quote:A trip through the Mopar Nationals only a few years back would have turned up almost no street machines and a ton of restored cars. Fans of Chrysler products are justifiably loyal to their vehicle's stock status since it's always been the way to protect or build the car's value. While the '70s and early '80s saw some Pentastar projects with Pro Street modifications, it's just not a big target for the aftermarket.
Yet, as musclecar owners found that swapping out those 14- or 15-inch wheels for 17s can drastically improve the car's handling and braking characteristics, the Mopar fans have been the last to consider it--until now. Matt Delaney's V-10-powered '68 Charger g-Machine has changed the minds of many Mopar fans. PHR Street Machine of the Year contender? We'd have to say, "Yes!"
quote:One call and a big check sent to the Viper Connection (770-533-9770) produced a 441hp, 488ci aluminum V-10 mated to a T-56 six-speed manual gearbox and the required computer, right out of the Mopar Performance catalog. "When I opened the crate," said Delaney, "I was overwhelmed! I didn't know what car I could put it in, but I'd gone too far to stop.
nee met een drukregelaar kan je regelen hoe druk het op de weg is. dat is handig want wanneer je lekker wilt knallen zet je 'm op lekker weinig verkeerquote:Op dinsdag 29 maart 2005 23:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
nou bij deze moet hij zelf met zijn vingertje op het gaatje gaan zitten drukken om de druk te voelen, er zijn ook dingen met een metertje die de druk aangeeft, hij vraagt zich af wat beter is!
quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:01 schreef Tjabbo het volgende:
ff lastpost van vorig topique:
[..]
nee met een drukregelaar kan je regelen hoe druk het op de weg is. dat is handig want wanneer je lekker wilt knallen zet je 'm op lekker weinig verkeer
aaah om de boost op af te lezen bedoel jequote:Op dinsdag 29 maart 2005 23:58 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ja ik geloof dat fuzzy logic auto-learning heeft. maar is dat alles???
dan hoef ik het niet
over deingebouwde drukmeter.
de supra turbodruk meter gebruikt als eenheid mm/Hg, en schijnt niet enorm naukeurig te zijn.
ik wil in bar de druk gemeten hebben.
of zou ik net zo goed een ander metertje kunnen installeren?
kost ook weer ¤¤¤
naja als de 6de pagina is aangebroken en ik ben online pleur ik er alvast een in elkaarquote:Op woensdag 30 maart 2005 00:03 schreef Hugster het volgende:
teeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeering TFFFF nwat doe je het weer asociaal tering snel![]()
![]()
![]()
![]()
Hobby van je????
u gaat door voor de magnetronquote:Op woensdag 30 maart 2005 00:03 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
aaah om de boost op af te lezen bedoel je![]()
quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:04 schreef Hugster het volgende:
Rembo en Rembo verzamelteep deel 2 aan het kijken is![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:04 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
naja als de 6de pagina is aangebroken en ik ben online pleur ik er alvast een in elkaar
Die wil ik ookquote:Op woensdag 30 maart 2005 00:04 schreef Hugster het volgende:
Rembo en Rembo verzamelteep deel 2 aan het kijken is![]()
![]()
Ja ik ook hequote:
ach, dat gebrabbel van je went welquote:Op woensdag 30 maart 2005 00:05 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
u gaat door voor de magnetron
ik was niet erg duidelijk he![]()
was idd niet echt duidelijk neequote:Op woensdag 30 maart 2005 00:05 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
u gaat door voor de magnetron
ik was niet erg duidelijk he![]()
Niet te gleeeeeeuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuven!!!quote:
Whehehehehequote:Op woensdag 30 maart 2005 00:11 schreef Hugster het volgende:
[..]
Niet te gleeeeeeuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuven!!!
dat is toch niet normaalll???
Dat is abnormaal!!![]()
Dat is niet normaal!!![]()
de gluuuuuuuuuuuuuuuuuuuurbuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurquote:Op woensdag 30 maart 2005 00:11 schreef Hugster het volgende:
[..]
Niet te gleeeeeeuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuven!!!
dat is toch niet normaalll???
Dat is abnormaal!!![]()
Dat is niet normaal!!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |