tot ziensquote:Op zondag 3 april 2005 17:48 schreef rotskibo het volgende:
Castelen was vandaag de zwakste schakel.
Hij speelde anders een hele goede wedstrijd toen hij tegenover Ashley Cole stond.quote:Op maandag 4 april 2005 11:45 schreef the_legend_killer het volgende:
ALs Castelen tegen een snelle back speelt kan die niks.
Daarom had Ashley Cole het wel moeilijk tegenover hemquote:Op maandag 4 april 2005 11:59 schreef the_legend_killer het volgende:
Die Engelsen gingen niet voluit.
En zo goed vond ik hem niet.
Die heeft in Engeland nooit een directe tegenstander...........quote:Op maandag 4 april 2005 12:21 schreef Naggelwauz het volgende:
[..]
Daarom had Ashley Cole het wel moeilijk tegenover hem
quote:Op zondag 3 april 2005 20:12 schreef FrankyMcG het volgende:
Castelen kon me vandaag weer niet overtuigen, en was schuld aan de 4-2.
quote:05-04-2005: Newcastle zoekt speler als Castelen
[Bron: FR-Fans.nl]
De website sportnetwork.net weet te melden dat de delegatie van Newcastle, die afgelopen zondag in de Kuip was, voor zowel Dirk Kuijt, als Romeo Castelen kwam kijken. Toch zouden de Magpies meer opzoek zijn naar een van nature rechter aanvaller, Castelen zou precies de speler zijn die Newcastle zoekt. Romeo Castelen viel in Engeland het eerst op tijdens zijn optreden in de oefeninterland Engeland Nederland (0-0), in februari van dit jaar.
Maar hij staat wel op 10 goals en 10 assists, dat kunnen niet veel aanvallers in Nederland zeggen, en hij is transfervrij gehaald dus een miskoop is het zeker niet.quote:Op maandag 4 april 2005 16:47 schreef the_legend_killer het volgende:
En tegen wat voor clubs
De Graafschap niveau
Hij is rechtsbuiten en transfervrij opgeduikeld, daar heb je gelijk in. Talentvol is een heel ander verhaalquote:Op dinsdag 5 april 2005 12:42 schreef rotskibo het volgende:
Zeg eerlijk, een talentvolle Nederlandse rechtsbuiten die ook nog is transfervrij opgeduikeld is.
Als ik Ajax en PSV was zou ik me toch ff achter mijn oren krabben![]()
Het zit je wel dwars he? Zie ook het Kuyt topicquote:Op dinsdag 5 april 2005 15:16 schreef aldostuta het volgende:
Hij is rechtsbuiten en transfervrij opgeduikeld, daar heb je gelijk in. Talentvol is een heel ander verhaal![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |