abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25847882
dubbel
Bla bla bla photoshop veerpootbruggen bla bla mekker mekker veel vetter, blabla photoshop skyline veel sneller
blablabla internet warrior, veel vetter, photoshop auto sneller blabla nürburgring playstation
pi_25847959
De selespeed bak word vaak afgekraakt omdat ie echt traag is...

En de acceleratie van de wagen is niet om naar huis te schrijven... Ding gaat in 9+ seconden naar de 100, waar zijn de 170 pk's heen ?

Dit is niet door een review van de autoweek, maar door de meeste reviews... En zoals PNG zegt, een ouwe GSi zelfs rijd dat ding weg naar de 100. Ja kan je niet schelen enzo, dit ding heeft verdomme 170 pk's... Waar blijven die ? Een Golf 3 VR6 heeft ook 170 pk (ok 174) en die klaart de 0-100 in +- 8 seconden af... En weegt ongeveer hetzelfde...

215 km/u dat kan ook harder volgens mij...

Ik denk dat er een stelletje prutsers bij Fiat zijn.

Handbak en automaat hebben beide 0-100 tijd van 8.5 seconden. Dit kan NOOIT, maar dan ook NOOIT kloppen... Met de handbak schakel je ALTIJD sneller dan de automaat (ik heb het over deze selespeed bak dus opbokken met de nieuwste BMW SMG2 en Mercedes automaten), dus volgens mij klopt die 8.5 seconden alleen bij de handbak...

Enorme pluspunt van die wagen, de 5 cylinder, het is een 5-inlijn, ONGELOFELIJK mooie sound heeft dat ding, echt waar...
  woensdag 30 maart 2005 @ 09:15:32 #28
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_25848993
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 02:56 schreef yup het volgende:

Handbak en automaat hebben beide 0-100 tijd van 8.5 seconden. Dit kan NOOIT, maar dan ook NOOIT kloppen... Met de handbak schakel je ALTIJD sneller dan de automaat (ik heb het over deze selespeed bak dus opbokken met de nieuwste BMW SMG2 en Mercedes automaten), dus volgens mij klopt die 8.5 seconden alleen bij de handbak...
Allemaal berekende waarden bij optimale omstandigheden, en nog eens van autoweek.nl ook. die zijn zo betrouwbaar als een verrotte houten hangbrug.
En je moet erg goed kunnen shiften wil je het winnen van een automaat bij 0-100.
oppassen met dat woordje nooit yup...
pi_25849113
De Abarth is tegenwoordig ook ZONDER selespeed verkrijgbaar hoor. Heet dan de Abarth 17M of iets dergelijks.
pi_25851349
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 02:40 schreef PNG het volgende:

[..]

tGing alleen niet om een Opel. tGing om een Fiat. Een Abarth zelfs. Een Fiat 2.4 Abarth nog wel. Met 170 Pk nog wel.

Met prestaties van een 110 Pk TDI.

Zegt dat iets over zo'n auto ? Oordeel zelf maar. Mag je erna weer gaan schelden op andere merken.
Als je verder had gekeken had je kunnen lezen dat ik ook inhoudelijk heb gereageerd.....
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_25851851
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 09:15 schreef Tjabbo het volgende:

[..]

Allemaal berekende waarden bij optimale omstandigheden, en nog eens van autoweek.nl ook. die zijn zo betrouwbaar als een verrotte houten hangbrug.
En je moet erg goed kunnen shiften wil je het winnen van een automaat bij 0-100.
oppassen met dat woordje nooit yup...


Tjabbo lees eens goed: tuurlijk SMG2 en de allernieuwste schakel je er heus niet zomaar uit, maar selespeed is SCHANDALIG traag En dat noemt zich een sportieve wagen IMHO neem je gewoon de handbak bij deze wagen... Komt de auto beter tot zijn recht. Maar ga hier niet discussieren of je wel of niet kan winnen van die selespeed, geloof me, van die selespeed wint elke idioot het... Kennis had ermee proefgereden, en die heeft echt totaal niks met sportiviteit enzo, eerste waar ie over zeurde was hoe traag het ding schakelde

Koop gewoon een handbak raak je tenminste niet gefrustreerd dat dat ding 3 jaar over doet om te schakelen...
pi_25852797
beetje zonde dat de auto door sommigen de grond in geboord wordt zonder dat ze er ooit in hebben gereden. die selespeed bak shakelt gewoon prima, maar is niet als een F1 bak. t punt is is dat je niks te doen hebt tijdens het schakelen, en daarom langzaam lijkt te gaan. in werkelijkheid valt het best mee. en ik denk dat ik er zelf niet tegenop zal kunnen schakelen.

verder merk je door het het koppel wel degelijk dat je met een grotere motor aan het rijden bent, en als je vanaf 100 ofzo tegen een golf GTI ofzo gaat rijden dat het toch :w golf is.
2825cc Single Turbo Beast
  woensdag 30 maart 2005 @ 12:42:38 #33
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_25852987
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 11:42 schreef yup het volgende:

[..]



Tjabbo lees eens goed: tuurlijk SMG2 en de allernieuwste schakel je er heus niet zomaar uit, maar selespeed is SCHANDALIG traag
Ik had het over m'n eigen automaatbak uit '89 hoor

En verder, wat Ultimora zegt. Heb je die Abarth gereden? of weer alleen verhaaltjes gehoord?
pi_25853274
Vooralsnog zegt iedereen die in een Selespeed heeft gereden (van welk type ook) dat ze nooit meer terug willen dus het is vast niet zo'n butt-systeem zoals alle experts hier beweren.
  woensdag 30 maart 2005 @ 13:10:33 #35
73023 hifonics
Power From The Gods
pi_25853539
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 22:15 schreef _GdR_ het volgende:

[..]

liever en 'snelle' alfa?
snel kapot zeker?

zou nog liever in een opel rijden dan in een alfa.
ey zout eens op met je droge opmerkingen

alfa rijdt en mn opel ook
Watskebeurt? Watskebeurt? Watskebeurt?
  woensdag 30 maart 2005 @ 13:22:11 #36
14814 Dungeonmaster
Comes with sword
pi_25853805
Mijn Mini doet 0-100 in iets meer dan 7 seconden en die heeft ook 170 PK. Maar ja, ff on topic. De Stilo waar ik in had gereden was handgeschakeld. Vond ook dat er wat PK´s verloren leken te gaan. Het sturen vond ik echt vervelend. Veel te direkt en inderdaad, zoals eerder gezegd, zonder gevoel. Vind het wel een mooie auto, dat wel.

[ Bericht 0% gewijzigd door Dungeonmaster op 30-03-2005 13:39:43 ]
Rescuer of the distressed damsel
pi_25854227
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 13:22 schreef Dungeonmaster het volgende:
Mijn Mini doet 0-100 in iets meer dan 7 seconden en die heeft ook 170 PK. Maar ja, ff on topic. De Stilo waar ik in had gereden was handgeschakeld. Vond ook dat er wat PK´s verloren leken te gaan. Het sturen vond ik echt vervelend. Veel te direkt en inderdaad, zoals eerer gezegd, zonder gevoel. Vind het wel een mooie auto, dat wel.
..... en die mini is "slechts" een 1.6 (weliswaar met turbo), scheelt even 800 cc met dezelfde hoeveelheid pk's, en dan nog sneller ook
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  woensdag 30 maart 2005 @ 13:43:36 #38
14814 Dungeonmaster
Comes with sword
pi_25854318
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 13:39 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

..... en die mini is "slechts" een 1.6 (weliswaar met turbo), scheelt even 800 cc met dezelfde hoeveelheid pk's, en dan nog sneller ook
*grin*
Rescuer of the distressed damsel
  woensdag 30 maart 2005 @ 13:46:46 #39
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_25854397
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 23:37 schreef Tjabbo het volgende:
houden we het even gezellig en puur over de fiat alstublieft?
pi_25858175
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 21:57 schreef BaBy-G het volgende:
mooie bakkie... alleen vind ik de achterkant van de 4 deurs mooier...
De achterkant is het enige wat ik mooi vind
Nu ook in vanillesmaak
  woensdag 30 maart 2005 @ 19:02:33 #41
65351 B_BOY
De kater komt later.
pi_25862115
me oom heeft er 1. hijs er wel tevreden over.
Remlof is een Spellings Nsb'er
pi_25862412
Wat een kinderachtige reacties hier

Waar gaat het heen met de wereld...

Maaruh voor 2600 euro meer heb je een Civic Type-R en qua ragbaarheid is die toch wel een stuk leuker ^_^
en toen.....
pi_25925156
ik heb er een week of 3 mee gereden en ik moet zeggen dat ik hem niet zou willen. ik automatische stand klapperen je vullingen uit je gebit, en als je schakelt met de flippers dan moet je ff liften wil je een beetje comfortabel blijven rijden. Verder vind ik de stoelen niet prettig zitten, je zit er op en niet erin. Degene van wie ik hem had is er ook niet echt tevreden over, dus ik zou er nog een keer over denken.
en dan niet te vergeten de problemen die hij met zijn exemplaar heeft gehad, en dan hebben we het over een nieuwe.
ik zeg laat staan
hell yeah
pi_25926357
Is een Seat Leon Topsport of een Seat Ibiza Cupra niks als alternatief?
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  zaterdag 2 april 2005 @ 11:22:51 #45
16588 MainFrame
Volvo V50 2.0D
pi_25926681
Gezien de hoeveelheid aan rekeningen die mijn collega krijgt van de garage voor haar Fiat Stilo lijkt het mij niet echt een betrouwbare auto. Zo blijkt het erg moeilijk (veel werk) te zijn om de koplampen te vervangen, wil het systeem nog wel eens op tilt slaan en geeft de airbag regelmatig problemen. En dat voor een auto van iets meer dan een jaar oud

Maar voor de rest rijdt het prima alhoewel het niet aanvoelt alsof het echt solide op de weg ligt...maar das natuurlijk heeeel persoonlijk
pi_25926760
Ze zien er leuk uit.. Maar electronisch zijn ze een drama (zoal zoveel italiaanse auto's). .Een vriend van me staat ongeveer wekelijk bij de garage..

En eerlijk gezegt vind ik ze ook niet zo geweldig rijden hoor!
I know I was born, And I know I will die.
The inbetween is mine, I am mine
We have a blog! http://beurdy.xs4all.nl/blog
  zaterdag 2 april 2005 @ 18:52:39 #47
13851 overhyped
Stop the hype
pi_25936146
ik heb zelf een jtd, 115 pk, en moet je zeggen: Koop 'm niet. Leasen prima, maar koop 'm niet.

Zoveel SHIT met die auto, echt rare dingen die kapot gaan, storingen, crashende electronica, stuurbekrachtiging die spontaant tandje lager gaat etc.

Het rijd heeeeerlijk! (paradoxaal genoeg) maar de problemen..

het is wel een lekkere hard opschieten toer auto. De stoelen zitten goed, en als je 210 op de teller gaat (max van de mijne) merk je het nog nouwelijks..

als je 'm neemt, neem 'm zonder connect, zonder selespeed, en zo kaal mogelijk qua electro. En spaar voor veeel garage werk.

samengevat, heelrijke auto, met erg veel shit.
Want ik ben HYPER dan HYPER dan HYPER dan HYPE! Overhyped voor als je dat niet begrijpt
  vrijdag 8 april 2005 @ 11:03:27 #48
75736 Gstyles
geen ondertiteling deze X
pi_26067601
OKE mannen thanks voor de info en vooralsnog sorry voor mijn late reactie... Ben wel op de hoogte gekomen van watie kan en niet kan... de keuze is er voor mij helaas niet makkelijker op geworden! Ik denk dat ik het eea op een rijtje ga zetten alvorens de beslissing te nemen welke auto de opvolger wordt!
PSN ID: GDV
Mijn vader zei altijd: 's avonds een vent, 's ochtens lekker uitslapen ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')