Allemaal berekende waarden bij optimale omstandigheden, en nog eens van autoweek.nl ook. die zijn zo betrouwbaar als een verrotte houten hangbrug.quote:Op woensdag 30 maart 2005 02:56 schreef yup het volgende:
Handbak en automaat hebben beide 0-100 tijd van 8.5 seconden. Dit kan NOOIT, maar dan ook NOOIT kloppen... Met de handbak schakel je ALTIJD sneller dan de automaat (ik heb het over deze selespeed bak dus opbokken met de nieuwste BMW SMG2 en Mercedes automaten), dus volgens mij klopt die 8.5 seconden alleen bij de handbak...
Als je verder had gekeken had je kunnen lezen dat ik ook inhoudelijk heb gereageerd.....quote:Op woensdag 30 maart 2005 02:40 schreef PNG het volgende:
[..]
tGing alleen niet om een Opel. tGing om een Fiat. Een Abarth zelfs. Een Fiat 2.4 Abarth nog wel. Met 170 Pk nog wel.
Met prestaties van een 110 Pk TDI.
Zegt dat iets over zo'n auto ? Oordeel zelf maar. Mag je erna weer gaan schelden op andere merken.
quote:Op woensdag 30 maart 2005 09:15 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Allemaal berekende waarden bij optimale omstandigheden, en nog eens van autoweek.nl ook. die zijn zo betrouwbaar als een verrotte houten hangbrug.
En je moet erg goed kunnen shiften wil je het winnen van een automaat bij 0-100.
oppassen met dat woordje nooit yup...
Ik had het over m'n eigen automaatbak uit '89 hoorquote:Op woensdag 30 maart 2005 11:42 schreef yup het volgende:
[..]
Tjabbo lees eens goed: tuurlijk SMG2 en de allernieuwste schakel je er heus niet zomaar uit, maar selespeed is SCHANDALIG traag![]()
ey zout eens op met je droge opmerkingenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:15 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
liever en 'snelle' alfa?
snel kapot zeker?
zou nog liever in een opel rijden dan in een alfa.
..... en die mini is "slechts" een 1.6 (weliswaar met turbo), scheelt even 800 cc met dezelfde hoeveelheid pk's, en dan nog sneller ookquote:Op woensdag 30 maart 2005 13:22 schreef Dungeonmaster het volgende:
Mijn Mini doet 0-100 in iets meer dan 7 seconden en die heeft ook 170 PK. Maar ja, ff on topic. De Stilo waar ik in had gereden was handgeschakeld. Vond ook dat er wat PK´s verloren leken te gaan. Het sturen vond ik echt vervelend. Veel te direkt en inderdaad, zoals eerer gezegd, zonder gevoel. Vind het wel een mooie auto, dat wel.
*grin*quote:Op woensdag 30 maart 2005 13:39 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
..... en die mini is "slechts" een 1.6 (weliswaar met turbo), scheelt even 800 cc met dezelfde hoeveelheid pk's, en dan nog sneller ook![]()
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 23:37 schreef Tjabbo het volgende:
houden we het even gezellig en puur over de fiat alstublieft?
De achterkant is het enige wat ik mooi vindquote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:57 schreef BaBy-G het volgende:
mooie bakkie... alleen vind ik de achterkant van de 4 deurs mooier...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |