo lekker relaxt, alle ruimte, degelijk motorisch enzo dan, en een veilig gevoel.. "deze jongen brengt me nog wel thuis".
Ben een Volvo man
Ja..... het gemis van een verhaal wist ik wel. Het is immers een MMORPG. Je verhalen moeten van je online ervaringen komen. Vreselijk goed spel maar andere games lijden er nu onder Gijs en dat kan echt niet. Vind 170 uur wel genoeg zoquote:Op woensdag 30 maart 2005 07:34 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
170 uur, wat een respectWelk level heb je bereikt Gijs?
Ik vond het inderdaad ook teveel tijd kosten.
Maar ook het ontbreken van een algeheel doel, een overkoepelend verhaal vond ik een groot gemis. Had jij dat niet? Als ze de mogelijkheden en de immense wereld van WoW nu eens hadden gecombineerd met de verhaallijn van Fable. Dat was pas een spel geweest
Mijn XBox Live account hou ik aan, al is het alleen maar voor updates en downloadable content.Het wordt tijd dat Jade Empire en Conker verschijnen, die kruisdoos staat al veels te lang uit!
Gijsjes-topics als weblog? Ik ken! Heerlijk medium om dingen van je af te schrijvenOf mensen er nu inhoudelijk op ingaan of dat struik een plaatje van een bloot mokkel als reply post boeit niet, je bent je ei in elk geval kwijt. En praten over games is natuurlijk heerlijk, dat is hier met als die 40+ op de afdeling onmogelijk zonder allerlei rare blikken te krijgen.
Gloggen...geweldige term
blablablablaquote:Op woensdag 30 maart 2005 08:23 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja..... het gemis van een verhaal wist ik wel. Het is immers een MMORPG. Je verhalen moeten van je online ervaringen komen. Vreselijk goed spel maar andere games lijden er nu onder Gijs en dat kan echt niet. Vind 170 uur wel genoeg zo
Live wil ik ook voor content maar dat is er voorlopig niet
Gloggen,......... zo heerlijk
quote:Op woensdag 30 maart 2005 08:25 schreef silver-surfer het volgende:
Gloggen ook![]()
... dat woord
Gijsjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |