Het wakker worden was simpel, want ik was blij dat ik een mooie reis naar Griekenland gewonnen had....bleek dat weer eens een droom te zijnquote:Op woensdag 30 maart 2005 09:23 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik heb redelijk geslapen.. Het wakker worden was echter moeilijk.
Dus jij je tickets zoeken enzo.quote:Op woensdag 30 maart 2005 09:30 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het wakker worden was simpel, want ik was blij dat ik een mooie reis naar Griekenland gewonnen had....bleek dat weer eens een droom te zijn
Het feit dat ik in bed lag, deed me al direct vermoeden dat ik er weer eens naast zatquote:
Ik weet niet of je je zorgen moet maken, als je al 10 jaar niet aan haar gedacht hebt...quote:Op woensdag 30 maart 2005 09:44 schreef livEliveD het volgende:
Ik droomde een paar dagen terug over een meisje waaraan ik al 10 jaar niet meer had gedacht. Ze viel uit een lift te pletter voor me ogenMoet ik me nu zorgen maken?
Helaasquote:Op woensdag 30 maart 2005 09:42 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je hebt niet een stukje van de reis zelf gedroomd?
Als ik me zorgen moet maken om alle bizarre dromen die ik heb, dan heb ik daar een dagtaak aanquote:Op woensdag 30 maart 2005 09:44 schreef livEliveD het volgende:
Ik droomde een paar dagen terug over een meisje waaraan ik al 10 jaar niet meer had gedacht. Ze viel uit een lift te pletter voor me ogenMoet ik me nu zorgen maken?
Wie weet dat je nog eens in Griekenland komt.quote:Op woensdag 30 maart 2005 09:48 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Helaas
Ik ben nog nooit in Griekenland geweest, dus had er wel graag heen gewild
Tja, wie weet was het een voorspellende droom?
Daar ga ik zeker van uit!quote:Op woensdag 30 maart 2005 09:52 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wie weet dat je nog eens in Griekenland komt.
boodschappen doen ? fokken ?quote:Op woensdag 30 maart 2005 10:03 schreef Alicey het volgende:
Ik droom meestal over alledaagse dingen.
dat enge monster staat voor je vriend, en die scherpe klauwen voor zijn niet aflatende cynische humorquote:Op woensdag 30 maart 2005 10:07 schreef miss_sly het volgende:
Ik droom echt bizar
Soms heel erg eng (spinnen, achtervolgingen door monsters, geesten), soms situaties die heel erg vreemd zijn, dingen die gebeuren of die anderen doen die echt nergens op slaan. Als ik wakker word en tegen mijn vriend zeg: wat ik nu toch gedroomd heb, begint hij al bij voorbaat te lachen
Een keer was het echt heel erg: ik had gedroomd over een eng monster met gruwelijk scherpe klauwen en tanden, en aan het einde van die droom was hij nog niet weg/dood. Die middag was ik al bang om te gaan slapen 's avonds omdat ik bang was dat dat monster terug zou komen. En dat gebeurde inderdaad ookIk ben nog eerder nooit wakend bang geweest van hetgeen ik heb gedroomd....
Eerder dat eerste dan het laatste.quote:Op woensdag 30 maart 2005 10:09 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
dat het forum down is ? een leuke paasrel ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |