Was ook zo een uitroep zegmaarquote:Op woensdag 30 maart 2005 01:34 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik moest lachenKreeg een beetje een James Brown gevoel bij je post.
Kan die meeting niet bovenop een brug worden gehouden, kunnen we meteen met zn allen springen.quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:37 schreef Christine het volgende:
We kunnen ook het terrasje overslaan, en meteen aan de groepstherapie?
Of in de drogist, meteen de scheermesjes bij de hand.quote:Op woensdag 30 maart 2005 10:12 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Kan die meeting niet bovenop een brug worden gehouden, kunnen we meteen met zn allen springen.
Wat zij zegtquote:Op woensdag 30 maart 2005 18:50 schreef MissBliss het volgende:
Ik lees het later wel allemaal.
Of hij hier wel thuis hoort...quote:
Het meedoen, omdat er in onzin niet meer ge-SC mag worden, tenminste zoiets hoorde ik pasquote:
Dan moet je wel even in Showchat gaan meepostenquote:Op donderdag 31 maart 2005 01:38 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Het meedoen, omdat er in onzin niet meer ge-SC mag worden, tenminste zoiets hoorde ik pas
EDIT: ik las sLowchatquote:Op donderdag 31 maart 2005 01:39 schreef Christine het volgende:
[..]
Dan moet je wel even in Showchat gaan meeposten
Kan je op 24 april of 8 mei?
Dat zuipen we er wel weer uit!quote:Op donderdag 31 maart 2005 01:11 schreef Zhenar het volgende:
en de dag daarna niet in staat zijn tot enige activiteit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |