je hebt dezelfde als mij! alleen heb ik de 5 snaar met doorzichtig zwartquote:Op woensdag 30 maart 2005 11:34 schreef Djaser het volgende:
Ik zal thuis eens kijken Etter.
Mijn bas dan maar, ik heb de zwarte variant (helaas geen eigen foto)
[afbeelding]
BTB400QM
1 2 3 4 5 | 1 e 2 e 3 e 4 e G------------------------------ D-------------7-----5--------- A-------------------------7--- E---5--5---------------------- |
1 2 3 4 5 | 1 e 2 e G------------ D-------5--h7-- A-5--h7-------- E------------- |
En je mist een snaarquote:Op woensdag 30 maart 2005 17:08 schreef _Etter_ het volgende:
[afbeelding]
alleen komt die op dit plaatje slecht uit, normaal zie je die strepen helemaal niet zo goed.
lol inderdaad, als je de 5 snarige versie zoekt moet je naar de BTB405QM zoeken...dat is de 5 snarige versiequote:
Mooi ding! Heb je een originele Gibson? En zo ja, hoe oud?quote:Op woensdag 30 maart 2005 20:47 schreef Ulx het volgende:
[afbeelding]
mijn dondervogeltje. Helaas ben ik niet al te muzikaal, maar ik probeer wel elke dag wat te spelen op dit ding.
nee, epiphone, remake uit 1997.quote:Op woensdag 30 maart 2005 20:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mooi ding! Heb je een originele Gibson? En zo ja, hoe oud?
Da's dan wel weer een beetje jammer maar dat neemt niet weg dat ik het een mooi ding vind. Ik heb nog wel eens een Gibson gehad, geen Thunderbird maar een Victory Artist. Dat was niet bepaald een goede bas, wel duur!quote:
Ehh... dat was de backline tijdens het concert. Klonk op zich wel aardig, maar te weinig punch.quote:Op donderdag 31 maart 2005 09:55 schreef the_opposite het volgende:
stoer! Maar versterk je op deze foto je contrabas nu over een huis-tuin-en-keuken Hartke ha3500???
!!!quote:Op donderdag 31 maart 2005 15:05 schreef Fentoozler het volgende:
Hmm, ik heb zelf een electrische gitaar (gibson SG).. Maar een vriend gaat in de meivakantie een basgitaar kopen. Alleen heeft hij vrijwel geen ervaring met enigzins gitaar spelen, ik heb hem een beetje gitaar leren spelen op een akoestische gitaar..
Alleen waar moeten we opletten als we samen een basgitaar gaan kopen?? Is dat ongeveer net zo als bij de electrische gitaar?? (klinkt die clean, alles in orde etc. etc.).. We zoeken ongeveer een Punk basgitaar, maar ook voor clean geluid.
En het budget is rond de 1000 euro, iemand tips welke gitaar hij moet kopen, of is het best om gewoon naar de winkel te gaan en te voelen welke het beste speelt *wat ik gedaan heb btw* ??
1 2 3 4 | G|-------------------------------- D|-------------------------------- A|-----6-5---0-5--6-5--0--5--8--4~ E|0-5----------------------------- |
Nou.. een beginner kun je het niet echt noemen, heeft hier boven bij mij een half jaar ongeveer op een Squier electrische gitaar staan raggen, en kan toch wel een aardig toontje weg spelen..quote:
hehe, als ik het nog eens zo lees kan je best wel eens gelijk hebbenquote:Op woensdag 6 april 2005 22:55 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
volgens mij bedoelt hij de code om een tab in je post te zetten zoals Tarmelane hierboven doet? of niet?
zoja, ik weet het niet...
ik wacht op het boek van sean malone, hier staat het intro: http://smgk.blogspot.com/quote:Op donderdag 7 april 2005 22:58 schreef WWs het volgende:
Ik ben op zoek naar goede bas gitaar (les) boeken...iemand suggesties?
hoe ging die?quote:Op zondag 10 april 2005 18:09 schreef Djaser het volgende:
Damn, zo mijn eerste openbare optreden. Weinig zin
In ieder geval geen Stagg.... No offence tegen de Stagg-bezitters hier, maar ik heb er erg slechte ervaringen mee...quote:Op maandag 11 april 2005 11:46 schreef BlackDragon het volgende:
Kan iemand mij misschien vertellen wat een leuke 'beginnersbas' is voor een leuke prijs?
Ik zie een hoop merken, maar geen idee wat goed of slecht is...![]()
Hey, die heb ik ook!quote:Op woensdag 30 maart 2005 20:47 schreef Ulx het volgende:
[afbeelding]
mijn dondervogeltje. Helaas ben ik niet al te muzikaal, maar ik probeer wel elke dag wat te spelen op dit ding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |