mja, het vliegveld, de snelweg en een business parkquote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:19 schreef SingleCoil het volgende:
heb je nog wat van dublin gezien ?
En zeker geen audio-apparatuur bij je?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:16 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik werk in de IT, moet als vliegende keeper europa door om problemen met mailservers op te lossen waar telefonische support niet blijkt te helpen. maar vandaag had ik een functioneringsgesprek. en ging best goed. volgens mij was m'n manager wel tevreden.
alleen de terugreis was een hel. op de rij voor me een jankend en jengelend meisje van twee
Je moet er ook wel de tijd voor nemenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:20 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
mja, het vliegveld, de snelweg en een business park
jawel, maar dat is een telefoon en die had ik niet voordat ik in het vliegtuig stapte in flight mode gezet...en als ik dat ding aan doe dan en de stewardessen zien het worden ze heel boos op mijquote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:20 schreef Alicey het volgende:
[..]
En zeker geen audio-apparatuur bij je?
Erg naar van die stewardessen.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:25 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
jawel, maar dat is een telefoon en die had ik niet voordat ik in het vliegtuig stapte in flight mode gezet...en als ik dat ding aan doe dan en de stewardessen zien het worden ze heel boos op mij
gestemd !quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:20 schreef Alicey het volgende:
Jaa schaapie je kunt stemmen
Crewverkiezingen MisterCrew en MissCrew
quote:
het rare met die kinderen is dat ze aan het lachen zijn en dat gaat dan over op janken en dan weer schreeuwen en dat in een cyclus van 1 1/2 uur (zo lang duurde de vlucht, incl. taxieën.) en ik hoorde haar eigenlijk al jengelen in de gate...en ja hoor, zitten ze precies voor mijquote:
hoe controleren ze op kloonstemmenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:33 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik mocht bijna ook op mezelf stemmen, iemand van de backstage die niet doorhad dat ik meedoe.
Volgende keer zorgen dat je telefoon in de goede mode staat.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:36 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
het rare met die kinderen is dat ze aan het lachen zijn en dat gaat dan over op janken en dan weer schreeuwen en dat in een cyclus van 1 1/2 uur (zo lang duurde de vlucht, incl. taxieën.) en ik hoorde haar eigenlijk al jengelen in de gate...en ja hoor, zitten ze precies voor mij
FA's houden dat ook in de gaten.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:36 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
hoe controleren ze op kloonstemmen
Ik ook!quote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:49 schreef miss_sly het volgende:
Ik kijk eigenlijk Desparate Housewives\
die strafte jengelende kinderen ?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:53 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Ik ook!Die blonde moeder was tof deze week!
![]()
Nou ik vertoon ook wel eens wat stressverschijnselen..quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:01 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Dom niet, hysterisch geldt wel voor veel vrouwen. En dan bedoel ik de drukte die een vrouw kan maken als ze bijvoorbeeld haar sleutels kwijt is: 'Oh Koen, ik ben mijn sleutels kwijt, och jee, waar heb ik ze gelaten, potdorie wat doe ik stom...'
En dan natuurlijk 10 à 20 seconden later de sleutels weer vinden.
Ben blij dat mijn vriendin daar geen last van heeft.
Nee, ze ging bijna op de vuist met een andere moeder die natuurlijk een uitzonderlijk kreng wasquote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:55 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
die strafte jengelende kinderen ?
Stress is wat anders dan hysterie, vind ikquote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:00 schreef Geartsjuh het volgende:
Nou ik vertoon ook wel eens wat stressverschijnselen..Vooral als ik te laat dreig te komen voor een afspraak of bijna de bus ga missen.
Geweldig zoals ze opstond tegen Maisyquote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:53 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Ik ook!Die blonde moeder was tof deze week!
![]()
I seeequote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:16 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik werk in de IT, moet als vliegende keeper europa door om problemen met mailservers op te lossen waar telefonische support niet blijkt te helpen. maar vandaag had ik een functioneringsgesprek. en ging best goed. volgens mij was m'n manager wel tevreden.
alleen de terugreis was een hel. op de rij voor me een jankend en jengelend meisje van twee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |