zal ik iets missen
hahahaha dat is hij juist niet
Ook zijn teamgenoten vinden dat hij een goede captain zal zijn...
Coos had het liever zelf willen worden...
Wat is het weer superspannend vandaag!
quote:Wat kan mij dat nou rotten.
Op donderdag 04 oktober 2001 18:53 schreef berney het volgende:
zal ik iets missen
Jammer dat GJ hiervan geen gebruik gemaakt heeft. Had wel leuk kunnen zijn.
Geweldig hoe ze Pascalletje, het handdoeken monster, de les las.
quote:Wat kan mij dat nou rotten.
Op donderdag 04 oktober 2001 19:12 schreef tong80 het volgende:
En Kelly was in vorm.Geweldig hoe ze Pascalletje, het handdoeken monster, de les las.
quote:Jaja, dat klopt!
Op donderdag 04 oktober 2001 19:11 schreef Cynix ® het volgende:
kale, matennaaiende aasgier
quote:Dat nare gevoel had ik ook een moment....
Op donderdag 04 oktober 2001 19:18 schreef Isabeau het volgende:
Voor het eerst vind ik Frenk even wel geschikt, hij nam het op voor GertJan en dat komt nogal onverwacht. Plus hij heeft voor het eerst een keer gelijk.
Andries als leraar nederlands weet al deze vragen natuurlijk...:(
En dat was het weer voor vandaag, wat de gewone uitzending betreft... het vliegt voorbij!
quote:Ja echt wel! Dat viel me ook wel tegen, er hadden ook kookvragen tussen moeten zitten, wel zo rechtvaardig!
Op donderdag 04 oktober 2001 19:26 schreef Ajaxgirl het volgende:
Wat een kutstreek zeg, al die spellingsvragenAndries als leraar nederlands weet al deze vragen natuurlijk...:(
Dit is in principe een onjuist verslag van de gebeurtenissen in het huis en naar mijn mening gedaan om bepaalde mensen niet in een kwaad daglicht te stellen....
ZWAK Yorin!!!!
Fantastisch!!!
Ik dacht dat ze 20 mutiple choice vragen zouden krijgen, toch zaten er ook open vragen in.... en goed/fout vragen!
Dat vind ik nu weer goed fout!
quote:Hey, dat is Big Brother !! Lekker manipuleren die hap. Dat hebben we ondertussen toch wel in de gaten??
Op donderdag 04 oktober 2001 19:29 schreef scanman01 het volgende:
Onvoorstelbaar wat ik net heb gezien... De uitzending ging over de battle van gisteravond.. Wij hebben allemaal op de streams gezien dat team Gert Jan ontzettend lullig zat te doen op het battlefield en dat ze zeker wisten dat ze de battle hadden gewonnen. Ze zaten te schreeuwen en te juichen en feest te vieren nog voordat de uitslag er was. Dat duurde wel 10 minuten tot een kwartier. Ze zaten echt het andere team de gek aan te steken en zagen zichzelf al weer in bad zitten aan de champagne. Daar was NIETS van terug te zien in BB op TV vanavond. Na de laatste vraag zagen we meteen dat de uitslag kwam dat het team van Andries had gewonnen.... geen woord over de verschrikkelijke afgang van team Gert Jan die 100% zeker was van de overwinning.Dit is in principe een onjuist verslag van de gebeurtenissen in het huis en naar mijn mening gedaan om bepaalde mensen niet in een kwaad daglicht te stellen....
ZWAK Yorin!!!!
quote:Wat een gelul!
Wat een kutstreek zeg, al die spellingsvragenAndries als leraar nederlands weet al deze vragen natuurlijk...:(
(dit is een beginners fout...)
[Dit bericht is gewijzigd door Eightball op 04-10-2001 19:36]
quote:Vergeet niet dat ze lang niet alle vragen hebben laten zien, alleen de vragen die ze allebei of een van de twee goed had(den).
Misschien heeft Pascal het op de andere vragen laten liggen...
Verder hebben Kelly, Gert-Jan en zelfs Frank weer wat "puntjes" gescoord deze uitzending. Tja Pascal en Coos, zoals Frank het al zei: vier handen op 1 buik
quote:Sinds vanavond.
Op donderdag 04 oktober 2001 19:34 schreef ElizabethR het volgende:
Sinds wanneer is 'desondanks' een voorzetsel
quote:Zou meneer van Dale dat ook al weten?
Op donderdag 04 oktober 2001 19:36 schreef tong80 het volgende:[..]
Sinds vanavond.
even later...
"... lijkt me wel een leuk wijf"
quote:Volgens mij kijk jij naar een ander programma.....
Op donderdag 04 oktober 2001 19:39 schreef Strolie75 het volgende:
Paskwal keek wel zuur
Heerlijk toch?
quote:Ja! Top! Ik begin haar zowaar te mogen.
Op donderdag 04 oktober 2001 19:12 schreef tong80 het volgende:
En Kelly was in vorm.Geweldig hoe ze Pascalletje, het handdoeken monster, de les las.
"Ik heb liever een handdoek die op de tegels heeft gelegen dan één die jij door je reet gehaald hebt".
(Vrije interpretatie)
[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 04-10-2001 19:58]
quote:Jaaaa precies! Dat is toch hartstikke fout (je zag Andries ook twijfelen)!
quote:what else is new?
Op donderdag 04 oktober 2001 19:29 schreef scanman01 het volgende:
Onvoorstelbaar wat ik net heb gezien... De uitzending ging over de battle van gisteravond.. Wij hebben allemaal op de streams gezien dat team Gert Jan ontzettend lullig zat te doen op het battlefield en dat ze zeker wisten dat ze de battle hadden gewonnen. Ze zaten te schreeuwen en te juichen en feest te vieren nog voordat de uitslag er was. Dat duurde wel 10 minuten tot een kwartier. Ze zaten echt het andere team de gek aan te steken en zagen zichzelf al weer in bad zitten aan de champagne. Daar was NIETS van terug te zien in BB op TV vanavond. Na de laatste vraag zagen we meteen dat de uitslag kwam dat het team van Andries had gewonnen.... geen woord over de verschrikkelijke afgang van team Gert Jan die 100% zeker was van de overwinning.Dit is in principe een onjuist verslag van de gebeurtenissen in het huis en naar mijn mening gedaan om bepaalde mensen niet in een kwaad daglicht te stellen....
ZWAK Yorin!!!!
[Dit bericht is gewijzigd door Nyrem op 04-10-2001 20:01]
[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 04-10-2001 20:03]
quote:Da's best goed hoor....
Op donderdag 04 oktober 2001 19:58 schreef Cynix ® het volgende:
(Vrije interpretatie)
quote:Als je niets leuks te zeggen hebt, zeg dan niets! Ik doe gewoon verslag van wat het verschil is tussen TV en werkelijkheid... maar jij zult wel een Pascal fan zijn!
Op donderdag 04 oktober 2001 19:59 schreef Nyrem het volgende:[..]
what else is new?
waar mensen zich al niet druk om maken....
Schitterend toch, die houden we erin!
quote:Het is toch echt "een motie van uitdaging" hoor. Bedacht door Big Brother!!
Op donderdag 04 oktober 2001 20:07 schreef Tante Bep het volgende:
Wat heb ik zitten gniffelen om die Frank zeg, deed hij al de, inmiddels legendarische uitspraak, "je moet geen toespelingen geven", nu kwam hij weer met "een motie van uitdaging"!![]()
Schitterend toch, die houden we erin!
quote:Ik vrees dat je het Nederlandse publiek toch wat overschat. ken je nog die vraag die Frits Bom stelde aan Nederlandse toeristen om Spanje op de kaart aan te wijzen?
Op donderdag 04 oktober 2001 20:00 schreef Cynix ® het volgende:
Lagere school vragen die elke Nederlander voor 99% goed zou moeten hebben. Dat zegt wel iets over de intelligentie van de bewoners.
quote:Het was denk ik meer onbegrip, en/of verbazing van Nyrem dat jij je daar nog zo druk om kan maken, dat deden wij hier nl. al bij BB1 en BB2 en is al zo vreselijk uitgekauwd, dat het mij in elk geval wel verbaasde toen ik het net las.
Op donderdag 04 oktober 2001 20:03 schreef scanman01 het volgende:[..]
Als je niets leuks te zeggen hebt, zeg dan niets! Ik doe gewoon verslag van wat het verschil is tussen TV en werkelijkheid... maar jij zult wel een Pascal fan zijn!
Ik bedoel dat je dat nu pas ziet snap je, of is dit de eerste keer dat je BB ook op internet volgt, want dan snap ik het wel, mensen die BB alleen van tv kennen zien immers een heel ander programma dan degenen die het kunnen vergelijken met de stream(verslagen).
quote:mijn idee meesten mensen weetenniet eens hoelang de 80jarige oorlog duurde
Op donderdag 04 oktober 2001 20:19 schreef Doopy het volgende:[..]
Ik vrees dat je het Nederlandse publiek toch wat overschat. ken je nog die vraag die Frits Bom stelde aan Nederlandse toeristen om Spanje op de kaart aan te wijzen?
quote:idd, dat was altijd lachen, mensen die australie aanwezen waarop gevraagd werd wanneer ze de boot hadden genomen. Euhhh ?)
Op donderdag 04 oktober 2001 20:19 schreef Doopy het volgende:
Ik vrees dat je het Nederlandse publiek toch wat overschat. ken je nog die vraag die Frits Bom stelde aan Nederlandse toeristen om Spanje op de kaart aan te wijzen?
quote:Geen 80 jaar iig, en ik kan het weten.
Op donderdag 04 oktober 2001 20:21 schreef Hollander het volgende:[..]
mijn idee meesten mensen weetenniet eens hoelang de 80jarige oorlog duurde
quote:Hoezo, ben je dr bijgeweest dan>
Op donderdag 04 oktober 2001 20:24 schreef tong80 het volgende:[..]
Geen 80 jaar iig, en ik kan het weten.
quote:Whoehahahaa, dat meeeeeen je niet?
Op donderdag 04 oktober 2001 20:19 schreef scanman01 het volgende:[..]
Het is toch echt "een motie van uitdaging" hoor. Bedacht door Big Brother!!
Heeft Yorin het indienen van "een motie van wantrouwen" zelf zo verhaspelt
[Dit bericht is gewijzigd door Tante Bep op 04-10-2001 20:33]
quote:Ik vond de vragen niet echt simpel, zodat iedereen met lagere school ze kon weten. Moet zeggen ze waren ook niet heel erg moeilijk (tenminste dat gedeelte welk ik gezien heb), maar ook niet van het niveau van vorige keer (Donald Duck enzo).
Op donderdag 04 oktober 2001 20:00 schreef Cynix ® het volgende:
Lagere school vragen die elke Nederlander voor 99% goed zou moeten hebben. Dat zegt wel iets over de intelligentie van de bewoners.
Maar mij leek het wel mogelijk om meer dan 9 of 10 vragen goed te hebben.
quote:Voor alles tussen de 79 en 81 interesseer ik mij.
Op donderdag 04 oktober 2001 20:25 schreef Pjederdy het volgende:[..]
Hoezo, ben je dr bijgeweest dan>
En dan nog eens speciaal het getal 80.
quote:Inderdaad... Ik wist ook niet wat ik hoorde.. Ik denk dat ze "wantrouwen" wat te zwaar vonden klinken ofzo.
Op donderdag 04 oktober 2001 20:31 schreef Tante Bep het volgende:[..]
Whoehahahaa, dat meeeeeen je niet?
Heeft Yorin het indienen van "een motie van wantrouwen" zelf zo verhaspelt
quote:Het ging om 'ondanks'.
Wel bij de les blijven he?
En hoop dus ook vanuit het diepst van m`n hard dat Coos/Pascal mag nokken
quote:Precies, vond ik ook. Goeie opmerking van 'm dat 't andere team GJ nooit de kans heeft gegeven aan z'n fouten als captain te werken.
Op donderdag 04 oktober 2001 19:18 schreef Isabeau het volgende:
Voor het eerst vind ik Frenk even wel geschikt, hij nam het op voor GertJan en dat komt nogal onverwacht. Plus hij heeft voor het eerst een keer gelijk.
Aan de andere kant: GJ wou 't eigenlijk ook niet. Maar goed, puntje voor Frenk deze keer.
quote:Ja, dat ging niet helemaal lekker idd. Als de ene captain een punt scoorde juichte 't andere team en op een gegeven moment sloeg de voorsprong van Pascal in 1 vraag om naar een voorsprong van Andries.
Op donderdag 04 oktober 2001 19:36 schreef Scope het volgende:
Volgens mij knoeit Yorin ook met die puntentelling...
quote:Dat viel mij idd ook op. Beetje vreemd.
Op donderdag 04 oktober 2001 21:43 schreef Arcee het volgende:Ja, dat ging niet helemaal lekker idd. Als de ene captain een punt scoorde juichte 't andere team en op een gegeven moment sloeg de voorsprong van Pascal in 1 vraag om naar een voorsprong van Andries.
Verder moest ik lachen om Pascal's praatje om Captain te worden "En ehm, verder kan ik ehm, me best ehm, duidelijk verwoorden"
quote:"ik droog me liever af met een handdoek die op de grond gelegen heeft dan met één waarmee jij je kont hebt afgeveegd"
Op donderdag 04 oktober 2001 23:19 schreef fashionably_late het volgende:
Ik heb het Kelly- veegt- de- vloer- aan- met- Paskwal moment gemist....
Wat zei ze????
quote:aha!! Goed gesproken!!!
Op donderdag 04 oktober 2001 23:45 schreef Arcee het volgende:[..]
"ik droog me liever af met een handdoek die op de grond gelegen heeft dan met één waarmee jij je kont hebt afgeveegd"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |