Leuk? Ik vond het bedroevend slecht. De gehele uitzending eigenlijk.quote:De bar is erg leuk!!
Inderdaad, ik dacht dat er nog een punchline kwam over Essent, maar die kwam niet.quote:Op zaterdag 23 april 2005 20:43 schreef Ambrosius het volgende:
Wat een waardeloze zwatelaars deze week. Totaal niet boeiend.
Die zouden er een slecht stukje in Kopspijkers over gemaakt hebben.quote:Op zaterdag 23 april 2005 21:09 schreef Soul79 het volgende:
En verder pakte die leraar het, gezien de omstandigheden, gewoon goed aan. Wat zouden onze helden Jack en Peter zelf hebben gedaan?
Oh sorry meneer de betweter, 'zulke dingen'! Pas je anders even aan ofzo... Wie is hier nu de allochtoon? In vrijwel het gehele zuidoostelijk deel van ons Nederlandse taalgebied wordt het zo gezegd.quote:
Limburg dus. Allochtoonquote:Op zaterdag 23 april 2005 23:22 schreef DJ_Fritz het volgende:
[..]
Oh sorry meneer de betweter, 'zulke dingen'! Pas je anders even aan ofzo... Wie is hier nu de allochtoon? In vrijwel het gehele zuidoostelijk deel van ons Nederlandse taalgebied wordt het zo gezegd.
quote:Op zondag 24 april 2005 02:35 schreef DrDentz het volgende:
hmm.. gemist.. nog steeds met die maffe spijkerman? en hij was laatst dood gegaan aan een klaplongwat een wereld
2) Dat lied van de paus duurde idd erg langquote:Op zondag 24 april 2005 03:27 schreef caradoc het volgende:
1.) Ik haat heerschop
2.) Deze aflevering was inderdaad bar slecht.
3.) Ligt het aan mij of kwam er maar geen eind aan dat stomme paus lied en die stomme bar? Was die langer dan normaal ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |