je moet ook geen kleren uit turkije kopenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:37 schreef MadGuy het volgende:
Dat is juist het grappige. Er zit volgens mij helemaal geen waslabel in!
Of de H&Mquote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:45 schreef Gekke_Waus het volgende:
[..]
je moet ook geen kleren uit turkije kopen![]()
Dry clean only.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:51 schreef MadGuy het volgende:
Ah! Gevonden!
98% linnen dus, 2% polyester. De etters! Nou ja, er stond linnen jasje.
Dry clean only, medium iron.
Hidrofiel, oei, moeilijk woord.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:56 schreef Habiba het volgende:
een natte hidrofieldoek er op tewijl je strijkt werkt et beste voor mij bij linnen
Ach, daar heb ik geen probleem mee en daar had ik al rekening mee gehouden. Het is een blazer for God's sake. Je gaat mij niet zeggen dat je die elke week in de was plempt? Ik laat al mijn jassen en jasjes stomen eigenlijk...quote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:56 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dry clean only.Da's mooi beroerd, kun je 't niet eens zelf wassen.
Ik was al mijn kleren mooi zelf! Ga toch niet een beetje een stomerij lopen betalen. Kom nou, ik ben geen sukkul.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:59 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Ach, daar heb ik geen probleem mee en daar had ik al rekening mee gehouden. Het is een blazer for God's sake. Je gaat mij niet zeggen dat je die elke week in de was plempt? Ik laat al mijn jassen en jasjes stomen eigenlijk...![]()
Neen, ik lees de labeltjes altijd vóór ik mijn credit card tevoorschijn trek.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:06 schreef MadGuy het volgende:
Hahaha, of gewoon errug goedkoop, Lienekien!
(...)
Die kon ik niet vinden en toen had ik mijn creditcard al getrokken...quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:09 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Neen, ik lees de labeltjes altijd vóór ik mijn credit card tevoorschijn trek.![]()
Dat doe ik wel eens met mijn pantalons als ik ze slechts één keer gedragen heb. Stom dat ik daar niet aan dacht!quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:14 schreef babsjuh het volgende:
En als je geen zin hebt om te strijken of als de kreukels niet zo héél erg zijn, kun je het jasje ook ophangen in de badkamer / douche. Door de dampen als je gaat douchen zakken de kreukels er ook makkelijker uit.
Geeft niks hoor, enne veel plezier van je blazer - altijd mooi linnen - maar ik ben zo hopeloos bewegelijk dat 't bij mij vreselijk kreuktquote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:32 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Binnenzak, sorry. Ik zag die opmerking nu pas...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |